Maersk Mc Kinney Moller – Het grootste containerschip ter wereld – Das größte Containerschiff der Welt   90 comments

 
Goede morgen beste bezoekers op mijn blog, 
 
Ik heb een nieuwe pps gemaakt. 
 
Niet dat zelf wat met schepen heb (op alle vaarten naar England toe na) gehad. 
 
Maar wel met containers en trailers. 
 
Dit schip vind ik een mooi stukje werk, en als die weer komt in Rotterdam, ga ik echt even kijken. 
 
Ik wil dat enorme schip wel eens in werkelijkheid zien.!! 
 
Dit zal niet voor iedereen iets moois zijn.?!! 
 
Maar wat de een mooi vind, is voor de ander niets.
 
 Photobucket
 
Klikken op de afbeelding 
 
Klicken auf das bild. 
 
Meine eigene pps.
Posted 5 september 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

90 responses to “Maersk Mc Kinney Moller – Het grootste containerschip ter wereld – Das größte Containerschiff der Welt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo Rinus. Wanneer komt je weer met wat mooie bootjes, je weet ik ben erg geïnteresseerds naar alles wat vaart !!!
    heel fijn weekend Gr van ons, beiden

    • Hoi Cees,
      Zo snel ik bootjes krijg, krijg jij ze (ook) als eerste.!!! Ik weet dat jij gek van alles wat vaart.!!!!
      Ik heb ook je pps zo gemaakt, dat hij verstuurbaar is, ongeveer 5 MB nu. Ik zit met bergen werk en zal je later schrijven en sturen.
      Jullie ook een goed weekend van mij.

  2. mogge Rinus
    leuk spreekwoord kwam ik tegen 🙂 en ja leeftijd zegt niet alles 🙂 zo jij hebt ze ook verdient
    ja een pracht pps en ook het gedicht vond ik passend en het bracht jou zelfs op een goed idee
    geniet de dag

    • moge Karel,
      inderdaad zegt leeftijd niet alles, heb pas een mail contact vrouwke in begië leren kennen, die deze maand 79 jaar word, en zich 100 € beter voelt als ik. Gezond, loopt nog overal naar toe, enz. Juist het bracht me zeker op een idee. Vorig jaar lag elke dag de richel tussen m’n voorruit en mtorkap vol met bladeren, en is er zo moeilijk schoon te krijgen, dat er iets me te binnen schoot. Zal eens langs een zaak gaan waar ik voor gewerkt hebt, en vragen om een reep zeil. rubbers heb ik nog, dus die kan ik er in steken, zodat die rihel gesloten word, als ik stil staat.
      Pluk de dag.

  3. Ik ben toch op wp om hier en daar te reageren en doe hier mijn groetjes aan jou 🙂
    Doeiiiiiiiiiii.

  4. nee hoor niet verdwenen in de mist
    Mogge Karel,
    Ja, ik zag het al aan de titelnaam, Maar was me nog nooit opgevallen. Maak ook niet uit. fouten zijn menselijk toch. 🙂

    ha die Rinus
    ja als ik ergens in huis de warm water kraan open gaat de geiser aan in de keuken foto 1
    en ja nu komt dat nieuwe ding op zolder , zal mij worst zijn , geeft wat rommel , maar zo men zegt zijn deze nieuwe dingen buiten veiliger ook zuiniger , mag ook wel want ik betaal er straks € 12,85/maand sevice kosten voor
    en ja ik laat old faithful in het yellowstone hoor
    mzl

    • Hoi Karel,
      ja een wat late reactie terug, maar had het weer druk. Ach wat maakt een foutje uit.?? als de eerste en de laatste letter maar op zijn plaats staan, valt het vaak niet eens op. Zo dat is nogal wat 12,85 service kosten. Ik gellof dat ze het bij mij in de huur inbegrepen hadden.?? Zodat ik er ook weer huurtoeslag voor terug krijgt. Zal het eens nakijken, maar dacht dat ik er alleen blasverzering bij moest betalen.?? Mzl.

