Als je het niet meer weet – Wenn Sie nicht wissen   68 comments

 

Hallo beste / lieve bezoekers van mijn WordPress 
 
ik denk dat ik een mooie pps bij een van mijn 
 
blogvriendinnen hebt gevonden. 
 
Ik wil jullie deze laten zien. 
 
Ik hoop dat jullie deze pps ook heel mooi vinden
 
 
 
 Photobucket
 
Klik op de afbeelding 
 
 Klick auf das bild 
 
 Kijk zelf en laat je antwoord weten.?? 
 
 Sehen selbs und geben deine kommentere. 
 
 Groetjes van Rinus 
 
 Grüße von Rinus
 
Posted 3 augustus 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

68 responses to “Als je het niet meer weet – Wenn Sie nicht wissen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oké Rinus ..Net je post bekeken ,inderdaad ook ben ik daar mee bezig. POWERPOINT . maar nog steeds boven de 10mb
    en verstuur dus nog niks Gr Cees

  2. die Gartenzeit geht aber auch langsam wieder dem Ende entgegen, schönen Samstag, KLaus

    • Ja Klaus, das ist so,
      aber ich wollte es, dass die Fliesen würde auf dem Boden liegen.
      weil die Katzen jetzt verlassen ihre poo auf dem Sand.
      Ich schicke Ihnen am Tag die Fotos der erste war und wie es jetzt ist.
      Danke für das. schreiben und eine schönes wochenende herzliche grüße für dich.

  3. mogge Rinus
    nu in parijs zien ze mij niet , is me te groot en te massaal
    Belgie en daar in Frankrijk is het beter toeven
    ja zonder vrachtwagen met grote spiegels , gewoon op de fiets
    ik wens je een fijne dag

    • Parijs binnenstad hoeft voor mij ook niet. en inderdaad België en dat op die pps, Frankrijk lijkt me ook wel wat, ga jij maar met de fiets vooruit, kom ik er wel achteraan met de scoot, kan je alvast een pintje bestellen, dan ben ik er intussen ook. 🙂 Ik ga een poosje liggen, en darna zie ik wel.
      Pluk de dag.

  4. und, ist dein Garten nun wieder tipp topp in Ordnung, ein gutes Wochenende wünsche ich, Klaus

    • Nein Klaus, meine garten is lange nicht tipp topp in Ordung. das ist noch viele arbeit. zehen auf deine blog, und morgen in deine postfach.
      eine schönes wochenenede wünsche ich dir zuruck.!

  5. Testje Rinus..in de hoop dat het nu goed werkt .. Prachtig is deze ,, Als je het niet meer weet..enz.
    fijn weekend toegewenst van Marry en Cees

    • Ja Cees, zoals ik je al had geschreven, jou reacties bij andere gaat goed, alleen het beantwoorden op je eigen blog niet, dat varvangt de reactie van de persoon.!!
      Ik wens jullie ook een fijn weekend.

  6. zo is dat Rinus
    en in weze is het ook aardrijkskunde geschiedenis en cultuur en zelfs biologie
    en dat zit ook in de ppsjes van de zomertoer
    geniet de dag

  7. mogge Rinus
    ja dat is niet zo best , maar het komt weer goed al zal het ff duren
    wel ff wat anders als je bij mij gewend bent hé , ach ik vond dit interessant genoeg om te delen
    geniet d dag

    • Het is serieus genoeg om er aandacht aan te besteden. moet ook een keer kunnen. Het is een stuk natuur, wat zomaar kapot gemaakt wortd. Ik het het hele verhaal aandachtig zitten lezen, heel zonde van die mooie hei.
      Pluk de dag.

