Gouden velden – Gold Fields   102 comments

 
Goede morgen beste / lieve vrienden en vriendinnen, 
 
ik heb weer (volgens mij) een mooi ppsje gevonden, van onze Marina. 
 
Kijk zelf maar wat je er van vind.?
 
 

Photobucket

 
Klik op de afbeelding 
 
Klick auf das bild  
 
Gute morgen liebe(r) freunden und freundinnen, 
 
Ich habbe wieder ein schöne pps gefunden von eine Blog freundin 
 
Was finden dich von dieze pps.? 
 
Beste en lieve groetjes van Rinus 
 
Liebe(r) Grüße von Rinus
Posted 11 augustus 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

102 responses to “Gouden velden – Gold Fields

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schöne Grüße schicke ich dir am Abend. 🙂

  2. ha die Rinus
    ja die dijk ken ik , en wel elke meter iedere kant op , heb het zo vaak gefietst bij alle weersomstandigheden
    maar ik ben echt blij dat deze zomertoer een ieder goed heeft gedaan
    ik nu net thuis en zal aan de paling , ja ik heb nog een goede kilo 🙂
    kom alle berichtjes van zelf tegen , werk mailbox van onder af door
    mzl

    • Hoi Karel,
      Ja jij weer thuis met een portie paling. Is lang (zo’n 12 jaar geleden) dat ik dat voor het laatste gegeten heb. Maar zal er toch binnenkort eens een heerlijk portie voor me zelf halen. Heerlijk. Ik heb tot mijn 16de gefiets, en daarna een brommer, en met m’n 18de mijn eerste auto. Maar in die tijd had ik wel over de afsluitdijk gehoord maar wist niet wat ik me daarvan moest voorstellen. zoiets als een stranddijk wat het water moest tegen houden.? maar wist het snel genoeg toen ik van Noord-Holland naar Friesland moesten ik hem zag voor de eerste keer, maar ben daarna heel veel er overheen geweest, heen en weer. Ik vond hem prachtig, maar er zal heel veel veranderd zijn nadat hij voor het eerst gelegd is.!!!! Ook vaak over de dijk van Enkhuizen naar Lelystad geweest, is ook heel mooi, maar toch welk minder dan de Afsluitdijk.!!!! Mzl.

      • ha die Rinus , ja er is wel wat veranderd aan de dijk , maar inweze nog steeds gelijk , de dijl Lelystad – Enkhuizen kan ik ook van de begin jaren en is ook alweer veranderd
        het beste leer je zo’n dijk kennen , door hem tegen wind in te fietsen , echt hoor
        ik ben blij met je krabbel dat het een goed idee was , jij wat nieuwe de meesten totaal nieuwe van over de gehele wereld
        ik wens je nog een fijne avond
        werk wat mail weg en ga slapen
        mzl

        • Ha Karel,
          nee fietsen lukt me niet meer, en met de scoot is het veel te lang, omdat ik onderweg niet kan opladen. 🙂 Dus doe het wel met de auto. Enkele jaren geleden nog over de afsluitdijk geweest, en in de buurt bij Ann geweest. Was weer eens een mooie rit.
          Groetjes en slaap lekker.

  3. auch ich wünsche dir einen guten Start in die neue Woche, schönen Sonntag, Klaus

  4. für uns Rentner ist das Wochenende eigentlich nichts Besonderes,trotzdem schöne Grüße von mir, schönen Samstag, Klaus

    • Ja, ich weiß, klaus
      für uns ist jeden Tag das gleiche, jeden tag.! Ich arbeite jetzt in der Scheune, auf, einen neuen Fußboden zu schaffen die alte ist in Stellen gebrochen und jetzt eine neue über den alten. eben eine kleine pauze jetzt. Weiter Klaus Danke für die schöne Worte, und Gruß dich.