  5. das ist sehr nett, dass du an meinen Geburtstag gedacht hast, vielen, vielen Dank, einen guten Tag wünsche ich, Klaus

  6. Alles Gute für dich und eine gute Woche wünsche ich, Klaus

  7. Maak ook niet uit
    daar mist een t
    ik laat het hier bij , heb er de tijd niet voor
    ga jij maar slapen ik zal naar het werk
    mzl

  8. mogge Rinus
    ja een mooie pps met ook mooie gezegden en ach wie maat er nu nooit eens een type foutje
    ik zei dat omdat ik keek naar het aantal wat je weg slikt , 1 voor de kwaal en tig tegen de bijwerkingen zeker
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Ja, ik zag het al aan de titelnaam, Maar was me nog nooit opgevallen. Maak ook niet uit. fouten zijn menselijk toch.
      ja, was het maar waar 1 voor de kwaal. Zal je het wel eens sturen, om te laten zien.
      Toch maar een uurtje geslapen, en er weer uit. zit al aan de koffie.
      Pluk de dag.

      • ja Rinus , zie ook een type foutje hier boven , dus het gebeurd ons allemaal
        nee je hoeft het me niet te sturen ik neem het zo van je aan
        maar vind het enorm veel , dat wilde ik ff kwijt
        ik zou zeggen slaap nog maar wat
        en dan geniet de dag

  9. mogge Rinus
    ja je moet er in de natuur van genieten
    in het verkeer moet het eigenlijk niet zijn hihi
    ik had het druk in de middag , het begin van de avond was rustig en kon ik dus ook ff eerder weg , lekker hoor
    jij bent maar druk met je schuurtje en de bus , maar er komt schot in , toch
    en nee moeten zoeken om gereedschap is niet leuk
    geniet de dag

    • Goede middag Karel,
      Ja de natuur kan heel mooi zijn als je het wil zien en ik zie het graag.
      A ja, ik begrijp het, je had middag / avond dienst. zodoende het verschil. Kan het nooit nagaan, wanneer je werkt op welke tijden. hihihi
      Ik heb vroeger ook een tijd vol continue diensten gedraaid, maar dat was altijd een volle week, en de volgende week een andere dienst.
      Maar bij jou schijnt het een paar dagen te zijn en dan weer een andere diest, enz. Ik heb het meer gehoort, maar si niet te volgen, als je er niet bij bent.
      Pluk de dag.

      • mijn rooster staat onderaan op blogger
        ha die Rinus
        ik wil het niet weten , maar ik weet het wel
        jij vergiftigd jezelf . wil er niets over horen
        gelukkig schiet het wat op met de andere klussen
        nu maar een goede nachtust

        • hoi Karel,
          Ik wist niet dat je rooster op Blogger stond.? Zal wel eens komen kijken.
          Ik denk niet dat m’n huisarts iets ter vergiftiging voor schrijft.?? Het heeft zijn doel. Er zijn mensen die medicijnen verslaaft zijn, en zer ook nog krijgen kopen) ook. Ik ken er een in België. Maar denk dat dat hier niet mogelijk is, om medicatie (op recept) ter kunnen kopen.
          Ja, en als ik vandaag, terwijl het goed weer was wat had kunnen doen, had ik duchter bij het einddoel geweest. Maar ben na het eten in slaap gevallen op de stoel. Maar ga zeker vroeger naar bed, daar ik morgen vroeg bij de Lidl moet zijn, voor een paar goeie spijkerbroeken. En daarna zien we wel verder. Grtjes.

  10. Liebe Rinus, auch für dich ein schönes Wochenende, Klaus

  11. mogge Rinus
    ja het is een plaatje van een pps en passend bij de tijd van het jaar
    en die verkleuring is er echt al hoor , goed zichtbaar in de bossen
    jij toch iets kunnen doen , nu zo stukje bij beetje komt het toch gereed
    geniet de dag

    • Hoi Karel, ja hier natuurlijk ook zie je de schimmen van de herfst komen. dan zal nergens niet anders zijn, maar je moet het wel willen zien. Ja vandaag weer wat gedaan, oude kastjes naar het milieupark gebracht, en nieuw hout gehaalt, en een andere (werk) kast in elkaar gezet. Gisteren mijn bus nog leeg gemaakt. Truste voor straks.

  12. Ja rinus de ongemakken komen met de jaren en raak je wat kwijt je krijgt altijd de helft maar terug aan krachten.
    En ja het weer werkt nu niet echt meer mee al hebben we vandaag hier een zonnige dag…en de regen komt van jullie kant deze kant op…dus we genieten nog even want het weekend zal binnen zitten zijn…toch wens ik je een fijn weekend.
    Groetjes

    • Ja Nellie, jij noemt het ongemakken, en ik noem het open wonden die we van de regering gekregen hebben, dat is dan ook het enigste wat we terugkrijgen, en verdar niets. Ja ik weet het dat de regen altijd van onze kant (van de zee) vandaan komt, dus hier regend het al de hele dag, en niets geen zon te zien. Maar toch vandaag, tussen de buien door nog wat gedaan. Nu moet ik nog een keer de halve schuur leegtrekken en uitzoeken en het een plaatsje geven, als het maar één dag droog kan blijven. Achterin de schuur is het nu opgeruimt, en wat ervoor staat, zo maar er weer ingezet, vanwege de regen, hoofdzakelijk gereedschap, waar je elke keer weer naar moet zoeken. Jij ook een fijn weekend, ik ga weer verder met waar ik mee bezig was, en dat is ook genoeg werk. Groetjes, doeiiiii.

