Volksmuziek uit Passau bij de grens naar Oostenrijk – Volksmusik aus Passau bei die grenze nach Österreich   50 comments

Hallo lieve mensen daar ben ik dan weer, in mijn nieuwe huis nu zonder stress.
Ik wil jullie wat laten zien en kan haast zeggen dat het me tweede geboortestreek zou kunnen zijn.
Het zuiden van Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Ik heb daar een bijzondere band mee.
Ik heb wat jullie op het filmpje kunnen zien zelf eens meegemaakt toen ik een weekend over moest staan.
Ik denk dat het in oktober is geweest, en dat het dat oktoberfeest is geweest.??
En ik werd meegenomen door de mensen van het bedrijf waar ik toen moest laden.
Het was prachtig en ook heel gezellig, met deze prachtige volksmuziek.
Geniet ervan, als je het ook mooi vind.!!!!!!

 

Klik op de afbeelding.

 

Photobucket
 

Hallo liebe menschen, ich kommen wieder zurück, in meine neue haus jetzt ohne Streß.
Ich wohlen dir etwas lassen sehen aus was meine zweite Geburt-Streich hast können sein
Das Süden von Deutschland, Österreich und die Schweiz.
Ich wohlen dir deize film sehen, und ich wahren selbst einmahl dabei.
Ich denke das das die Octoberfest was.???
Sehr schöne Volksmusik.!!!

Bitte genießen von deize.!!!!!!

Bitte klicken auf das bild.

Posted 26 november 2012 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

50 responses to “Volksmuziek uit Passau bij de grens naar Oostenrijk – Volksmusik aus Passau bei die grenze nach Österreich

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo lieber Rinus,als erstes freut es mich ,das es Dir wieder etwas besser geht.Schön das Du nun auch auf WordPress bist.Ich wünsche Dir noch eine schöne Weihnachtszeit,mit ganz lieben Grüßen Erika

  2. Hallo mein lieber Rinus,
    ich wünsche Dir ein besinnliches und friedliches Weihnachtsfest sowie guten Rutsch in ein gesundes 2013. Ganz liebe Grüße Knubu Deine Angie

  3. Wünsche dir einen schönen glücklichen 4 Advent und schöne Weihnachtstage Gruss Gislinde.

  4. mogge Rinus bedankt voor de glimlach
    en suc6 met je wp
    en natuurlijk een fijn weekend

  5. Ha Rinus…als het goed is kan je met je google account en met skydrive uploaden.
    Maar deze is makkelijker denk ik…
    http://www.imagenetz.de/
    s6 ermee

  6. bedankt,lieve Rinus,je bent een schat.

  7. mogge Rinus
    ja las je reactie al , doet haar goed hoor
    wens je een fijne dag

  8. Hallo lieber Freund ich wünsche dir von Herzen einen schönen Adventssonntag und alles liebe und gute von mir Gislinde.

  9. Hoi Rinus. Voor de sneeuw: Ga naar je Dashboard: Instellingen: Algemeen, daar kan je het aanzetten. Succes!

  10. Lieber Rinus,
    jetzt klappt es. Einne schönen Abend für Dich -schöne Gute Nacht.Morgen eine schönen 3. Advent herzlich Deine Angie

  11. goede avond Rinus,
    ik vind het een hele geslaagde Advent pps met mooie beelden en muziekje,
    fijne avond verder met lieve groetjes, Greetje

  12. ha die Rinus jij ook nog een fijn weekend
    en ja als ik jou was zou ik overstappen op windows 7 , legaal
    mzl

  13. ok Rinus
    duidelijk , en ja je zal het ooit wel eens hebben laten weten ,maar ik krijg zoveel mails dagelijks dat ik kan niet alles onthouden
    wie weet zit je binnen kort niet meer op xp , die gaat er namelijk uit
    fijne dag nog

  14. ha die Rinus
    ja het zijn kunstwerken deze pracht creaties
    maar waarom opent het niet gewoon op de site bij mij , zijn er meer die het niet kunnen openen
    jammer hoor
    ik wens je een fijn weekend

  15. goede morgen Rinus,
    wens je een heel fijn weekend toe en bedankt dat je me doet volgen,
    lieve groetjes, Greetje

  16. Ik kom je even een fijn weekend toewensen, Rinus…Groetjes Agnès

  17. mogge Rinus
    ja zijn vele bekenden , ook voor Nellie
    maar zo lang ik ook maar 1 glimlach pak is het blog geslaagd hihi
    nu jij fluit er maar fijn oplos met je fluitje
    geniet de dag