  8. mogge Rinus
    dat zijn 4 mooie glimlachjes en ja de ppsjes zijn die waard
    dus jij dacht laat ik dat ook eens proberen , nu dan moet je eerst heel veel blikjes bier dronken hihi
    suc6

  9. n a, gut geschlafen, ich habe nun das Zahnproblem gelöst, schönen Mittwoch wünsche ich, Klaus

  10. mogge Rinus
    dus jij net als Nellie een nieuwe pps aangetroffen nu dan heb ik weer een fijne glimlach te pakken hihi
    ja zijn beide mooie streken al zijn ze zeer verschillen
    geniet de dag

  11. Cappuccino jeden Nachmittag, heute aber nicht, Zahnarzt wartet, wunderschönen Dienstag, Klaus

  12. Hallo Rinus,,, Ik zie staan Als je het niet meer weet, PowerPoint van Greet klikken op de afbeelding ja joh verder komt ik vind het leuk— en dan weet niet hoe dat open gaat vandaar het probleem graag even je antwoord in de hoop dat het dan opgelost word gr van Cees

    • Hoi Cees,
      Zo eindelijk eens op m’n LAATSTE blog. Dat is leuk. Maar ik begrijp dat je niet weet hoe de pps te openen. Ik zal het je in een mail schrijven met printscreens erbij. Dan kan je zien wat je moet doen. Dat wil zeggen dat je bij je vriend Wolfgang de ppsje ook niet ziet.??? Ik zou het ook graag makkelijker doen, maar kom er nog steeds niet uit, hoe het wel werkt. Er staat bij mij achter elk plaatje wel een ppsje, of filmpje. !!!!!.Tot mails en een fijne middag. Gr. van mij

  13. mogge Rinus
    dus jij was die kant ook eens op , ja een pracht streek om te zijn
    ja zo de vogel vliegt is ook NY niet ver zag je wel
    geniet de dag
    en dank voor de glimlach

    • Middag Karel,
      Ja South West England is een heel mooi gebied, maar trouwens heel England is heerlijk om te rijden, ook al rij je aan de andere kant. Ik was er graag. Ook privé, ben ik er vaak geweest. Maar het word wel eens tijd dat ze er een mooie rijksweg naar NY neerleggen, dan kan je er heen rijden, en is minder duur.
      Ik ben alweer aan het puzzelen hoe ik mijn nieuwe blog via Google Drive erop zou kunnen krijgen, maar tot op heden kom ik er nog steeds niet uit. wel jammer, want het zou veel makkelijker kunnen en waarschijnlijk minder tijd kosten.
      Pluk de dag.

  14. Wünsche dir eine gute Woche, hier ist alles ok, nur viel zu heiß, Klaus

  15. Hoi Rinus,
    Wat een mooie pps van Greetje,ze is een ster in het maken van ppsjes .
    Je blog is goed gelukt,toch…
    Nog een fijne dag en groetjes.
    Corry.

    • Dank je Corry,
      Ja het zijn stuk voor stuk mooie ppsjes van Greetje, maar natuurlijk ook het goede programma daarvooor.
      Ja, inderdaaad is mijn blog weer eens gelukt, ook al heeft het deze keer wel erg lang geduurt.
      Ze veranderen de dingen maar bij Google, zodat het op de normale maniet niet meer kan.
      Jij ook een fijne dag.

  16. mogge Rinus
    ja drie glimlachen zijn ze zeker waard , kwam ook mooi uit dat ik er wat gefietst heb de Maas langs de Alpen over en Toscane rond , alle drie mooi , ik was ook graag in de Alpen
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Ja, ik ben er allemaal wel geweest met de vrachtwagen, maar het meest toch rond het gebeid van de alpen, wat ik graag als mijn vaderland had gezien.
      Het trekt me daar graag om heen te gaan. Ik heb er heel veel moois gezien.
      Pluk de dag m’n vriend.

  17. lache jij moet wennen aan mijn thema
    ik paste het ff an om te zien wat banner deed
    en dacht niet verkeerd , maar mijn achtergrond paste niet
    komt goed , als ik tijd heb
    trstn

    • Ja Karel, elk thema heeft zijn eigen indeling, en soms moet je wel eens kijken waar wat zit.
      Ach jij krijg het wel voor elkaar dat actergrondje. zal jij geen probleem mee hebben.
      Goede moregen zal ik zeggen.

