NEDERLANDSE VADERDAG – HOLLÄNDISCHES VATERTAG   92 comments

 
 
Voor alle vaders, grootvaders en e.v.t. overgrootvaders,
 
die contact hebben met hun kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen,
 
een hele fijne vaderdag gewenst.
 
Ik zelf heb er niets (meer) mee.
 
Maar daarom toch deze 2 mooie ppsjes voor jullie.
 
Maar natuurlijk ook voor iedereen die deze willen zien.!!!!!!
 
Photobucket 
 
Klik op de afbeelding
 
Klick auf das bild
——————————————————————-
 
Für alle Väter, Großväter und e.v.t. Urgroßvater,
 
haben mit ihren Kindern, Enkeln und Urenkel zu treten,
 
Eine sehr glückliche Vatertag wünschen.
 
Ich selbst habe nichts (mehr) zusammen.
 
Aber deshalb tun diese beiden schönen ppsjes für Sie.
 
Aber auch für die jenigen, die diese sehen wollen.!
 
Photobucket 
 
Klik op de afbeelding
 
Klick auf das bild
 
——————————————————————-
 
Hier even een lijst van de verschillende landen waar ik mee in contact staat,
 
wanneer die hun vaderdag vieren.!!!!!!
 
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
 
Duitsland : met de Hemelvaartsdag (de zoon gaat naar zijn vader in de hemel)
 
Oostenrijk : 9 juni (elke tweede zondag in juni).
 
België : 9 juni (elke tweede zondag in juni).
 
Nederland : 16 juni (elke derde zondag in juni). Wij zijn de laatste.
 
iedereen een hele fijne vaderdag of zondag toegewenst.
 
en heb een gezellige dag
 
——————————————————————-
 
Hier eine Liste der Länder, die ich in Kontakt
 
bei der Feier ihres Vaters.!
 
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
 
Deutschland: die Himmelfahrt (der Sohn geht zu seinem Vater im Himmel)
 
Österreich: 9. Juni (jeden zweiten Sonntag im Juni).
 
Belgien: 9. Juni (jeden zweiten Sonntag im Juni).
 
Niederlande: 16. Juni (jeden dritten Sonntag im Juni). Wir sind die letzten.
 
wünsche allen eine sehr glückliche Vatertag oder Sonntag.
 
und haben einen schönen Tag.
 
 
Posted 16 juni 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

92 responses to “NEDERLANDSE VADERDAG – HOLLÄNDISCHES VATERTAG

Subscribe to comments with RSS.

  1. rinus of jij bent het spoor bijster of je maakt het ons moeilijk
    ik sluit zo af en heb geen idee waar je het over hebt
    alle fotos zijn openbaar
    mzl

    • Nee, ik ben het spoor niet bijster en maak het jullie zeker niet moeilijk. maar mogelijk zie ik het anders als jij het er op hebt staan, Zie Printscreen in je mailbox.

  2. Ha Rinus…karel zei al hetzelfde…maar denk dat het opgelost is nu…
    Fijn weekend

  3. ha die Rinus
    een sorry is niet nodig
    ik maakte geen aardig ritje , ik wandelde 7 uur
    ja prachtige ppsjes bij naar het mij dunkte pasende fototes
    ik ben blij voor je dat de auto weer ging , maar snel ff goed na laten kijken
    jij moet gewoon doen wat je moet doen , gezondheid gaat boven alles
    dus wens ik je een goede nachtrust

    • hoi Karel,
      over de foto’s al uitgelegt op je blog, wat ik bedoelde.
      Auto heb ik het onderdeel gehaald, en er zelf ingezet. Dan kost hert geen arbeidsloon, klein beetje werk, maar scheelt een berg geld.

  4. Hallo lieber Rinus wünsche dir einen schönen Freitag und ein gesundes sonniges Wochenende,Hoffe es geht dir soweit gut Grüße von mir Gislinde

    • Danke liebe Gislinde dich auch ein schönen freitag. Die von mich is nicht so gute. Ich schreiben etwas später bei dich zuruck. Grüße zuruck für dir.

