Dit is pas vliegeren.!!!   21 comments

“Romancing the Wind”
 
Als je dit kan, ken je zeggen “ik ken vliegeren.!!!!
 
De man die met de drie vliegers vliegt is boven de 80 jaren oud,
zijn naam “Ray Bethel” hij komt uit Canada.
en gaat elk jaar naar het “State Washington International Kite Festival”.
Zijn huid is als leer omdat hij altijd vliegert met zijn shirt uit.
Hij is doof. Hij vliegert 2 vliegers met zijn handen
en de 3e vlieger is vastgemaakt aan zijn taille.
 
Photobucket
 
Klik op het plaatje
 
Klick auf das bild
 
Veel kijk plezier!
Posted 30 januari 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

21 responses to “Dit is pas vliegeren.!!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Liebe Rinus, danke für deinen Besuch in meinem Blog, und hoffe dass es dir wieder besser geht,
    mit liebe Grüsse und ein schönes Wochenende wünscht dir Franz aus Vienna! 😉

  2. Wünsche dir mal einen schönen Tag Karneval ist vorbei jetzt ist wieder alles normal.Grüße lieb Gislinde.

  3. Ha volgens mij voel je je nu al zo en begint er een nieuw tijdperk voor je…
    Ja de kleine mopjes zijn dikwijls leuker dan de lange verhalen.
    grtjes

  4. mogge Rinus
    is goed hoor , rij jij maar
    ik wandel toch graag alleen
    geniet de dag

  5. Hopelijk snel je zitvlak weer in orde om op de plakstoel te zitten 🙂
    Beterschap

  6. Hoi Rinus.. zeker weten erg mooi maar zou dat niet durven hoor en verder alles goed nu
    hou je haaks he en bedankt weer voor de mooie mailtjes groetjes en tot laters adios,,

  7. Hallo Rinus kom eventjes op je blogje kijken,mooi filmtje ,bij ons aan de kust is er ieder jaar een kite festival,op het strand zijn dan hèèl veel verschillende modellen te zien ook heel mooi ,wens jou nog een moi weekend lieve groetjes Marina…http://blog.seniorennet.be/mariska/

  8. Hallo lieber Rinus schon wieder ist die Woche um es geht alles so schnell.Ich wünsche dir ein schönes glückliches Wochenende und alles Liebe Gislinde.

  9. mogge Rinus
    dank je voor de glimlach en de felicitatie
    de andere mailtjes kom ik nog wel tegen pppffttt het is er druk hihi
    nu jongen , als je wist hoe het er bij mij stond zou je nog meer zweten
    over twee jaar zal ik het ook ff niet weten , maar wie dan leeft die dan zorgt
    wat en hoe dan ook
    geniet de dag

  10. Hoi Rinus,
    Een pracht filmpje.
    Ik heb er van genoten,die sierlijkheid,werkelijk heel mooi.
    Je hebt het weer druk ngehad met jezelf en anderen.Nu maar hopen dat je weer in rustig vaarwater terecht komt.
    Anders neem je maar een duik van mijn schuitje in de gracht..hihi.
    Succes met alles.
    Groetjes,Corry

  11. schitterend mooi Rinus,
    fijne dag verder, groetjes Greetje

  12. Razend knap van die man Rinus, het is mij vroeger zelfs niet gelukt om één zo’n ding in de lucht te houden, leuk en mooi om te zien, liefs, Ann.

  13. haha had deze ook klaar staan…maar je was me voor.
    Prachtig om te zien…

  14. Hallo lieber Rinus das tut mir Leid das du so eine schlimme Zeit hattest,hoffe es geht dir jetzt was besser das wünsche ich dir.Grüße dich noch und schönen Nachmittag.Grislinde….http:// zitroneblog.wordpress.com das ist der Blog wo du immer drauf warst.

  15. Lieber Rinus, wünsche einen schönen Tag und alles Gute, im Moment hat es mich auch erwischt, alles Gute, Klaus

  16. Dat is zeker knap van die man, en nog mooi om te zien ook Rinus.Ja……de winter 62/63, kan ik mij nog heel goed herinneren, ik woonde toen in Leeuwarden……dat was koud hoor! Hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt.

  17. Hallo Rinus wünsche dir einen schönen Tag,ich hoffe es geht dir gut?Mit den Drachen zu fliegen da hätte ich was Angst,würde ich mir das nicht zutrauen.Wünsche dir einen schönen glücklichen Tag.Gruß Gislinde

  18. ha die Rinus
    ja dat is een mooie pps hé dat vliegen over de wereld
    las bij Corry al over de nare berichten en het grieperig zijn van je
    mak an en betsreschap

  19. mogge Rinus
    van die fles begrijp ik , die zonnestraaltjes heb ik niet gezien
    wel gezien de kunst van het vliegeren
    en ik zeg je eerlijk , zat gewoon te wachten dat die lijnen in de knoop raakten
    nee ik hoopte het niet maar verwachte het gewoon
    KUNST is het
    geniet de dag

  20. Poëzie en dans in de lucht, Rinus. Knap van die man!

Geef een reactie