  18. ha die Rinus
    inderdaad ze zijn de glimlach meer dan waard
    ja als je vrachtrijder bent op het internationale kom je wel in die streken
    en ja voor overzee moet je ff de peuk uit doen hihi
    wens je een goede nacht

    • Ja Karel,
      ik heb veel gezien van Europa, en daarbuiten, maar wel altijd rijdend over de wegen, en kan dus alles vinden. Mensen die met vakantie gaan stappen in een vliegtuig en zijn met enkele uren op plaats van bestemming, en zijn ze daar waar ze wezen moeten, ook nog gebracht door een bus of taxi. Maar vraag je de weg en hoe het onderweg was, weten ze het niet. Ja we zijn boven de wolken geweest, dat is het enigste antwoord wat je kan krijgen. Vliegen is voor mij geen probleem meer, het opstijgen en landen dat is het enigste wat een beetje vreemd aanvoelt, maar ben daar snerl doorheen. Met als in England rijden, even een paar minuten opletten, en dat weet je goed genoeg dat je links moet rijden. Maar om 6 of meer uren zonder roken te kunnen, weet ik niet of ik dat vol kan houden.??? Maar ach daar is ook overheen te komen. zal wel moeten lukken als ik ooit zo’n reis wint. Of de KLM moet mij een gratis reis aanbieden.? 🙂 Maar dat zal wel niet. Pluk de dag.

  19. Lieber Rinus Danke für deine lieben Worte ich wünsche dir einen schönen Nachmittag sind wieder in Köln war zu heiß zum Wandern.Wünsche dir eine gute neue Woche und alles Liebe von mir es ist schwer denn richtigen Partner zu finden ist nicht so einfach.Grüße dich lieb deine Freundin Gislinde

  20. einen schönen Sonntag und eine gute neue Woche wünsche ich dir, mache es gut, Klaus

  21. mogge Rinus
    ja het zijn drie mooie , die goed laten zien hoe het daar is , een vakantie toertje waard 🙂
    geniet de dag

  22. Hallo beste vriend Rinus,eerst wil ik jou bedanken voor de fijne reactie op mijn pps,en je blogbezoekje,ik hoor wel van je wanneer je deze plaatst,deze mooie van Greetje heb ik reeds bewonderd,ze is ook een lieve blogvriendin,het is ontzettend warm geweest hè,gelukkig was het vandaag beter want bij ons was er een countryfestival wil zeggen buiten dansen,gelukkig was de regenbui deze morgen al voorbij toen we ter plaatse kwamen,je kon er op de koppen lopen,Redgy geeft jou een polleke en van mij een hèèl dikke knuffel veel liefs Marina

    • Dank je Marina, voor je lieve schrijven. Ja dat je hem al gezien zou hebben, dacht ik wel. Nog staads blogvriendinnen, en waarom niet. Ze is een lieve vrouw, die wil helpen waar het kan. Zo ben ik ook. pas iemand helpen een blog (WordPress) opnieuw maken, of eigenlijk aanpassen. Je hier is het ook een stuk koeler, en gelukkig niet zo warm meer. Leuk voor je dat countryfestival, net iets voor jou. ik wens jullie een fijne zondag, en een pol voor Redgy, en jij een hèèèèèèle dikke knuffel met veel liefs van mij.

  23. Schönes pps Rinus .. grüsse aus wien von Helga !!!!

  24. danke, eine schöne PPS, den Text kann ich leider nicht bewerten, alles Gute, Klaus

  25. De pps is erg mooi Rinus, maar ook ik heb niets met God. Daarvoor is er te veel ellende, honger en oorlog in de wereld. Een “Vader” doet dit zijn kinderen niet aan.

    • Ja Edward, ik heb het (nu) ook gezen. Nee, ik heb ook niets met god. Alleen ik ben verplicht gedoopt, (ze wilde mij verzuipen met een paar druppels water. En we moesten van mijn vader verplicht naar de christelijke school, waar 50 tot 60 € aan bijbelse geschiedenis werd besteed, en dus geen talen, en andere belangrijker dingen. Ook de zondagschool was een verplichting, tot ik vrij kwam van mijn vader, door het werken en trouwen, en daarna nooit meer een kerk bezocht, alleen een keer in Polen, om te bezichtigen, wat wel mooi was. Zo als je kunt lezen MIJN vader (wwar ik nog eeuwig de pest aan heb, deed dat wel.
      Groeten en een fijn weekend.