  13. Auch für dich alles Gute und einen schönen Freitag, Klaus

  14. Hallo lieber Rinus wünsche dir einen schönen Freitag und das es dir bald besser geht,bin 14 Tage in Urlaub wellte mich wenn ich wieder zurück bin wünsche dir alles gute und ein gutes glückliches Wochenende und alles liebe für dich Gruß von mir. Gislinde

  15. mogge Rinus
    ja dat zijn pracht paarden , dus ik dacht zet ze ff in het zonnetje
    jij weer pech met dat zelfde zonnetje , vreemd eigenlijk , ik maak een heerlijke wandeling en bij jou regent het
    nu hier is het nu ook goed weer , dat ik hoop dat jij al aan het opruimen bent
    suc6 en een fijne dag

    • Hoi Karel, ik loop wat achter met me reacties.
      Ja, als jij zon besteld, is het alleen voor de regio bij jou in de buurt, lekker ventje hoor. Hier ziekt het regelmatig piujpen stelen, of zeker wel miezerregen, maar droog niet. Ik moet het met stukjes en beetje doen, en daar word je ook weer moe van. Truste voor straks.

  16. tut mir ja leid, dann erhole dich gut im Bett, einen guten Tag wünsche ich dir, Klaus

  17. Hoi Rinus,
    Bedankt voor je mailtje.
    Ik kan idd niet zien wat je beantwoord maar ik kom zo nu en dan gewoon langs.
    Het belooft een mooie dag te worden,misschien kan je toch wat doen.
    Ik ga nu ook naar buiten voor de boodschappen.
    Doeiii en een fijne dag.
    Groetjes,Corry.

    • Hoi Corry,
      Ja ik moet ook weer eens bij jou langskomen. Zal zo snel ik kan komen kijken, maar even te druk.
      Ja, het belooft inderdaad goed weer te worden,maar alleen in de regio Amsterdam.
      Was hier weer bart en boos, en regelmatig regen.
      Groetjes terug.

  18. mogge Rinus
    dank voor je 🙂 ja wat een smoelwerk trekt dat ventje hé
    vandaag wordt een goede dag voor je , profiteer er van
    maar mak an

    • Mogge Karel,
      Ja een leker bekkie voor een mongool heeft hij. 🙂
      Ik zal het je vanavond melden hoe het weer was, maar tot op heden is het huilen met de pet diep over de oren.
      Ben net even snel naar de Lidl geweest, maar voor ik weg ging regendde het wat, dus de jas van m’n regenpak maar aangedaan, ben wel droog overg gekomen, maar de tegels zijn zieknat, dus niets buiten zetren om eerst uit te zoeken. pppfff, schiet echt niet op. MZL

      • ha die Rinus
        hier nog best redelijk weer zal zo ook ff eten en drinken halen bij de suup
        heb de was aan de lijn en vanmiddag komt er iemand van de woningbouw , hopelijk gelijk om 12 uur 🙂 kan ik nadien ff de tuin in
        jij maar mak an dan en geen malle bekken trekken
        mzl

        • Hoi Karel,
          ik kruip nog maar even m’n bed in, het is geen weer om op te zitten, en daarbij maar een uurtje op m’n bed gelegen, en het ziet er naar uit, dat het zo weer gaat regenen. Jij ook al een lekker bekkie. Zet dat ook eens bovenaan.??? in het witte balkje. hihi mzl.

  19. mogge Rinus
    dus ik heb weer een 🙂 verdiend , nu dan is het goed
    al ik wil is jullie een glimlachje ontfutselen
    en deze pps is het zeker waard
    er komen nog wel mooie dagen Rinus
    mak an en geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Je ik hoop dat het wel snel zal komen die mooie dagen, want mijn bus moet leeg, om binnenkort naar het ziekenhuis te kunnen, dus er komt wel wat haast bij. Anders zou ik me niet zo druk erover maken. busje is even een opslagplaats geworden, maar helaas niet voor maanden.Het hoef niet zonnig te zijn als alles maar droog is, ook de tegels die liggen, dat ik opnieuw uit kan zoeken waar wat heen moet,en gelijk goed opstapelen.
      Pluk de dag, en mak an maat.

