Cursor-pijltje   15 comments

Hallo beste / lieve mensen,


Krijg ik een linkje toegestuurt


met de vermelding


“ALS ER IEMAND VAN DE STEIGER AF KOMT RENNEN, AAI HEM DAN OVER ZIJN HOOFD”


Ja dank je vriendelijk,


pikt hij mijn cursor-pijltje en smijt het weg.


Dag pijltje.!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Photobucket

klik op de afbeelding.!


Ben ik weer helemaal blij mee.


Pijltje weg, zie hem maar terug te vinden.??

Posted 21 januari 2012 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

15 responses to “Cursor-pijltje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha dan misschien even op mijn blogger testen hoe het voelt om lazerus te zijn hihi
    Je klikt op alaaf en voila…
    Nee hier ook geen carnaval op de optocht na, maar geeft zo’n leuke blogjes…vind ik dan hè.
    Alaaf

  2. Hoi Rinus– weer mooie binnen gekregen van jou, ik stuurd ze weer door naar australie.
    al 2 dagen niet in form .veel pijn in buik streek morgen weer naar de arts,,toe,niet goed dus,,
    en jij gaat het , we zijn weer van de troep af,, nu gauw voorjaar worden vind ik zelf,,
    ga afsluiten en maar proberen te slapen groetjes rinus van marry en cees..

  3. mogge Rinus dus weer op bed , jammer hopelijk nu beterder
    waarom ze als zip bestand openen ,geen idee
    het zijn met wachtwoordt beschermde dus op alleen lezen kliken ,maar dat weet je
    en als je ze opslaat op de pc en dan aangeeft openen met ?
    voor nu proost want k ga aan de koffie

  4. Hahahaha Rinus, ja ik had het via mail ook al gekregen, misschien wel van jou.
    En natuurlijk, je kent me hé, ik heb me er ook aan laten vangen.
    Ik ben nog steeds op zoek naar mijn pijltje.
    Geen idee waar die flauwe plezante het heeft gegooid.
    Het is me ook een raadsel hoe ik het heb klaargespeeld om hier bij jou te reageren, hahahahaha.
    Zo zonder mijn pijltje.
    Veel liefs, ***
    catwoman, Tania.

  5. lopen zit er voor mij momenteel niet in.
    dus laat ik die man het maar doen voor mij.
    fijne namiddag !

  6. mogge Rinus
    ja zitten ppsje bij die je wel meerdere keren kan zien en of horen
    ben blij met je glimlach

  7. Ja daar draait het om hè…trusten

  8. mogge Rinus
    nee dat was voor de praktijk , is makkelijker dan de theorie ,maar ik mag weer twee jaar
    dank je voor de felicitatie , ik heb niets met verjaardagen maar je ontkomt er niet aan
    met mij gaat het goed
    fijne dag

  9. Ja dat tocht verschrikkelijk…en met die leeftijden wordt flink gesjumeld…
    Hoeveel kreeg je erbij na het invullen van de leeftijden van ouders?
    grtjes

  10. nee rinus
    ik zal en van de pufjes niet meer afkomen
    mijn laatste nachtdienst liep ik in 1997
    maar hij die ze altijd ruilde is er sinds 1 januari niet meer
    welterusten

  11. Whoehahaha, ja hoor Rinus het lukte nu wel maar ik schrok nogal van het geluid, ik had de speakers luid staan maar goed dat ik geen hartklachten heb, leuk ik het overigens wel!
    Knuf, Ann.

  12. Hallo, + einen guten Abend wünschen wir.
    Freundliche Grüße, Wolfgang.

  13. Hallo Rinus,
    van jou krijg ik geen updates bij Read Blogs, terwijl je toch bij mijn contacten sta vreemd maar waar, fijn voor je dat je al je plaatjes weer terug hebt gekregen, ik heb dat manneke wel vier keer over z’n bol gestreken en er zelfs op geklikt, maar het pijltje gaat echt niet weg en dat is maar een geluk 😉
    Liefs, Ann.

  14. Zo dit is er eentje die je kan plaatsen. Laatst die met de verkeerslichten en het knopje drukken…schrok me rot.
    Lesje werkt goed hè…fijn weekend

  15. mogge Rinus gelukkig vond ik het pijltje terug anders had ik je geen krabbel kunnen geven
    leuk gedaan hoor , ja ze vinden wat uit
    ben blij met je glimlach ,ja er zullen er zijn die je kon dus is er 1 die niet kon is mijn blog geslaagd
    fijn weekend

Geef een reactie

