Baby & me – The new Evian Film.! – en Moederdag.!   33 comments

 
Baby & me – The new Evian Film.!!
 
Prachtige reclame van Evian
 
Zoals elke van deze.
 
Konden we nog maar eens even terug in onze kinderjaren
 
en dan weten wat we nu weten.
 
Photobucket 
 
Klik op de afbeelding
 
Klick auf das bild
 
De laatste nieuwe Evian film
 
———————————–
 
En voor alle lieve moeders en oma’s
 
ook de moeders van dieren horen daarbij
 
een hele fijne moederdag.!!!!!!
Photobucket
Klik op de afbeelding
 
Klick auf das bild
 
Posted 12 mei 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

33 responses to “Baby & me – The new Evian Film.! – en Moederdag.!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Rinus alles is stuk gegaan nu nieuwe computer gekocht windows 8, en ben goed geholpen door mijn zonen ..nu bezig met instaleren tot later gr cees

    • bedankt voor je reactie Cees,
      Maar 2 blogjes verder had leuker geweest.
      In het vervolg eerst BOVENAAN op die vrachtwagen klikken, en dan naar het BOVENSTE blog.
      Groetjes voor jullie.

  2. Moest ffkes zoeken naar je vraag haha
    Ziet iedereen Rotterdam…dacht dat gaat over een nieuw blogje hier maar nu snap ik um 🙂
    Fijn pinksterweekend

  3. mogge Rinus
    dank voor je glimlach
    mak an en geniet de dag

  4. einen guten Donnerstag wünsche ich, Klaus

  5. Ja prachtig om te zien hè…je kan de natuur in gaan zoveel je wil maar dit blijft voor ons verborgen…
    Zijn ze je aan het doorlichten of gewoon routineklussen?
    Groetjes

  6. Rinus , als je weet wat de bevolking van dat mooie landje moet doorstaan , wat heet dan ” lang ”
    wens je goede resulaten bij de dokter

    • Karel, Ik weet het al zo goed. Ik durf niet eens meer te zeggen dat ik Rotterdamer en ook niet meer Nederlander bent.
      De regering verziekt steeds meer ons mooie landje. Ik had nog graag willen werken, hele dagen, zoals vroeger (10 jaar terug)
      Maar de regering heeft dat niet toegestaan, en dus nu al 7 jaar in een scootmobiel.
      Zal mijn tijd wel duren.

  7. dank je voor de lieve woorden Rinus
    het gaat je goed
    mak an

  8. ja Rinus
    soms is het leven niet anders
    ik kan gelukkig werken aan een flexcibeler longen
    suc6

    • ja Karel, ik had ook liever blijven werken en desnoods tot mijn 70ste, want ik had het best naar mijn zin,
      maar de regering bepaalde anders, dus dan niet, en 10 jaar niet meer werken, en dus een uitkering gekregen.
      Crazy zijn ze daar in den Haag. Maar je hebt het niet voor het zeggen.
      suc7 jij.

  9. Hoi Rinus,
    Een schattig filmpje en een mooie pps.
    Ik zie dat je mijn mailbox weer een het vullen bent,gezellig hoor.
    Fijne dag en liefs,
    Corry.

  10. dank je Rinus
    en zorg maar dat je weer wat meer fit wordt
    trusten

  11. Wat een ontzettend leuke reclame Rinus maar alles nog eens overdoen? Toch maar niet, want dan kwamen er wel andere dingen op ons pad en wie weet nog wel erger dingen, het kind in jezelf bewaren is belangrijker. Bedankt voor je moederdagwens, liefs, Ann.

  12. wünsche einen super schönen Tag, Klaus

  13. Dat reclame filmpje is echt leuk Rinus. Teruggaan gaan naar onze kinderjaren, gaat vanzelf hoor, als we maar oud genoeg worden.

  14. Het filmpje heb ik ook ergens staan in een blog…prachtig is dat.
    En je moederdagpps van jeffy is een pracht met mooie muziek…genieten.
    Fijne zondag

  15. zo is dat Rinus
    al ik wil is een glimlach ontfutselen van mijn bezoek
    heb ik er maar 1 is het blog geslaagd
    mzl

  16. goede morgen Rinus,
    mooi filmpje en pracht ppsje van Jeffy,
    fijne zondag wens ik je toe, liefs Greetje
    Van betreffende persoon heb ik wel meermaals ergens een negatieve of minder leuke reactie gelezen…….
    ken hem al heel lang!

  17. mogge Rinus
    je zit dus zeker niet in de spam hihi
    ja het zijn mooie ppsjes voor een ieder wat wils ,en die muziek doet het nu nog steeds goed
    ja ook ik denk vaak aan mijn ouders hoor
    wat die Wolfgang betreft , zijn commentaar glijd van me af ik heb hem verteld , zie zijn blog , wat ik met mijn blog wil en datis dus mooie dingen delen
    geniet de dag

  18. danke………………lg.helga

  19. ha die Rinus
    ja leuke film , maar om nu ff terug te gaan om wat te dansen hihi , nee dan maar gelijk alles opnieuw
    en dan is moeder er ook weer voor de moederdag , toch
    wens je een goede nacht

Geef een reactie

