mijn verjaardag (26 februari)   6 comments

Hallo Beste vrienden en lieve vriendinnen,

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de

felicitaties die ik op welke manier dan ook heeft

mogen ontvangen.!!!!!!

voor mij

Photobucket 

of dat per mail, of op hyves op wordpress, of waar dan ook is geweest,

mijn hartelijke dank daarvoor.

Mijn verjaardag zegt me op zichzelf niets,

en ik heb na het verzenden van de mails tot in de ochtend

mijn dag doorgebracht in bed, en heerlijk geslapen,

tot in de avond, 20: 30 uur. hihihihi dus ik heb er zelf niets van meegemaakt.

Maar iedereen bedankt die voor of op de dag, of erna even er aan heeft gedacht.

Beste en lieve groetjes.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted 27 februari 2012 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

6 responses to “mijn verjaardag (26 februari)

Subscribe to comments with RSS.

  1. mogge Rinus
    dus niet echt fit , beter worden hoor ziek zijn is slecht voor de gezondheid
    ik let niet zo op vanwaar de ppsjes komen ,krijg er tientallen van Nellie
    maar altijd leuk dat er soms een nieuwe zelfs voor jullie tussen zit
    ik moet ook nog wat mails nakijken , was ff weg zo je weet
    ja met die pc komt het weer goed hoor
    nu jij snel weer wat fitter worden ,het mooie weer komt er aan
    mzl

  2. Ja dit was wel een heel makkelijk blogje…och op de andere sites staan er ook whahaha
    zelfs nog meer over deze flappen…grtjes

  3. Hoi Rinus en alles naar wens,, joh ik wist dat niet meer je verjaardag.sorry..
    ja vandaag weer ziekehuis gemoeten.ik mag weer 4 dagen niets eten,wel vloeibaar.
    er word weer voor de 13 keer ..een echo gemaakt joh darmen dat werkt niet goed door de vele ingrepingen , je weet ik kreeg 5 operaties voor me kiezen . en nog ben ik de sigaar,maar rinus ik leef nog,,wel 3 keer de hemel gezien en daar word je niet vrolijk van ..we hopen maar weer op goed nieuws .doe het allemaal wel rustig aan en jij ook het zelfe he !!! rustig aan doen en bekankt voor de vele mooi berichtjes,,groetjes van marry enm cees..

  4. Tja Rinus, dat ik de dag van je verjaardag in de lappenmand lag, dat weet je al hé.
    Dus nogmaals een welgemeende sorry !!!
    Maar niettemin wil ik je toch ook nog eens langs deze weg een dikke proficiat wensen.
    Met een dikke knuffel en drie lieve kussen erbij, ***
    Al zou ik je dat allemaal liever persoonlijk komen geven, hihihihihihi.
    Maar ook al ben ik je verjaardag vergeten, …… lieve vriend van me…… jou vergeet ik nooit, want jij zit in mijn hart !!!
    Maak er nog een leuk weekend van, voor zover het mogelijk is.
    Veel liefs, ***
    catwoman, Tania.

  5. mogge Rinus
    dus je bent weer eens verjaard
    heb ik dus gemist , wist het ook niet
    en zelf heb ik ook niets met verjaardagen
    wordt er wel herrinerd aan de mijn hihi
    ik doe hierbij een verlate verjaardags wens
    en voor vandaag een fijne dag

  6. Ha toch je biologische klok een beetje aanpassen…was de taart lekker?

Geef een reactie

