Een fijn weekend, met een raadseltje   39 comments

Hallo beste vrienden en lieve vriendinnen,
 
Ik voel me niet zo goed in m’n vel zitten
 
dus ik doe deze keer alleen een blogje.
 
Ik heb even geen zin om gastenboeken in te schrijven.!!!
 
Ik wens iedereen een

 

Photobucket

 

en een

 

Photobucket

 

Maar ik heb wel een raadseltje erbij.
 
Wie weet wat het onderstaande (deel) is.???

 

Photobucket

Graag je antwoord als je (denk dat je het) weet 

wat voor deel (waarvan) dat het is, even laten weten.

Komende dinsdagnacht zet ik het gehele plaatje erop,

Dus woensdag is het te zien, of je het goed had.

Beste en lieve groetjes van Rinus

————————————————————————–

Hallo, daar is het dan, het complete plaatje.!!!

 
Lees ook even mijn reactie bij de reacties.
 

Photobucket

Wie had dit (buiten degene die in de reacties het al goed hadden,

 Nog meer verwacht.???
 
Laat maar weten of je hieraan gedacht had.???
 
 Zo, ik heb hem wat ingekleurd.
 
Dan ziet het er wat leuker uit.
 

Photobucket

Helaas krijg ik de originele kleuren van
 
lichaam en monddoek niet goed.
 
Daar zitten te veel verschillende pixels in.
Posted 9 april 2010 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

39 responses to “Een fijn weekend, met een raadseltje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een gezichtsbedrog Rinus en wat een opgepompt lichaam:-))Wens je een heel fijn weekend!groetjessssss Nicky

  2. Iedereen hartelijk bedankt voor jullie leuke reacties. vele zaten ernaast en dachten aan de sensuele blote billen. hahaha. Die hadden het dus zeker mis, ondanks dat het er veel op leek. Maar 2 hadden het echt goed geraden. volgende keer hoop ik weer met iets leuks te komen.Groetjes aan iedereen, en de dames een dikke knuffel.

  3. Hey Rinus,Amaai seg !!!Dat was wel het laatste van mijn gedachten.En dat is in mijn geval niet echt normaal…. hihihi….Want als vrijgezel zit ik wel eens meer met mijn gedachten bij knap mansvolk, hahaha.Maar op die getekende gespierde val ik toch niet hoor !!!In ieder geval, heel goed gevonden.Waar halen ze het toch allemaal !!!!!Liefs, ***catwoman, Tania.

  4. Dat had ik toch eigenlijk wel moeten zien hoor Rinus, als ik voor de spiegel sta, zie ik ook zo\’n gespierd lichaam….hahaha! Leuk gedaan hoor.Groeten van Edward.

  5. HOI Rinus leuk bedacht,, erg grappig ,wie is de volgende,,met een onderwerpfijne dag vriend gr marry en cees

  6. hi hij is goed bedacht rinus na 2 keer kijken viel het kwartje leuk gedaan groetjessss

  7. HAHA wat een fantastisch uitkomst hihi erg lollig, nee dit had ik niet verwacht :p

  8. Zo, en toch gelukt. hahahahahahaha

  9. Jammer, ik heb de hele middag het plaatje helemaal ingekleurd. Uiteraart krijg ik de lichaams en monddoek kleur niet de originele kleur, omdat er te veel verschillnde pixel kleuren inzitten. Maar helaas wil hij er niet (in het blog) opkomen. Dus werk voor niets geweest. Helaas.

  10. HahaMooi gevonden!!en mooi gemaakt!Ja ik als vrouw had er wel aan gedacht maar kwam er ff niet op!!!groetjes van mij

  11. Ach Nellie, zouden ze zo over dat woordje vallen.?? dan houden we de reactie van jou, voor het plaatje erop stond op billen.En Melda, ja het is maar hoe je het ziet.? Ja zo stond het ergens op een welsite. Dus getekend. Maar kijk eens goed, dan zie je ook dat de voorste bil op een schouden (bovenarm lijkt, en de achterste bil, op de borstkast van een brede man. Even je gedachte risetten. hahaha.En Corry, was zal het stil worden op de gracht, als jij daar weg bent. hihihiEn Karel, jij mag gerust mee, met Corry, want jij kan toch wel met één (linkerhand) sturen aan het roer.??

  12. kijk ik wist het maar kan toch niet met 1 arm roeien naar de kaap

  13. Whahahaha..ik voel me zeer vereerd.Grappenmaker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik ga alvast roeien.Dag,iedereen.

  14. jamaar dat is getekend ,dat bewijst nog niks.Het zijn gewoon billen volgens mij.

  15. Wilde je behoeden voor ongewenste bezoekers via google…maak maar eens een blogje met natte poes als titel en je weet gelijk wat ik bedoel als je in je statistieken kijkt whahahahahahaha Corry goede reis…

  16. OKe Corry, jij krijg je prijs.!!!! Jij krijgt een bootreis naar Kaap DE GOEDE HOOP. hihi Maar wel met je eigen boot he, dus even roeien, maar je hebt allas aan boord, dus je blijft je thuis voelen. Maar wel voor het donker terug zijn he.?? hahahaha ;-)))

  17. Hoi Rinus,Ook ik heb weer ellende met spaces..grrr..ik krijg er een staart van.Ik vind mijn antwoorde helemaal goed en nu ga ik wachten op mijn prijs..whahahaha..Fijne dag nog en liefs,Corry.

