Japanse tuinen – Japanische Gärten   56 comments

 

Hallo lieve bezoekers van mijn blog
 
Ik denk dat ik wel weer een mooi ppsje heb gevonden voor dit jaargetij.
 
 
Het is een ppsje van een blogvriend van Seniorenblog
 
Mijn (onze) vriend Jeffy
 
kijk zelf maar wat u ervan vind.??
 
 
Photobucket
 
 
klik op de afbeelding en geniet hiervan.
 
Klicken Sie auf das Bild, und genießen Sie sie.
 
 
 
Hallo liebe Freunde von Meinen Blog
 
Ich glaube, ich hab ein diesem JahrFlut wieder gefunden.
 
Schöner ppsje
 
Es ist ein ppsje ein Blog Freund von Senioren Blog
 
Schauen Sie, was Sie denken.? selbst?
 
 
 
 
Posted 14 juli 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

56 responses to “Japanse tuinen – Japanische Gärten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goeden morgen Rinus. er is nog genoeg te sleutelen heb ik begrepen. en zal er goed voor gaan zitten
    maakt er een mooie dag van groetjes van Marry en Ceers

    • Hoi Cees, dit bericht had ik helemaal over het hoofd gezien, maar je moet nog steeds veel sleutelen. Ben blij dat jij er goed voor kan zitten, want zitten gaat bij mij haast niet. Het is bij mij hangen in de stoel, zodat ik zo winig mogelijk druk op m’n zitvlak hebt, en liggen in bed. Verder kan ik wienig doen. Groetjes.

  2. Had je een hond voor je karretje willen spannen dan?
    Das weer een heel ander verhaal 🙂
    Ben benieuwd naar je blogje
    Grtjes

  3. hoi Rinus,,je weet dat ik veel medische problemen hebt, maar zal daar niet over klagen helpt toch niet.. ook heb ik wat moeite om alles weer even op te pakken ik probeer alles goed te doen maar soms gaat er wat mis ,,gr cees

    • Hoi Cees,
      dat is lang geleden, Ja ik weet het over jullie gezondheid, maar de mijne is evenmin best.
      Of je moet je aanmelden met je WordPress, of in je Gravatar staat je afbeelding niet in.??
      Dan werkt LIKE (leuk) ook niet.
      Groetjes voor jullie.

  4. Einen schönen Tag lieber Rinus ja wir haben es sehr heiß sind zur Ahr gefahren hier ist viel Wald und Schatten,du must auch nicht immer so viel auf einmal machen das du da Kapput bist kein Wunder.Ich wünsche dir eine gute und glücklich Woche und alles mit der Ruhe, in der Ruhe liegt die Kraft.Lieber Gruß deine Freundin Gislinde

  5. goede middag Rinus,
    kom even voorbij om je een fijne zondag toe te wensen,
    doe rustig aan, het is erg warm buiten,
    liefs Greetje

    • Dank je Greetje,
      zoals je kunt lezen op je blog, heb ik de 150 tegels al gehaald, maar zal wel van de week worden voor ze er uit gaan. Nu te warm.
      Zal me vandaag ook niet zo druk meer maken, ook almoet ik nog wel enkele dingen doen
      Ik wens jou en Marcel een fijne rewst zondag, en een heerlijke avond.
      Met liefs terug.!

  6. Nee zo erg is het niet hoor maar was wel de eerste opmerking die er gemaakt werd 🙂
    Ze vonden hem leuk en daar ging het om…maja hoe kan het ook anders met de favo modelletjes erin.
    Heb een mail gestuurd over je browser…grtjes

    • Ja ik heb de mail gezien, en zal later antwoorden. Ik ga weer snel door met het zand halen.
      Ja, dat heb je met meiden, die gaan daarop letten. Ik denk dat jongens daar niet eens zo op letten.
      Ja, als hun kinderen er maar bij staan, en op de leukste manier, zou het voor hun best zijn, of die er nu 3 of 5 maal in staat.
      Maar oké het ppsjes is goedgekeurd, en naar wens van iedereen. Grtjs

  7. passe auf, dass du dich nicht übernimmst, schönen Samstag, Klaus

  8. Hard werken kan ook genieten zijn…maar goed is in ieder geval minder warm met je nachtelijke ritjes.
    Oja welke browser gebruik jij met internet? IE of chrome?

