Jukebox – Geschwister Hofmann   78 comments

 
 
Hallo beste / lieve mensen
 
Ik denk dat ik weer eens een mooie pps gevonden hebt.??!
 
Natuurlijk zal niet iedereen deze (heel) mooi vinden, maar meningen verschillen.
 
NIET OP DE PPS ZELF KLIKKEN,
 
maar gewoon laten afspelen tot je de cd’s ziet,
 
en daar kan je op klikken.!!
 
Photobucket 
 
Klikken op de afbeelding
 
Klicken auf das bild
 
 
 
Hallo liebe(r) menschen
 
Ich glaube, ich habe noch eine schöne pps gefunden.?
 
Natürlich, nicht jeder (sehr) schön wie diese, aber die Meinungen auseinander.
 
NICHT AUF DER PPS SELFS KLICKEN
 
aber lass es einfach zu spielen, bis Sie die CDs zu sehen, und dort können Sie darauf klicken.!
 
Beste en lieve groetjes en fijne dagen door mij gewenst.
 
Liebe(r) Grüße und schöne tagen durch mich gewünst.
 
 
Posted 25 juli 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

78 responses to “Jukebox – Geschwister Hofmann

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Rinus, Eindelijk Geopend wel heel mooi gemaakt he,,
    erg bedankt voor de uitleg .. zo zie je ik ben nog niet te oud om het te leren en ga nu weer verder zoeken .. ..Groetjes van Marry en Cees

  2. Het word warm Rinus na nu maar eens van je tuintje genieten onder de parasol[ B.V.B in aller rust met een bakje ,,
    pluk de dag, mijn verzoekjes Rinus,, compliment dat heeft Geholpen Gr van Ons

    • Hoi Cees,
      Eerst waarom schrijf je altijd in blogs terug, soms zelfs in een blog van 3 jaar geleden. Maar NOOIT in mijn LAATSTE blog.????
      Ja dat het warm word, voewl ik ook, maar van mijn tuin(tje) genieten valt er weinig. Het is nog steeds een SAHARA, zand en de tegels staan opgestapeld, maar ik kan het zelf niet (meer). Dus blijf maar gewoon binnen zitten.!!!! Ik weet niet over welke “verzoekjes”je het hebt, want dat staat er niet bij, maar zal wel goed zijn.??? Geniet van je dag en Groetjes van mij.

  3. Hallo Rinus,danke für deinen Besuch bei mir und für das tolle schreiben , wünsch dir einen schönen Start in die neue Woche Gruß Kerstin

  4. Ein schönes Wochenende wünschen wir. Wolfgang

    • Hallo Wolfgang, danke für das schreiben,
      Mahr habbe dich jetzt auch die pps hinter das bild gesehen.??
      Ich denke von nicht.
      Schönes Wochnende zuruck für dir zusamen.

  5. mogge Rinus
    dus ik bracht je zowaar een nieuwe , lach verdiend
    en ja dat taaltje is maai maar , gooi maar in m’n pet
    geniet de dag

    • Ja, inderdaad toch een nieuwe, en ik hoop dat jou pet net zo groot is als die van mij.
      Ook in het filmpje weten ze het verschil niet tussen Holland en Nederland. 🙂

  6. Zo jij je rondje weer gemaakt in de nachtelijke uurtjes…kom ik in de hitte van de dag terug whahaha…we kunnen weer genieten…
    Veel drinken en hoofd koel houden dan maar…grtjes

    • Ja gisteren nacht mijn rondje gemaakt, en vannacht de mailt verwerkt en verzonden, en nog het een en ander bijgewerkt. Zit aan mijn pint, en dan ga ik slapen. Mijn slaapkamer ligt aan de koele kant, dus geen probleem. Nog meer drinken.??? En ik heb een koelmuts op als ik slaap. 🙂
      doeiiii

  7. einen guten Tag wünsche ich dir, Klaus

  8. mogge Rinus
    ik zal het wel zien , nu eerst aan de koffie
    geniet de dag

  9. altijd goed Rinus om een ander te helpen , daar waar men kan
    en jij denkt dat deze ras Amsterdammer dat niet door had 🙂 nou echt wel
    maar vond het gewoon mooie om ff door te geven en ook passen
    slaap wel

    • Ja Karel deze ras Roterdammers help iedereen zover ik het kan,
      maar als je een je (ex) vrienden wat hulp terug vraagt, zijn ze niet thuis,
      en kan je barsten. Nu heb ik het wel over die hier uit de buurt hé.
      Je begrijpt me wel. Slaapse ook voor jou.