  5. Hallo lieber Freund Rinus wünsche dir auch ein schönes Wochenende und hoffe es geht dir wieder besser,sind noch an der Ahr haben aber heute keine Sonne,und vielleicht fahren wir am Sonntag wieder nach Köln.Lieber Gruß und Freundschaft.Gislinde

    • Danke Liebe Gislinde, ich wünsche dir auch ein schönes wochenende. Nein es geht nicht viel besser, und ich muste heute arbeiten in die Garten. Ja schön das dir noch an der Ahr sind, und Sonntag zu hause. Dir auch liebe Gruß und freundschaft von mich.

  6. mogge Rinus
    ik ben blij dat ik je wat nieuwe kon laten zien en ja ze zijn de 🙂 zeker waard
    en ik breng het alfabet wel hoor van z tot a eigenwijs als ik ben
    ik kom hier in Makkum het weekend zeker mak an door hoor
    jij ook maar mak an
    mzl

    • Hoi Karel,
      prachtige onbekende ppsjes waren er bij de alfabet serie. van alle hande soort. Maar je heb nog 3 letters te gaan, en wie Z zegt, moet ook A zeggen. hihi
      Nee voor mij geen mak an. Werken aan de kapotte vloer van het kleine schuurtje maar dat lees je wel in de mail. Fin weekend daar in het hoge noorden. MZL

    • ha die Rinus , nu de de A is in aantocht hoor
      ik had een pracht dag en hoop jij ook
      nu een goede nacht

      • Hoi Karel,
        Ja de A zal je wel alweer thuis doen, in de maandagochtend (nacht) zo ik het kan berekenen.
        Fijn dat je een pracht dag hebt gehad. Ik heb het schuurtje leeg geruimt, en alles in m’n bus gestopt.
        Ik was totaal gebroken, en met tussenpauze (rust) ben ik er toch klaar mee gekomen, maar wel veel pijn.
        dan blijf het (voor het gaat regenen) tenminste droog. Hoop op redelijk weer morgen, dan kan ik de vloer in mijn schuur gaan maken.
        Verder nog een heel fijn weekend ook voor je nichten, met de hartelijke groeten van mij.

  7. heute bin ich früher dran, alles gut bei dir, schönen Donnerstag, Klaus

  8. ja hoor Rinus
    komt zeker goed met me en de chauffeur weet zeker de weg
    ik ga zitten lezen of kijk de natuur in
    jij geniet de dag maar anders maar niet overdrijven nu
    mak an

    • Zal wel moeten vandaag, want dat was al geplant, samen met mijn buurman, en het ziekenhuis is er sinds gisteren tussen komen vallen. Maar doe het dan ook maar in gedeeltes. Asl de schuur maar leeg is, (samen met m’n buurman). Daarna kan ik het6 doen wanneer ik me goed voel. maar zal wel al een deel gedaan worden, en misschien als ik me kwaad maakt wel helemaal. Het andere erin, zal wel een dag later worden. je hebt al gelezen wat de bedoeling is.
      Pluk de dag, en mak an.

  9. mogge Rinus
    werkdag ik ben vanaf gister t/m zondag vrij en reis vandaag af naar Makkum
    ja beide zeker een 🙂 waard
    geniet de dag

    • mogge Karel, ja ik begrijp hem, jij moest eruit voor te gaan reizen, naar het hoge noorden. En vrij reizen, dus voor der spits, ben je mooi op tijd. Fijne dagen in Makkum. En niet met de trein over de afsluitdijk hé, want daar ligt nog geen rails, hihihihi Pluk de dag.

      • komt helemaal goed Rinus ik neem op de heenweg de nieuwe route door de polder naar zwolle
        visboer ? visserij dagen 🙂 veel visboeren hihi
        jij suc6 vandaag in het ZH
        mzl

        • We hopen het dat ik wat succes hebt in het ziekenhuis, want de pijn gaat nu wel wat erg lang duren, ruim 9 maanden. kan nog beter een kindje krijgen dan heb je niet zoi lang pijn. En als ik terug ben van het ziekenhuis een nieuwe vloer in m’n (kleine) steurtje leggen, want daar is een deel de vloer van verrot. En ik denk dat ik gelijk DAAR mijn gereedschap in bijzet, en het tuinmeubilair in de grote schuur zet, want dat zal ik voorlopig niet kunnen gebruiken, zolang de tegels er niet liggen. Pluk de dag maat.

