Speciaal voor Nellie – Speziell für Nellie   84 comments

Onze vriendin Nellie gaat met vakantie (voor een of sommige haar maotje)
 
Ik draag deze mooie pps aan haar op, zodat ze ons niet vergeet.
 
Nellie, een hele fijne vakantie door mij gewenst, en hopelijk heel goed weer.
 
breng wat mooi weer voor ons mee.
 
Groetjes van mij.
 

Photobucket

 
klik op de afbeelding
 
klick auf das bild
 
Unser Freundin Nellie in den Urlaub fahren (für einige seiner maotje)
 
Ich widme dieses schöne pps zu ihr, damit sie nicht vergessen uns.
 
Nellie, eine sehr glückliche Ferien von mir, und hoffentlich sehr gutes Wetter.
 
bringen einige gute Wetter für uns.
 
Grüße von mich.
 
Posted 25 mei 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

84 responses to “Speciaal voor Nellie – Speziell für Nellie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goeden morgen Rinus . joh wat mooi allemaal- en leuk gemaakt die kathedraal, te Santiago.
    eindelijk heb ik het door. fijne dag groetjes van ons..

  2. Hoi Rinus. Wat moeilijk joh allemaal . mijn computer stond ineens op zwart. en kon niets meer doen . dus een nieuwe gekocht ..en moet alles opnieuw zoeken – ik heb nu windows 8 ..maar wel iets heel anders ,,dat kan ik je wel zeggen . nu druk doende met power-point en gaat lukken hoe gaat het er nu mee, stuur me maar weer wat terug sterkte met alles gr cees,,

    • Hallo Cees en Marry,
      Leuk om eens wat van je te horen, en wel in het LAATSTE blog. Ja Windows 8 is heel wat anders, maar je schijnt er veel mee te kunnen doen en ook zelf veranderen. Als je met Powerpoint begint, sla het dan wel op on PPSX en niet in PPTX, want dan is het voor veel mensen niet te zien (lezen). ik stuur je nog een berichtje. Groetjes voor jullie beide.

  3. Hallo lieber Freund Rinus ich wünsche dir einen schönen Abend,und hoffe das es dir soweit gut geht.Hier an der Ahr wo wir wandern ist ein tolles Wetter aber kann wahrscheinlich nicht Lage bleiben mus am Montag zum Zahnarzt bei mir hat sich die Zahnbrücke gelöst immer wieder was anderes,ich bekomme noch die Krise.Wünsche dir ein schönes sonniges Wochenende lieber gruß von mir .Gislinde

    • Hallo liebe Gislinde,
      Ich war für ein paar Tage krank und muss im Bett bleiben.
      Ich bin gerade aus dem Bett, und sehen Sie viele Mails und Nachrichten
      Ich grüsse dir lieb .. Rinus

  4. Nu Rinus ga jij ze maar eens vertellen dat ze de administratie wat beter bij moeten houden…maar wie weet kom je er beter vanaf en worden er wat geschrapt…
    Zo dus een traktatie voor vaderdag…ja zei al zal het aan de kids doorgeven…maar of ze er gehoor aan geven hihi…
    Zou wel gelijk eten zijn als de hele bubs langskomt haha
    Maar goed ze mogen ook met lege handen komen want de papa hier heeft nooit wat nodig grijnzzzz
    Nog een aar daagjes en we zijn er weer…op tijd voor de paling 🙂
    Je moet wel de dubbele verwijderen hoor 😦
    Groetjes en s6 bij de dr…doei

  5. ha die Rinus
    ja mooie plaat over de paling hé en een goed idee gelijk en jij verwend jezelf maar hoor
    dus je gaat de dokter uitleggen waarvoor de medicijnen zijn , nu al ik hoop is dat je er minder hoeft te slikken
    doe mak an en geniet de dag

    • Hoi Karel,
      ja zag er leuk uit.! Delaatste keer dat ik paling hebt gegeten was nog met mijn moeder.
      zal dus zo’n 10 jaar geleden zijn geweest. Denk niet dat ik vermindering van medicijnen zal krijgen.
      want alles heeft een verschillende werking.
      Maar laat het je wel weten, als ik terug bent.!

