Belg in kano   20 comments

Photobucket

Een Belg huurt een kano en peddelt het water op.

Midden op de plas kiept zijn kano om.

De kano komt niet meer overeind.

De man komt niet meer boven.

Een paar omstanders springt in het water

en halen de bewusteloze Belg naar de kant.

Ze beginnen te beademen en reanimeren.

De politie komt erbij.

Ze kijken in zijn binnenzak.

Daar zitten een Belgisch paspoort en drie zwemdiploma’s in.

Als de Belg bijkomt, vraagt een agent:

“Kon je jezelf nou niet redden? Je hebt verdorie drie zwemdiploma’s!”

“Awel,” zegt de Belg,  maar ik wist niet dat die hier ook geldig waren.

Posted 1 oktober 2011 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

20 responses to “Belg in kano

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat Rebbeltje schrijft daar ben ik het helemaal mee eens, loslaten is moeilijk maar zeker mogelijk, kop op Rinus, het is nog nooit zo donker geweest of het is weer licht geworden. Iedereen heeft zijn/haar verdrietige dagen of momenten maar gewoon nuchter blijven en je gedachten verzetten helpt best. Hou de moed erin Rinus en je mop is leuk!

  2. Ja Rinus jou moeilijke dag eindigd met een feestje…
    Hoop dat je uiteindelijk met vreugd terug kan kijken op deze dag…dat heet loslaten.
    Mijn wens is dat mijn kids straks met een lach terug kijken op de gedenkdag van hun moeder…en daar werk ik hard voor…
    Bedankt voor alle aandacht…grtjes en fijn weekend

  3. mogge Rinus
    dus niet lekker in je vel deze dagen
    ja dan maar ff zien om de zinnen te verzetten
    koppie leeg maken zeg ik dan altijd
    zelf doe ik dat door een fijne lange wandeling of een leuk fietsritjes
    sterkte er mee en ondanks alles een goed weekend

  4. Denk om een andere reden whahaha en rinus ze zijn gewend dat ik wat verstop onder de plaatjes hihi, maar kan niet altijd feest zijn…toch?

  5. mogge Rinus
    dus een nieuwe voor je
    en een mooie ja dat zeker
    en op zijn plaats ook
    fijne dag

  6. mogge Rinus
    ja er staan er gelukkig nog velen en zeker hele mooie
    ik zal me best vermaken daar
    mzl

  7. Hey suske ook al hier ???? Je was net te vroeg…blogje van vandaag moest nog komen.
    Kijk zo werkt het dus…reageren en komen de mensen vanzelf…
    en die muizen blijven gewoon plagen hihi
    Trusten

  8. mogge Rinus
    ja zal best dat jij die al kon
    ach het zijn twee goede en vrolijke
    dus brengt het een vrolijke dag

  9. ik ben belg zonder zwemdiploma.
    heb ik nu een probleem ?

  10. Denk dat jij alles dubbel ziet…klik maar eens dan zie je heel wat anders…
    Proost

  11. Haha ik mag er een weghalen
    Is mijn blog dus haal weg wat ik wil hihi
    Oja de foto’s waren bij de open dag van de brandweer in dordrecht
    Trusten

  12. mogge Rinus
    ja jongen het is deel van het leven
    en niet iedereen kan het zo maar ff een plekje geven
    nu ik wens je de komende tijd sterkte er mee
    en denk maar eens terug aan dit blog bij mij
    wie weet helpt het je om het een plekje tegeven
    mzl

  13. Lieve Rinus,

    Hahahaha, ik mag dan zelf een Belg zijn, toch vind ik dit een heel goeie mop.
    Ach ja, als we onszelf niet meer kunnen relativeren, zijn we ver van huis hé.
    We kunnen het leven maar beter luchtig houden en gespekt met veel humor.
    Want het is hier al zo’n tranendal.
    Ik wens je nog een zeer fijn weekend toe !!!
    Veel liefs, ***
    catwoman, Tania.

  14. mogge Rinus
    ja hoe verzinnen ze zo iets
    maakt ook niet uit het geeft een vrolijke tint aan nare tijden
    en dat wil ik dus , vrolijkheis
    had je de pps hierboven in de link nog opgeslagen
    denk dat ie inmiddels alweg is
    fijne dag

  15. Hallo Rinus,
    Vervelend dat je bijna de deur niet meer uit kan hoor, maar het is niet anders. Hopelijk kan WordPress je wat afleiding geven.
    Groeten van Edward.

  16. mogge Rinus ja een mooie pps over kinderkoppies
    heb ik nog andere kinderkoppies voor je
    kijk hier maar eens
    denk dat je het niet gezien hebt
    fijne dag
    http://fietszwerver.blogspot.com/2011/09/op-verzoek.html

  17. Hihi Grinnnnnnnnnnnnnnnn, leuke!
    Sjer

  18. Weet je zou zomaar me schoonzoon kunnen zijn…die raften ook in de ardennen hihi
    Trusten

  19. Goeie vraag van karel…denk in frankrijk hihi

  20. Waar was hij dan

Geef een reactie

