Dieren in de herfst – Tiere im Herbst   88 comments

 
Goede morgen beste / lieve bezoekers op mijn blog,
 
Ik denk dat ik een hele mooie pps gevonden hebt, 
 
voor deze tijd van het jaar. 
 
De originele titel luid “Animals in Autumn” . 
 
Je glimlach is mij veel waard.!!!!! 
 
kijk en geniet.!!
 
 

Photobucket

 
Klik op de afbeelding 
 
Eine schöne pps habbe ich für dich ober die Herbst. 
 
Bitte klicken auf dass bild. 
 
Lieve groetjes voor allemaal 
 
Liebe Grüße an alle
 
Posted 19 september 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

88 responses to “Dieren in de herfst – Tiere im Herbst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die pps ist gut. LG. Wolfgang

  2. Rinus ik denkt dat ik het zo laat. Verbeteren kan altijd later .. Perfect zal het nooit zijn toch. De rest van blog komt wel .. nu even uitgeteld ..
    Gr Cees

    • Hoi Cees, waarom zit je altijd in een OUD blog te schrijven.?? Als jij denk dat je het zo wil laten dat is jou zaak. alleen je naam is niet een te klikken, dus kan nooit terug schrijven bij jou. We zulllen het maar niet over uitgeteld hebben, want dat ben ik vandaag zeker en wel. Gr. van mij.

  3. Hou jij je wel rustig .Rinus!!! het weekend. En gelukt wat je me vroeg ,Gr Cees

    ceesvandepanne@hotmail.com
  4. Hallo Rinus. Erg leuk joh om te zien. Deze afbeeldingen van de mooie diertjes, ik ben nog druk doende..er zitten nog dingen bij die anders moeten maar hopelijk komt dat goed . Fijne avond en de Gr van Marry en Cees

    ceesvandepanne@hotmail.com
  5. mogge Rinus
    ja een hele leuke hé de 🙂 meer dan waard
    dus jij schopte de dokter in de ballen, je weet dat zoiets niet mag en het kan je grote problemen geven
    mocht de man aangifte doen, en op zijn minst kan je opzoek naar een andere dokter
    maar geniet even goed de dag

    • Mogge Karel.
      ja het ppsje is zijn 🙂 dubbel en dwars waard.
      Nee niet tegen zijn ballen maar zijn scheenbeen.
      Hij mag ook niet door duwen terwijl hij had kunnen lezen wat ik heb.
      Dan kan ik ook aangifte doen. Ik verrekte daana (nog meer) van de pijn.
      Pluk de dag, ik ga nog een poosje liggen,daar de pijn nu wat gezakt is. Mzl.

      • nu Rinus
        gelukkig maar , en ja geloof graag dat je pijn had van zijn actie
        toch maar eens met hem in gesprek
        slaap wel

        • Nee een gesprek is niet meer nodig Karel,
          hij heeft het aan een andere afdeling over gegeven, niet vanwege de schop, maar hij kan er niets mee. og te wel niets aan doen. Ze komen binnenkort bij me thuis om te kijken wat voor hulpmiddelen ik nodig hebt, dat zal beter gaan. Thanks maat en doe jij wat je moet doen. Mzl.

  6. mogge Rinus
    ja ik weet dat je probs er mee hebt maar ook dat je de weg weet
    en het is inderdaad de 🙂 waard
    suc6 in het ziekenhuis
    en evenzo goed geniet de dag

  7. dann wünsche ich dir für Mittwoch mal alles Gute, einen tollen Tag wünsche ich, Klaus

  8. Wünsche dir lieber Freund Rinus einen schönen ersten Oktober liebe Grüße von mir hoffe es geht dir etwas besser.Gruß und Freundschaft.Gislinde

  9. mogge Rinus
    ja zelfs elke dag dronken is regelmaat 🙂
    ben blij dat ik je heb kunnen laten lachen en dan is een 🙂 genoeg hoor
    geniet de dag

  10. Dank voor je bezoek Rinus! Mooie PPS. Ik hoop dat het je weer wat beter gaat 😉

    • Hallo lieve Sjer,
      Ik volg jou, dus als je wat nieuws hebt staan zal ik altijd langs komen, en natuurlijk schrijven, zal niet altijd dezelde dag zijn, daar het niet altijd goed gaat. het gaat nu weer iets beter, maar kan zo weer omdraaien. Woensdag naar het ziekenhuis, en dat is ook weer een heel gedoe met de scoot in de bus. Groetjes en liefs van mij.