    • Ja toen ik mijn WERK had was het werkelijk genieten, rijden op buitenland. Maar nu op de dag is het inhtussen te zwaar voor me. ja in de nachtelijke uren is het best te doen, maar toch geen kruiwagen vol scheppen, en verrijfden en storten. Het zand rijden gaat goed, maar ook op de dag, met een lekker windje van het water van de Waterweg erbij. Ik hoor het wel over de browser.??? Groetjes.

  9. Dus je bent ook aan het genieten van het mooie weertje…
    Nu intussen hebben de dochters de pps gezien en ze vinden het ook erg leuk gemaakt.
    Dat wordt bewaard voor de familie verder…haha ze gingen tellen hoeveel hun kind erin stond grijnzzzz
    Erg hè ???
    Fijn weekend

    • Nee niet echt genieten, met het werken in die warmte. Kon ik gaan zitten dat is het heerlijk weer.
      leuk dat je dochters de pps ook leuk vonden. Ja het is net als een foto album, ook leuk voor de kinderen zelf, later als ze het beseffen.!!
      Ach gingen ze tellen.?? Als degene die er maar één hebt het meest erop staat, staan ze ongeveer gelijk met de andere.
      Het lijkt wel een sportcompetitie, met 3 ploegen. hihihi. 1-0-0, 1-1-0, 2-1-0, 2-1-3. Whahahahahahaha Suc6 ermee. doeiii

  10. Danke für Deinen Besuch bei uns im Blog. Ein gutes Wochenende. LG. Wolfgang

    • Hallo Wolfgang, das ist das erste nach einer langen Zeit für Sie gekommen, um mit mir wieder schreiben Nur ich versuche zu schreiben, zu dir zurück, aber ich bin immer noch in Ihrem SPAM.! Warum gehst du nicht zu mir.? Diese andere Freunde von mir und lesen Sie auch, und wird nicht friedlich sein für andere Freundschaften. Ich hoffe, dass Sie manchmal wollen mich raus aus SPAM dass man nur SIE tun.!!! Gruß von mich

  11. war gestern unterwegs, war ein schöner Tag, alles Gute für dich, ein tolles Wochenende wünsche ich, klaus

    • Danke lieber Klaus, Ich schreiben später in deine neue blog, wenn ich eben zeit habbe. Ich arbeitet jutzt, mit ein kleine pauze. Für Jetzt ein schönes wochenende zuruck.

  12. mogge Rinus
    nou zij zijn niet zo tarzan achtig en kwamen gewoon over de loopplank 🙂
    ja er ging iets fout en heb bij blogger het andere blog weer terug in concept gezet hihi
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Dat van die touw ladder was ook maar een geintje.
      Je had ons al een foto laten zien van allemaal met de uitleg erbij.
      Dus wist al dat ze niet zo tarzan achtig waren.
      Ach en een foutje is Menselijk, maar je zien dat er in de nachtelijke uren toch altijd wel enkele aanwezig zijn.
      dus gelijk reactie(s) hier op WP.
      Pluk de dag, en ik ga kijken hoever ik vandaag kan komen.

  13. nee Rinus
    ze waren nog niet van boord , ik trof hen als er er af kwamen met gewuif en foto
    ja die tuin , ik begrijp wel dat het ff werk is , maar dat mensen , als je buren en of familie en vrienden je niet helpen , wetende dat je het met de scootmobiel moet doen , dat begrijp ik dan weer niet , zal wel aan mij liggen
    ik ben dus niet vrij , zoals je kon lezen had ik mijn weekend , en nu pas maandag ff vrij en dan de nacht in
    slaap wel

    • toch leuk dat je ze heb zien komen van de boot, of via de Gangway of via zo’n buis als op spl.??
      Over m’n tuin, enz. zal ik je wel schrijven in een mail. Gaat niet iedereen wat aan. Er komen ook mensen om alleen te lezen en nimmer te schrijven, en daar moet men voor uitkijken.
      Mzl.

  14. ja Rinus , een aardig optrekje die terminal mag ook wel als er duizenden pax van zo’n schip komen
    slaap wel

    • ja, zo’n optrekje als dat terminal hebben we in Ritterdam ook, bij de Erasmusbrug. Is prachtig om te zien.
      Je slaap wel, dank je, alleen zal wat later zijn als jij denkt. hihihihi.

