Voorjaar – Lente   24 comments

Hallo beste vrienden en vriendinnen,
allemaal met de voorjaars schoonmaak klaar.??
Dan heb ik een leuke kaart voor jullie.!!!!
Photobucket
Ik heb maar even gewacht, tot iedereen klaar
was met de schoonmaak.
Maar het was vandaag toch heerlijk weer,
ook al was het nog wat frisjes.
maar ja we zitten nog in maart.
ik wens iedereen een fijne voorjaar.
En vergeet niet op plaatje te klikken. 
Posted 22 maart 2012 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

24 responses to “Voorjaar – Lente

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieber Rinus!
    Ja wie schnell die Zeit ist nun vergangen…und Weihnachten ist bald da!
    Wünsche Dir ein schönes friedliches Weihnachtsfest.
    MIt herzliche Grüsse aus Wien…… ***Franz***

  2. Hallöchen Rinus!
    Wünsche Dir einen schönen 2. Advent,
    und das 2. Lichterl nun schon brennt!

    Liebe Grüsse….. ***Franz***

    PS: Danke für Deine beiden Mails *freu*

  3. Wünsche dir einen schönen 2 Advent Grüsse lieb Gislinde.

  4. Even reageren op datgene wat je bij Greetje zei;
    Als katholiek opgevoed weet ik wel wat er zoal in De Kerk omgaat, maar het stoort mij dat men nu al zo met de kerst bezig is terwijl onze traditionele sinterklaas nog moet komen. Het stoort me ook dat die zo wordt weggedrukt door die dikke Coca Cola kabouter.
    Als je hier nog op wil reageren kan dat op mijn weblog. 😉
    Fijne zondag.

  5. Ha nu nog een keer een nieuw blogje en je bent weer bij hihi
    Zou dat hout van de boom op het balkon passen…???
    Ha en de reacties in de goede volgorde haha…moet je weer wennen als je op blogger bent want daar iz het anders.
    Groetjes

  6. mogge Rinus
    blij dat ik je een idee aan de hand gedaan heb
    enne ik heel wat afgewerkt et zo’n zaag hoor hihi
    geniet de dag

  7. Ha je bent aan het hoppen…dat is alweer een tijdje terug hihi
    Groetjes en fijn weekend

  8. Hoi Rinus,

    Ik kom eens even kijken hoe het met je gaat….Agnès

  9. Klopt die is niet te vinden…en staat er ook niet op hihi
    Maar wel leuk om te zoeken…toch?

  10. Ja Rinus dat was een foutje hihi
    Maar als dat reacties uitlokt is het prima toch?
    Intussen weer gefikst…dus je kan aan de wandel…grtjes en fijn weekend

  11. Kijk zo moeilijk is het toch niet?

  12. goede morgen Rinus,
    kom even voorbij om je een heel mooi en zonnig weekend toe te wensen,
    geniet er van,
    hartelijke groetjes uit zuid-Limburg

  13. Mogge Rinus
    dank je voor je opmerkzaamheid
    ik zal gehaast zijn geweest ,maar heb het bij gewerkt hoor
    die van Roosje opend hier gewoon door op alleen te lezen , dus weet niet wat je daar bedoeld
    wens je een fijne dag

  14. Ha je bent het nog niet verleerd…en het werkt even aan de bel trekken haha
    En al begonnen met freubelen?

  15. Hallo Rinus,,zo even jou berichten en hoe is het er nu mee.. kan je het nog wel aan de verhuizing..
    dat word een hele klus joh. ben je het zat daar .ik hoord het wel van je toch.ga je daar weg door medisch
    probleem? kop op he..wij zitten even in een dip..en dat komt steeds weer terug joh..je weet het we hebben
    veel problemen maar zal niet klagen toch daar ben jij en wij niet bij geholpen he,, we worden ouder ,,en dat ga ook mee spelen he,, ik vind wordpress nu erg leuk op te hebben . en krijgt leuke reacties en dat maakt het leuk.. laat maar wat horen ik zie je dan wel //sterkte en laat de moet niet zakken Rinus,,, lieve groetjes van marry en cees,,

  16. Je kon het niet laten om te reageren op ?
    Maakt niet uit je mag je zegje doen en ach per mail…ben redelijk op de hoogte en is genoeg voor mij.
    Wens je een fijne zondag

  17. Ja Rinus er is altijd hoop…en zolang er hoop is…
    Nu het filmpje maakt bij veel mensen wat los ook voor degene die het niet mee maakten.
    Zit nu eenmaal een verhaal aan vast…hoe dan ook wens je toch een fijn weekend.

  18. Als het mooi weer is, dan maar niet bezig met de grote schoonmaak… dat kan altijd nog…het is nu eind april…. en toch nog niet echt lekker weer….Agnès

  19. ik kom terug
    i will return
    klinkt dan toch beter
    proost en een fijne dag

  20. Hey Rinusje,
    Een heel mooi kaartje !
    Ik werd er op slag goed gezind van.
    Mijn lenteschoonmaak is nog niet helemaal klaar.
    Ik was al gestart, maar ben weer moeten stoppen.
    De gezondheid hé.
    Maar geen probleem één dezer dagen ben ik er wel door.
    Wat hadden we de laatste dagen een lekker weertje hé.
    Alleen heb ik er niet van kunnen genieten buiten.
    En met mijn vader gaat het ook niet goed.
    Hij kan niet eten en verzwakt te erg.
    Fijn weekend mijn vriend, ***
    catwoman, Tania.

  21. Het is nu echt prachtig weer Rinus, maar die voorjaars schoonmaakwoede heb ik niet hoor…hahaha!

  22. Wow een mooie nu nog zin krijgen om de voorjaarsschoonmaak te beginnen…denk dat ik wacht op de hulptroepen van hoe schoon is jou huis grijnzzz
    Geintje hoor kan het zelf dus doe het ook zelf…maar wacht wel tot het mooie weertje weer foetsie is.
    Groetjes

  23. mogge Rinus
    ja ze spelden je vanalles op de mouw om niet de schuld te krijgen
    dus jij zit enken en alleen in een neerwaartse spiraal
    dat is echt jammer ,mar als je het aanvaard heb kan je er mee ,denk ik
    ik ben juist in een omhooggaande spiraal nu , uit de put en kan daar ook goed mee
    hoe dan ook pak de dag zo die komt
    ik zeg als ik wakker wordt , kijk ik ben alweer jarig
    dag bij dag dan breekt het lijntje niet
    mak an vriend
    mzl

  24. mogge Rinus
    een mooie kaart
    en werk voor als het regent
    met het weer als nu moet je er op uit met de fiets
    nee ik nu niet , ik was al
    ga nu slapen
    trstn

Geef een reactie

