Een heel goed en gelukkig 2012   13 comments

 
Hallo beste vrienden en lieve vriendinnen,
  

 

voor iedereen een

 

Ook al ben ik al wat laat, toch voor iedereen

a good and



klik op de vrachtwagen.!!!!
 
 
toegewenst.!!!!!!!!
 
__________________________
 
De rede dat ik zo laat bent, is dat al mijn plaatjes
verdwenen zijn (bandbreedte)
ik heb er intussen ongeveer 600 plaatjes verwijderd,
maar ik moet wachten tot dat ze op (rond) de 12de
van deze maand weer Upgrate, of ik zou PRO moeten.
Ik heb helaas geen interesse om er voor te betalen.
dus maar even afwachten.!!!!!!!!
 

Voor iedereen een liefdevol en heel goed 2012

Posted 4 januari 2012 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

13 responses to “Een heel goed en gelukkig 2012

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieber Rinus,einen Guten Rutsch ins Neue Jahr mit viel Gesundheit. 🙂 🙂

  2. Goedemorgen Rinus
    fijne dag nog groetjes

  3. ha die Rinus
    je bent toch wel wat gewend haha
    fijne dag

  4. Gelukkig het klopt weer allemaal…nu toch maar niet meer alles met bucket doen en een reserve aanmaken.
    Fijn weekend

  5. Dag Rinus ,
    kom je een fijne dag wensen .

  6. mogge Rinus
    raar hoor bij een ieder opend het gewoon en bij toch ook tot deze aan toe
    ik denk dat het een ppssx is maar met de moderne powerpointviewer gewoon te openen
    dus kijk eens of je moet updaten
    mzl

  7. haha de vraag is niet hoe kom je van je koekjes af maar hoe komen ze ongeschonden in je mondje…
    Want was een lieverdje toch? En nee lijnen niks voor mij ook…en je nieuwjaar staat te stralen in je blogje…grtjes

  8. mogge Rinus
    nee hoor ik maak me daar niet druk om
    ik laat het een ieder voor zich bekijken zo ze willen
    wens je een fijne dag

  9. ja hoor Rinus dat gaat lukken
    rem er af en gas geven
    fijne dag

  10. Ja rinus daar is ook een oplossing voor…open het blogje en bewerken…hier op wp.
    Plaatje eruit en opnieuw uploaden met wp…soms neemt wp de plaatjes over en komen ze in de media te staan…
    Dus daar ff verwijderen en in het blogje plaatje weg en overnieuw van je pc opladen.
    Groetjes

  11. Nieuwjaarwensen mogen nog een week in het nieuwe jaar hoor Rinus, de slideshow is echt mooi en je hebt het toch weer voor elkaar gekregen, photobucket komt vanzelf dan wel weer en ik hoop voor je dat de oude plaatjes er dan ook weer staan. Nogmaal een zo goed mogelijk 2012, en sterkte met de dingen die op je pad komen die minder aangenaam zijn!
    Liefs, Ann.

  12. mogge Rinus zie dat je de juf weer hebt gevonden
    nu ik red het ook wel weer hoor
    en nu kan de juf me niet helpen
    suc6 en een fijne dag

  13. Klein minpuntje maar is aan te passen en ook hier wens ik je een liefdevol en heel goed 2012
    En dat met die bucket komt wel goed…
    Nu nog een profielfoto plaatsen en je bent er weer!
    Liefs van ikke

Geef een reactie