  5. mogge Rinus
    ja dat is zo om de 25 km , maar echt een pracht om te doen
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Ja ik gellof het graag, helaas kan ik dat niet meer, en met de scoot de duinen in, dan zak ik weg. hihihihi
      Maar zal zeker prachtig zijn.
      Pluk de dag

  6. Zo 75 weer tijd voor een nieuw blogje haha
    Je stuurt er zoveel moet het toch niet moeilijk zijn om er 1 te plaatsen 🙂
    Groetjes

    • Ik weet het, maar ben met een eigen ppsje bezig, die ik er op wilt zetten.
      En zo lang staat dit blog er ook nog niet op. Groetjes.

      • haha Wat je niet lang noemt 🙂
        s6 met het maken van je eigen ppsje

      • Even uitrusten van de ochtend.
        Moest vanmorgen eerst om 8:15 NUCHTER Bloedprikken, daarna als een speer neer huis, midicijnen innemen, koffie drinken, en mijn scootmobiel in m’n busje, en toen als een speer naar het ziekenhuis, naar de oogarts, en gelijk maar even bij de dermatoloog langs gegaan, want het zitten was niet meer uit te houden. Nu aan het bijkomen. PPSje is klaar, en komt erop.!!! 🙂

  7. ich hoffe, es geht dir heute besser, einen tollen Tag wünsche ich, KLaus

  8. mogge Rinus
    nu ik dit anonieme bericht zie snap ik het , maar hoe dat zo kan weer niet , ga me er ook niet druk om maken , net als met dat rare bericht nu weer bij mij
    ja een mooie pps passend bij de vlinder die ik tegen kwam
    als ik op dat hier klik zie ik de fototjes van de wandeling
    geniet de dag

    • hoi Karel, nee druk maken doe ik me er ook niet over, maar ik begreep dat het van jou moest zijn, over dat ijzer, want ik had dat alleen aan jou geschreven.
      Inderdaad een heel mooi ppsje van Greetje, maar die ken er ook wat van, maar ook de versie die zij heeft, zijn veel meer dingen in te doen, als in 2003.!!!
      Ik denk dat je je naam bij de skydrive vergeten bent bij te zetten, zodat ieder zijn EIGEN skydrive zal zien.???
      Fijne dag verder.

  9. ?
    kan het zijn dat ik en Nellie het over heel andere zaken hebben
    ik hoef niet in te loggen hier of bij blogger

  10. nu Rirnus ik heb de dag geplukt hoor
    jij maar sterkte met je van ijzer zijn , pas op voor magneten
    wens je een fijne avond

  11. auch für dich , lieber Rinus, wünsche dir einen guten Tag, KLaus

  12. Hoi Rinus,
    Even je linkje aan het testen en het werkt.
    Alleen jammer dat ik constant moet inloggen.
    Jij aan het nachtbraken in je tuintje,eens wordt het mooi,toch.
    Slaap lekker.
    Groetjes.

    • Hoi lieve Corry,
      Ik ben blij dat het linkje werkt op mijn Blogspot. Heb ik ook speciaal voor jou gedaan.!!!
      Ja dat je in moet loggen, dat begrijp ik. Maar dat is andersom ook.
      Wanneer ik naar iets op Google moet heb ik dat zelfde probleem, maar dat werkt zo slecht.
      Als ik op inloggen (Google) klikt, kan ik gerust nog beneden koffie gaan halen, en kan daarna pas mijn inlognaam zetten.
      Dat werkt bij mij echt hopeloos.!!!!!!!!!!
      En mijn tuin, ja het is niet anders, dat ik het zo moet doen, anders komt er NOOIT wat van terecht, en nog betwijfel ik het of het ooit echt wat zal worden.
      Groetjes en liefs. Knuffel.

  13. ok Rinus
    denk om je lijf en rust maar goed uit
    ik sluit zo af voor de dag
    slaapse

    • Ik blijf doorgaan tot ik er bij neervalt, en dan kunnen ze me oprapen. Het is niet anders.
      Ik denk voor jou werkse.??? kijk wat je doet, maar rustig aan hé.