  6. Kaffee kommt, einen guten Tag wünsche ich, Klaus

  7. mogge Rinus
    dat verschil in kleur zal aan het licht hebben gelegen , ach ze liggen al een tijdje op de vuilnisbelt hihi
    ja 2 pracht ppsjes van 2 kunstenaars
    ik zit straks op de fiets voor een leuk ritje
    en hoop dat jij ook wat viatamine D op doet
    geniet de dag

    • Ja het zijn echt kunstenaars werk van die 2.
      Ik hoorde over Lidia Dat ze met 2007 of 2010 werk, maar het toch als ss opslaat.
      Waarom dan zo’n duur programma kopen, als waarschijnlijk niet alles tot zijn recht komt.???
      Ik ga een tukkie doen, als ik dar vitamine D door zal krijgen betwijfel ik.

  8. mogge Rinus
    las eerst dat je verkeerd zat , toen een heel verhaal , moet ik andere keer lezen , moet eerst slapen
    toen las ik dat je gelachen had , kijk en dat is nu net wat ik met mijn blog voor heb
    krijg ik maar 1 glimlach , dan is het blog geslaagd
    ik doe ff ontbijtje en kruip onder de wol
    geniet de dag

  9. mogge Rinus
    blij te horen dat je goed geslapen hebt
    ik moet weer gaan
    mzl

  10. Fraaie PPS Rinus. Het mag hier ook wel wat warmer worden.

  11. mogge Rinus
    ja ik begrijp je , zeer goed
    maar laat niet ook maar 1 zorg je nachtrust storen
    dat is slecht voor de gezondheid
    en geloof me ik kan het weten
    wens je een gewone rustige zonnige zondag
    ik ga tukkie doen

    • Ja Karel, eindelijk eens goed kunnen slapen, tot 13:45.
      Ik kon vannacht eindelijk eens m’n nerveustebletje innemen, en dan slaap ik goed.
      Indferdaad, toen ik wakker werd, was het hier lekker warm met de zon in de achtertuin.
      Ik was iets eerder gaan slapen als jij.
      En daarna aan het werk. zal het je wel schrijven in een mail

  12. Ein schönen Samstag Rinus,ich bin nicht mehr sehr viel in W P hatte auch Urlaub 14 Tage und da gehe ich nicht in W P rein.Meine Zeit ist begrenzt habe viel zu tun ich bin viel im Garten wenn die Sonne scheint und da habe ich kein PC.
    Es Grüßt sie Ruthi.

  13. ha die Rinus
    ja de 1 ziet iets en laat het de ander weten , zou overal moeten zijn
    jij dus niet fit begrijp ik wel , ja je moet wel goed kunnen zitten en slapen is ook van groot belang
    nu ik slaap prima en zal straks nog een paar uurtjes
    geniet jij maar op jou manier maar toch ook de zon

    • Hoi Karel,
      Je in vind het ook niet meer als normaal om iemand even een sientje te geven, wanneer er een foutje in staat, inderdaad zou overal moeten
      Zo ben ik ook in kontact gekomen met Marina (Marisk@ ), waar een klein foutje in haar niewe pps je (van toen) stond, en ze was me er dankbaar voor.
      Het was toen de laatste die ze op haar blog had gezet, en kon het nog even veranderen.
      Ik was behoorlijk duf, en zitten ging niet meer. Er zit nog steeds een klein korstje, wat strak blijf, terweil de rest mee rekt, dat is volgens mij de boosdoener.
      En met slapen, ben ik ook niet altijd fit als ik opstaat, schijnt de problemen mee naar bed te nemen, en er over te liggen denken, wat natuurlijk niet goed is. Zou het ook anders willen, maar helaas. Ik heb niets van de zon (vandaag) gemist, want het is hier sombertjes. zal in de avond nog wel wat moeten gaan liggen.

