Een fijne avond, een prettig weekend en een hele fijne week   12 comments

Goede avond beste vrienden en lieve vriendinnen,
 
 

Photobucket

 

en ik kom jullie een

 

Goed Weekend 01.gif

 

en

 

Photobucket

wensen

 met lieve groetjes voor de dames
 
de beste groeten voor de heren
 
van Photobucket
Posted 18 juni 2010 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

12 responses to “Een fijne avond, een prettig weekend en een hele fijne week

Subscribe to comments with RSS.

  1. rinus kijk nu nog eens , volgens mij moet het er nu in staan in je blog. groetjes jose.

  2. Ook nu wens ik je een mooi weekend ,we zijn weer een week verder en de zon schijnt.Geniet er van Rinus.Liefs Melda

  3. Rinus sorry voor de late reactie, maar heb problemen met mijn browser, en dan wil space niet openente traag, Ik wens je al een hele fijne week en bedankt voor je email berichtLiefs Janny

  4. Lieve Rinus,Voor jou ook een heel fijn weekend.Maar een graadje meer zou welkom zijn.Bedankt dat je me mailbox weer gevuld hebt,komt mooi uit met het koude weer..hihi…Heb ik weer wat te doen.Groetjes en liefs,Corry.

  5. Hallo Rinus, een heel goed weekend gewenst en ik hoop dat het toch weer wat warmer wordt. Liefs, Ann.

  6. Hoi Rinus, ik wens jou ook een heel fijn weekend! Hopelijk komt er toch nog een lekker zonnetje!groetjes, Nicky

  7. Fijn weekend Rinus!!Liefs Melda

  8. Hoi Rinus vanuit de trein op weg naar huis ook jij een fijn weekend

  9. Hallo Rinus, Een goed weekend gewenst en dank voor je weekend-wens op mijn mail.Groetjes van Mahdia

  10. Ja ook voor jou een fijn weekend…Erg dat je je blog moet gebruiken hiervoor, maar is niet anders.Heb zelf ook even een nieuw gbje gemaakt…werkt wel en staat in laatste blog.Wie weet wordt dat mijn nieuwe hihi…och nog keus genoeg.Groetjes

  11. Hoi RinusIk wens jou ook een heel goed weekendLiefs Elisabeth

Geef een reactie