  14. mogge Rinus
    ik kwam je 2 x tegen , en beide keren was je aan het glimlachen dus dan is voor mij het blog geslaagd
    ik zit al aan de koffie en zeg dus proost en geniet de dag

    • Ja weer druk gehad, met werken, ook al mag ik het eigenlijk niet, maar niemand die het voor me doet, dus dan er maar tegenaan, en kijken wat er van komt.?? In ieder geval hartkloppingen, dat is een ding wat zeker is, en natuurlijk veel pijn in m’n rug enz. Ik mag het niet van de dokter, maar hij komt het ook niet doen. hihihihihi

  15. Ja rinus we doen ons best om de bezoekers te laten lachen…en ja als de buurman daar wakker van wordt slaapt ie ook niet vast 🙂
    Hier heb ik de blogjes van blogger ingepland staan, dus anderen lachen 2 x hihi…groetjes en fijne dag

    • Natuurlijk doen we het om minstens een glimlach te ontvangen. En mijn buurman slaapt juist in de kleine kamer naast mijn hobbykamer.
      Hij heeft me aleens gezegt dat hij wat last van mijn geluid (boxen) had, en hoofdzakelijk de bas-box, dus die wat lager gezet.
      Hij slaap dus niet in de kamer die eigenlijk als slaapkamer bedoelt is, de grote dus. Dus moeten we elkaar aanpassen.
      Zo hou je het beste je buurman als vriend, en niet als vijand.
      Op Blogger is voor mij zo moeilijk op te komen, en wat het is weet ik niet. Daar heb ik dan ook alleen maar 3 vrienden, en daarom ook daar geen blog meer. Ik ga zo nu en dan eens bij Corry neuzen, omdat zij alleen blogspot hebt, en ze komt bij mij op mijn WordPress.

  16. vielen Dank, dass du trotz deiner Probleme bei mir rein schaust und so schön kommentierst, danke dafür, wünsche schönes Wochenende, KLaus

    • Keine dank klaus, ja ich wird jeden Blog von dich schreiben, nur manchmal nach unten wahnhafte ich mehr Schmerzen haben wollen, dann müssen Sie warten, aber ich werde auf jeden Fall schreiben, jedesmal. Ein schönes wochenende wünsch ich dir.

  17. Lieber Rinus dir einen schönen Tag kommen gerade von der Ahr zurück,erst mal wieder alles aufräumen.Wenn du in Garten arbeitest du musst auch etwas aufpassen ist ja nicht so gut.Ja das Wetter geht in Köln so etwas Regen aber sonst gut.Wünsche dir ein schönes Wochenende,und viel Gesundheit.Gruß Gislinde

    • Liebe Gislinde,
      erste danke für die liebe Worten. Dich gehen wieder zuruck nach Köln, nach deine haus.? Ja ik weet dat dat ik moet oppassen, maar als je alleen bent, moet het toch gedaan worden. Niemad die me wat zal helpen. Ja hier in das westen von die Niedelande (Rozonburg) is auch viel regen jetzt. Dich und deine man auch ein schönes Wochenende, und viele Gesundheit für zusamen Gruß dir lieb.

  18. mogge Rinus
    nee ik was alweer voor dat ding wakker
    ja voor zo een dagje Rotterdam moet je goed en stabiel weer hebben , opdat je van af de toren Hoek kan zien liggen
    ja dat was een lekker hapje hoor , vandaag maar ff wat minder hihi
    dank voor je glimlach en een fijne dag

    • Hoi Karel,
      ja ik zie het, want je schrijft excact 7.00 uur, en dat is de tijd dat je wekker zou aflopen, en dus al aan de koofie, dek ik.
      En over dat stabiel weer waar je dan ook heen zult gaan, in de open lucht, moet het wel droog en zichtbaar zijn, helemaal met je eens.
      Ja dat het een lekker hapje was geloof ik graag, zag er goed uit. Mijn haringen voor vandaag heb ik ook op, en was ook heerlijk.
      Geen dank voor de glimlach, want daar verlangd toch iedereen naar, op zijn blog, anders zou het saai worden.
      Jullie een hele fijne avond, en alvast een prettig weekend.

  19. Halloke Rinus even tijd maken om je te komen bedanken voor de leuke reactie op mijn pps”Summertime blues”ja morgen moet mijn pcke naar een vriend en wij gaan ondertussen genieten van ons verlof voor jou nog een fijn weekend en een ferme pol van Redgy en een dikke knuf van Marina xxxx

    • Dank je lieve Marina, nog even om tijd te maken voor je berichtje,
      Ik wens jullie een hele mooie en warme weer met jullie verlof,
      alleen hopelijk niet zo heel heet als afgelopen dinsdag, want dan is het ook niet fijn meeer.
      Ik hoor je wel weer als je terug bent.
      Een dikke pol voor Redgy, en een ferme knuf voor jou, en heb veel plezier.!!!!

