Mijn nieuwe eigen pps – New 3D Sidewalk Art – Nokolaj Arndt – Meine eigene neue pps   104 comments

 
Hallo lieve mensen,
 
met wat extra moeite is het me toch gelukt deze nieuwe pps voor jullie te maken.
 
Ik hoop dat jullie hem leuk zullen vinden, en met genoegen willen kijken.
 
Ik wens iedereen een fijn weekend.
 
Photobucket 
 
klik op de afbeelding.
 
klick auf das bild.
 
Hallo liebe Leute,
 
mit etwas mehr Aufwand ist es für Sie, um mich erfolgreich. diese neuen pps
 
Ich hoffe, Sie finden es lustig und wollen mit Vergnügen zu suchen.
 
Ich wünsche allen ein schönes Wochenende.
 
Posted 29 juni 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

104 responses to “Mijn nieuwe eigen pps – New 3D Sidewalk Art – Nokolaj Arndt – Meine eigene neue pps

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi Rinus de Japanse tuin tevens de muziek erg gaaf
    nu kan ik alles bekijken maar je moet het wel weten toch Cees

    • Nu neem ik toch aan dat je verkeert zit.?? Want dit is MIJN EIGEN PPS “New 3D Sidewalk Art – Nokolaj Arndt”. Ik vraag me nu werkelijk af of je deze ook gezien hebt.??? Gr.

  2. eine gute Woche wünsche ich, Klaus

  3. goede morgen Rinus,
    hartelijk bedankt voor je bezoekje en je mooie reactie.
    Rinus, voor alle duidelijkheid, op dat blog staan geen nieuwe ppsjes,
    allemaal oudere die op mijn blog bij Weblog.nl gestaan hebben.
    Als ik zin en tijd heb plaats ik er eentje op.
    Moet ze van te voren aanpassen met de nieuwe urls en opnieuw uploaden.
    Wens je een fijn weekend toe en geniet van het mooie weertje,
    liefs Greetje

    • Goede middag Greetje,
      ja ik weet dat dat je andere blogje is, waar de grotere afbeeldingen opstaan.
      Maar als ik de pps nog niet ken en vind hem mooi, geef ik toch een reactie.
      Wat ik deze blog komt te staan zijn niet beeldvullend, moor daarom niet minder mooi.
      Ik wens je ook een prettig weekend en heelijk van de zon genieten hé.? doeiiiii

  4. mogge Rinus
    ja leuk op zo’n manier kunnen zien waar ze zijn
    nee mij lijkt het ook niks , mar eens door die fjorden varen lijkt me dan wel weer wat
    dank voor je glimlach en suc6 met het blog
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Ja dat is juist wat ik ook bedoel. en dan hier en daar eens een haven invaren, lijk me prachtig.
      Ik ga eerst eens even slapen. Heb al een deel op de stoel gedaan, maar slaapt niet prettig. 🙂

  5. ha die Rinus
    ja met een flinke vrachtwagen vol zand was je snel klaar geweest , maar ja het is zo het is
    ik heb dacht ik wel aardig de juiste plaatjes bij de mooie ppsjes gekozen
    ik ga wielrennen kijken
    nog een fijne avond en erna een toppie weekend

    • Ja zeker wel, als het voor mijn poort ligt, is het in de kruiwagen scheppen, een meter of 5 rijden, en weer kiepen.
      Had ik gelijk genoeg voor de andere kant ook. Maar ja, gewoon roeien met de riemen die je hebt.
      Zeker wel de JUISTE platjes bij de goede ppsjes.
      Ik ben bezig met de mailtjes, dus geen t.v. kijken.
      Of het een toppie weekend word betwijfel ik ten zeerste. Nellie weet wat er gaande is.
      Jij een heel goed weekend.