  15. nee Rinus , wij hebben elkaar niet gemist , het schip was een uur te vroeg dus plaatjes van het aanleggen heb ik niet , wel van het vertrek
    ik ben erg blij met je gulle glimlach
    jij moet doen wat je kan doen en niet overdrijven als je al weet dat het eigenlijk niet kan
    doe mak an met die tuin
    die loopt niet weg
    wens je een goede nachtrust

    • het is jammer Karel dat je wat te laat bij de aankomst was, helaas. maar de rest is toch wel goed gekomen.
      Ik MOET even wat meer doen als dat ik werkelijk kan, en het is geen overdrijven, het gaat even om de tijd, die ik nu daarvoor beschikbaar hebt. Daarna kan ik elke keer rusten, als ik met iets klaar bent. Alles moet op zijn tijd klaar zijn. Tegels leggen zal wel veel later eens gaan gebeuren, wanneer ik iemand kan vinden die het wil doen. Dat is voor later zorg.!! Mzl.

  16. Hallo, mein Freund, alles klar bei dir und hoffentlich gesundheitlich etwas besser, wünsche dir einen guten Tag, KLaus

    • Hallo mein freund Klaus, Nein das ist nicht besser, nur mehr Arbeit für den Sonntag, weil dann viele bereit sind
      Ebenso gut auf meine Zähne beißen, und weiter, obwohl es mehr Schmerzen verursachen.
      Vielen Dank für Ihre Aufmerksamkeit, und Grüße aus Rinus

  17. ha die Rinus
    je was druk bij me 🙂
    ik doe m’n best om een glimlach te bekomen , en als ik alles goed gelezen heb , is me dat bij jou aardig gelukt
    mijn dank voor alle lachjes
    en denk ff om je gezondheid , soms ff mak an doen
    ja en geen ruzie krijgen met Nellie hoor
    ik ga terug naar de tv
    fijne avond nog en een goede nachtrust

    • die glimlach lukt jou altijd wel. ik denk dat het er 7 bij elkaar waren.?
      Halaas sokige dingen kan je niet mak an doen, dat moet eenmaal gebeuren, en is geen spelt tussen te krijgen.
      Het gaat meestal wel ten koste van andere dingen, maar daar is niets aan te doen.
      Ik kan het vannacht niet zo laat maken (nou ja 🙂 ) we zien wel.
      Jij ook een goede nachtrust.

  18. Een heel mooi PPS’je Rinus en de tuinen zijn dan ook prachtig! In de Hortus in Haren is er ook een waar ik wel vaak ben geweest, toch nog maar eens heen. Een leuk muziekje maar eigenlijk had het bij deze PPS van mij ook Chinese muziek mogen zijn, lieve groet, Ann.

    • Dank je Ann, voor het schrijven. Als ik wat tijd kan maken kom ik ook weer eens bij jou op je blog schrijven. Lieve groetjes voor jou en een likje voor dat opdondertje “Mandy” ,

  19. Guten Morgen lieber Rinus das ist ja wunderschön und die Bilder und schöne Musik.Ja ich habe schon probiert es hinzubekommen aber ich kann es einfach nicht.Wir sind auch wieder in Köln jetzt bleiben wir auch erst mal eine Woche hier muss hier auch einiges machen.Ich hoffe es geht dir zu weit gut,ich wünsche dir eine schöne sonnige Woche.Lieber Gruß Gislinde

  20. goede morgen Rinus,
    ja, een voor mij bekend heel mooi ppsje van mijn blogmaatje Jeffy.
    Sorry dat ik zo laat reageer, ben gisteren niet on-line geweest.
    Wens je een hele fijne dag met lieve groetjes, Greetje

    • Hoi Greetje,
      Ja jij zal ze waarschijnlijk ook wel een bericht van krijgen, van Jeffy.
      En meis, dat is toch geen probleem, ik loop ook wel eens enkele dagen achter met reageren.
      Het kan niet altijd gelijk zijn om te reageren. Er zijn wel eens andere dingen die even wat belangrijker zijn.
      Jij een fijne avond en leive groetjes voor jullie.

  21. das hat dein Freund aber toll gemacht, schönen Sonntag für dich, Klaus

    • Danke Klaus für das schöne schreiben ober die pps von mein freund. Ich kommen in die nacht bei dich zuruck schreiben. Noch viele andere arbeit auf computer. Eine schöne abend für dich, und bis spater. Gruß dich.

  22. Een hele fraaie pps, die Japanse tuinen zijn erg mooi. Jammer dat die in Den Haag, maar 6 weken per jaar open is.

    • Dank je Edward, ja het is zeker een mooi ppsje, en wat die tuinen in den Haag betreft is mij onbekend. Wie weet zal ik er nog wel eens komen, als ik contact hebt met iemand uit den Haag, die meer daarover weet. Groeten.