  10. ich hoffe, du hattest einen guten Schlaf, schönen Wochenteiler, Klaus

  11. Danke lieber Rinus gestern war ich schön schlafen, habe im Bett Fern gesehen Maischberger war sehr Indersand schaue ich mir immer an.Sind heute an die Ahr gefahren sehr viele Wolken aber schön. Morgen wollen wir Wandern,mache jetzt Bilderbearbeitung.Wünsche dir noch einen schönen Tag.Liebe Grüße lieber Freund Rinus…

  12. mogge Rinus
    dus je had nog wat huiswerk gekregen hihi
    geniet de dag

  13. mogge Rinus
    ja laat thuis van het werk , ff zitten en de mailbox legen , lukt wel hoor met een pintje erbij
    dus zowaar 2 onbekenden , kijk dat hoor ik graag en ze waren ook nog een glimlach waard , dus blog kan niet meer stuk
    slaapse

    • Mogge Karel,
      Ik was nog even voor Cess bezig, met zijn vragen te beantwoorden, en hoe kan je dat beter doen als met printscreens.??
      Dus ben nog even bezig, Ik ga ook even een pint halen, en daarna slapen. Groet van mij.

  14. Rinus je breng met op een idee.Ik zou de Pier wel willen kopen voor een Euro..
    maar wat het ergste is . Om hem dat weer op te knappen .ik heb even gekeken in mijn portemonnee maar moet je mededelen .wel de Euro maar de rest niet . dus er maar van af,,
    ha ha gr Cees

    • Nou Cees,
      moet ik een Hagenees nu vertellen hoe hij aan geld voor de pier moet komen.??
      Ieder een wil toch dat hij moet blijven en opgeknapt zal worden, dan ga je toch met een bord op je borst en rug lopen, en een centenbakje, met het opschrift : voor het opknappen van de pier. Dan ben je zo binnen.
      Gr. van mij.

  15. Hier ben ik achter gekomen Rinus,,
    gr van Cees

  16. hier ist es im Moment richt angenehm, hatten Regen und es ist nicht zu warm, schönen Dienstag, Klaus

  17. mogge Rinus
    je had het dus druk met cijfertjes
    ja ik had een slechte start maar werd er niet sachereinig door hoor , korte het rondje in tot 60 km
    ja een mooi stadje zeker je glimlach waard
    geniet de dag

    • hoi maat,
      dat Zachereinig was ook maar een grapje, vond het wel leuk staan met een Z.
      En de cijfertjeswas even om Nellie te plagen, moet toch ook kunnen.??

  18. Dat alfabet is toevallig 🙂
    Maja wat gebruik je anders met typelen…cijfertjes leest zo moeilijk…
    Sweet dreams

    • Ik heb altijd naar cijfertjes moeten kijken.
      km teller staat cijfertjes, verkeersborden staat cijfertjes, km standen op mijn lijst moesten in cijfertjes, als ik in de nacht zat te pacience warten ook cijfertjes. hoeveel zal ik er nog opnoemen.? 🙂 🙂 Plagerijtje hoor meis.

  19. Goede avond lieve vriend,mooie muziekbox van de zusjes Hofmann,en een supermooie pps heb je gemaakt van die kleinkindjes van
    oma Nellie & opa Albert,knap gedaan hoor en mooi liedje,ook jij bent hartelijk bedankt voor de lieve reactie op mijn pps”Koning Filip & Koningin Mathilde”en het bezoekje aan mijn blog,nog een mooie avond en een stevige pol van Redgy & een hèèl dikke knuffel van Marina xxxx

    • Ik dank je lieve Marina, voor het schrijven, dus jij vind hem wel mooi. Ja smaken verschillen hé, zoals je kunt lezen. Ik vond het ook leuk om te doen, een ppsje voor een ander maken, om mensen iets leuks voor later te geven. Is een heelijk gevleo. En ja je pps, van het Belgisch (nieuw) koninklijk huis wis inderdaad prachtig, en zal hem één dazer dagenh door sturen Jullie een fijne dinsdag, een stevige pol voor Redgy, en een hèèèe`le dikke knuffel terug voor jou met *****

  20. ich hoffe, du hast dich wieder erholt, wünsche eine gute Woche, Klaus

  21. Hallo lieber Freund Rinus wünsche dir einen schönen Tag deine Kommentare sind doch alle da ich weiß jetzt nicht was du meinst, aber egal ich wünsche dir eine glückliche und gute Woche lieber Gruß von mir Gislinde

    • Liebe Gislinde ICh wilst das schreiben in diene blog, was ich meist. Dir auch eine schöne woche auf die Ahr, oder aud in Köln. Liebe Gruß für dich zuruck.