  6. Waar staat je naam fout dan ???
    Kan het niet vinden en tinus is de afk van dochter 🙂

  7. Heb je een mail gestuurd…2 nog wel haha
    Die met die foto’s misschien een mooie voor een ppsje 🙂
    Groetjes en fijn weekend

  8. habe bei dir gelesen, dass du arbeitest am Mittwoch, was denn, das Wochenende rückt näher, alles Gute, Klaus

    • Danke für dass schreiben, Klaus. Ja ich habbe die ganze woche viel arbeitest, nicht allein Mittwoch. Ich schreiben bei dich etwas später zuruck. Gruß dich.

  9. war aber noch rechtzeitig, oder, einen ganz tollen Tag wünsche ich, Klaus

  10. Ha en leuke tekst hè bij het ppsje…
    Nu komt ie nog op de andere maar dan pas de 12 juli…
    Ha jij antwoordt dus ik kan gaan fietsen…grtjes

  11. mogge Rinus , jij dus druk met de tuin nog , ach stukje bij beetje komt dat goed , vandaag dus weer dokteren
    beide mooi en ach de een wat mooier dan de ander in elkaar gezet
    ik kijk op de pc naar programma gemist en dan tour de jour en of avondetappe
    ja hoor op spl krijgen ze maar de je weet wel hihi
    mak an

    • Goe avond Karel,
      Ja ik ben bij de dokter geweest, maar weer niet alle uitslagen van het bloedprikken. Dat schiet niet op zo.
      Volgende week (woensadag) terug komen, voor wat plekjes weg te laten branden, een soort brandmerken. hihi
      Maar zal morgen gelijk de assitens bellen dat ze moeten zorgen dat de uitslag, die bij de cardiologie in het ziekenhuis ligt, ook naar hun toekomen, zodat ik daar ook de uitslag van weet.
      Ja beide ppsjes zijn inderdaad prachtig, maar ik bedoelde dat je kunt zien met welke Powerpoint versie ze gemaakt zijn. Wat Greetje kan presteren met haar versie van 2013, zal mij en andere niet lukken, meet een veel lagere versie. dat is wat ik bedoelde.
      Ook vandaag weer 5 x zand gereden, dus ligt weer een bergje erbij.
      t.v. kijken doe ik nooit, en hoe ik dat op mijn computer zou moeten kijken weet ik niet. Ik mis dus ELK programma. 🙂
      Wat spl betreft moet je zo ook maar denken, alleen op dat moment zou je uit je vel willen barsten, begrijpelijk.
      Ik had dat ook wel eens, maar gelukkig was ik altijd onderweg, en zinde mij hun gekke praten niet, drukte ik de foon weg, en liet ze verder bellen tot ze een ons wogen, of zetten hem helemaal uit.
      Fijne avond.

  12. Hoi Rinus,
    Gezellig dat je weer een uitstapje hebt gemaakt naar blogspot.
    Ik weet niet hoe het zit bij Edward en Henk maar zij reageren via WP.Zij hebben geen blogger.Misschien makkelijker voor jou.
    Nog geen pps gevonden,ik denk dat we moeten wachten op nummer dertig..hahaha..meestal ben ik dat.
    Jij weer naar het ziekenhuis,las ik ergens.Zo blijf je bezig.
    Dag Rinus,tot de volgende keer.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • Hoi Corry,
      Bedankt voor je reactie hier. Ja was even kijken naar het ppsje wat nellie intussen op Blogspot had gezet.
      Dus ik was nu toch ingelogd, en dan natuurlijk gelijk door naar jou.
      Ik heb het nog geprobeerd om via WordPress in te loggen, maar kreeg elke keer een foutmelding.
      Zal zijn omdat ik wel een Google account hebt, denk ik.???
      Nee het ppsje stond ook niet bij mij, zoals je intussen bent achter gekomen, want je het het daar nu toch gevonden.
      Dat nummer dertig is dat je leeftijd.?? 🙂 . Ze hebben wel eens tegen mij gezegt “age is only a number” hihihi.
      Groetjes van deze kant, doeiiiiiii