  18. Nee, Nellie, het i dus geen kont, er is niets mis mee, om dat woord uit te spreken. et is de bovenarm en de borstkanst van een welgebouwde man (zoals ik) hahahaha. En Ann, ja, ik vond het ook een leuk plaatje, en heb dus eerst het foto gedeelte eruit geknipt, en eerst op de blog gezet. Nee het was vannacht weer bar en boos, met internet, en om 4.00 uur had ik het wel voor gezien gehouden. nu ben ik toch al geen vroeg naar bed gaander, maar dit vond ik zelf ook te veel, dus vanmorgen maar eerst uitgeslapen, in de hoop dat ze het gerepareerd hadddenbedankt voor jullie reacties.

  19. Hier had ik dus niet aan gedacht, leuk gevonden Rinus! Het is nu ook weer een ellende met space telkens foutmeldingen, ze zijn zeker weer eens aan het knoeien.Een prettige dag, liefs, Ann.

  20. haha dus toch gewoon een k*nt…

  21. Goede middag beste vrienden en lieve vriendinnen,Door een internet storing, vanaf vannacht 23.00 uur, kon ik niet waarmaken wat ik beloofd had. Ik heb tot 4.00 opgezeten, maar weinig internet. En om er nu speciaal vroeg voor uit mijn bed te komen, vond ik ook te gek. Hierbij gelijk de berichtjes die ik via mail binnen kreeg met de antwoorden. Die van Marleen en Leo, was exact het goede antwoord (zie hieronder.Dat van Corry, dat kwam heel dicht bij de werkelijkheid.Ik zie intussen ook een berichtje van Nellie, dat ook heel dicht bij het geen komt wat het echt was.Voor de andere ben ik benieuwd wie er aan had gedacht dat het dit had kunnen wezen.???Groetjes en liefs van Rinus.Reactie via Privé-berichten van Marleen en Leo,Marleen en ik nu ook, denken dat het een zwaar gebouwde man is langs de zijkant gefotografeerd en zonder zijn kop.Dus schouder, arm, borstkasGroetenLeo ;-))—————————————————————Reactie via mail van Corry,Hoi Lieve Rinus,Ik denk dat het een torso van een man is.Een boddybuilder en het zijn zijn bovenarmen, schouder en nek.Ben ik een beetje op de goede weg?Ik hoor het wel op woensdag of iets eerder..hahaha..ik ben niet nieuwsgierig maar wil wel alles weten.Sterkte met alles.Liefs, Corry

  22. Chippendale hihiMannenborst dus

  23. Gebogen wijsvinger…

  24. ik kom langs om te kijken of het er op staat maar nog niks ……welterusten

  25. Ik kwam al eens kijken of er nu alles op staat ,maar nee het is nog wachten op dinsdagnacht.Ik wens je nog een fijne avond.

  26. tja ze zijn niet van een persoon er zit verschil in, ik denk twee vingers??????? jij ook fijn weekend rinus geniet er van groetjessssssssss

  27. Dat het billen zouden zijn, ligt te veel voor de hand, dus dat het niet. Wat het dan wel is, weet ik ook niet hoor Rinus, we zien het woensdag wel. Voor nu wens ik je een heel goed weekend, en probeer te genieten van het toch wel mooie weer.Groeten van Edward.

  28. Als ik heel goed kijkt ja ik weet het,,het zijn de billen van ,van een etalage pop,, V,D te den haag rinus genieten he van de dag , lieve gr van Marr en Cees,,

  29. Hallo Vrienden en vriendinnen, waar blijven die andere nu, om een gokje te wagen.???Je hoeft hiervoor niet gokverslaaft voor te zijn. Ik heb al 2 goede antwoorden via PRIVÉ-bericht en mail gehad.Die maak ik ook bekend, als ik het hele plaatje erop zet.Ik zeg voorlopig nog niets, wie warm is of koud.Kom op raden maar.Groetjes van Rinus

  30. Twee flinke kadetten, dat zijn het! En niet te koop bij de supermarkt…Wens jou ook een goed weekend toe Rinus, sterkte met alles..!Dikke knuffel van Vrouw

  31. Hoi Rinus,Ik geloof dat ik het echt weet..hihi..Het zijn niet mijn billen.Het is iets mannelijks.Ben ik warm?Ik denk ook dat Fonnie gelijk heeft maar wij zijn naar een dinnershow geweest en toen zat hij in een lotushouding.Het is wel een leuke truc en hij zal wel een luier om hebben met een plasgootje..hihihi..Liefs,Corry.

  32. Ik zou het begot nie weten, hihihi.Ben benieuwd wat het juiste antwoord is.Kusjes, ***catwoman, Tania.

  33. Marleen heeft het gevonden, die is blijkbaar goed in anatomie.Maar om de pret niet te bederven doe ik jou ff een berichtje over wat het is.Is in ieder geval een leuk plaatje.GroetenLeo :-))

  34. Wat die dikke bollen zijn weet ik niet, maar volgens mij geen billen, als je niet goed in je vel zit ga dan naar buiten Rinus, het weer lijkt goed voor het weekend en de volgende week, laat alle muizeninissen maar wegwaaien. Een goed weekend gewenst,liefs, Ann.

  35. haha …zijn ze van Corry? Ik dacht dat het de mijne waren,

  36. Goedemorgen Rinus Ik wens je ook een heel fijn weekenddoe rustig aanEn wat de foto betreft, heb geen iedee maar volgens mij geen billen hihiLiefs Janny

  37. Wens je ook een fijne vrijdag en tevens een prettig weekend.Groetjes.

  38. Goedemoregen Rinus,Jij ook een heel fijn weekend.Ik weet het zeker,het zijn niet de billen van Karel maar ze zijn van mij..hahaha..Lieve groetjes,Corry.

  39. mogge Rinus ik weet dat het fout is maar heb niet veel tijdik houd het op die mooie billen van mijfijn weekend

Geef een reactie