  18. Ja Rinus het leven gaat niet altijd zoals je het zou willen, maar genieten van de dingen die er wel zijn zoals je nieuwe huisje!
    Maak het voor jezelf gezellig…groetjes

  19. mogge Rinus
    ach ik heb het onder controle , het blijft bij de neus verkoudheid , het gaat gelukkig niet op de longen zitten zo dat zo mooi heet
    ja een pracht pps vol van liefde , ja wat dat is , is toch vaak voor velen anders
    jij eenzaam , lees ik dat goed
    ik ben ook alleen ,maar zou niet weten wat eenzaam is
    onder de mensen zijn doet goed hoor
    ik wens je dus een goede dag

  20. Wünsche dir eine schöne glückliche Woche Grüsse dich lieb Gislinde.

  21. Welcome back Rinus! ♥

  22. Woon je dan toch nog op de verkeerde plek ???
    Hier een prachtige witte deken en wat men noemt een pak sneeuw…en met een zonneke.
    Dus dat is extra genieten…fijn weekend

  23. goede morgen Rinus,
    Kom je een heel mooi en aangenaam weekend toewensen
    met de meeste groetjes van mij,geniet er van,
    Greetje

  24. mogge Rinus
    ja pracht filmpje , en een lach van de juf , en mij is het te doen om een lach
    dus ik ben geslaagd
    ik wens je ok een fijn weekend
    of ik ga fietsen weet ik nog niet
    geniet de dag

  25. Ha je hebt de weg gevonden naar de sneeuw…hier ligt een mooie dikke witte deken.
    Genieten als je er niet uit hoeft…en ja de filmpjes blijven leuk om te zien.
    Groetjes

  26. Wünsche einen schönen Nikolaustag lieber Gruss von mir Gislinde

  27. mogge Rinus
    zo als ik daar wandel als ook mijn vrienden op de sneeuwschoenen is heerlijk om te doen
    maar dat krijgen wij hier niet , hier is het troep hihi
    geniet de dag

  28. Rinus-Leuk dat je er weer bent…maar waar zijn nu de foto’s van je nieuwe huis…. enne de muziek is niet helemaal mijn ding…sorry….Agnès

  29. ja Rinus ik ben het met je eens zuid duist land ik topie we hebben daar vrienden wonen en komen daar al 30 jaar maar om daar een huis te kopen is iest te duur voor ons van daar dat we het iest dichter bij kopen en zo dat we af en toe bij mijn vriendin An postma kunnen gaan gewoon op de koffie dat is echt een lieven vrouw en zo zag ik jou block staan en dacht he nog iemand die gek is van duitse muziek en het land heb al aardig wat muziek in huis en als ik daar naar luister dan is het echt gewoon thuis komen dus van daar de 14 /12 is ons huis verkocht en gaan we de stap zetten dus dan is er even geen internet meer maar zo gauw als ik weer in de lucht ben dan kom ik zekker weer even bij je neuzen bedankt voor je bericht houden contact

  30. kijk daar houden wij van die muziek die is helen maal top en daar heeft duitsland genoeg van en kunnen ze in dit ….. land nog heel van leren en ja Rinus je kent ons dan wel niet maar wij gaan de 18 /12 ook weg uit dit land en verhuizen naar duistland weg uit dit land met al; zijn regels en zo gewoon lekker op zondag van de zondags rust genieten wij wensen jou heel veel geluk in dat mooien land

    • Hallo Rene, Ik weet niet of je nog terug komt kijken naar een antwoord.?? want ik kan jou niet berijken, anders had ik wel een antwoord bij jou geschreven.
      Ik ben 40 jaar vrachtwagenchauffeur geweest, maar mijn liefste landen waar ik wilde rijden, was het zuiden van Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Hel aas kan ik dat niet meer. Maar in de meeste gevallen is dat heel prettig volk, en in de AUTOHOF’S was veelal prachtige muziek. Autohof’s zijn restaurants voor truck chauffeur, net even van de weg af, en altijd heerlijk en veel eten. veel beter dan langs de weg bij een tankstelle. dan kan je nog beter in een inbus eten. Kom je nog terug, dan grotejes van mij.