  14. Hallo lieber Rinus Danke für deinen Kommentar,aber bitte nur noch auf Blog Kunterbunt schreinen weil ich die anderen nicht mehr beantworte ist einfach zu viel.Wünsche dir ein schönes Wochenende mit lieben Grüßen Gislinde http://zitroneblog.wordpress.com

  15. ja ik flanste gister nog ff snel een blog in elkaar
    mijn WS_FTP deed moeilijk dus maakte de links elders , en ja tijd hé heb ik weinig en dan schiet er zo’n foutje in
    er zijn ook bij de andere blogs van Nellie updates
    ik sluit zo af
    geniet de dag

    • Ik had het gezien dat het via een andere link was gedaan,
      Een foeutje is menselijk hé, en elkander helpen om er even op te wijzen is niet meer dan normaal vind ik.
      Ja ik had de up-dates van de andere blogjes van Nellie al gezien, maar was met ander werk bezig.
      Dus zal dadelijk wel een reactie geven.

  16. mogge Rinus
    bedankt , inmiddels veranderd
    en ik doelde op het sturen van de link naar Nellie haar nieuwe blog , dat had ik dus al eerder gedaan
    check reacties
    mzl

  17. nu Rinus het is je gelukt want ik zag je bij Nellie ,maar ook in mijn 1ste reactie had ik dezelfde link al gegeven hoor en ook 1 van wordpress , kijk nog maar eens goed , als het dag is
    fijne avond nog

  18. Hallo lieber Rinus wünsche dir einen schönen Tag, und hoffe es geht dir besser, ist immer noch Regen schlimmes Wetter der Mai ist schon um und nur ein paar schöne Tage hatten wir. Wünsche dir ein gutes Wochenende trotz Regen. Gruß Gislind

  19. mogge Rinus
    de kip wordt genoemt in het lied dat gezongen wordt
    en hier vind je het nieuwe bolgje van Nellie
    http://rebbeltjes.blogspot.nl/
    fijne dag

  20. Rinus nu vraag jij aan mij om updates van een andere blogger door te geven
    heb je al gedacht om zelf eens te kijken waar dat aan ligt , nu moet ik thuis komend van een dag zware arbeit linken gaan maken naar de blogs van Nellie , je bent de weg kwijt , sorry
    http://rebbeltjes.blogspot.nl/
    http://nellienellekenel.wordpress.com/

    suc6

  21. mogge Rinus
    ja het zijn mooie ppsjes en inderdaad ook een mooi gedicht passend bij die pps vind ik
    ja als het lichaamlijk wat minder wordt , valt het bloggen soms ook niet mee , en er zullen meer dingen zijn waar de fut er niet meer voor is
    Nellie heeft sinds gister een nieuw blog met ook een pracht pps
    wens je een fijne dag

  22. Hallo mein lieber Rinus,
    eine sehr schöne PPS. Da möchte ich jetzt auch sein als hier im Dauerregen und ewiger Kälte! Entschuldige bitte….ich habe vergessen zu antworten.
    Wie geht es Dir? Ich maile nachher. Ganz liebe Grüße Knubuu Deine Angie

  23. mogge Rinus
    ja die wagen was niet in de buurt , ze heeft haar koffer hoor
    en ze komt ook niet anoniem op bezoek
    ik wens je een fijne dag

  24. ha die Rinus
    ik net thuis van het werk
    ja een mooie en ik dacht passende pps
    nee die lieverd kan zelfs op vakantie niet anoniem blijven
    ik sluit zo af en wens je een goede nacht

  25. Hoi Rinus,
    Bedankt voor je berichtjes.
    Je hebt een mooi blogje gemaakt voor ons maatje.
    Nu mag ze lekker uitrusten op een griekse rots met uitzicht over de blauwe zee. Hoe heerlijk is dat…
    Ik zal de mail nog een omspitten op zoek naar je mailtje.
    Liefs van mij.

