Fuegos del Apóstol 2012. Mapping Catedral de Santiago   50 comments

 
 
Ik heb een mooie film gevonden (duurt wel 15 min).
 
Fuegos del Apóstol 2012. Mapping Catedral de Santiago
 
Prachtig en wonderlijk
 
wat men tegenwoordig kan bereiken met licht en geluidseffecten !!!!!!
 
Geniet ervan, het is echt de moeite waard.!!

 

————————————————————–

 

Ich fand einen schönen Film (dauert bis zu 15 min).
 
Fuegos del Apóstel 2012. Mapping Catedral de Santiago
 
Schön und wundervoll
 
was man mit licht und Ton heute erreicht werden.!
 
Genießen Sie es, ist es werklich wert.!
 
 
Photobucket
 
Even klikken op de afbeelding.
 
Eben klicken auf das bild.
 
Ik wens iedereen een fijne en prettiege week,
 
hopelijk met veel zon.!!!

——————————–
 
Ich wünsche allen einen angenehmen und unterhaltsamen Woche,
 
hoffenlich mit viel Sonne.!
 
Hartelijke en lieve groetjes voor iedereen.
 
Herzliche und liebe Grüße für alle.
 
 
Posted 10 juni 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

50 responses to “Fuegos del Apóstol 2012. Mapping Catedral de Santiago

Subscribe to comments with RSS.

  1. einen schönen Sonntag, Klaus

  2. Rinus kijkt eens in blog van Cees groetjes..

    • Ja Cees, ik wil best komen kijken, maar ik heb je al meerdere malen een mailtje gestuurd, maar krijg geen antwoord.
      Zal je nog eens schrijven, groetjes voor jullie.

  3. ja Rinus die zijn ook wat later
    maar laat ze je maar goed smaken , ga ik ook doen
    wensje een goede nacht

    • Ik zal zeker naar de overkant van het water gaan, om die haringen te halen, want of het hier goed is, zal ik later wel eens proberen.
      Hier is maar een viswinkel, en ken deze nog niet. Haring moet goed zijn.!! die moet je aan zijn staart in tweeën kunnen trekken, en niet uit elkaar vallen.
      Goede nacht.

  4. ha die Rinus
    ja kamer knapt al lekker op , kan zo de bedden opmaken en is de boel gereed voor de gasten die vrijdag komen
    maar ook de rest van het huis ff op z’n kop is alles maar weer netjes en kan er weer ff tegen
    ik dank je voor alle glimlachjes , de ppsjes verdienen het zeker
    vaderdag , nee daar heb ik vanzelf ook niks mee en laat het dan ook mooi aan me voorbijgaan
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Je bent dus al aardig bezig. Geod zo jochie 🙂 Maar je hebt nog haast een hele week, maar ja zal door je werk verder wel weinig tijd hebben.
      Ja glimlachjes zijn altijd leuk, dat vind ik ook.!! Ik kreeg 2 mooie ppsjes voor vaderdag, van Belgen, waar het intussen al voorbij is, maar heb ze even achter gehouden, om ze voor vannacht te plaatsen. Ook al heb ik er zelf niets mee, want na 35 jaar zullen m’n kinderen niet meer komen.
      Ook de paling gaat niet door, daar ik het te duur vind voor 600 gram (inclusief kop, staart, vel en graat) dan hou je niet veel over voor 20 euro.
      En helaas de echte NIEUWE haring komt pas woensdag. dan even over het water naar Maassluis, want dan weet ik zeker dat ik heerlijke haring zal hebben.
      Geniet ook van de dag, en avond.

  5. sehr interessant, wie ich finde, gut gemacht, schönen Samstag, KLaus

  6. da kann ich dir nur viel Kraft wünschen, wünsche dir einen guten Tag, Klaus

  7. Dan zal ik je maar niet tegenspreken grijnzzzz
    Als groentje tussen al de ouwetjes 🙂
    Fijn weekend

  8. Hallo mein lieber Rinus,
    ich möchte Dir ein schönes Wochenende ohne Schmerzen wünschen.
    Ganz liebe Grüße, Knubuu Deine Freundin Angie

    • Hallo mein liebe freundin Angie,
      Ich danke dich für das schreiben, und kmst Später zuruck schreiben bei dich.
      Erst eine kleine beetje schlaffen.
      GGLG und knubuuu für dich meine liebe Angie.