  13. ha die Rinus
    jij dus druk ondanks alles
    nu jongen wat meer kan ik zeggen houd vol
    Nellie is blij met je en dat is nu volgens mij nu een pracht reactie
    al wat er bij komt is een plus
    ik heb lange dagen en weinig pc en wat meer pc vanwege de tour
    wens je een goede nachtrust

    • Ja Karel,
      Inderdaad druk bezig. Is het niet met het een dan wel met het ander.
      Wat ik voor Nellie heb gedaan is uit plezier, en hoop dat ze een hoop leuke reacties krijg, dan ben ik ook blij.
      Het zand : ja het scheppen en het storten is voor mij wel eigenlijk te zwaar, maar het is steeds maar even, en dan weer rijden.
      Was van plan om vroeg(er) naar mijn bed te gaan, maar is niets van gekomen. Dus maar een paar uurtjes slapen.
      einig nachtrust dus, en ook op de dag geen tijd om nog even te gaan liggen, denk ik. We zien wel.??
      Ik ga nu maar afsluiten, en tot 7 uur naar m’n bed. Het is niet anders. Morgen een reactie bij jou.

  14. Hallo lieber Rinus wünsche dir einen wunderschönen Tag,hier ist es sehr schön warm bin auch gleich wieder weg,ich hoffe es geht dir zu weit gut Genrisse das schöne Wetter lieber Gruß Gislinde

  15. Moin Moin Rinus das ist ja ein tolles Bild,ich wünsche dir noch einen schönen Dienstag und sonnigen Rest der Woche. 😀 🙂

  16. mogge Rinus
    moet weer een heel eind scrollen om een leeg plekje te vinden 🙂
    dank voor je glimlach
    ik vind dat men je op zijn minst kan vragen of je wilt overwerken om de kist af te maken , laat het er hier bij 10/4
    geniet de dag

  17. mogge Rinus
    Nellie heeft het mis
    er is geen letter van verrzonnen , alles naar waarheid
    in woord en beeld
    ja ik had een vrij weekend , nu weer aan het werk
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      ach we kunnen het allemaal wel eens mis hebben, niet waar.?
      Ik geloof je graag, op je worrd, en heoe het met het beeld zit.? Weet ik niet.
      Ja ik lees altijd maar even snel het een en ander en maak daar wel uit op of of je wel dan niet werkt, en gaat slapen.
      Oke, dus u weer aan het werk. Alles op de himmelfahrt, hihihi.
      Pluk de dag zo hij is.

  18. Ha rinus…mailtje gevonden met de opa en oma ???
    Net bij karel zitten genieten van de kinderuitspraken en ppsjes…ja een blogje om te klikken
    En mij hadden ze geleerd dat dat niet mag 🙂
    Groetjes

    • Ja, bij Karel een aantal leuke ppsjes.
      Klikken over een ander MAG NIET, dat heb je goed onthouden. Over jezelf mag je wel klikken maar dat zal weinig zijn 🙂
      op ppsjes mag je klikken als dat kan (doorklikken dus) maar er zijn er bij waar dat niet mogelijk is, zoals die van ope en oma. Weinig klikken daar dus.
      Die bij Karel was genoeg te klikken. Dus klik maar raak.
      Groetjes ook voor jou.

  19. bin wieder da, Besuch ist abgereist, wünsche ein sonniges Wochenende, Klaus

  20. mogge Rinus
    ja je ziet wel wat een opmerking over een rapport kan doen hihi , ik wist niet dat ik al deze ppsjes had , maar ze zijn stuk voor stuk prachtig
    ik dank je voor de glimlachjes en wens je suc6 met de pps en een fijn weekend

    • Hoi Karel,
      ja je rapport cijfer is een ruim voldoende 🙂 Oh ppsjes heb ik meer dan genoeg, maar slaat ze altijd toch op, als het een nieuwe of een veranderde is.
      Glomlachjes willen we toch allemaal, met als “like”of leuk, zoals het bij de een of ander staat.ppsje is al klaar, ern naar ik bergreep krijg ik daar ook een ruim voldoende voor. Had het verder ook nog druk, zodoende dat de antwoord hier wat laat is.