  20. ich kann dir nur immer wieder das Beste wünschen, genieße den schönen Tag, Klaus

  21. mogge Rinus
    nee die komen niet op de fiets ,maar hebben die wel bij zich
    ja ff wat drukte nog ,maar dan is het maar mooi op orde
    geniet de dag

  22. Rinus , in de nachten slaap ik , al moet ik het van niemand 🙂
    zou toch mooi zijn als jij de nachten sliep en de dagen wakker wa
    een klusje als tegels leggen heeft een goede nachtrust nodig
    wie weet helpen de nieuwe haringen wat
    ik sluit zo af en wens je toch een goede nacht

    • Ja, Karel, als je niet werkt, dan slaap jij in de nacht.
      Mijn werk heeft veel met zich meegebracht dat ik HEEL veel in de nacht moest rijden en daarbij ook eenh stuk rustiger, en dan mag je inhalen, wanneer iemand wat langszamer rijd. Het lukt me nog steeds niet om dat totaal om te draaien, want ik ben op de dag geen mens.
      Soms moet het wel eens, maar kan dat toch niet volhouden. Toch zijn er dingen die je echt alleen op de dag kunt doen, en dat doe ik dan ook wel eens, maar ik zal een nachtmens blijven. Dat is dus ook de rede, dat ik begin van de avond een paar uurtjes moet gaan liggen. Zou ik het andersom doen, dus in de nacht slapen, dan zal op enkele uurtjes op de dag moeten gaan liggen, en dan heb ik een probleem met de afspraken van dorter, gezondheidsgebouw en ziekenhuis. Dat heb je niet voor het kiezen.
      Fijen nacht ook voor jou.

  23. tut mir leid, da hast du ja allerhand zu ertragen, ich wünsche trotz alledem alles Gute , KLaus

    • Lieber Klaus,
      Danke für das schönes schreiben.
      Ich schicke Ihnen auch eine E-Mail mit ein paar Tagen mit Bildern, wie man ins Krankenhaus bringen
      Dann können Sie sehen, wie das zu tun, und das ist nicht ein Hobby.
      Gruß dir leib.

  24. Hallo lieber Rinus wünsche dir einen schönen Mittwoch,bin von meiner Wanderung zurück,es ist einfach zu heiß.Wir sind ja an der Ahr und da bin ich jeden Tag Wandern heute da ist es zu warm,das du wieder ins Krankenhaus must tut mir Leid ist ja immer etwas.Am Freitag fahren wir wieder nach Köln.Grüße von mir lieber Rinus und alles Liebe von mir.Gislinde

    • Danke für das liebe schreiben liebe Gislinde.
      Ich schicke Ihnen eine E-Mail mit ein paar Tagen mit Bildern, wie man ins Krankenhaus bringen
      Dann können Sie sehen, wie das zu tun, und das ist nicht ein Hobby.
      Dich auch alle liebe Grüße von mich zuruck.

  25. Ha Rinus
    Dus jij gaat ook voor de haring vandaag…met of zonder uitjes grijnzzzz
    Laat ze je smaken…grtjes

    • Ja Nellie, ik heb haringen gehaald (intussen gisteren) en ze waren heerlijk.!!!!!!!
      Hoe zwemmen haringen.??? toch niet in de uitjes.???
      Nee voor mij dus ECHT zonder. Rauwe ui hou ik niet van, maar wel apart meegekregen,
      dan kan ik ze bij de gebakken aardappeltjes bakken. 🙂
      Ze hebben zeker heerlijk gesmaakt.!!!!!

  26. mogge Rinus
    ja krijg nou tandjes het staat er dubbel hihi
    ja die is van Jeffy en is ook mooi
    dus je was aan het straten geslagen , nu doe mak an vandaag en haal een vissie
    geniet de dag

    • Ja Karel dat heb je als je “ik ben vroeg weg” dan kan er wel eens wat fout gaan, en geen tijd om het te bekijken.
      Ja dacht het al dat het een ppsje van Jeffy moest zijn.
      mijn buurman was zo vlot, om juist met dat warme weer te gaan beginnen, en ik ben dan iemand die niet toe kan kijken hoe een ander het voor mij doet.
      Dus maar wat geholpen met aangeven, maart ik heb het wel geweten, kon noiet meer op of neer.
      Dus vandaag wat (gisteren intussen) wat langer op m’n bed gelegen, en na de medicatie slikken en koffie drinken, ben ik maar naar de overkant gegaan voor mijn haringen. Ze smaakte heerlijk.
      Werkse of truste.????

