Prettige kerstdagen en een heel goed 2013   21 comments

Hallo beste vrienden en lieve vriendinnen,

Ik wens jullie alle een hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013

Sorry dat ik wat laat bent, maar het heeft goed tegen gezeten met deze pps.

Daar was veel werk aan.

Maar hij is er dan nu toch eindelijk.!!!

Beste en lieve groetjes van Rinus.

(zijn er mensen die niet weten wat ze moeten doen, schrijf mij gerust).!!

Even klikken op de afbeelding

Photobucket

Eben klikken auf das bild
 
Lieber freunden und liebe freundinnen,
Ich wunsche dich schöne weihnachtstagen und eine gute 2013.

Meine entschuldigung das ich so spät sein,

mahr mit die pps gehen enkel ding nicht so gute.

Ich habbe dahr viele arbeit an.

Herzliche und liebe Grüße von Rinus

mahr endlich is die fertig.

Posted 25 december 2012 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

21 responses to “Prettige kerstdagen en een heel goed 2013

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Rinus. ik ben erg ziek geweest en tevens de griep er ook nog eens bij,,maar probeer de draad weer op te pakken.je zal denken eindelijk eens wat van mij te horen. maar ja je weet de reden he .en ben niet zo jong meer koud joh van daag ..tevens gekeken naar je fotoos enz erg mooi allemaal rinus hou je haaks he en hoor bwel weer wat van je gr cees

  2. Lieber Rinus,danke für die schöne PPS.Ich wünsche Dir auch ein glückliches und vor allem gesundes Jahr 2013,mit lieben Grüßen Erika

  3. ha die Rinus
    nee hoor , ik weet het niet maar kan met die rare dagen te maken hebben
    nu ik zie het wel verschijnen
    fijne avond

  4. mogge Rinus
    ja ik zie het nu , ik ben een dag in de war hahaha
    ben blij met je glimlach
    en wens je suc6 met je blog en kaart
    kent google ook geen uploader ?
    geniet de dag

  5. Lieber Rinus, tolle PPS finde ich, hast du gut gemacht. Ich möchte mich für deine Freundschaft bedanken und dir so viel Gesundheit wünschen, wie es möglich ist, möge das Jahr 2013 ein Gutes Jahr für dich werden, Klaus

  6. mogge Rinus
    dus de glimlach is binnen , en wel bij verschillende blogs zag ik
    en ook nog onbekende voor je , nu wat wil je nog meer
    nu dit weekend nog ff de mailbox legen en je bent weer aardig op schema
    en nee hoor ik reken niet en zeker niet op dit vroege uur
    ik zal aan de koffie
    proost en geniet de dag

  7. Nu moet ik wel lachen hoor…een invasie aan reacties!
    Trusten

  8. hallo Rinus,

    Nou inderdaad hier zat veel werk in… erg leuk dat je de tijd hebt genomen om zo’n mooie kerst-en Nieuwjaarswens in elkaar te zetten…mijn complimenten…de kerstwens in het Pools kende ik niet, dus ik heb ook weer iets geleerd…natuurlijk kom ik jou ook een heel fijne jaarwisseling toewensen en een heel gelukkig en gezond 2013-Agnès

  9. Hallo lieber Rinus wünsche dir einen schönen Tag,und ein glückliches gesunde neue Jahr, alles liebe und gute für dich. Lieber Gruss Gislinde

  10. grüsse aus wien…………………helga

  11. het is een hele leuke gevarieerde voorstelling geworden Rinus,
    slaap lekker en voor morgen een fijne 2e Kerstdag toegewenst,
    liefs Greetje

  12. Vriend Rinus ,
    Wat een prachtige kerstbeelden en heel mooie bewerking !!!
    en met een prachtig kerstlied op de achtergrond is alles kompleet !!!
    EEN PRACHTIGE PPS !!!!
    Lieve groetjes van vriendje Jeffy …

  13. danke……………wünsche dir noch schöne weihnachten und einen guten rutsch ins neuie jahr…….Liebe Grüße.Helga deine gute freundin aus Wien – Österreich

  14. Het is een hele mooie pps geworden Rinus, dat daar een hoop werk inzit kan ik mij voorstellen, maar dan heb je ook wat he? Je bent zelfs Betty Boop niet vergeten, leuk hoor.

  15. Mein lieber Rinus,
    traumhaft schön Deine PPS.Sagenhaft Mit viel Liebe und Arbeit von Dir erstellt.Wunderschöne und süße Bilder zusammengefügt.
    Ganz herzlichen Dank dafür mein lieber Freund!
    Einen schönen schmerzfreien 2. Weihnachtstag von Herzen ,Knubu Deine Freundin Angie

  16. Ja,ik kan weer ?????????????????????????????
    Hoi Rinus,
    Bedankt voor ge geweldige mooie felicitatie wens.
    Een mooie verrrassing in mijn mailbox.
    Ik krijg je pps niet open, er verschijnt een bladzijde met van alles maar geen pps.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes van Corry.

  17. Ffkes testen

  18. mogge Rinus , mooie pps is het zekeren ik heb dus niet op de melding gereageerd hihi
    ach de nachtdiensten vallen me weer mee , was wel eens anders , sliep ik overdag niet
    ik zou zeggen geniet de dag

  19. Wat let je om erbij te zetten waar ze moeten klikken op de hostingsite…
    Het is een leuke geworden…fijne feestdagen en volgende keer de wekker zetten.
    Trusten

  20. ha die Rinus
    nu ik kwam ook net van bed hoor , heb nachtdiensten dus zal straks weer naar het werk
    jij suc6 met de pps ,maar werk overdag en slaap in de nacht
    mzl

  21. mogge Rinus
    ja want ik kom net van bed hohoho
    fijne dagen

Geef een reactie