  26. Hallo Freund, die pps ist von Greetje. die ist gut und habe die gesehen und geschrieben. Dachte das sind Deine eigenen pps. Gutes Wochenende. Wolfgang

    • Ja Wolfgang, ich weis das das ein pps von Greetje is. sehen das kommentare hier under, von Greetje selbst. So sehen ander menschen das auch. Die ander mahl machen ich wieder een pps von mich selbst. Dich und Gisela auch ein schones wochenende von mich.

  27. goede morgen Rinus,
    allereerst bedankt, vind het leuk mijn eigen ppsje hier te zien.
    Ik krijg wel van WordPress bericht als je iets geplaatst hebt, vorige keer ook al.
    Dus….. je weet het nu he?
    Rinus, zal ik je nog eens de uitleg sturen van het uploaden bij Google Drive?
    Dat is toch zo gemakkelijk en het downloaden gaat erg snel.
    Wens je een heel fijn weekend toe, gelukkig is het vandaag iets afgekoeld,
    liefs Greetje

    • Goede middag Greetje,
      Dank je voor je leuke antwoord, zo zien andere het ook , buiten alleen jou vrienden /in.
      Dat is mooi dat jij nu ook eindelijk bericht krijg van mijn WordPress, dan hoeven we niet over en weer een bericht te sturen.
      Ja, je mag me best nog eens de uitleg sturen, want ben met Nellie zowel op Google Drive als op Dropbox bezig geweest, maar het wil maar niet lukken.!!!
      als het mogelijk is graag met printscreens erbij, zodat ik kan zien hoe en wat. Je moet er wel rekening mee houden dat ik nog met XP zit, wat mogelijk het probleem zou kunnen zijn.??? Kijk eens om je heen wie er (ook) nog Windows XP hebt, en of het daarbij lukt.???
      Ik zou het graag ook makkelijker en sneller willen doen, want je weet niet hoelang ik met dit blog bezig geweest bent, om het er goed op te krijgen.
      2½ uur heeft het in totaal geduurd, en dan is het niet leuk meer om een blog te zetten, en dus elke keer maar weer uitstellen. Maar ja eens moet je toch wat anders plaatsen, maar als je daar aan begint, en het duurt zolang, is de lol er zeker af.
      Hier is het sinds gisteravond / vannacht ook flink afgekoeld, en voelt wel wat beter aan in huis.
      Wens jou ook een fijn weekend, en zal je nog wel schrijven,
      Liefs van mij terug.

  28. Einen schönen Samstag lieber Rinus komme leider nicht auf die Seite von denen pps ist eine komische Seite,kann auch sein das es an meinen P.C.liegt heute hat es sich was abgekühlt gehe auch gleich was spaziren Morgen wollen wir wieder nach Köln.Grüße dich noch lieb und wünsche dir einen guten Sonntag .Deine Freundin Gislinde

    • Liebe Gislinde,
      ein ieder kanst dieze offenen, vieleicht für dich später auch.?? Ja, hier is das auch ein stück abgekült und viele wind. Ich wünsche dich ein weitere schönes Wochende und liebe Grüße von mich zuruck.

  29. mogge Rinus
    dat ik wist je wederom te verblijden met een die je niet kon , kijk dat zijn de mooiste glimlachjes
    er ging wat fout begrijp ik , nu zit er niet over in
    en geniet de dag

  30. Een heel mooie PPS Rinus met prachtige beelden maar de tekst over god hoeft van mij niet zo nodig, ik ga me niet verontschuldigen maar uit naam van god zijn door de eeuwen heen de meeste oorlogen ontstaan en dat blijft ook zo. Voor jou liefs van Ann.

    • Ja Ann, ik ben het met je eens, maar ieder denk er anders over. Mij zien ze ook niet meer in de kerk, maar daarom geloof ik er niet minder om. Ik geloof zoals ik het zelf voel. Liefs ook voor jou en een likje voor Mandy.

  31. Hoe je dat voor elkaar krijgt 🙂 2 uur ?
    Maar goed hij staat…en is een mooie met teksten die spreken.
    Trusten

  32. Ja Rinus is een mooie…maar dat zijn we gewend van Greetje.
    Nog steeds Imagenetz ???

  33. sorry Rinus
    dit is wat ik krijg

Geef een reactie