  21. ha die Rinus
    ik net thuis van het werk en aan een kouwe goudgele
    ach ik kijk wel uit hoor , Nellie weet wel hoe ik ben hihi
    en ik lees wel dat jij iets moois voor haar maakt , nu ze verdiend het , en jij doet zeker je best
    dank voor je glimlachjes en een goede nacht

    • Ik moet het even horen hoe ze het (voorlopig) zal vinden.??? Maar komt helemaal goed.
      Er zijn alweer 7 glimlachjes bijgekoemen. Maar ga nu wel naar m’n bedje toe.
      Wat je gaat of moet doen, mak an hé maat.

  22. Tja nadat ik deze gezien heb verwacht ik er heel wat van en zeker met mijn favo modelletjes grijnzzzz
    Nu zal die zeker laten zien aan geselecteerde mensen, maar wp is toch wat afstandelijker dan blogger…dus daar komt ie zowiezo.
    Fijn weekend en niet alleen maar aan de pc zitten hoor, het wordt mooi weer dus van je tuin genieten.

    • Je kijkt maar wat je er mee doet. Ik hoor of zie het wel.??
      Als hij alleen op Blogspot komt, wel even een seintje geven, dan kom ik voor een keer daarheen.
      VOOR tuin is klaar, Dus mijn voor aanzicht ziet er nu goed uit, dan kan niemand meer klagen (is ook niet gedaan).
      maar de achtertuin nog lang niet, dus zal weinig in de tuin zitten worden.! De rest staat op je blog geschreven.
      Groetjes en een fijn weekend.

  23. ja Rinus klopt niet te gek maken op blog , je wordt er anders afgekiepert
    dus tuin aardig gereed de pijn minder en wat huiswerk van Nellie gekregen
    suc6 er mee en geniet het weekend

    • Ja Karel, je moet oppassen voor dingen die een ander aanstootgevend vind.
      Ja, VOOR tuin is klaar, Maar m’n achtertuin nog lang niet, en ja een leuk werkje van Nellie gehad.
      Zal best wel lukken, en jij ook genieten van je weekend, wat je ook gaat of moet doen.

  24. Doe het maar rustig aan hoor…wil die toch voor mezelf houden en een paar op blogger…
    Beetje voorzichtig want zijn toch privefoto’s. Maar tof dat je er tijd en energie in wil steken.
    Trusten

    • Wanneer ik tijd hebt begin ik er aan, en dan ga ik door tot aan het gaatje. 🙂
      Zal best wel het weekend worden. Dus hou je mailbox maar leeg.
      Want als ik de foto’s bij elkaar telt kom ik al aan de 52 MB zonder de muziek.
      hahahaha. Dus zal ze maar een stuk verkleinen, dat zie je toch niet op de pps.
      Sleep well.

  25. nee Rinus veel ondeugender mag het niet worden op blog en dat hoeft ook niet , toch
    ben blij met de glimlach de pps verdiend die ook vind ik
    spinazie , je brengt me op een idee , at ik al een tijdje niet
    jij je tuintje op orde maar wel met pijn , nu doe dan het weekend maar goed mak an
    slaap wel

    • Het ondeugender zullen we wel privé sturen, En een glimlach wil iedereen wel hebben.
      Mijn porsie spinazie mag je aan fikkie geven. Krijg je er bij mij niet in. Mak an maat.