  20. danke für deinen Kommentar zu meinem Herbstvideo, wünsche dir einen schönen Dienstag, Klaus

  21. Hoi goeie morgen vriend Rinus,
    ” Maersk Mc Kinney Moller .”
    eens iets anders dan anders ,maar toch intressante en mooie pps !!!!
    met een zacht toepasselijk melodie op achtergrond , voor mij althans een MOOI pps !!!!!!!
    lieve groetjes van vriend Jeffy ***

    • Ja vriend Jeffy,
      inderdaad wat anders als anders. Maar zo’n groot schip met containers waar ik mijn brood in verdient hebt, moet ook machtig mooi zijn. Ik was te laat om hem met eigen ogen te zien, maar hij komt zeker terug, en dan zal ik zeker even gaan kijken. Ja, somige muziek hoor je (te) regematig, maar deze eens lang geleden gehoort. Maar je kan ze toch niet uit een andere pps halen. Ik zou het niet weten hoe, ald het wel zou kunnen. Maar ik heb bergen muziek ook met zang. Ik heb er zelf ook animatie ingemaakt, die niet in 2003 zitten, maar met wat fantasie kom je ook een heel eind. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan om het zo duidelijk mogelijk weer te geven. Van mij ook lievew groetjes voor jullie terug.

  22. Danke lieber Freund Rinus wünsche dir nur schnell einen schönen Tag hier in Köln haben wir Regen der Herbst kommt jetzt mit aller Macht.Hab einen schönen Tag lieber Gruß Gislinde

    • Danke liebe Gislinde,
      die ganze woche hbbe wir hier regen, und ich kanst dan nicht arbeiten. Das ist nicht schön wetter so. Eine schöne mittwoch wünsche ich dir, und liebe Grüse für dich.

  23. mogge Rinus
    nu ik heb niet van Kim gedroomd hoor 🙂
    dank voor de 🙂 🙂
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      had het ook niet verwacht 🙂
      Ik zie dat je wakker bent, dus ik ga zo eens slapen.
      Het regend toch met bakken uit de hemel, dus zal vandaag ook niet veel worden.
      Ja ik ga genieten in m’n ben 🙂
      Pluk de dag.

  24. mogge Rinus
    dank voor de 🙂 ja ik doe het altijd wel zo hé hihi
    ach de plaat en pps zeggen meer dan ik kan typen
    jij een begin gemaakt gister nu dan de komende dagen stukje voor stukje tussen de buien verder
    geniet de dag

    • hoi Karel,
      ja vaak zeggen plaatjes en ppsjes meer dan woorden. Word moeilijk tussen de buien door. vandaag 1 bui, maar wel van 20 uur, van de ochtend tot de avond. Was er weer vroegen voor mijn bed uitgekomen, maar zo het regend, is het ook huilen met de pet op.
      Pluk de dag.

  25. du bist ja immer am werkeln, ruhe dich doch mal aus, einen schönen Sonntag, Klaus

  26. mogge Rinus ik ben blij met de 🙂 jes de ppsjes verdienen die ook vind ik
    ja die mossels zijn pracht dingen hihi
    nu ik ben bang dat je pech hebt met de schuur , het is vandaag een echte regen dag
    dus maar wat binnenwerk vinden of anders wat bij slapen
    de douche bij mij is goed ,maar de douchekop is zo zwaar dat het draait in de houder , en he is toch een setje , heb het tegen de muur wat vast gezet , komt goed
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Het zag er in het begin van de middag zo mooi uit, dus toch maar begonnen aan de schuur, en toen het meeste buiten in de tuin stond uitgesorteerd en wel begon het te geiten, en moest snel overal wat binnen zetten, waar het ook maar kon. In de woonkamer nog een paadje van 25 cm om door te schuifelen. Maar had wel mijn stelling vrij gekregen, en dus weer in zijn fatsoen gemaakt en opgebouwd. stond dus nog in de schuur, en er gelijk wat spullen ingezet. Ja de mosselkes zijn lekker, niet die van jou uit de pan, maar ik geef de voorkeur aan die andere. 🙂
      Mzl.