  11. ha die Rinus
    ja dat werkt ook , maar ik wilde de foto viewer van wp eens proberen 🙂
    ja we troffen het , prachtig weer voor zo een wandeling
    ik genoot dubbel op , want ik ben dit natuurlijk gewend , ben er zo wat dagelijks
    maar mijn collega woont in de stad en komt niet vaak in de natuur zoals wij
    dat ik genoot ook omdat hij zo genoot 🙂
    wens je een gezonde nachtrust

    • Mogge Karel, je ik geloof dat graag dat je dan dubbel genoten hebt, als je een cvollega het moois kan laten zien war jij regelmatig van kan genieten, en dat ook doet ook. Het is mooi als je in zo’n omgeving woont. Hier hebben we ook wel wat bos, maar niet zo groot uitestrekt. Maar wel weer dicht bij het strand en de zee. zo heb ieder zijn stekkie. Ik woon gelukkig ook niet meer in de stad, ook al is Rozenburg een deelgemeente van Rotterdam geworden, maar heerlijkj rustig, en 50 meter van het park, met bomen vandaan. Huisje best naar me zin, alleen nog een hoop opruimen. maar zolang het kan eertst maar buiten, dan is dat klaar voor de winter.
      Pluk de dag.

  12. mogge Rinus
    ja ze zijn de 🙂 zeker waard
    en ook dat hier is de moeite waard , mooie streek
    ja jou slaap wijze zou niets voor mij zijn , ik slaap liever snachts en overdag wakker
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      ja zeker is het een mooie streek. dus de 🙂 waard.
      En wat is het verschil in de nacht of op de dag slapen.??
      Regelmaat is regelmaat toch, niet dan.??? Mzl.

  13. dich hält es ja ganz schön lange im Bett, wünsche dir gute Besserung, ein gutes Wochenende, Klaus

  14. Hallokes beste vriend Rinus op deze mooie herfstzaterdag,bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de leuke reactie op mijn kinderpps”Pret in het kabouterbos”wens jou nog een fijn weekend een stevige pol van Redgy & een hèèl dikke knuf van Marina xxxx

    • Hallekes lievertd, geen dank, het is een waar benoegen om op je blog te komen. Vind altijd wel weer iets (oud) nieuws. Jullie een fijne week, en Redgy een stevige pol, en jij een dikke knuffel met liefs van mij.

  15. ha die Rinus
    dank voor de 🙂 🙂
    maar ik denk dat die jonge dame van jou een kurketrekker maakt hoor
    ik sluit af en wens je een goede nacht

  16. mogge Rinus
    ja het zijn weer mooie ppsjes de 🙂 waard
    ja hoor voor jou is een pint als een ontbijt 🙂
    jij maakt van de nacht de dag en andersom 🙂
    slaap wel

    • hoi Karel,
      Ja de ppsje waren het zeker waard,.
      En het is maar hoe je het zien wilt, ontbijten ken ik niet. Doe ik al heel veel jaar niet meer.
      En je hebt gelijk dat ik het hebt omgedraait, en ben dus ongeveer een uur mijn bed uit.
      Ja het weer is prachtig, maar toch geen tijd om buiten te gaan werken.
      Te veel doen in de computer, en die mailtjes lopen maar op. Ze moeten toch een keer de deur uit.??
      Ga weer snel verder. Mak an maat.

  17. Hallo lieber Freund Rinus wünsche dir einen schönen Tag,ja mein Urlaub ist auch schon wieder vorbei geht alles so schnell,und jetzt bin ich erkältet Kopfschmerzen und im Halz schönen pps von den Frauen muss in mir aber noch mal in Ruhe anschauen.Grüße dich erst mal lieb von mir.Gislinde

    • Hallo meine liebe freundin Gislinde,
      ja dich is wieder zuruck, ich habbe das jetzt gesehen.
      Ich wahren wieder einige tagen auf meine bett, und jetzt so viele Arbeit in der computer.
      Wenn ich ein wenig Zeit ich komme bei dir schreiben. Schönes wochenende wünsch ich dich von mich.

  18. mogge Rinus
    ja een mooie pps en de vrouwen verdienen het ten zeerste
    jij dus de oplader aan de muur , van kleine schuur en je hebt een grote schuur dus ook anders spreek je niet van een keen kleine
    maar wat mij ook nu weer opvalt is dat jou dag en nacht ritme omgekeerd zijn 🙂
    dus ipv geniet de dag zeg ik maar welterusten

    • Mogge Karel,
      Ja de (meeste) vrouwen verdienen het ten zeerste.
      en inderdaad heb ik een kleine en een wat grotere schuur. de grootste hoort bij het huis, en de kleine is door een van de vorige bewoners erbij gezet. Maar deze kleine is makkelijker om met de scoot in te rijden, En daar heb ik iets gemaakt, waar de oplader in kan zakken, maar ook gewoon uit kan nemen, om als het nodig is mee te nemen. Dus hijj zelf zit niet vast. Een passende jerrycan genomen, en daar de bovenkant van af gehaald, en het goede aan de muur geschroeft, daar lan ik hem in laten zakken.
      Pluk de dag, ik ga slapen.