  26. Hallo lieber Rinus Danke für die Mail konnte alles sehen ist schlimm,aber nicht böse sein ich schreibe grundsätzlich keine Mails,das ist mir dann zu viel,habe schon einen Blog geschlossen weil es zu viel ist, sonst komme ich gar nicht mehr vom P.C. weg die Zeit ist zu Kostpaar,ich wünsche dir gute Besserung und zu Ästen habe ich kein vertrauen mehr einen schönen Tag dir noch.Lieber Gruß Gislinde

    • Vielen Dank für das Schreiben in meien blog Liebe Gislinde,
      Deiner bilder sein wieder sehr schön von die Ahr, und das schreiben dabei, is Schönes.!!! In Köln kanst dich am die Rhein auch gut wanderen.
      Dich haben keine E-Mails zurück zu senden, so dass ich schon verstanden, dass diese gelesen und verstanden haben. Auch Ihnen bereits sagte, Dich hätten Ihren anderen Blog und dass Gefällt mir ich Dir wissen lassen, dass ich gesehen habe, geschlossen. Ich habe den Tag nicht mehr viel Zeit, zu reagieren, und tun es in den Abend. Ärzte zu Habe ich kein vertrauen mehr, Ich auch Nicht. Heute war ich wieder zurück in meinem Garten Arbeiten und diese fertig ist, so dass es jetzt total fertig. mit all den Schmerzen, die kommt. Ich wünsche dich Eine weitere gute abend, und Eine schöne Freitag, mit vielen Grüßen für dich

  27. guten Start in die zweite Wochenhälfte, Klaus

  28. mogge Rinus
    van de toer
    ja vond ze ook leuk zowel filmpje als pps hihi zal je gebeuren
    ja er komen hier en daar flinke buien en voor de natuur is het goed
    hopelijk wordt de pijn wat minder en heb je toch een fijne dag

    • hoi Karel.
      ja dacht het al begrepen te hebben, ik zie nooit geen t.v. daar is mijn huis nog niet genoeg voor opgeruimt, en of dat ook ooit zal worden, betwijfel ik.
      Het alleen doen, kan ik niet. Ik heb daar hulp bij nodig, helaas.
      De buien zijn hier niet zoveel geweest, een klein beetje in de avond, dus meer schijnbaar DAAR. en inderdaad goed voor de natuur, maar hier niet zoveel natuur, dus ook niet zoveel regen nodig 😉 . Je gisteren weer flink aan het werk geweest, eerst weer een deel van mijn voortuin, en de buurman die mij helpt had een blok beton (graniet) dus met kiezels erin, liggen van 70 x 50 x 40. Niet te tillen, en moet toch weg. Dus heb ik hem weer geholpen met kleine stukjes wegslijpen, en het laatste met een betonboor gaten in geboort. en toen met een buitel het laatste doorgehakt. Nu is het in 2 stukken, ook nog zwaar, maar wel verrijdbaar en te tillen met 2 man, in mijn bus, en wegbrengen naar het milieupark, in de komende tijd. Na het slapen is de pijn redelijk te verdragen. dus voor het laaste van m’n tuin, toch maar even wachten. Fijne restmiddag en een prettige avond.

  29. Hallo lieber Rinus dir einen schönen Tag ohne Schmerzen,ja habe alles gesehen,ist schliem, auch hier dein pps wunderschön die Tage hatte ich auch sehr wenig Zeit war viel wandern.Am Freitag fahren wir wieder nach Köln aber man mus ja jeden schönen Tag genießen,dir wünsche ich alles Liebe und nicht so viel Schmerzen.Lieber Gruß Gislinde

    • Liebe Gislinde, keine problem ober die Zeit. Zeit kommt, wird an Bord. wenn ich habbe etwas weniger Schmerzen Ich habe einige Arbeit zu tun, nur hinter wieder mehr Schmerzen. Ich warten bis morgen oder ober morgen. Danke für das liebe schreiben. Ich Gruß dir lieb.