  31. danke für deinen Besuch, große Freude bei mir, alles Gute, schöne Woche für dich, Klaus

  32. goede middag Rinus,
    kom even voorbij om je een hele fijne nieuwe week toe te wensen, lieve groetjes

  33. Hallo, freue mich, dass du wieder aktiv dabei bist, schöne Musik, eine gute Woche wünsche ich, Klaus

  34. mogge Rinus
    ja een bekende maar daarom niet minder mooi hoor
    op het bankje zitten twee vrienden , ik en Celina
    geniet de dag

  35. Een leuk en gezellig blog Rinus, fijn dat je de rust weer hebt gevonden om te bloggen, de verhuizing zal wel een hele klus geweest zijn en misschien komt er nog wel wat werk bij maar het resultaat mag er dan ook zijn. Stress is slecht voor een mens en dat heb je dus niet meer. Houden zo, luister maar lekker naar leuke muziek en vermaak je! Liefs van mij en een likje van Mandy.

  36. even terug….

  37. goede morgen Rinus,
    fijn dat je de draad weer hebt opgepakt.
    Mooi filmpje heb ik hier gezien.
    Heel hartelijk bedankt voor je mooie reactie, echt tof van je.
    Ik plaats nu mijn naam op de 1e dia zo dat die niet meer er af
    kan worden gehaald.
    Wens je een fijne 1e Advent toe,
    lieve groetjes Greetje

  38. ha die Rinus
    Jodjer , ken ik niet
    wens je een goede nacht

  39. Hallo lieber Rinus!
    Einen tollen Blog hast Du, danke für Dein Mail es ist gut angekommen!
    Wünsche Dir einen schönen 1. Advent
    mit liebe Grüsse vom Franz aus Wien!

    PS: Wenn Du meinen Adventkalender besuchen möchtest hier der LINK

    http://kuenstlerklause.heimat.eu/ram801.htm

  40. Hallo mein Freund wünsche dir ein schönes besinnlichen ersten Advent und alles Liebe und gute. Gislinde

  41. Ligt misschien wel niet aan jezelf…ka had het net ook.
    Dus maar ff afwachten en niet zo snel opgeven hoor…trusten

  42. Hoi Rinus,
    Fijn nog eens een berichtje van jou !!!
    Heel leuk hoor dit filmpje.
    Of moet ik zeggen feestje ?
    Veel gezelligheid en amuzement.
    En het laatste muziekje dat ze speelden ken ik ook, en vind ik heel mooi.
    Daar zou ik ook mijn beentjes wel eens op uitslaan, moest ik daar aanwezig zijn.
    Nog een fijne week.
    Kusjes, ***
    catwoman, Tania.

  43. Nu je link werkt gewoon kom gelijk hier terecht…foto komt wel een keer.
    Trusten

  44. Ja smaken verschillen…zie dat het niet gelukt is…je blogje.
    Dan staat er bij je instellingen dat het zo moet haha
    Want bij mij stond keurig de tekst in de letters van je vorige blogje.
    Maar oke…even wat uit gaan proberen…en zie ook dat de spaties ertussen uit zijn nu…
    Tijd om weer eens wat te oefenen…maar dan voor jou 🙂
    Groetjes

  45. Dit is echt muziek voor een gezellige avond met een paar pullen bier. Goed te vernemen dat je tot rust bent gekomen in je nieuwe huis Rinus, een verhuizing is altijd een hele toestand, ik begin er dus maar niet meer aan.

  46. Hallo Grüsse lieb und Danke für deinen Besuch toller Blog ist schön geworden.Wünsche dir eine glückliche neue Woche. Gruss Gislinde.

  47. mogge Rinus
    ja ik ken deze muziek , mag het ook wel horen hoor , was zovele jaren in zwisterland en hoorde het vaak
    jij dus een nieuw optrekje en de stress trok weg
    kijk zo moet het zijn
    wens je een fijne dag

  48. Hoi Rinus,
    Een beetje te vroeg voor al die vrolijkheid..hihi.
    Ik zit rustig aan een bakkie koffie en probeer wakker te worden.Maar ik ben blij dat je je weer wat beter voelt en de stress stukken minder is.
    Leuk dat je het bloggen weer hebt opgepakt.
    Fijne dag en groetjes.

  49. Had ik daar zowaar foto’s van je nieuwe stulpje verwacht…niet mijn muziek maar als je er tussen zit zal het wel anders zijn.
    Grtjes

Geef een reactie