  23. Goeie morgen beste vriend Rinus ,
    ik zie dat je een pps van mij op je blog hebt gezet, dit is voor mij een grote eer…
    bedankt vriend Rinus voor dit mooi gebaar.
    ik wens je bij deze nog een héél aangename zondag toe, ook naar je blog bezoekers toe
    groetjes Jeffy ***

    • Goede Morgen m’n vriend Jeffy,
      Ja zo nu en dan zoek ik iets om op mijn blog te zetten, en dan kijk ik bij jou en / of bij Marina (Marisk@) of er wat extra leuks bij zit, en niet te oud is, wat al veel in roulatie is. Deze keer vond ik iets bij jou, en Geen dank daarvoor, en ben al blij dat je het leuk vind.
      Jij en het vrouwtje ook een heel fijn weekend, ook vanwege mijn blog bezoekers.
      Groeten terug.

  24. sehr schöne pps …grüsse aus wien…Helga

  25. Mogge Rinus,
    Een prachtige pps van Jeffy.Jaren geleden heeft Jeffy een pps gemaakt van mijn poezen.Hij staat rechts op mijn blog.
    Over een paar maanden klop ik bij jou aan voor een pps.Inmiddels wat poezen hemelen en een nieuw poesje erbij.
    Loesje is een ragdoll met points,net als siamezen.Dat weet jij wel.
    Maar ze veranderd nog steeds.Ze wordt steeds donkerder.Een pps met loesje als ze goed is bijgekleurd lijkt me geweldig.
    Nog een fijne zondag.
    Liefs,Corry.

    • Ik dank je Corry,
      Oké, ik dacht dat het Tania was die het gedaan had, maar even zo leuk en lief van Jeffy.
      Maar natuurlijk maak ik er ook een graag voor jou, helemaal geen probleem
      Ja, als een siammees gebeoren word zijn ze helemaal wit, en met enkele dagen beginnen ze al te kleuren.
      Maar pas na een jaar zijn ze ongeveer helemaal op kleur, Maar zolang hoef je natuurlijk niet te wachten.
      Als je al behoorlijk wat kleur ziet is het ook al leuk. Ik hoor het wel van je. Jullie ook een fijne zondag

      • ha je gaat het druk krijgen…en kijk het was dus jeffy 🙂

      • Ja Nellie de eerste is binnen, maar over enkele maanden, dus hoef me er nog helemaal niet druk over te maken, dat doe ik trouwens toch niet. Ik moet eerst de foto’s zien voor ik iets kan gaan bedenken en doen. Misschien komen er meer. Hopeloos dat Blogspot gisteren, zou het graag zelf in m’n eentje gedaan hebben. En ja een vergissing is mogelijk, tussen oom en nicht. Ze hebben vaak de zelfde stijl in zulk soort dingen, en dan bedoel ik fotobewerkingen, waar ik geen kaas van heb gegeten. Komt misschien ooit nog wel eens.???

  26. ja Rinus 2de like ook
    muziek is top , afbeeldingen ook in een mooie overgang
    wens je een goede nachtrust

    • Mogge Karel, ja ik vond het ook een pravhtigppsje om op me blog te zetten, want ik kwam er even niet toe om err zelf een te maken.
      Maar een van een ander die ervan af weet, moet ook kunnen hé.
      jij zal neem ik aan ook wel al slapen. oké, loop een stuk achter met de mails en zal het waarschinlijk in 2 keer moeten doen.
      mijn nachtrust zal welo weer op de dag zijn. maar dat geeft niets, ben het gewend.

  27. Zo de eerste like is binnen… 🙂
    Heerlijk muziekje zit erbij en dat is al genieten… nu nog een keer die drop uit de box halen. 🙂
    Groetjes en trusten voor straks

    • Ja Nellie,
      inderdaad een heerlijk muziekje, ik weet ook werl wat ik uitzoek, maar de afbeeldingen vind ik zelf ook heel mooi.
      Inderdaad zou ik zelf ook van dat Imagametz afwillen, maar zoilang ik niet weet hoe die box drop weropen is te krijgen, zal ik het zo moeten doen.
      Zal ook dat mailtje van Greetje eens opzoeken, en kan ik deze niet vinden zal ik haar er nog eens om vragen.
      Jij ligt al neem ik aan, en ik ga rustig door. slaap lekker meis.

Geef een reactie

