Voor allemaal het allerbeste voor 2013 – Für alle das allerbeste für 2013   26 comments

Hallo beste vrienden en lieve vriendinnen,

met deze kaart wens ik jullie allemaal het allerbeste voor 2013.

 Hopelijk tot in het nieuwe jaar, met alle liefde verder bloggen.!!!!

Hier ook met muziek in HD.!!!!

KLIK OP DE KAART.!!!

En klik op groot beeld.

Photobucket

Hallo lieber freunden und liebe freundinnen,

mit deize karte wunsche ich dir alle das allerbeste für 2013.

Hoffentlich zu in das neue jahr, mit alle liebe weiter zu bloggen.!!!!
 
Jetzt auch mit muzik in HD.!!!!
 
KLICK AUF DIE KARTE.!!
 
Und klick auf große bild.

 

Posted 30 december 2012 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

26 responses to “Voor allemaal het allerbeste voor 2013 – Für alle das allerbeste für 2013

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha vond het al stilletjes…maar toen kwam de mail 🙂
    Beterschap en zorg goed voor jezelf.

  2. Hallo lieber Rinus,
    Gute Besserung für Dich , schone Dich. Keiner ist böse wenn Du hier nicht schreiben kannst, Deine Gesundheit geht vor.
    Gute Besserung und liebe Grüße Deine Angie

  3. Hallo Rinus.
    Schön, das Du mich bei WordPress wieder gefunden hast.
    Freut mich echt. 🙂
    Ich wünsche Dir auch ein gutes Jahr 2013.
    Vor allem Gesundheit.
    Liebe Grüße von Josi.

  4. mogge Rinus
    ppsx is onderweg
    ik heb stuk voor stuk weer mooie geplaats , komt mijn bezoek het weekend wel mee door , en kan ik gewoon naar het werk gaan
    ja ook ik vind het niet netjes dat je iemand die je zo vaak geholpen heeft , dan vergeet een krabbel of een nieuwjaars wens te brengen
    dat ik hoop dat je oren wat groter zijn geworden hihi
    fijn weekend

  5. Hallo lieber Rinus ich wünsche dir ein schönes glückliches Wochenende im neuen Jahr und alles liebe Gruß Gislinde

  6. mogge Rinus
    en is Nellie nog geweest om aan je oren te trekken hihi
    ja een mooie pps is het , bedankt voor de glimlach
    geniet de dag

  7. Volgens mij moet ik er hier eentje aan de oren komen trekken…vergeten of toch niet?
    De beste wensen voor het nieuwe jaar…

  8. Ein lieber Gruß im neuen Jahr alles liebe und gute von mir deine Blogfreundin Gislinde.

  9. mogge Rinus , jij hebt dus zitten zingen , kijk dat maakt vrolijk
    ja nog ff werken en ik heb ook meer vrije tijd hihi
    geniet de dag

  10. Bedankt voor de kaart met de mooie muziek Rinus!

  11. Fijne jaarwisseling, Rinus…tot in het Nieuwe Jaar-Agnès

  12. Mein lieber Rinus,
    ganz lieben Dank für die wunderschöne Karte von Dir. Für Dich einen guten Rutsch ins Neue Jahr 2013 mit ganz viel Gesundheit, Glück, Zufriedenheit sowie alles was Du Dir wünscht.
    Alle lieben Grüße für Dich-Danke für Deine Freundschaft von ganzem Herzen mit vggglg Deine Freundin Angie

  13. Lieber Rinus, in ein paar Stunden ist es soweit und wir rutschen ins neue Jahr, möge es auf der Wendeltreppe des Jahres wenig Stolpersteine für dich geben und mögen sie alle bezwingbar sein, in diesem Sinne, alles Gutem, Klaus

  14. Dat vind ik één van de mooiste nummers van ABBA Rinus.
    Ik wens jou een goede jaarwisseling, en een voorspoedig 2013

  15. ha die Rinus,
    hartelijk bedankt voor het mooie kaartje,
    wens jou ook een hele fijne jaarwisseling toe en
    mijn allerbeste wensen voor een gezond 2013,
    liefs Greetje

  16. Das ist schön lieber Freund ich wünsche dir auch alles liebe und gute für das Jahr 2013 Glück Gesundheit,und ja vielleicht eine süße Frau.Grüsse dich lieb mein Freund und ich werde die Nacht in Gedanken ein Glas Sekt auf dich trinken. Gislinde.

  17. trusten

  18. Hoi Rinus,
    Een pracht kaart en de muziek is helemaal leuk.
    Het sneeuwt op je blog,zie ik nu pas.
    Bedankt voor al je mailtjes,je grappen en grollen en je krabbels.
    Fijne jaar wisseling al doe ik daar niet meer aan mee.Lekker bankhangen met een glaasje.
    Een heel fijn en vooral gezond 2013.
    Liefsss…

  19. ja Rinus , zo kan het ook
    ik ben pleite voor de dag
    mzl

  20. danke……lg.helga

  21. laatste of voorlaatste dag
    maakt mij niks uit Rinus
    morgen is er weer een dag
    geniet ze allemaal

  22. mogge Rinus
    zojuist je kaart ontvangen en de muziek als bijlage er bij ,mooi nummer van abba
    bedankt en geniet de dag

  23. Ha jij ook al zo vroeg…de mijne stonden maar heb ze verzet naar morgen hihi
    Fijne jaarwisseling…morgen weer een dag hoor dus je mail kan best wachten…mzl

  24. Mooie kaart Rinus, een heel goede jaarwisseling gewenst en de beste wensen voor 2013, liefs, Ann, likje van Mandy.

  25. suc6 , ga eerst maar ff slapen
    ik sluit af
    doei

  26. ha die Rinus
    mooie kaart ,mooie tekst
    vraagje waarom de tekst twee maal ?
    kijk uit naar de kaart in de mail ,maar ga nu afsluiten en naar bed
    wens je een goede nacht

Geef een reactie