    • Dank je Corry, voor je berichtje. Ja ons maatje ligt nu lekker op de rotsen, maar hoop wel dat ze een gladde rots heeft uitegezocht. Maar meisje toch, nooit goed in aardrijkskunde geweest.?? Dat is niet de Blauwe zee, maar de Middellandse zee, maar zal zeker heelijk zijn.
      Laatste maitje nog eens opgestuurd, zal je nu wel vinden.
      En liefs van (28) mei. 🙂

  26. ha die Rinus
    tussen onze blogs is niets
    jij bent de enige die dit zo ziet
    probeer het nog eens op mijn blogger
    als je daar op een foto klikt staan ze allemaal onder in een tijdlijn
    wens je een goede nacht

  27. Hallo lieber Rinus wünsche dir einen schönen Montag ein schöner ppp mit schönen Bildern und Land heute haben wir ja was Sonne an der Ahr gestern war nur Regen enschultige das ich jetzt erst schreibe hatte so viel Bilder zu bearbeiten das braucht viel Zeit, ich hoffe das es dir was besser geht, wir bleiben noch ein paar Tage hier an der Ahr so bis Donnerstag und dann fahren wir wieder nach Köln. Dir noch eine gute glückliche schöne Woche. Gislinde

    • Liebe Gislinde, der Ahr is zu lange, und dir habbe keine platz geschreben. Ich weis wahr der Ahr laufen, das ende is in die Rhein und gehen nach Arhbrück und weiter. Dir noch eine gute glückliche tolle woche.

  28. mogge Rinus
    ja zijn er wat hé, maar vond ze wel leuk om eens zo te plaatsen, ze zijn 800×600 en als je nu op een klikt in het blog waar ze niet zo jij het ziet maar gewoon onder elkaar staan, wordt het ook werkelijk die 800×600
    dat mijn vermoeden is dat er bij jou weergave iets mis is
    suc6 en een fijne dag

    • 68 keer klikken en ook weer terug is 136 keer, dat vond ik een beetje veel, maar heb wel hele mooie aangeklikt.
      Ik raak er aan gewend aan jou blog 🙂
      Prettige dag.

  29. Hallokes Rinus mooi land Griekenland,en gastvrij ook, het was hier volle bak in Oostende voor anker en het weer viel best mee, sweet dreams beste vriend een stevige hand van Redgy en een dikke knuf van Marina xxxx

  30. dag Rinus,
    bedankt voor je mooie reactie.
    Vind het ook vreemd dat je geen bericht krijgt.
    Heb het nog eens nagekeken, je zou als het goed is bericht krijgen als ik nieuwe post plaats,
    jij bent een volger van mij.
    Ik heb een nieuwe laptop en werk nu met Windows8 en Office2013.
    Was wel even zoeken hoe alles werkt. Is zoooooo helemaaaal anders…..
    Denk niet dat je alle effekten en animaties kunt zien in een oudere versie van Office.
    Maar goed….komt misschien nog.
    Welterusten en slaap lekker, liefs Greetje

    • Geen dank lieverd,
      Ik heb het volgen uit en nog eens opnieuw aangezet, wie weet helpt het.???
      Over het zien van effecten en animaties zal ik je wel een mailtje over schrijven.
      Tot deze toe geen problemen. De rest laat ik je weten. (op de dag), want ga nu slapen
      Bij deze goede morgen met liefs.