  27. Hoi Rinus,
    Zoals gewoonlijk ben ik weer te laat op je vaderdagblogje.
    Mooie ppsjes en zeker die van Jeffy.
    Sterkte voor je ziekenhuisbezoekjes.
    Liefs,Corry.

    • Dank je lieve Corry,
      Maak toch niet uit. beter laat dan nooit.
      Wat de ziekenhuis bezoekjes betreft, zal ik jullie binnenkort een mailtje sturen,
      met foto’s erbij, zodat mijn uitleg wat duidelijker is als dat ik het alleen schrijf.
      Was dus gisteren weer helemaal verrot, en ben eerst terug naar mijn bed gegaan.
      en dan zit je natuurlijk weer in de nacht voor de computer, en een uurtje geleden pas mijn bd uit.
      Veel liefs terug.

  28. ich hoffe, es ist alles ok, eine gute Woche wünsche ich , Klaus

  29. mogge Rinus
    dan was jij gelijk met Nellie op m’n blog , want ik heb gelijk de een veranderd 🙂
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      ja kort na elkaar zal het wel geweest zijn.
      Ik zal straks eens even kijken want ik moet me nu klaarmaken om naar het ziekenhuis te gaan.
      Scoot in de bus, enz. en daar naar de oogarts. Je weet intussen hoe dat werkt.?!!!
      Gaat je goed.

  30. Ja Rinus ze komen niet allemaal van jou kant…soms ga ik zelf op zoek.
    Och we komen toch regelmatig dezelfde dingen tegen, maar is ook wel leuk om eens te gaan shoppen op internet…
    Een portominiks et voila grijnzzz
    Groetjes

    • Nee Nellie, ze hoeven ook lang niet altijd van mijn kant te komen.
      Vind het ook heel leuk om eens wat anders te zien, maar daarom niet te min, mag je alles gebruiken wat je interesse toont.
      Ik moet weer naar het ziekenhuis, naar de oogarts, dus ben weer even zoet, en terug gekomen doodmoe.
      Pluk de dag. (#)

  31. Hallokes Rinus,een half probleem is al opgelost,kan weer op de blogs,maar mijn pcke moet naar de dokter,ik kan geen you tube filmtje afspelen,en deze op mijn blog Cheyenne woman zijn ook zwart,bedankt voor je mailtjes en voor het plaatsen van mijn pps,ook van mijn blogmateke Jeffy….hèèl mooi,Ik had ook Nederlandstalige vaderdag pps’jes,zoals Papa van Stef Bos en mijn laatste Papa ik mis je zo,goed voor volgend jaar misschien,wens jou een mooie start van een nieuwe week een stevige pol van Redgy en een dikke knuf van Marina xxxx

    • Dank je Marina dat je toch nog even bent gekomen, terwijl je computer niet in orde is. Zou je wel naar de dokter ermee gaan.?? denk beter naar het ziekenhuis :);) Ik had speciaal gekozen voor de Engelse, daar Duitsers ook een andere WERELDTAAAL leren, en daar hoort Nederlands niet bij. de meeste kunnen het wel lezen, al is het met een vertaalprogramma, maar dat is met een pps niet te doen. Ik zal binenkort ook eens op je andere site’s gaan kijken. Jullie ook een goede start van de nieuwe week, en een stevige pol voor Redgy, en voor jou een dikke knuffel.

  32. Mein lieber Rinus,
    allen Vätern alles Gute zum Vatertag. 2 schöne PPS.
    Einen schönen Abend für Dich mit ganz lieben Grüßen Knubu Deine Angie

    • Mein liebe Angie,
      viele dank für deine liebe kommentare.
      Ich wünsche dich eine sehr schöne start in die neue woche.
      Dich auch ganz liebe Grüßen zuruck mit eine große knubuuu

  33. Beste vriend Rinus bedankt voor het plaatsen van men vaderdag ppsjes
    ook een woordje van dank aan jou Nederlandse bezoekers voor de mooie reaktie’s
    Danke lieve vrienden , vriendinnen vanwege de Jeffy xxx

    • Geen dank vriend Jeffy, Hij is te mooi om hem niet te plaatsen, en wel op deze dag.
      mijn dank gaat naar jou uit, om deze pps te maken, wel dan eigenlijk voor de Belgische vaderdag,
      maar dat maak niets uit. Fijne avond verder.