  10. mogge Rinus
    ja beide mooi op hun eigenwijze
    maar zijn allebei met een E hoor zie titel maar van beide
    de politiek beslist
    geniet de dag

  11. Hallo beste vriend bedankt voor de respons op mijn Elvis pps, jammer voor deze (gv) heb ik geen tijd, om ze aan te passen, dit weekend hebben we ons country festival voor 3 dagen, ik weet nu wat ik moet doen, hou je goed een stevige pol van Redgy & een warme knuf van Marina xxxx

    • Hallo lieve Marina en beste Redgy, dat is toch geen probleem.? doe alles rustig aan. Ik hoop dat jullie een fijn country festifal hebben, en zou er graag bij willen zijn. Ben je er uitgekomen, dus je weet nu wat het probleem is.?? Ja aldoende leert men, en zonder hulp en een waarschuwing van andere kom je niet ver. Ik ben blij dat ik je de inlichting hebt kunnen geven. Doe de vrienden die mij kennen de hartelijke groten van mij.?? Bijde liefs van mij en jij een dikke knuffel xxxx.

  12. ich hoffe, du hast alles fertig und es geht dir den Umständen entsprechend gut, schönen Dienstag, Klaus

    • Danke für dat schrijven Klaus, und nein es ist noch nicht fertig, keine Hilfe das ist das Problem Morgen eine kleine Hilfe, in der Scheune. Es muss ein neuer Boden in sein Stellen Sie zunächst alle leer. als Boden bei der Herstellung und dann ist alles zurücksetzen. Dass ist viele arbeit für mich allein
      Ich Wünnsche dich ein wunderbar Mittwoch. Grüße von mich.

  13. mogge Rinus
    ja een mooi plekje waar ik heen ga , en inderdaad het altijd gezellig bij mijn nichtjes
    de visserijdagen zijn niet gelijk donderdag hoor , die zijn in het weekend , vandaar dat ik alles op alles heb gezet omdat weekend vrij te krijgen , vanaf maandag er na werk ik 7 dagen een een stuk
    mijn kalender is die vanaf zondag
    geniet de dag

    • Mogge Karel, zo dus als ik het goed begrijp heb je kunnen ruilen. ja dan ook de consequenties aanvaarden om daarna 7 dagen te werken.
      Maar dat zal je zelf geen probleem vinden. Buiten dat het gezellig is, ook nog rustig in dat Friesland ook. Is ook eens prettig. Azo dus de visserijdagen vallen gelijk met de B en de A. En dus ook nog gewoon de oude kalender. Ik weet nu a dat het een rot dag gaat worden. pppfff.
      Jij mak an maat.

  14. lieber Rinus auch von mir alles Gute und eine super Woche wünsche ich, Klaus

  15. mogge Rinus
    ja dat stadje Gouda is een bezoek wel waard zo te zien
    daar bij die canyon was ik al eens
    geniet de dag

  16. Tja dan bijten ze ook niet in je slaap… 🙂
    Trusten

    • Ik heb ze wel altijd in horr. Hooguit is een nachtje als ik er een blaartje onder heb, en dan nog als het erg pijn doet.
      Ja ik ga zeker slapen, en zonder een wekker te zetten, want het giet verschikkelijk, en onweren. dus aan m´n schuurtje hoef ik niet aan te beginnen.
      Doeiiiiii

  17. nou nee Rinus , zou me niet te koud zijn , maar wat te ver voor drie weken
    beide zijn mooi al verschillen de smaken natuurlijk
    ach ja een letter meer of minder maakt in een lange zin ook niet meer uit 😉
    dank voor de 🙂 🙂
    fijne avond

    • Maak niet uit Karel, ik weet waar het ligt, en terug rijden gaat sneller als op rijden.
      en het ene woord stond er wel vreemd, maar lees daar gewoon overheen.
      Ik hoop dat je thuis bent, en dan een goede nachtrust.

