4. Adventszeit – Blue Christmas   16 comments

Hallo beste vrienden en lieve vriendinnen,

mijn nieuwe pps, voor 4. Advent

Vele hebben daar niets mee,

maar mijn duitse vrienden des te meer.!!!

daarom heb ik deze ook in het Duits gemaakt.

Ik wens julie een goed weekend.

Beste en lieve groetjes, Rinus

Maar je mag natuurlijk ook reageren,

op mijn WordPress.!!! 

 

Even klikken op de afbeelding

Photobucket

Eben klicken auf das bild.!

 

Hallo liebe freunden und freundinnen,

bei deize mein neue pps für

4. Advent.!!!!

spezial für dich gemacht.

Ich hoffe das dieze dir gevallen.

Ich wunsche dich alle eine frohliche

4. Advent.

Ganz liebe Grüße von mich, Rinus

Dich kanst auf meine WordPress

Reaktion geben.!

Posted 22 december 2012 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

16 responses to “4. Adventszeit – Blue Christmas

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi hoi Rinus probeer er wat van te maken he,,dezen paasdagen groetjes van cees

  2. ha die Rinus
    en nu net dat was het punt
    jij schreef dat je de pps had gemaakt voor je duitstalige vrienden en dan denk ik m ja hallo ik hoor engels
    maar zo ik al zei aan nellie , was meer uit gein dat ik het zo zei
    het is zo ie zo een pracht
    wens je een goede nacht

  3. Bedankt voor je mail en zo was het toch een stuk duidelijker, een heel mooie PPS heb je gemaakt met mooie muziek!

  4. danke für die schöne PPS und alles Gute, vor allem Gesundheit so gut wie möglich, schöne Weihnachten, Klaus aus Waren an der Müritz

  5. Het lukt mij ook niet om de pps te bekijken Rinus, ik krijg allemaal toestanden om te downloaden.
    Maar dat geeft niet, toch wens ik jou hele fijne dagen, en een voorspoedig 2013.

  6. Das ist wunderschön dein PPS. zum 4 Advent.Ich wünsche dir lieber Freund auch glückliche schöne Feiretage Gesundheit und Glück.sei von mir lieb Gegrüsst deine Freundin Gislinde.

  7. mogge Rinus ,kwam nog een bericht van je tegen , laat nu maar zo , maar luister nu eens goed , ze zingen engels hoor
    geniet de dag

  8. mogge Rinus
    ja een leerzame pps bij mij
    en een ander kerst pps bij jou
    ja ik heb niets met dat hele gebeuren ,maar er zijn er die er een jaar naar uitkijken
    wens je een fijne dag

  9. Zo ik heb hem nog even wat aangepast, en nu moet hij helemaal goed zijn.??

  10. Guten Morgen mein lieber Rinus,
    ein wunderschöne traumhafte PPS von Dir zum 4. Advent.Grossartig.
    Einen schönen 4. Advent für Dich lieber Rinus.
    Auch eine schöne gute Nacht Knuddelss Deine Freundin Angie

  11. Mooi gedaan rinus…en die engelse woorden snappen ze vast wel…
    Frohe Weihnachten!

  12. leuk. met mooie beelden en muziek, kerstppsje Rinus,
    slaap lekker en morgen gezond weer op,
    lieve groetjes Greetje

  13. Hallo Rinus, leuk dat je ook weer eens een blogje hebt geplaatst, jammer genoeg zie ik alleen allerlei toestanden over het downloaden van Google Chrome, die heb ik al en verder reclame. Geen punt hoor, het zal ook wel niet meevallen om zoiets op WP te zetten. Liefs, Ann.

  14. alleen Adventzeit ist im Deutsch

  15. in de pps is het alles engels rinus

  16. ha die Rinus
    hoe zo in het duits gemaakt
    ik hoor en lees niks als engels
    fijn weekend

Geef een reactie