  30. Hallo Rinus hier zijn we terug van onze vakantie,en mijn pcke is ook weer okido,prachtig je powerke Rinus zeer mooi melodietje en presentatie heb ervan genoten,fijn om terug te zijn,bedankt voor de mailtjes,nog een mooie en zonnige maand verder een stevige pol van Redgy en een dikke knuf van Marina(Mariska)

    • Hoi Marina en Redgy, zo weer terug van weggeweest, en je pcke uit uit zijn vakantie oord. Dank je voor de lieve woorden over m’n ppske.!! Ja laten we het hopen dat het een echte zonnige maand zal worden. want zoveel goeds hebben we nog niet echt gehad. Voor Redgy een stevige pol, en voor jou een dikke knueffel terug.

  31. ja, habe die PPS gesehen, sehr gut gelungen, wünsche dir einen schönen Tag auch, KLaus

  32. raar dat ik als anoniem binnen kom
    inderdaad mensen doen elkaar nare dingen aan
    te zot voor woorden
    nu eens zien hoe dit over komt
    geniet de dag

    • Ik neem aan dat je dan toch niet aangemelt staat met je WordPress.
      Hou op over dat mensen elkaar nare dingen kunnen aandoen.
      Daar kan ik je boekdelen over vertellen.
      Je komt heerlijk over 😉 🙂
      Fijne avond.

  33. mogge Rinus
    dank voor de glimlach
    geniet de dag

  34. ha die Rinus
    dat zou ik allemaal moeten navragen , deze is ongeveer 45 ton en heeft natuurlijk een heel lage vertraging , als de kist 1 x rold gaat het als van zelf
    fijne avond

    • Ja je kan het een en ander eens navragen. Ik begrijp dat jou trekker (deze dus) ongeveer 45 ton weegt, dan is ongeveer 5 ton minder als dat ik mee op de weg als TOTAAL trein gewicht mocht rijden, in Nederland, in Duitsland is het limiet, en in Zwitserland niet meer dan 36 ton.
      Dus we reden door Duitsland met 40 ton en IN basel 4 paletten bij een expediteur eruit, en dan verder. eens op de 4 wagens moest dan die 16 paletten daar weer ophalen en bij de klant brengen. Dat scheelt toch een rit van 16 paletten van Nederland naar Basel. Nu weet je ook hoe het op de weg ongeveer gaat.
      MZL.

  35. Ja Rinus er zijn ppsjes die ik ook plaats…niet omdat ik ze zelf maak maar omdat ik ze mooi vind.
    Zou best een pps van de kleinkids willen maken maar de tijd ontbreekt haha
    Moet prioriteiten stellen…en alles kan niet, dat merk jij ook toch?
    Groetjes en een fijne nieuwe week

  36. mogge Rinus
    ja dat is een leuk trekkertje waar ik die A380 mee weg duw
    en wij zijn de drivers
    ja ik neem de tijd hoor vandaag zie wel wat ik doe
    geniet de dag

  37. Hallo lieber Rinus dir noch einen schönen späten Abend war heute viel Wandern an der Ahr war heute einmal schönes Wetter endlich mal.Habe deine Mail bekommen,ist ja schlimm ich sage ja immer die Ärzte ich habe kein vertrauen mehr in sie ich hatte die ganzen Jahre wenn ich von Wandern kam dicke Füße bis man feststellte das ich eine Thrombose hatte,und seit der Zeit wo ich Magnemar nehme habe ich nichts mehr damit zu tun,wünsche dir alles gute und eine schöne sonnige Woche ohne Schmerzen.Grüße dich lieb Gislinde Ja lieber Rinus die Ärzte machen auch Fehler ist schien ist aber so gruß Gislinde

    • hallo liebe Gislinde,
      Vielen Dank für das. schreiben und nicht darauf, dass Sie spät dran, weil man jedes gute Wetter, das wir bekommen zu genießen. Danke für das Verständnis meiner Mail. Ich weiß nicht mehr. Vertrauen, dass die Ärzte kann doch nicht schwerer Schmerzen laufen sieben Monate.
      Grüße dir ganz lieb zuruck.