  22. mogge Rinus
    nee ik heb niets nodig uit welke winkel dan ook 🙂
    en ook geen was dat ik kan lekker een rondje om , moet nog ff zien welk rondje ik pak
    dank voor de glimlach
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Wij hebben hier geen Aldi, dus kan ook geen kieken op mijn ogen krijgen, ook al sla ik er een op d’r kont, want bij de Lidl, hebben ze die dingen ook, maar ze slaan bij mij altijd te hoog (over mijn heefd heen, omdat ik zit op de schoot). hihi. Ik hoop wel dat het een rondje is geworden en geen vierkantje. Maar in beide gevallen kom je op hetzelfde punt uit. Groetjes.

  23. Rinus erg bedankt ,,, sluit nu af ..tot later fijne avond lieve groet van Marry en Cees we hebben visite

  24. zo is dat Rinus
    zo gaat het ook met dat imagenet , dus tot je een andere pc hebt doe je het er toch gewoon verder mee
    en die vriend is dat nog een vriend en doet ie de pctjes legaal uptodate houden , of , je weet wel
    fijne dag verder

    • Ja Karel, jullie zullen het bij mij met Imagemetz moeten doen, zoals ook Wolfgand, en vele op Seniorenblog.!!!
      Nee, die vriend is geen vriend meer, hij heeft me laten vallen als een baksteen, zelfs de telefoon neemt hij niet meer op.
      Ik zal je het wel schrijven in een mail. Want niet alles hooeft openbaar te zijn, ook al heb ik geen geheimen, maar wel privé.
      Jij ook een prettige dag verder.

  25. men neme de dropbox en dumpe die in de docs klik op DEl
    en zie daar een zee aan vrije tijd 🙂
    ik maak maar gein hoor , maar soms moet je gewoon ff afstand nemen om het te zien
    suc6 er mee

    • Ik heb alle mails daarover maar in een aparte map gedaan, zodat Nellie niet kan schrijven dat ze me dat al eens geschreven had. dus het ligt (voorlopig) aan de kant.

  26. mogge Rinus , nu de glaszetter is in de nacht bezig geweest hoor , ziet er weer goed uit 🙂
    ik schreef er toch boven onder foto 2 en 4 zit wat , hoef je dus niet te zoeken alleen tot 2 en 4 tellen
    of had je het filmpje van de blondines bij Nellie eerst bekeken hihi
    geniet de dag

  27. dann genieße das kühle Fleckchen und dann noch Rühreier dazu, gutes Wochenende, Klaus

  28. Hallo lieber Freund Rinus ist schön deine Musik nicht so mein Geschmack habe sie auch schon mal im Fernsehen gesehen,aber die Geschmäcker sind ja verschieden.Es ist sehr heiß in Köln von der Ahr sind wir wieder weg man kann bei der Hitze sowieso nicht wandern habe den Ventilator in der Wohnung an.Wünsche dir noch einen schönen Tag,und ein gutes Wochenende.Lieber Gruß von mir.Gislinde

    • Ja liebe Gislinde, nicht jedermanns Sache, diese miziek Geschmack. aber wenn man im Süden von Deutschland / Österreich, October eine Party erlebt, hören Sie viele verschiedene Musik, und so Ein Party ist wunderbar. ja hier ist es immer noch heiß, aber ich kann nicht finden, meine Fan, die irgendwo in der Scheune. wenn Sie / hatten Freunde, die nur Sie profitieren und nicht viel zurück helfen wollen, müssen Sie nicht viel weiter. Liebe Gruß von mir zurück

  29. ha die Rinus , zie dat je hier ook reageert 🙂 ja die meiden mogen er zijn hoor warm of niet hihi en die muziek is ook niet echt verkeerd
    dus ik krijg een 4 van je nu gelukkig is het geen rapport cijfer maar zijn het glimlachjes , dus is het blog zeer geslaagd
    en dat zullen m’n vrije dagen ook zijn
    wens je een fijn weekend

    • Ja Karel ze mogen bij mij op de rand van mijn bed komen zingen, en zeker geen verkeerde muziek, maar wie dat minder mooi vind, is weinig in die landen geweest, en zeker geen oktoberfeest meegemaakt. Dan hoor je vele zangers en zangeressen, en verschillende muziek soorten. Echt heerlijk om daarbij te zijn, en dan zeker als je het weekend niet hoeft te rijden kan je een paar grote pinten meer nemen. ook jij een fijn lang weekend.

  30. ich hoffe, bei dir ist es nicht so heiß, ein gutes Wochenende wünsche ich, Klaus

  31. mogge Rinus
    ik zit aan mijn derde pint , 1 om op de trein te wachten ( geen straf) een in de trein en nu 1 thuis
    ja ik vind zelf dat ik mop – pps – plaatje goed heb uitgekozen
    blijkt ook wel uit de glimlachjes
    geniet de dag , ik ga slapen

  32. Goedemorgen Rinus,
    Helaas sluit ik me bij de meeste aan,niet mijn muziek maar geeft toch niet.Ieder zingt zoals ie gebekt is.
    Je mailtje ontvangen en tjonge,jonge,wat het je het er druk mee.
    Eens komt het af en kun je genieten van een heerlijk tuintje.
    Fijne dag en groetjes.
    Corry.

