Een fijne valentijn dag – Eine Wunderschöne Valentin tag   16 comments

Hallo beste vrienden en lieve vriendinnen,
 
met deze wens ik iedereen een goede Valentine dag.
 
Ik heb deze pps gehad van een web vriendin, en haar toestemming
 
gevraagd om hem te mogen plaatsen
 
Klik op de afbeelding
 
(en dan op DOWNLOADEN, daarna kun je hem openen
of op je computer zetten)
 
Iedereen weet het nu toch hoe het werkt.????
Photobucket
 
Hallo lieber freunden und liebe freundinnen,
 
Ich wunsche dir alle eine wunderschöne Valintin tag.
 
Dieze pps is von eine web freundin als auch das bild.
 
Bitte klicken auf das bild.
 
Posted 14 februari 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

16 responses to “Een fijne valentijn dag – Eine Wunderschöne Valentin tag

Subscribe to comments with RSS.

  1. ich danke für deine schönen Dankesworte, Klaus

  2. Vreemd jou reacties komen niet in de leeslijst voor en staan er toch rara…

  3. mogge Rinus
    luchtschepen komen er op spl aan
    ik zie wat rechts staat bij mij ook rechts staan zo het hoort
    en ja nog ff vandaag en dan wat daagjes vrij
    ik wens je een fijne zondag

  4. ganz toll, auch von mir die besten Grüße, schönen Tag für dich, KLaus

  5. Auch dir einen schönen Valentinstag Rinus. 🙂

  6. Een mooie pps Rinus, leuk dat je die mocht plaatsen . Valentijn gaat mijn deur ook voorbij hoor de brievenbus was helemaal leeg.

  7. Ha laat maar lekker zitten…in de doos (box)
    Je zal het zelf uit moeten dokteren…werkt een stuk beter 🙂
    Maar het is gelukt en wij kunnen een mooi ppsje kijken…
    Weet je… geeft zo wel leuke reacties overal, ka die denkt dat je vastzit in dropbox 🙂
    En die Vale Tijn is zo VAAL nog niet…hij schitterd het scherm af 🙂
    Mzl

  8. Hallo Rinus even een bezoekje brengen op deze Valentijn,wens jou een liefdevolle Valentijn bedankt voor het plaatsen van mijn pps veel liefs Mariska

  9. ja Rinus, een mooi ppsje van Marina, had het al gezien.
    Ik maak je vandaag de nieuwe handleiding voor het uploaden van een pps bij Google Drive,
    groetjes en een fijne Valentijnsdag, Greetje

  10. Hallo lieber Freund ich wünsche dir auch von Herzen einen schönen Valentinstag und alles liebe und gute von mir.Grüße dich lieb Gislinde

  11. Mein lieber Rinus,
    danke auch für Dich einen schönen Valentinstag. Wunderschön die PPS.
    Passe gut auf Dich auf.
    Ganz liebe Grüße herzlich Deine Angie

  12. Hoi Rinus,
    Een mooie pps en ik heb ook een dropbox maar nog niks meegedaan.
    Zelf heb ik weinig met Valtijnsdag.
    Maar het levert mooie ppsjes en leuke plaatjes op.
    Fijne dag.
    Groetjes,Corry.

  13. Rinus ik ga aanstonds naar het werk dus ff geen tijd om te slapen
    ik heb ook ergens een dropbox , staan wat fototjes in ,meer weet ik er ook nog niet van
    nu die meiden helpen je wel
    geniet de dag

  14. mogge Rinus
    dus jij zit vast in de dropbox , las dat je er niet uit kan komen hihi
    ja vale tijn dag
    nu ik ken die tijn niet of ie nu vaal is of niet
    geniet de dag

  15. Guten Morgen Rinus,
    die pps ist gut, aber nicht von Dir was die Schrift aussagt.
    Mit freundlichen Grüßen, Wolfgang

  16. danke……das wünsche ich dir auch……lg.helga

Geef een reactie