  38. hallo, alles ok bei dir soweit, schönen Sonntag, Klaus

  39. ha die Rinus , een pc haalt geen overgangen uit PowerPoint
    een pc is een pc PowerPoint is een programma wat op een pc draait
    hoe dan ook je heb er iets moois van gemaakt
    klasse
    ik wens je een goede nacht

    • Je schijnt mijn uitleg aan Greetje verkeert begrepen te hebben. Maar laat maar.
      In ieder geval, bedankt voor de reactie dat het wat moois geworden is.
      Jij ook een goede nacht.

  40. Prachtig werk om te zien Rinus en je hebt de PPS er dan toch maar opgekregen, knap van je! Nog een heel goed weekend gewenst, liefs, Ann.

    • Dank je Ann, voor je leuke reactie. Ja het er op zetten is geen probleem. Maar wat moeilijkheden met het maken van de pps gehad, maar vind hem zelf goed geworden. Jij ook een goed weekend gewenst, met leifs voor jou en een likje voor Mandy.

  41. Zo Rinus ik heb altijd de neiging om door te gaan klikken bij een pps maar deze keer met verbazing zitten kijken en genieten.
    Je hebt van de kunstenaar een waar kunststuk gemaakt. Dus je tijd en energie goed besteed.
    Ik vind hem prachtig…groetjes en fijn weekend

    • Ja Nellie, het is werkelijk wat meer werk geweest, dat is ook de rede dat mijn vorige blog wat langer is blijven staan. Maar Helaas de 100 niet gehaald. 🙂
      Het is zeker een goede kunstenaar en over het werk wat ik eraan gedaan hebt, geef ik geen commentaar op, dat mogen jullie doen.?? WAT DOOR KLIKKEN.??? Dat gaat bij deze helaas niet. whahahaha.!!!! Alleen als die niet bevalt, akn je op ESC klkken, en aan het einde op EXIT. Kijken of stoppen is dat bij deze. Dank je, en denk de ik hiermee een glimlach hebt verdient.?? jij ook een fijne voortzettenig ven het weekend.

  42. ich grüße dich und sage danke, alles Gute, schönen Samstag, KLaus

  43. Fijn dat het je gelukt is Rinus, pracht beelden van een groot kunstenaar……
    Wens je een mooi weekend toe met lieve groetjes, Greetje

    • Ja Greetje toch gelukt, alleen op mijn andere pc. In deze pc schijnen ze bij de powerpoint de OVERGANGEN er uit gehaald te hebben, dus daarom maar verder gegaan op m’n andere pc, waar het dus wel inzat. Nog bedankt voor de informatie, wat je me gaf, en wat ik hierin dus niet kon vinden Ook jij en je man een heel mooi weekend en lieve groetjes terug.

  44. Je hebt weer een prachtige pps gemaakt Rinus. Het is erg knap dat men zoiets kan tekenen, met zo’n dieptewerking. Ik wens je een heel goed weekend.

    • Bedankt voor je reactie Edward. Ja die diepte werking is heel mooi, maar je moet niet aan de andere kant van de tekening gaan staan, want dan zie je alles helemaal plat. Ook jij een goed weekend.

  45. Hoi vriend Rinus ,,, wat EEN PRACHTIGE PPS en een heel mooi rust gevend melodie op achtergrond , héééél mooi gedaan hoor
    maak er nog een fijn weekend van ,groetjes van Jeffy

  46. mogge Rinus
    mooie pps van een groot straat teken kunstenaar , had jij al die mooie fototjes op je pc staan , nu je hebt ze mooi in een pps gezet hoor
    fijn weekend

    • Dank je voor je reactie, en een deel van de foto’s kreeg ik in een mail, de rest van internet afgehaald. Je een groot kunstenaar. ook een fijn weekend.

  47. Hoi Rinus,
    Wat een prachtige pps.
    De man is echt een kunstenaar.Zo levensecht.
    Mooi in mekaar gezet,Rinus.
    Fijn weekend en liefs van Corry.

  48. Sehr schön gemacht lieber Rinus, schönes wochenende………..lg.Helga

Geef een reactie