    • Dank je Corry, maar maak toch niets uit dat je je bij de meeste aansluit. Ik moet zo nu en dan ook eens aan mijn andere kantje denken, en zo weet ik gelijk waar mensen wel dan niet van houden. Ik zelf heb lange tijd op de Duits-talige landen gereden, en zelfs een Oktoberfeest meegemaakt. Dat was echt prachtig (als je er dus van houd). Ja heb het een kleine week heel erg druk gehad, en dat moest wel, anders greep ik overal naast. Nu nog een goedkope tegel-leger zien te vinden, want ze moeten natuurlijk niet OP elkaar liggen, maar NAAST elkaar. word misschien ooit nog wel eens wat.???? Wanneer.???

  33. Leuk gedaan Rinus, mijn smaak muziek is het al helemaal niet maar voor de heren zijn de twee dames ook leuk om te zien, liefs, Ann.

    • Ja ik weet het Ann, daarom heb ik het er ook bijgezet. Vele Nederlandse mensen, ook bij de grens houden er niet van, en is hun smaak niet. Maar zoals ik al bij de andere ook hebt geschreven, als je vele jaren van zondag tot zaterdag daar in die Duits-talige lenden bent, leer je het vanzelf mooi vinden. En darbij moet ik ook wel eens aan mijn Duitse vrienden denken. En inderdaad voor de heren mogen deze dames er best zijn, Ze mogen hier ook komen zingen in mijn tuin 🙂 Fijne avond en liefs voor jou, en een likje voor die lieve Mandy.

  34. ich mag die beiden echt gern, wünsche einen guten Donnerstag, Klaus

  35. Het is ook niet echt mijn soort muziek Rinus, maar inderdaad, smaken verschillen gelukkig.

    • Ik weet het Edward, daarom heb ik het er ook bij gezet. Maar doordat ik vele jaren daar in die duits-talige landen hebt gereden, leer je de muziek van zelf wel mooier kennen. en niet alleen van deze dames. Ik moet ook een beetje aan mijn Duitse vrienden denken. de ene keer wat van hier, en de andere keer wat van daar. Fijne avond.

  36. Sehr gerne immer gehört haben schöne Lieder,einen schönen Donnerstag mit viel Sonne. 😀

    • Danke liebe Ruthi, Ja ich weis dass ist schöne lieder. Ich Habbe viele Jahre in Deutschland, Österreich und Schweiz gefahren, mit LKW
      Ich liebe die Musik. nicht allein von dieze frauwen, auch die ander misik.
      Ich wunsche dir eine schöne abend mein liebe mausi, Gruß von mich.

  37. Inderdaad Rinus, meningen verschillen, heb deze dames vaak op tv gezien,
    hebben mij nooit zo bekoord, maar ach…. om ze een keertje te zien en te horen……
    Fijne dag toegewenst, liefs Greetje

    • Ik had het er ook al speciaal bijgeschreven, dus niemand kan mij aanvallen 🙂
      Ik heb veel op die landen gereden, en dan word die muziek elke keer wat mooier, niet alleen van deze dames, maar over het algemeen
      Ik wens je een fijne avond, en tot later, met liefs.

  38. mogge Rinus
    een heel enkel keertje op wintersport , die muziek , de dames mogen altijd 🙂
    ik zag dat je druk was op de blogs , nu het mooiste is , zag overal de lacht , dat ik ben tevreden
    jij doet ff mak an , de tegels liggen , nu maar zien hoe verder
    ik ga slapen
    geniet de dag

    • Ik heb vele jaren op die Duits-talige landen gereden, en dan hoor je niet anders, en gaat het steeds mooier vinden, en die dames mogen hier ook komen zingen, maar omdat het zo heet is, dan wel in bikini. 🙂
      Ja, alles op zijn tijd hé. En de tuin is (zover) klaar, dus kon me weer helemaal op de blog werpen. Een lach kan er bij mij altijd af, geen probleem.
      Fijne avond, tot dat je weer moet gaan werken, want ik begrijp dat je nachtdienst hebt.
      Pluk de dag, maar ook de nacht 🙂

  39. Klopt smaken verschillen 🙂
    Tijd om te gaan slapen en zelfs dat lukt met deze niet 😦
    Maar goed er zullen er vast wel langskomen die ervan kunnen genieten…toch?
    En blogje toch gelukt…
    Werk je nu met chrome?

    • Juist, daarom heb ik het er ook bijgezet.
      Ja zoals je ziet werkt het nu wel (weer).
      Of het door de chrome komt, of dat er een bugje inzat, weet ik niet.
      daar komen we later misschien wel eens achter.

Geef een reactie

