OMA EN HAAR FERRARI   37 comments

 

OMA EN HAAR FERRARI ……..
 
Photobucket 
(Dit was haar eerste proefritje) 
 
Klik op de afbeelding….
 
Klick auf das bild….
 
Een dame van rond de 75 jaar rijdt met haar splinternieuwe Ferrari op de A67 ongeveer 66 km/h.
 
Een stel agenten in een politiebusje merkt dit op en zet de dame bij de eerstvolgende afrit aan de kant.
 
Eén van de agenten stapt uit, loopt naar de Ferrari en
 
vraagt de dame haar raampje naar beneden te doen.
 
De agent ziet dat er een bejaarde dame achter het stuur zit en zegt:
 
“Mevrouw, u rijdt hier op een snelweg en de minimum snelheid is hier 80 km/h…”
 
“Is dat zo?” vraagt de dame,
 
“Ik zag een stukje terug een bord met A67 en nam aan dat ik hier maar 67 mocht rijden!”.
 
Naast de dame zit een oud manneke te rillen als een rietje.
 
De politieagent is zichtbaar geamuseerd door de situatie en zegt:
 
 “Wat is er meneer? Gaat het wat te snel voor u?”.
 
De oude man snauwt: 
 
“Wil je even je mond houden, we komen net van de N279 af !!!!”
 
Haar kleindochter (op de afbeelding)
 
gaat niet meer mee, sinds ze op de A2
 
hebben gereden.!!!!!
 
 
 
Posted 20 april 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

37 responses to “OMA EN HAAR FERRARI

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goed dus die laat je niet staan, zou zomaar kunnen als schrikreactie.
    Maar goed weer verder en op naar een nieuwe week…vol met oranjekleuren.
    Groetjes

  2. Dus een dubbelganger van een pps ja zo zijn er velen…maar goed we blijven ze delen en sturen…is die mailbox ook niet voor niks.
    En hoe gaat ie vandaag ? Al wat minder last en je zal wel geen zin hebben in spek 🙂

  3. bei uns auch, alles Gute, Klaus

  4. Rinus , ik dacht dat jij ging slapen 🙂
    ik vergelijk geen 2 ziekten en zeker geen 2 personen met elkaar
    weet alleen dat beide , longemfyseem en bronchitis heel erg kunnen zijn
    groet

  5. doe dat
    slaapse

  6. mogge Rinus
    ik ben al uren in de baan , liggen deed de adem stokken
    kan helaas niet terug in bed zal aanstonds weer naar het werk , wens je een goede slaap
    ja mooie en leuke ppsjes voor ieder wat wils
    geniet de dag

  7. helaas Rinus , ik kan om die benauwdheid niet lachen , ben blij dat ik het leven heb
    net thuis en sluit zo af
    goede nacht

  8. Hoi Rinus,

    Ik hoop dat het weer beter met je gaat…..Agnès

  9. mogge Rinus
    ik kom nu ook net van bed , eigenlijk te vroeg , hoeste mezelf wakker
    ik maakte een fotoalbum , in powerpoint van wat ik gister zag
    geniet de dag

  10. alles klar,wünsche dir einen guten Tag, Klaus

  11. mogge Rinus
    ja een mooi nummer toch voor een blog 🙂
    er zijn er die gewoon geurbommen zijn , vreselijk
    ja dat zijn mooie ppsje over sterren en stilte , met inhoud zou ik willen zeggen
    dus naar het ZH geweest en je moet ff mak an doen , ja dan is alleen zijn minder leuk
    sterkte er mee en doe ook maar mak an
    en toch dit
    geniet de dag

  12. Ja had al wat mee gekregen…lees de mail wel.
    Grtjes

  13. Hallo lieber Rinus wünsche dir einen wunderschönen Dienstag,heute haben wir mal keine Sonne ist auch nicht so schlimm die Tage war es sehr schön.Am Donnerstag fahren wir mal ein paar Tage zur Ahr und in Mai in Urlaub,hoffe mal es kommt nichts dazwischen.Grüße Herzlich.Gislinde

  14. Hahaha..moet zijn…”ik krijg GEEN updates.
    Foutje!
    Doeiii

  15. Hoi Rinus,
    Je hebt een leuk blogje geplaatst..Leuks pps en een mooie auto met stoeipoes 🙂
    Ik krijg ook updates,hoor.Ik ga gewoon kijken.
    Maar wel leuk als je af en toe langs komt.Goed te lezen dat het met je ***** goed gaat.
    Fijne dag.
    Groetjes,Corry.

  16. danke, super Witz, beste Grüße zur Woche, Klaus

  17. mogge Rinus
    ach zo’n auto komt hier toch niet tot zijn recht , dus laat ze maar weg van elke weg
    ja het zijn prachtige ppsjes die veel inhoud hebben en ook het gedicht past er mooi bij , vind ik
    nu niet piekeren en fluiten
    de dag genieten

  18. Hallo lieber Rinus,Danke dir für deinen Besuch ist ja lustig ich siehe das Auto vor,braucht du aber nicht zu Übersetzen ich habe doch ein programm da kann ich das Lesen,war ein paar Tage nicht so viel am P.C. hatte ja die O.P. Ausarbeit dann habe ich Marmelade gemacht und vieles was so anfällt.Ich Hoffe es geht dir soweit gut.Wünsche dir eine schöne sonnige glückliche Woche,und liebe Grüße von mir Gislinde

  19. Leuk Rinus, waarom er eigenlijk altijd mooie dames bij auto’s moeten zitten is mij een raadsel, mannen vinden toch dat vrouwen niet goed kunnen rijden, maar er in een slipje bij zitten mag wel 😉

  20. ich nehme das Auto, schönen Sonntag, Klaus

  21. Niet zo een auto maar weet wel dat kleinzoon het een snelle vind whahaha
    Groetjes

  22. heel leuk Rinus,
    fijne zondag toegewenst,
    liefs Greetje

  23. Hahahaha….hij is leuk Rinus, maar goed dat die kleindochter niet meer meegaat, er zullen nu wel minder ongelukken gebeuren op de A2.

  24. mogge Rinus
    hier vlak bij loopt de A1 🙂
    wens je een fijne zondag

  25. grüsse aus wien………….helga

  26. Haha zal niet meevallen met die auto op de A2…
    Truste voor NU en nog een fijne dag.

Geef een reactie