  18. ha die Rinus
    ik mag die ook graag zien hoor
    ik ken geen aldi folder
    maar gratis hout om je schuurtje op te knappen is nooit weg natuurlijk
    je kan de mails niet nu verzenden en de nacht slapen ?
    suc6 ik sluit af en ga slapen

    • Hoi Karel,
      Ik dacht dat bij jou een Aldi in de buurt was, om dat je deze steeds noemt. Kijk jij dan nooit naar de aanbiedingen, op de woensdag en zaterdag.?
      Ik krijg de folder in mijn mailbox. want in de bus niet dus, omdat het niet dicht bij is. altijd in een andere stad, of Vlaardingen of Spijkenisse.
      Truste als je gaat slapen.

  19. Ein gutes Wochenende. LG. Wolfgang

  20. ha die Rinus
    dus een mindere dag , dat is ook lullig , kan je misschin toch beter naar die meiden billetjes kijken 🙂
    ja er zijn er meerdere versies van , maar ik vond deze mooi genoeg voor m’n blog en heb de 🙂 : ) : ) binnen
    hoop dat je voor de boodschapjes bent geslaagd , dan nu maar een rustige avond en een gezonde nachtrust

    • Hoi Karel,
      Ja zie liever die billetjes. Binnen is binnen en en krijgen is de kunst.
      Je weet wat ik bedoel, staat in de Aldi folder. Bij praxis alleen wat opvul hout gehaald uit de asvalbak van de zagerij, want het schuurtje is wat doorgezakt, en daar de nieuwe platen zo over, dan heeft het geen steun. Was daar dus geen probleem, dat ik het gratis meenam.
      Avondje eerst gegeten, en daarna nog een paar uurtjes plat. Die gezonde nachtrust zal ik opofferen an de mails, die ik gaat verzenden. Truste voor straks.

  21. Na so was weg wars also was ich sagen wollte sehr schöne PPS und auch die Musik passt super dazu iss dir gut gelungen 🙂 wünsch dir ein schönes Wochenende Gruß Kerstin

    • Danke liebe Kerstin,
      für das schreiben und deine liebe und schöne kommentare. Ich gehen jetzt nach beet, und komme morgen bei dich schreiben.
      Ganz liebe Grüße, und schlafen gute, und ein schönes wocheende, von diene freund.

  22. Sehr schöne PPS AUCH DIE

  23. ha die Rinus
    kijk hier is de Jordaan
    http://www.jordaanweb.nl/HTML/index.htm?/HTML/jordaanwebplattegrond.htm&1

    ja dat was een Jamaica pps en het opende gewoon op de pc ,maar ik kreeg de link net als de anderen niet aan de praat en dan zeg ik de mzl
    dus jij wilt de billen van de meisjes voor je koetsje wel bekijken 🙂 zie je weinig van het land hihi
    gegroet en geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Het ging vandaag weer niet zo goed. Dat is een mooie duidelijke link. Ja ben er veel geweest, in vroeger tijden. Prachtig over die grachten met een trailer. 🙂 Zal nu niet meer mogen.? Vele bedrijfjes zijn zeker over de kop gegaan, en die het bol konden werken naar het industriegebied.

      Ja die Jamaica is ook mooi. En dacht het al aan de naam te zien van de afbeelding, dat het die richting heel zou moeten zijn.
      Ik hab het ppsje toch bij jou gezien, dan hoef ik dat niet meer te zien, Zie inderdaad graag haat billetjes, van het meisje voor de koets. 🙂
      Fijne rest avond en een goed weekend.