  9. Hallo lieber Freund Rinus ich wünsche dir ein gesundes sonniges Wochenende und hoffe es geht dir etwas besser.Hier in Köln ist wieder Regen wie immer.Wünsche dir ein schönes Wochenende und liebe Grüße von mir Herzlichst.Gislinde

    • Danke liebe Gislinde,
      Ich habbe viele arbeit gemacht dieze tag, und kom bei dir, wenn ich hast geschlaffen, in die abend.
      Bis Später, und liebe Grüße zuruck.

  10. mogge Rinus
    ja die testjes zijn ook maar een wassenneus 🙂
    er waren vele versies en ook heel veel merken in die tijd , en ja een mooie tijd
    geniet de dag

    • Ja Karel,
      dat testje is zeker maar een wassenneus.
      Ik ben mijn foto-doos nog niet tegen gekomen, maar misschien zit daat nog een foto in.???
      Ook verschillende versies van deze pps.
      Fijne avond.

  11. dank je Rinus
    doe mak an en slaap wel

  12. ich hoffe, es geht dir einigermaßen gut, alles Gute, KLaus

  13. Zo gelijk bewijs geleverd voor de over actieve muis pfftttt
    Zal ze verwijderen 🙂

  14. Hallo lieber Rinus das ist wirklich ein schöner Film tolle aufnahmen und optik,gestern ging es mir nicht so gut musste zum Zahnarzt der hat mich an die Zahnchirurg verwiesen aber habe es überstanden am Montag kommen die Fäden dann raus,was will man machen was sein muss muss sein.Ich hoffe dir geht es soweit gut?Ich wünsche dir noch einen schönen Dienstag.Lieber Gruß von mir.Gislinde

  15. mogge Rinus
    nee deze schoenen moet je echt ff inlopen opdat ze naar je voet gaan staan zo dat je er als het ware in kan wonen hihi
    dank voor je glimlach
    en geniet de dag

  16. Niks strepen haha gewoon egaal… 🙂
    Prachtfilm om te zien…en ja heb nu weer alle tijd grijnzzzz
    Zag je de zon vandaag…heb ik laten ontsnappen uit me koffertje 🙂
    Groetjes

  17. goede avond Rinus,

    een prachtig bijzonder filmpje, erg knap gemaakt.
    Nee Rinus, heb geen wordpress mededeling ontvangen.
    Zal het nog eens proberen.
    Hartelijk dank voor je fijne reactie en een hele mooie avond toegewenst,
    lieve groetjes, Greetje

    • Hallo lieve Greetje,
      dank je, voor je reactie, dus jij krijgt het van mij ook niet te zien.
      Dan hapert er toch nog wel het één en ander aan WordPress.!!!!
      Dan zal ik het voorlopig via een berichtje op je blog, of via een mailtje laten weten.
      Ik denk dat ik het bij jou gevonden hebt, zoals ik al in het mailtje aan jou had geschrteven,
      maar laat het voor alle zekerheid de volgende keer nog even weten,
      dan hoor je van mij of ik het wel dan niet krijg te zien.
      Liefs van mij en truste als je gaat slapen.

  18. Hoi Rinus,
    Ik ben er even goed voor gaan zitten maar een pracht van een film.
    Bedankt voor je uitstapje naar bloggersland 🙂
    Nog een fijne avond en liefs,
    Corry.

    • Bedankt Corry voor je leuke reactie. Ik had op de link ook eerst geklikt, en eigenlijk gelijk met wat anders bezig.
      Ik heb alles stop gezet, en eerst een goed gaan zitten en deze link opnieuw gestart, want ik vond het de moeite waard om hem eens goed te bekijken.
      Zoals je zelf al screef “een pracht van een film”. Ja even alleen voor jou een uitstapje gemaakt, naar bloggerland 🙂
      Maar jij dus nu ook even een korte vakantie op W.P. land gehad. 🙂 Het is voor mij heel moeilijk om in te loggen op Google.! zoals Blogspot.
      Waarom of waardoor snap ik niet. Groetjes terug, en ook jullie een fijne avond met liefs.

  19. Mooi om te zien Rinus, het is echt knap, hoe ze dit tegenwoordig allemaal kunnen maken hoor.

  20. ich danke dir, lieber Rinus, wünsche auch eine gute Woche und alles Gute, Klaus

  21. danke…liebe grüsse aus wien von Helga!!!!

  22. mogge Rinus
    ja dat is een mooi spektakel , knapt het mooie oude gebouw ook wat van op hihi
    zag dat je wat glimlachjes hebt achter gelaten , mijn dank daar voor
    ja Nellie zal wel een kleurtje hebben hoor maar volgens mij met streepjes hihi
    geniet de dag

Geef een reactie

