Hoe is dit nu toch mogelijk – wie ziet de fout   18 comments

kijk naar de beide foto’s en zoek de fout.!!!!

Photobucket

Zie ik over 2 dagen nog geen goed antwoord,

dan geef ik een hint

Ik ben benieuwd wie het ziet, en wel als eerste.

——————————————

De oplossing is bekend.!!!!

Degene die goed heeft opgelet is : Ann McDunn.!!!

Wordpress

Zie haar reactie en mijn aansluitende (reactie) uitleg.!!!

Posted 12 november 2010 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

18 responses to “Hoe is dit nu toch mogelijk – wie ziet de fout

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goeden morgen rinus.weer zaterdag .joh wat is het grijs sneeuw denkt ik zo .en al koud
    we kunnen weer de ijs krabbers te voor schijn halen . ik heb er een hekel aan. de fout heb ik gezien gelukkig is het mijn auto niet,
    gr. en hou je haaks gr cees

  2. mogge Rinus
    ja ik heb mijn nachdiensten kunnen ruilen
    dus je gaat niet je duifje uitlaten hihi
    fijne dag

  3. mogge Rinus
    ja de tijden worden wat frisser hé
    je mag die auto daar wel weg halen voor die vast vriest haha
    ik zal je de pps ff sturen
    mzl

  4. Hallo Tania, dat het een buitenlander is dat is waar (voor ons) want het zijn dan allemaal buitenlanders (voor ons.!!! Maar ze rijden dus in hun eigen land, dus zijn het voor hun zelf binnenlanders. hihihi Engelse in England die wonen daar. Als jij in België zou rijden, maar dan links blijf je belg, daar veranderd niets aan, alleen je rijd dan aan de verkeerde kant. En volgens wie mag je niet zonder schoenen rijden.??? Je zal ze te eten moeten geven die zonder schoenen rijd, en geen politie mag daar een bekeuring voor geven. een groot aantal heeft dan meer gevoel op de pendalen. Maar als je goed in de auto’s kijk zie je ook dat het stuur RECHTS zit, en niet links, zoals bij ons. Nu zal je het wel begrijpen.
    Liefs van Rinus

  5. Gefeliciteerd Ann !!!
    En nu nog een woordje voor jou Rinus.
    Ik zat toch al een heel klein beetje in de goede richting hé, hihihihihi.
    Al was het niet de ene auto die spookrijder was maar de andere 3.
    Daarnet bij het herbekijken van de foto’s, voor ik naar het juiste antwoord keek, dacht ik ineens.
    “He, heeft die vrouw nu geen schoenen aan ? En is dat de fout ?”
    Aangezien je zonder schoenen aan niet met de auto mag rijden.
    Hahahahahaha.
    Ja aan fantasie ontbreekt het me niet.
    En het te ver gaan zoeken is ook één van mijn talenten.
    Allez tot de volgende keer hé, ***
    catwoman, Tania.

  6. WOW Rinus wat heb je het mooi gemaakt met die lijst erom, heel veel dank en ook voor je mailtje, ik zet de foto niet op mijn site want bij space was het allemaal anders en meer met elkaar als groep die vaak dit soort dingen deed, maar je hebt me wel in het zonnetje gezet en dat is erg leuk van je! Nogmaals dank, liefs,
    Ann.

  7. van harte Ann
    hi Rinus als het goed is heb je inmiddels het ppsje binnen
    kom ik je nog ff een fijne avond wensen
    mzl

  8. gefelicteerd Ann

  9. Ann Mcdunn heeft goed opgelet, Want zover ik zelf weet is Great Britain het eninste land met GROENE aanduidings borden, en als je goed kijkt zie je daarop op staan M 40 LONDON. Ik heb deze weg heel vaak gereden vanaf Harwich naar London en verder. Het schooltje komt me zelfs ook heel bekend voor. Wat de meeste als trottoir aanzien is door de dorpen een betonnen vangrail Waar het wagentje bovenop staat (gedwongen) door de SPOOKRIJDERS. De drie wagens rijden dus aan de verkeerde kant van de weg.!!!!! Ik hoef dacht ik geen uitleg te geven dat ze in England (nog steeds) links (behoren) te rijden. Engelse ketekenplaten en als je goed kijkt zie je ook de sturen rechts zitten.!! Ik dacht dat ik geen verdere uitleg hoeft te geven.
    Jullie mogen hier Ann veliciteren, maar ook op haar eigen WordPress. (beide mag ook).
    groetjes voor allemaal, met een fijn weekend.

  10. Ha, volgens mij rijden alle auto’s aan de verkeerde kant van de weg, het is in Engeland en dus horen ze links te rijden.

  11. Op je verzoek het hier geplaatst, maar een nieuwe reactie komt altijd onderaan hoor Rinus.

  12. Zoals hierboven al een paar maal staat ziet het er goed uit Rinus, tekst en foto’s kan je plaatsen dus dat gaat helemaal niet gek en de rest komt vanzelf.
    Op je raadsel kan ik geen antwoord geven want ik zie het niet en eigenlijk is het ook moeilijk te vergelijken met die twee foto’s. Nog bedankt voor je reactie en een heel goed weekend gewenst,
    liefs, Ann.

  13. Alle auto’s rijden naar je toe en zij staat omgekeerd. Hoe kan dat?

  14. Lieve Rinus,

    Is het een buitenlander die langs de verkeerde kant van de weg aan het rijden is ?
    En daardoor dus eigenlijk een spookrijder is.
    Ik zal er wel weer een kilometer naast zitten.
    Fijn weekend, ***
    catwoman, Tania.

  15. Naar ik aanneem, bedoel je het verschil in beide foto’s Rinus, maar dat zie ik niet hoor.

  16. hihi ze mag daar vast niet parkeren grijnzzzzz
    Doei

  17. ze rijdt de verkeerde kant op spookrijder

  18. mogge Rinus
    of het fout is weet ik niet
    maar volgens mij staat dat ene autotje op de stoep
    maar ik zie dus geen verboden te parkeren bord
    ach en zo die staat wordt ie ook niet snel gestolen hihi
    mzl

Geef een reactie

