Lieve mensen, ik ben weer terug.!!!   22 comments

Lieve mensen,
 
Zoals jullie in m’n mailtje hebben kunnen lezen
was ik m’n wachtwoordenlijst kwijt.
Dan weten jullie ook waarom.
Maar ik heb hem terug gevonden. en ben dus weer terug.
 
Voor eerst allemaal hartelijk dank voor jullie felicitaties
voor mijn verjaardag.!!!
 
Hier dan even een dansje door een ouder paar.
Ik zelf kan dat niet meer.
 Photobucket
even klikken op de afbeelding
 
Ja, en intussen is het ook al lente geworden
dus ook nog een ppsje hierover.
 
Photobucket
even klikken op de afbeelding
 
Morgen (dinsdag 12 maart) moet ik voor een
kleine ingreep naar het ziekenhuis,
en zal daarna ook wel weer naar huis mogen.?!!!
Ook hierover een ppsje.
 
 Photobucket
even klikken op de afbeelding
 
Nee, m’n jongeheer heb ik nog, dus ook geen € 25.000.
Ook geen vrouw die een nieuwe keuken wil hebben.
 
Alleen waar de zuster AANWIJST daar moet het gebeuren.
zelfs iets lager op mijn zitvlak.!!!!
Dus ook al mag ik naar huis,
zal het eerst moeilijk of helemaal niet zitten zijn.??!!!
Ik verwacht dat er enkele hechtingen inkomen.
Dus mocht het een weekje duren voor ik weer terug bent,
dan weten jullie waarvoor.!!!!
 
Groetjes en liefs van Rinus
 
Posted 11 maart 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

22 responses to “Lieve mensen, ik ben weer terug.!!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieber Rinus, danke für Deinen Besuch bei mir,
    wünsche auch dir ein wunderschönes Osterfest…mit herzliche Grüsse …. **Franz**

  2. Hallokes Rinus ik kom jou fijne Paasdagen wensen,het is nog koud brrr daarom mijn warme groetjes ,en ik hoop dat de Paashaas ook langs jou deurtje voorbijkomt met vele chocolade-eitjes liefs Marina

  3. Ja de meute in de mail gezien en probeer dat ook bij te houden en ja soms pik ik er wat uit om te gebruiken in de blogjes…
    ha het filmpje was later dan mijn blogje, maar dan op blogger daar stond ie al…is een leuke.
    Wens je beterschap en op tijd aan de bel trekken hoor.
    Beterschap

  4. na, dann wünsche ich gute Besserung, wird schon wieder, schöne Woche für dich, Klaus

  5. Wünsche dir ein glückliches schönes Wochenende,hoffenlich kommt der Freuhling bald.Lieber Gruß von mir Gislinde

  6. Hallokes Rinus ,fijn dat je weer thuis bent ,ik wens jou een spoedig herstel,hou het nog rustig een warme steunknuf van Marina

  7. Hallo lieber Rinus ich wünsche dir ein schönes sonniges Wochenende,habe die O.P. gut überstanden hoffe du auch.Morgen kommt ja Formel 1 Rennen.Wünsche dir viel spass und ein gutes weekend.Grüße dich lieb Gislinde

  8. Danke lieber Rinus für deine Mail und Kommentar,meine kleine O.P. habe ich überstanden,am nächsten Donnerstag kommen die Fäden dann wieder raus,Ich hoffe dir geht es auch gut wünsche dir viel Glück und einen schönen Tag.Grüße lieb Gislinde

  9. Dus eigenlijk reuze meegevallen…fijn om te lezen.
    Nu ff spannend natuurlijk om te wachten…maar het zit erop 🙂
    Wat een woordspeling hè…
    Groetjes en beterschap

  10. ha die Rinus , maakt niks man , watsinaname
    dus het viel mee , nu kan jij ff mak an doen , ja ik wist dat het een geintje was hoor met Makkum
    nu ik wens je een fijne avonden maar goed slapen

  11. Hallo Rinus veel sterkte en een spoedig herstel,bedankt voor je mailtjes en de reacties op mijn pps’jes ,van hier in het koude Oostende warme groetjes en hou je goed beste vriend xxxx

  12. na, dann wünsche ich baldige Besserung, alles Gute am Dienstag, Klaus

  13. mogge Rinus
    ja zo je gewend bent moet je het doen en je hebt de tijd aan je eigen
    het is Makkum alwaar ik mak an deed en heerlijk wandelde bij lekkerder weer dan nu
    ja ik weet het verschil tussen 1 & 21 maart
    en neem het weer ook zo het komt
    hoe is het je vergaan in het ZH
    geniet de dag

  14. goede avond Rinus.
    Prima toch dat weer alles voor mekaar is.
    Wens je voor morgen veel sterkte toe en een spoedig herstel.
    Fijne avond toegewenst vanuit een wit zuid-Limburg,
    groetjes Greetje

  15. Hoi Rinus,
    Bedankt voor je lieve reactie.
    Ik wens je veel sterkte morgen.
    Groetjes van Corry.

  16. Zowaar een nieuw blogje 🙂
    En een tip geef ik je mee, zoek zo’n filmpje op in youtube is een stuk sneller…
    De pps is leuk vooral die onder de H…de andere mooi maar duurt lang en doorklikken lukt niet.
    Wens je sterkte voor morgen en dat zitten zal vast wel meevallen…tegenwoordig zijn er goede middelen en anders maar gelijk een zwembandje mee naar huis nemen. Tot dan maar weer…:)

  17. Goed dat het nu allemaal weer voorelkaar is Rinus. Zo’n dansje maak ik ook niet meer hoor, de “vogeltjesdans” lukt nog wel…….hahahaha!

  18. danke, lieber Rinus und alles Gute wünsche ich dir, wenn ich es richtig gelesen habe, musst du ins KH?, Mache es gut, schöne Woche, Klaus

  19. hi Rinus jij gaat dus slapen , kan je dat niet beter in de nacht doen
    ja weer wat winter en dan is een pyjama dag lekker hoor , ik hoefde de deur niet uit
    mzl

  20. Hallo lieber Rinus ein schöner PPP.Ich habe auch gerne getanzt,aber heute nur noch wenig.Ja mit dem lieben Passwort ist das so eine Sache ist mir auch schon mal basiert.Ich habe am Donnerstag auch eine kleine O.P. ist aber ambulant.Ich wünsche dir alles gute und das du vom Krankenhaus wieder schnell zu Hause bist,und eine gute Woche.Grüße dich Herzlich.Gislinde.

  21. mogge Rinus dus je jongeheer heb je nog , maar dansen kan je niet meer ach met zo 1 van 5o kg aan een stuk kunnen jij en je jongeheer toch wel een dansje maken hihi
    ja lente , heb je al naar buiten gekeken bbbrrr koud hoor
    die over de aanrijding tot nieuwe keuken , ja blijft goed
    nu ik wens je sterkte in het ZH en beterschap
    mzl

  22. grüsse aus wien…………..helga

Geef een reactie

