Ben jij klaar voor 30 april ?   41 comments

 

Ben jij klaar voor 30 april ?
 
Ja ik weet dat ik wat te vroeg bent,
 
maar ik weet ook dat oudere niet zo snel leren.!!!
 
Andre Van Duin zingt – ORANJE BOVEN ~ 2013
 
Dit liedje moet iedereen even instuderen,
 
zodat we er allemaal klaar voor zijn.
 
Dus begin maar alvast met het te
 
beluisteren en in te studeren.!!!!
 
Photobucket
 
Groetjes, en Leve de Koning en Maxima !!!
 
Wat een comic en dat door één man.
 
Posted 29 april 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

41 responses to “Ben jij klaar voor 30 april ?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Toevallig gister bij mijn favo’s gezet…je ziet die wel verschijnen en of ze werken moet jezelf uitproberen.
    Groetjes

  2. wünsche dir ein schönes Wochenende, KLaus

  3. Gewoon de codes van buiten kennen 🙂

  4. zozo kwam nog meer glimlach tegen hihi
    ja zijn soms leuke bij
    mzl

  5. mogge Rinus
    dank je voor die mooie glimlach
    geniet de dag

  6. Hallokes beste vriend ,sorry heb nog niet op je mailtje geantwoord,weer druk hè,bedankt voor de leuke reactie op mijn pps,nog een fijn weekend dikke knuffel van mij en een polleke van Redgy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  7. Geen conditie…dat zal het zijn 🙂

  8. Ja dat is wat ik ook deed na het filmpje met verbazing te hebben gekeken…Slaap lekker

  9. dank je rinus
    kijk ff blog verder , minder vrolijk
    enne oranje boven , kan dat nog

  10. ik werk al jaren weer met windows 7 en dat is een mooi programma , heb je zo onder de knie
    standaard programma’s , komt ie
    1. start
    2 configuratiescherm
    3 standaard programma’s
    4 een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen
    5 scrol naar de p en zet alle die maar met pps enzo van doen hebben standaard met microsoft powerpoint
    suc6

  11. Ha dat zijn jou woorden van de Koos (werkeloos)
    Volgens mij had ie gewoon een papadag en moest het kind stil zien te houden whahaha
    Geniet het weertje…en erop uit als je kan.
    Doei

  12. schönen Samstag, Klaus

  13. nee dat ligt niet aan het besturings systeem XP , welke als ik jou was maar snel zal vervangen , daar er van deze al geruime tijd geen updates komen en dus de hele pc onstabiel maakt
    het zou kunnen liggen aan het instellen van standaard programma’s ff een vinkje zetten bij de extensie ppsx openen met microsoft office powerpoint
    suc6

    • Ik weet het over XP Karel, dat er geen updates meer voor komen, maar dit heb ik helemaal onder de knie, en weet niet of ik met een andere Windows versie dat ook zal kunnen, wat ik hier allemaal mee kan doen. En zal het als een kind opnieuw moeten leren. Waar ik dat vinkje moet zetten zou ik niet weten, als jij het weet doe dan eens een goede uitleg. Die vriend van mij weet alles over intaleren en stabiel houden, maar totaal niets over de blogs, WordPress, blogspot enz. Dus daar heb ik een ander voor nodig die me er wegwijs in maakt. Ik zal dit straks ook op je blog zetten, zodat je het kunt lezen.

  14. mogge Rinus
    ja denk om je hart , je hebt er maar 1
    pracht ppsjes en ja 2 met een x er bij
    en ja het kan in 2003 zo het schijnt , ik snap niet dat jij en nog een paar ze niet kunnen openen
    suc6 er mee
    en een fijn weekend

  15. knap gedaan van den André,lachen geblazen was dat Rinus een mooie 1 meidag liefs en knufs Marina en een handdruk =polleke) van Redgy xxxx

  16. tot vroeger dan

  17. bei der Königskrönung hattet ihr doch auch frei, schönen 1. Mai, Klaus

  18. Wünsche dir trotz Arbeit einen schönen ersten Mai.Liebe Grüße Gislinde

  19. Niets aan de hand hoor…tenminste zover ik het kan bekijken.

  20. ha die Rinus
    dank voor de glimlach
    geniet de dag

  21. Heb niks met oranje…dus snel erop geflatst…
    Maar je hebt gelijk zo is het leuker 🙂
    Trusten

  22. Heb je een nieuw blogje dan haha
    Ja dus maja kijk niet de hele dag naar nieuwe blogjes.
    Ga deze wel even lenen hoor…ik heb zitten genieten.
    Fijne koningsdag in de tuin?

  23. schön finde ich das, schöne neue Woche, Klaus

  24. Hallo lieber Rinus ich bin schon fleißig das Lied an einstudieren Lach.. ist lustig,ich habe heute schon viel gewandert sind an der Ahr, ist schönes Wetter aber was Kühl.Am Donnerstag mus ich zur Blutabnahme daher geht’s am Mittwoch wieder nach Köln.Wünsche dir eine schöne sonnige Woche Lieber Gruß von mir Gislinde.

  25. Wel leuk om te horen, helaas ben ik niet zo’n Andre van Duin fan.
    Ga morgen zoveel mogelijk alles op tv volgen,
    lijkt me wel leuk.
    Fijne dag verder met lieve groetjes, Greetje

  26. mogge Rinus
    nee eens zullen wij het niet worden , komt omdat ik nooit vergelijk , er zijn er geen 2 dezelfde en longemfyseem zoals bij mij uit zich ook vaak anders
    wens je fijne dagen op de stoel in je tuin
    mzl

  27. Hoi Rinus,
    Altijd leuk om te zien en te horen,ik ben dol op Andre van Duin.
    In Mokum heerst nu echt oranjekoorts,ik word een ietsiepietsie aangestoken.Morgen varen met mijn zoon maar naar het ij mogen we niet.
    Tv kijken in de ochtend,ach,zo komen we de dag wel door.

    Ik heb me nooit iets aangetrokken van updates,ook niet toen we space nog hadden.Ik ging geregeld door de voordeur 🙂
    Fijne dag in je tuin en hopelijk met veel zon.
    Groetjes,Corry

  28. grüsse aus wien……….deine freundin Helga

  29. ja hij is goed
    ik zelf doe aan deze gekte niet mee
    wens je een goede nacht

Geef een reactie