  34. Schöne Bilder Rinus vom Vatertag,schönen Rest Sonntag. 🙂 😀

  35. snap het Rinus 🙂

  36. schönen Sonntag für dich, Klaus

  37. Mooie pps’jes Rinus. Vaderdag, Moederdag, en al dit soort dagen, zijn natuurlijk puur commercieel, en ik heb er dan ook niet zoveel mee.

    • Ja Edward, de ppsjes zijn inderdaad mooi, en had ze al meer dan een week in huis, want in Belbië is vaderdag een week eerder.
      Inderdaad zijn dat (net als alle feestdagen) gewoon om commerciele redenen, om de verkoop maar om hoog te krijgen.
      Aan mij zullen ze ook niets verdienen, daar ik niets voor me eigen op zulke dagen gaat kopen.
      Waarschijnlijk heb jij er nog iets aan vanwege je kinderen, maar die zie ik al ruim 35 jaar niet meer.

  38. goede morgen Rinus,
    ja, voor mij twee welbekende mooie vaderdagppsjes van Marina en Jeffy.
    Bedankt voor je bezoekje en je mooie reactie op mijn foto,
    dat je dit gezien hebt……
    Die foto is vorig weekend gemaakt op het terras van het hotel waar wij verbleven.
    Jammer dat die paling zo schandalig duur is he?
    Wens je een fijne zondag toe met de meeste groetjes, Greetje

    • Goede middag Greetje,
      ja voor jou zullen ze wel al bekend zijn, omdat je in contact met hun staat.
      Maar voor de andere niet, die geen contact hebben met Marina en Jeffy.
      Geen dank meis, en ja ik moest wel eerst kijken van wie deze foto zou zijn.
      Mijn ogen zijn goed, maar morgen toch naar de oogarts, omdat ik alles dubbel ziet.
      gelukkig BOVEN elkaar, maar dat is al zo’n minimaal 15 jaar, en toen ik nog werkte,
      dacht ik altijd dat het over vermoeidheid was, maar blijkt toch in mijn ogen zelkf te zitten.
      Kom dadelijk nog wel even bij je schrijven, na de koffie.
      Jij ook een fijne zondag, en veel groetjes.

  39. mogge Rinus
    ik begrijp je laatste reactie niet
    de pps staat er gewoon hoor
    geniet de dag

  40. aha vandaar de datum…
    Leuke ppsjes en de laatste spreekt me het meest aan maar de plaatjes in de eerste zijn zeker ook de moeite waard.
    Fijne zondag

    • Juist DAAROM die Datum.!!!!
      Het waren ppsjes uit België, en die had ik dus al meer dan een week in huis,
      Want in België is vaderdag een week eerder.
      Beide ppsjes heeft zijn eigen charme.!
      Voor de Nederlanders zal de onderste het mooiste zijn, daar het echt over vaderdag gaat, en in het Hollands staat en gezoingen word.
      e bovenste zal meer aantrekken voor de Duitsers, daar vaderdag bij hun al een poosje voorbij is, en zie wel Engels moeten leren.
      Dat wil niet zeggen dat ze geen Nederlands kunnen / willen lezen, maar die zal meer bij hun is trek zijn.??!!!
      Truste.

  41. mooie en laat ik het zo zeggen
    rake ppsjes
    want hoe je het ook went of keert , het blijft je vader
    wij denken totaal anders terug aan hem
    het zij zo , maar houd hem in ere
    voor mij geen discusie mogelijk
    ja die aal moet duur betaald worden , een enkele keer doe ik dat en vewen mezelf
    wens je een goede nacht

    • Ja inderdaad mooie Belgische ppsjes.
      Over het andere ga ik niet met je in discussie. Je hebt vaders en vaders.
      En die aal (paling) komt nog wel een keer, als ik er wat beter voor zit.
      alles klaar in huis, voor de visite.??
      verder rustig aan hé.

Geef een reactie