  27. ja Rinus er zijn er vele verschillende 🙂
    en ik heb gezien hoe er 1 gewassen werd 🙂
    lekker hoor , mag ik graag zien en ja je kan je er prima mee vermaken hihi
    het weer laat zich niet storen door onze plannen , die moet je dus uitvoeren als het weer goed is
    en ach komt goed , toch
    fijne avond

    • Ja Karel inderdaad, de een ziet er mooi uit, en de ander wat minder 🙂
      Ja wassen wil ik ze wel, en voeding geven ook 🙂 🙂
      Juist en je ermee vermaken, wel sabbelen maar niet eten.
      Ja, gisteren zo’n rot weer terwijl ik juist vroeg uit was, en vandaag had ik m’n PC juist uitgezet voor je laatste bericht, hieronder.
      Dus de hele dag op m’n bed gelegen en kwam er om 15:30 uit, Maar dan eerst m’n medicijnen en voor de koffie niet zeuren. hihi
      Dan ben je al gauw een uur verder, en om dan te beginnen de grote schuur HELEMAAL leeg te trekken, daar is de tijd te kort voor.
      Dus morgen nieuwe dag, nieuwe hoop en nieuwe kansen. Kan zover ik het nu ziet normale tijd naar bed. (wat is normaal.?? hihi
      Ja, als we het nog een weekje goed kunnen houden zijn de beide schuren, uitgezocht en opgeruimt.
      Your also a good evening.

  28. na, dan wünsche ich dir ein möglichst schmerzarmes Wochenende, Klaus

  29. mogge Rinus
    ik kwam er niet meer aan toe om iets nieuws te plaatsen , komt goed
    jij dus nog wat te doen vandaag , ja dan komt een regenbui niet van pas , maar denk maar aan de natuur , die schreeuwd er om
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      dat dacht ik al. Kan wel eens gebeuren hé. Ja ik zag het al dat het goed gekomen was.
      Ja ik wilde gisteren wat gaan doen, maar dat nat-uur voor de natuur hadden ze toch ook wel een paar uur later kunnen gooien.
      Ik ga zo eerst slaapjes doen, heb de mails weer doorgestuurt aan de dames
      Pluk de dag.

      • ha die Rinus
        zal zachtjes doen want jij slaapt
        ik inspireerde je met die mossel pps hé hihi denk niet dat je de zelfde mossels naar de dames stuurde , nu ik heb van ze genoten
        mzl

        • hoi Karel,
          wat betreft zachtjes doen voor mijn slaap, maak voor mij niets uit.
          Ben wel wat gewend langs de rijksweg slapen in de truck.
          Ach ik heb ze al een hele poos geleden verzonden, en ik weet wie ze wel wil zien en wie niet.
          De ene mossel is de andere niet hé.
          Ik zou meer van die andere mosselen genieten, en is goed dat jij er ook van genoten hebt. mzl.

  30. Hallokes beste vriend Rinus een reuzekanjer van een containerschip, mooi muziekje erbij en uitleg, was het nu in de rode of blauwe container waar mijn meubeltjes in zitten, heb vergeten mijn spaarpot met mijn spaarcenten eruit te halen, zou het lang duren om deze terug te vinden.????? hi hi en ik werk met office 2007, bedankt voor de leuke commentaartjes op mijn pps’jes “Terug naar school”, wens jou een fijn weekend met liefs Mariska

    • Goede morgen lieve Marina,
      Ja, het moet een heel groot schip zijn, en als hij weer terug komt in Rotterdam ga ik echt kijken. Ik heb het even voor je nagevraagd, maar helaas die container waar jou meubeltjes in zitten met (per ongeluk ) je spaarpot, die je had verkocht, is doorverkocht aan een spleetogen land. hihihi. En met die speetogen kunnen ze juist in het gleufje van je spaarpot kijken, dus je centjes ben je kwijt. Helaas je heb niet goed gekeken naar de kleur van de container, want dat was een groene, na goede informatie te hebben gehad, en staan nog onderin ook. Geen dank voor een leuke reactie, en graag gedaan. Ook jij en Redgy een fijn weekend en jij een dikke knuffel van mij.

  31. Hoi Rinus,
    Een pracht pps..mijn complimenten.
    Ik mag het graag zien..de reuzen die voorbij varen.Niet hier langs,hoor..hahaha.
    Dat zijn heel vaak dure sloepen en altijd de beroepsvaart.
    Bedankt voor je uitgebreide mail.zo krijg ik een heel goed idee waar je mee bezig bent.
    Nog een fijn weekend.
    Groetjes..Corry.