  24. Hallo lieber Freund Rinus ich wünsche dir einen schönen Freitag,heute haben wir wieder schönes Wetter schön Warm,sind aber in Köln mästen Mittwoch fahren wir erst wieder zu Ahr muss woher noch zum Arzt.Ich hoffe du hast auch einen guten Tag Morgen bekomme ich Besuch von meiner Tochter.Ich wünsche dir ein gutes gesundes Wochenende.Gruße dich lieb Gislinde

    • Guten später abend liebe Gislinde, danke für das schreiben. Ich komme jetzt aus bett, und was viel krank. Ich hoffe das die arzt alle gute habbe gemacht.
      Vieleicht ich komme etwas später bei dich schreiben, und wünsche dir von hier eine gute und schöne wochenende, diene freund

  25. mogge Rinus
    nu ik heb de bovenste weg gehaald , die kreeg ik dus echt niet aan de praat
    japan is mooi en heeft mooie spreuken , maar de Jordaan is natuurlijk mooier 🙂
    geniet de dag

    • Avond Karel,
      Ja ik had het intussen gezien, maar wel vreemd hé. Maar Ja Japan is inderdaad mooi, en je krijg gelijk van mij, want de Jordaan is zeker mooier, ook het deel van Amsterdam zelf. Ik ben er vaak geweest, zo’n 40 tot 44 jaar geleden, toen je nog met toch wel grote vrachtwagens er mocht komen. Vaak heb ik zo’n rood bord gezien met zio’n witte balk, ik noeme het mar een brievenbus bord, maar kon niet anders dan daar in rijden voor 100 of 200 meter, en dan de brug over en aan de goede kant rijden. Ik heb weer veel op m’n bed gelegen als dat genieten is, Ja dan heb ik genoten. 🙂
      Fijne avond verder.

  26. ja Rinus
    jij hebt gelijk , en je weet ook dat er vele mooie ppsjes worden gekopieert en aan gepast
    nu dit is er een mooi voorbeeld van
    wens je een gezonde nachtrust

    • Inderdaad Karel,
      Het word TE veel gedaan, en vaak met de ppsx, omdat de beveiliging niet werkt op Powerpoint 2003. Die zijn zo makkelijk te veranderen en aan te passen.
      Dat is ook de rede dat ik met 2003 blijf werken, wel minder mogelijkheden, maar daar blijft de beveiliging van werken. Ik neem aan dat het ook een copy is met een andere voorkant, Kijk maar eens naar de laatste dia, die staat er niet helemaal op (de letters), en dat kan wel in het Engels.? Nee die is veranderd.!
      Truste.

  27. ha die Rinus
    ik zei het al , door een duitstalige , en of dat nu en duitser oosterijke of sloveen is zal mij worst wezen hihi
    ik ken meerdere natuur parken in canada
    bedankt voor het mee denken
    wens je een goede nachtrust

    • Ja er zijn vele natuurparken op de wereld. Dus gewoon een nutrale naam. Dus ook in Canada zijn er meerdere, zolas zo’n groot land.
      Ik denk dat je ook thuis bent in de nacht, dus jij ook een goede nachtrust.

  28. Hallo Rinus, zo maar eens alles bekeken ,, Wel groot joh de laatste vrachtwagen .waar je op hebt gereden, Richard KEMPERS,,
    EN heel veel gezien ook nog , maar wel een heel zwaar beroep vind ik ,, Gr Cees

    • Hoi Cees,
      wat is groot.?? Als je er lang genoeg mee omgaat lijkt het steeds kleiner te zijn, en werkt het makkelijker. Ik deed het makkelijker met die vrachtwagen als wanneer ik thuis kwam , met de luxe wagen. Dat zal bij jou op de scheepvaart ook wel geweest zijn. En denk dat Karel ook met een vliegtuigje speelt, zoals hij vroeger op het vloerkleed bij zijn moeder deed.? Dat het een zwaar beroep is dat weet ik wel zeker, vele weken van huis en hele lange dagen, tot zo’n 16 tot 18 uur per dag. Gr. terug