  31. een mooie voorstelling van een prachtig land,
    fijne zondag toegewenst met lieve groetjes,
    Greetje

  32. sehr schön gemacht, schönen Sonntag, trotz Regen, KLaus

  33. Nee wordt Chios en dat is aan de andere kant hihi
    Wie weet komende jaren…grtjes en fijne zondag

  34. Een mooie pps van een prachtig land Rinus. Dat de armen krom moeten liggen en de rijken alleen maar rijker worden, is niet alleen in Griekenland zo hoor.

    • Edward, ik denk dat het in alle landen wel hetzelfde zal zijn met het verschil tussen rijk en arm.
      Kijk gewoon om je heen en hier is het zeker niet veel beter.

  35. mogge Rinus
    een mooie pps heb je neer gezet
    kan Nellie vast wat wennen aan de disternis 🙂
    denk dat ze op die uren al uitgeteld in bed ligt te ronken na een dag wandelen over de rotsen
    ik pak een bakkie en zeg proost en geniet de dag

    • Hoi Karel,
      ja een leuke pps, maar minderr mooi als de andere, vind ik.
      Maar Nellie is net zo’n nachtmens als wij, dus haar ogen zijn aan de duisternis gewend 🙂
      Misschien na een dag daar wandelen, mogelijk dat ze wat vroeger ook één oor ligt.
      Maar denk dat we daar vandaan ook wel wat van haar horen.
      Ik was net naar bed gegaan toen jou bericht binnen moet hebben gekomen.
      Pluk de dag.

  36. Een prachtige PPS Rinus, Griekenland met zijn eeuwenoude cultuur, jammer dat de armen daar krom moeten liggen en de rijken alleen maar rijker worden, misschien kunnen de arme Grieken wel wat verdienen aan het toerisme, liefs van mij voor jou, likje van Mandy.

    • Zo Ann, Jij bent ook nog laat op. hihi
      Ja, je hebt gelijk hoor, inderdaad zit er veel verschillen tussen de rijke en de armen,
      maar het zal een mooi land zijn, aan de foto’s te zien.
      Knuffel van mij, voor jou en een likje voor Mandy.

  37. Zo ik geloof dat we het nachleven in moeten…prachtige beelden zijn het en zag ook bekende plekjes mar ook een wat nog op het verlanglijstje staat Parga…de eilanden bijna allemaal gehad dus wie weet.
    Fijne zondag

    • ach wat is nacht en wat is dag.??? het verschil is dat je op het ene moment licht nodig hebt.
      Ik ree altijd graag in de nacht, kon je tenminste opschieten, dan was het inhaal verbod opgeheven.
      Nu we horen het wel, of je naar Parga bent geweest.
      laatste nachtje slapen, en dan echt inpakken.
      Jij ook een fijne zondag.

  38. ha die Rinus
    ik ga zo slapen , zit er maar niet over in , het is er een die mooi blijft
    zie later wel de reacties bij Nellie
    slaap wel

  39. hahaha , ja deze had ik vanochtend al staan voor ons maotje
    maar het blijft een mooie Rinus en ze heeft het verdiend , zoveel is zeker
    leuk dat je aan haar dacht
    mzl

  40. Hallo lieber Freund Rinus dir noch einen lieben Gruß an Abend was du schreibst ist nicht gut, du mußt immer gut denken, ich weiß schmerzen sind schlimm aber man kann nur versuchen irgend einen Weg zufrieden das man damit klar kommt hast du mal mit deinen inneren versucht in reinen zu kommen ich habe es für mich mal gemacht, bei Kersenschein so eine Ard Sebthibnosse es hat mir geholfen nicht ganz aber etwa. Wünsche dir einen guten Abend und hoffe ich habe dir etwas Mut gemacht Grüße lieb Gislinde

  41. Nu lig ik wel in een deuk hoor Rinus…2 x dezelfde en er zijn er zoveel over de grieken en de mooie plekjes.
    Gelukkig heeft nellie nog niet geklikt 🙂
    En Nellie vergeet jullie vast en zeker niet…wie weet kom ik gewoon langs wandelen.
    Fijn weekend

Geef een reactie