    • Lieve Corry,
      wat een pracht reactie. Als eerste over de pps, wilde hem juist bij jou langs laten varen. Whahahaha
      En de reactie op de uitgebreide mail, dat was de bedoeling van mijn mail zoals jij je reactie schrijft.!!!!
      Eén regel met de juiste woorden is meer als genoeg. Dat heb je heel mooi geschreven, en dank je voor deze mooie reactie.
      Jullie ook een heel goed weekend, met liefs van mij.

  32. Einen schönen guten Morgen lieber Rinus,schöner pps sehr Inderssand mal so zu sehen, heute haben wir nochmal viel Sonne aber Morgen fahren wir wieder nach Köln bin schon dabei aufzurömmen.Wünsche dir einen schönen Tag und ein gutes und gesundes Wochenende für dich.Deine Freundin Gislinde

    • Danke liebe Gislinde für deine schöne kommentare, morgen wieder zuruck nach Köln.?? Das wetter was heute tag nicht so schön, und in die mittag 15:30 uhr gehen das regern, und viel auch. Ich wünsche dir auch ein schönen wochenende, mit liebe Grüße von deine freund.

  33. Hallo Rinus toch nog FF gekeken naar jou mooie PPS ..Geweldig ..Ik heb van genoten Rinus,, Heel leuk in elkaar gezet wat zijn ze groot he,
    Zoals je weet ik heb wat met schepen . ik hoopt dat het me ook verder gaat lukken …maar nu ff de klad er in ..Doe nogmaals rustig aan joh . ik ga nu ook rusten .. Gr van Cees

    • Hoi Cees,
      Toch eens mijn laatste blog gevonden.? Ja ik weet dat je gek op schepen bent. Ik heb hoofdzakelijk de overtochten naar Englanfg meegemaakt, en natuurlijk de pont Vlissingen en perkpolder, en die van Rozenburg naar Maassluis. Ik had eigenlijk vandaag de grote schuur leeg willen trekken en uit willen zoeken en opnieuw in willen richten. Denk dat ik heel wat ruimte over zal houden. Want er gaat zeker wel wat weg, naar het milieupark. Maar het bleef maar zo somber dat ik het niet aandurfde om alles buiten in de tuin te zetten, en inderdaad het ging in 15:30 flink regenen, dus toch weer goed gegokt. Dan mogen maar kijken, wat de zaterdag zal brengen. Groetjes voor jou en Marry.

  34. mogge Rinus
    ben blij met je glimlachjes
    ja zou mooi zijn in de wereld zonder haat en nijd en voortdurende oorlogen
    geniet de dag

    • hoi Karel,
      ja was het maar waar, een wereld zonder oorlogen.?? Zal nooit gebeuren neem ik aan. Het zou wel heel veel geld schelen, als er nooit geen oorlogen meer zouden zijn, dan hadden de landen niet zoveel oorlogs rotzooi meer nodig. een fijn vrij weekend had ik vasn je zelf al begrepen, dus geniet ervan.

  35. Heb ik niks met schepen maar deze was mooi om te kijken…
    Dat heb je mooi gefikst…ziet er beter uit nu…
    Zie je wel je kan het wel… 🙂
    Het is een prachtige pps Rinus
    Smakelijk

  36. Het is inderdaad een kolos Rinus, je hebt weer een fraaie pps gemaakt hoor.

  37. Mooi en interessant Rinus, ik heb niet zoveel met schepen maar dit is toch wel mooi om te zien, liefs, Ann.

  38. dag Rinus,
    een heel mooi en interessant ppsje. Wat een reus van een schip.
    Fijne muziek er bij gedaan.
    Wens je een aangename dag verder met lieve groetjes,
    Greetje

    • dank je Greetje voor de leuke reactie.
      Maar hou a.u.b. op over een aangename dag.
      Kan jij trouwens zien dat er overgangen in zitten die NIET in 2003 zitten, maar zelf gemaakt.????
      Jij ook lieve groetjes terug.

  39. mogge Rinus
    ja zij die dit schuitje bouwden , waren heel andere klussers al in de pps bij mij 🙂
    ik heb ook niets met schepen , maar de techniek vind ik wel interessant
    jij heb er van de mooie fototjes een pracht pps gemaakt
    petje af
    en geniet de dag

    • Hoi Karel,
      ja dat kan je wel zeggen, zeker heel andere klussen. Juist het ging mij ook om de techniek.
      Ik zal je nog een paar linkjes sturen, hoe en wat met deze techniek.
      Fijne avond, en hoop dat het vandaag beter is gegaan als gisteren. Mzl.

Geef een reactie