  29. mogge Rinus
    ik vermoed dat de maker van deze een duitstalige is , kanada is canada daar
    maar inderdaad het zijn twee mooie ppsjes van twee mooie streken
    geniet de dag

  30. mogge Rinus
    ja zo heeft elk land toch zijn charme
    zie leuke en lieve reacties dat zit op een goed spoor 🙂
    heb de die van Luxemburg gestuurd
    jij niet fit begrijp ik , jammer want het is eigenlijk te mooi weer om te slapen
    dus geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Ja inderdaad heeft elf land zijn charmes. Ik ben in veel landen geweest, en overal is wel iets moois te zien, ook al kon ik er niet altijd dicht bij komen. Maar vaak zie je ook al mooie dingen vanaf de weg. Berdankt voor het sturen van de pps `Luxemburg`. Ik heb er enkele dingen uit herkend.
      MZL

  31. heute nochmal eine Fortsetzung, alles Gute für dich, Klaus

  32. Hallo lieber Freund Rinus wünsche dir auch einen schönen glücklichen Tag hoffe es geht dir wieder gut.Lieber Gruß und Freundschaft.Gislinde

  33. mogge Rinus
    dank voor de 🙂 de ppsjes verdienen die zeker
    ik snap ff niet wat je met kruiwagen of kinderwagen bedoeld
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      ja, weer de hele dag op bed gelegen. pppfffff, En ga zo weer terug ook.
      Wie weet wat voor leuke dame je tegenkomt in Madeira en hoe heet ze is.??? 🙂
      en voor het Monument Valley zal je wel een berg geld nodig hebben, zal daar wel kruien worden.
      Goede nacht

  34. ich hoffe, du hast gut geschlafen, schöne Woche wünsche ich, Klaus

  35. mogge Rinus
    dank voor de glimlach de pps is die zeker waard
    en zelfs weer een nieuwe voor je , mooi toch
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      ja met die alfabet toer, zijn er toch vele die ik nooit hebt gezien, en staan dus ook niet in mijn archief.
      Er zit maar een enkele bekende tussen, maar dat laat ik je ook steeds weten, maar is zeker mooi.
      Pluk de dag.

  36. Hoi Rinus,
    Je hebt een pracht pps uitgezocht en de muziek,helemaal toppie.
    Mijn mailbox is ook weer goed gevuld en bedankt,hoor.
    Ik heb weer wat te doen 🙂
    Fijne dag en tot snel.
    Doeiiiiiiiii.

    • Dank je Corry, dat je even ben overgewipt naar WordPress, met een mooie reactie van jou.
      Ik zal binnenkort eens kijken tot hoeveel mails ik bij jou kwijt kan, vorr ik ze terug krijgt, dat hij overvol is. 🙂 🙂 🙂
      Had je niets meet te doen, om deze vroege tijd.??
      Jij ook een fijne dag, en liefs van mij.

  37. Dat is weer een mooie PPS Rinus en de de muziek van Sting er er heel mooi bij, liefs, Ann.

  38. schön gelungen, bin nun gespannt auf Gartenbilder, schönen Sonntag, Klaus

    • Danke Klaus, Ich wohlen auch die fotos senden so das erst was. Und alle kleiner machen. Vielliecht kanst auch morgen sein das ich die senden.
      schöne sonntagabend für dich.

  39. Weer een fraaie pps, met goede muziek Rinus, zonnebloemen zijn altijd prachtig om te zien.

  40. Heel mooi de muziek Rinus, En de mooie afbeeldingen knap gemaakt. Wat je alzo niet kan maken he, Die zonnen bloemen vind ik erg mooi
    met vader en zoontje’ staande in het veld . Ik geniet er van . Ik heb ook wat gemaakt . maar ben nog bezig om alles te verkleinen !!! En onder de 10,MB te krijgen .. Gr van Marry en Cees

    • Dank je Cees, Ja het is een hele mooie pps van een blogvriendin. En (beina) alles is te maken, als je maar weet hoe. Ben jij ook met een pps bezig.?? doe dan eerst inlichtingen, die ik je kan geven, om hem goed ald PPSX op te slaan. Een PPTX is niet door iedereen te zien.!!!! Over de foto’s verkleinen heb ik je net een mailtje gestuurd, en hoop dat je het begrijpt. Groetjes voor Marrry en voor jou.

  41. Goede morgen lieve vriend,hartelijk dank voor de lieve commentaartjes op mijn pps’jes ,nog veel succes verder,ook voor het bezoekje aan mijn blog,benieuwd naar je mailtje !!,Redgy geeft jou een stevige pol en van mij een dikke knuffel ,met iefs van Marina

    • Geode middag Lieve Maroina en Redgy, mijn dank dat je zelf even ben komen kijken hoe het eruit ziet, en de reacties kan zien, op JOU pps. Zo snel ik kan zal ik je het mailtje sturen. Een stevige pol voor Redgy, en jij meg hem een knuffel geven, Ik geef jou ook een dikke knuffel, maar DEZE niet aan Redgy doorgeven hoor, die is voor jou. Liefs van mij terug.

  42. goede morgen Rinus,
    Ja, weer een, voor mij bekende, hele mooie voorstelling van Marina.
    Wens je een fijne zondag toe met de meeste groetjes, Greetje

    • Geode middag Greetje, ja dat het voor jou al een bekende is, dat begrijp ik, omdat jullie met elkaar contact hebben, maar toch lief dat je even hebt geschreven. Lieve groetjes van mij.

  43. Hallo lieber Freund Rinus ein schöner PPP hast du wieder ausgesucht,und schöne Songs ein Kompliment an dich und ein schönes paar mit der süßen Mieze hatte zwar zuerst Schwierigkeiten rein zu kommen aber nach drei Anläufen habe ich es geschafft,mein P.C. spinnt schon wieder habe gesten minderes 9 mal versucht Bilder Rüberouladen einweder kamen sie Bilder und die Schrift war weg oder nur die Schrift war schliem .Ich wünsche dir einen wunderschönen Tag und gute Beserung hoffenlich gets wieder.Grüße dich lieb von mir Gislinde

  44. zo Rinus
    je hebt een primeur
    weet je en dat is natuurlijk persoonlijk , die witte kat
    goudgele tarwe
    goud
    geil jong stel en dan die kat
    zal ik op plaatsen klikken J – N
    ha die Rinus ik maak maar gein , maar je ziet zulke mooie dingen zijn verschillend uit te leggen
    wens je een goede nacht

    • Ik zag hier wel een witte hond, die lijkt niet op een kat. hihihi.
      Ach we maken toch allemaal gein, anders zou het snel saai zijn.
      Wat ik vaak schrijft, nooit bos om worden, want het is altijd gein.
      Ik ben in m’n jonge jaren heel veel in Amsterdam geweest, en wist ze altijd wel op de kast te krijgen (bij de Shell)
      En het ging natuurlijk over voetbal, ze heeben het mij ook geprobeert, en ik heb even het spelletje meegespeelt,
      en daarna ben ik gaan lachen, waar ze totaal geen benul van hadden. hihihihihi. Ik hou dus helemaal niet van voetbal.
      dus als de kuip in elkaar stort, zal ik gewoon lekker slapen.
      Jij ook een goede nacht.

  45. Dat is nog eens genieten Rinus…prachtige pps en mijn lievelingslied van Sting erbij…
    De pss is helemaal nieuw en dat wil nogal wat zeggen…compliment… 🙂
    Nu ga ik op like klikken voor ik het weer vergeet haha…fijne zondag

    • Ja Nellie, deze pps is nog geen week oud, en het was de laatste tot gisteren. Gisteren heeft ze een nieuwe kinder pps bgesurrt, die ik jullie ook zal sturen.
      Dank je voor je mooie reactie en voor je “like”:) Daar ben ik blij mee. Hij is ook gezet, met haar toestemming. Grtjes en truste voor straks.

Geef een reactie