  19. dann hoffe ich, das es dir wieder besser geht, ich war über das Wochenende auch ziemlich angeschlagen, einen tollen Mittwoch wünsche ich, Klaus

  20. mogge Rinus
    ja een pracht weer ook die van Lidia
    de ander goed voor een lach en die zijn het die de dag kleuren , toch
    jij weer druk in je schuurtje , ik straks weer op het werk
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Ik ga zo slaapjes doen, en vanmiddag alleen dat ding maken voor de oplader, in de kleine schuur. het heen en weer slingeren van zo’n opladen is ook niet ten beste voor zo iets. Werkse straks en mak an.
      Pluk de dag.

  21. Goeie morgen vriend Rinus , vanuit Belgie
    ” ANIMALS AUTUMN.”
    wat een prachtige natuurbeelden heb je hier samen gesteld met mooie bewerkingen !!!!
    en om kompleet te maken nog een zacht mooi deuntje op de achtergrond !!!
    PRACHTIGE pps vriend Rinus!!!
    ik ga deze opslaan en ook doorgeven en mijn belgische mailvrienden, groetjes nog van vriendje Jeffy ***

    • Goede morgen M’n vriend Jeffy,
      dank je voor je mooie reactie.!!!
      ja ik weet wat ik erop zet op m’n blog. Het moet altijd wel mooi zijn in mijn ogen. Voor minder ga ik niet.
      En natuurlijk mag je hem opslaan, om door te sturen, nooit geen probleem dat weet je.
      Ik stuur jou ppsjes ook altijd door. van mij ook voor jou de groetjes terug.

  22. mogge Rinus
    nee ik lig niet meer op bed hoor , zit alweer hier en de koffie pruttelt
    ja een pracht pps en zo mooi alles en weet je dat krijgen wij nog 🙂
    dank dat je de fototjes ook mooi vond
    ik zal de dag beginnen
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Ook deze reactie is een dag later, hihi. Toen jij deze reactie gaf was ik nog op, maar geen zin meer om nog even antwoord erop te geven, daar ik naar m’n bed wilde gaan. Voor mij zal er nog een laatste sok bier in het flasje, en dan goed slapen. Mzl.

  23. ha die Rinus
    nee laat die tegels maar leggen door die meneer van werkspot
    jij hebt genoeg gedaan , dacht ik zo
    je hebt nog al wat spul te sorteren als ik het zo lees , en gebruik je het ook nog vaak
    ik heb de laatste jaren steeds dingen weg gedaan , welke ik het jaar er voor niet gebruikt had , jongen maar dat ruimt op
    kwam op zolder zaken tegen die er al meer dan 30 jaar liggen , van welke mijn pa en broer zeiden leggen laten , je weet maar nooit 🙂
    ik wens je alle suc6 met je schuur
    ik ga zo slapen
    wens ook jou een gezonde nachtrust

    • Hoi Karel, deze meneer is niet van werrkspot, iemand die m’n buurman heeft opgeduikeld, en hij heeft gelijk genoeg werk voor de komende tijd.
      Ja dacht het ook dat ik wel even genoeg (zwaar) werk had gedaan. Er is natuurlijk altijd wel wat te doen. helemaal stil zitten kan ik toch niet, en ook niet goed voor mijn zitvlak, wat nu wel aardig goed gaat. Ja dat is ook weer een heel verhaal. zal het kort houden, In Hoogvliet werkte ik nog en zijn veel spullen van mijn werk bij. Toen ik in Maassluis kwam, kwam ik er al snel achter dat ik daar niet lang zou blijven willen wonen, en alles gesloten in de opslagbox gedaan, zonder er naar om te kijken. Toen ik hier kwam moest dat snel gebeuren, en dus alles in de schur gepropt. En schuur dus tot aan de deur VOL. Nu na het uitsorteren en heel goed neer zetten kan ik een stuk in de schuur lopen, en eens kijken wat ik nog op Marktplaats kan zetten, wat nog goed en zelfs nog nieuw is. Dan kan daarna ook een hoop weg, en kan ik mijn schuur als werkplaats gaan gebruiken.
      Deze reactie is intussen een dag later. Whahaha. Grtjes.

  24. mogge Rinus
    dank voor de 🙂 en ja het is ook niet mijn muziek keuze hoor hihi maar het komt zo het komt
    jij inmiddels genoeg tegels las ik , dan maar bij mooi weer ( vandaag) rustig aan beginnen met stratenmaken zou ik zeggen
    suc6 en geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Dat je niets aan de muziek kan doen begrijp ik volkomen, als de pps verder mooi is heb je groot gelijk dat je hem plaatst.!!
      Ja tegles Denk ik nu genoeg te hebben, maar het zal niet gebeuren dat ik ze zal leggen.
      Inderdaad was het mooi weer, en heb dus de schuur onderhanden genomen, wat nog niet uitegzocht was alles naar buiten, en nu wel uitgezocht, en netjes terug gezet. Hier en daar voor enkele dinhgen gelijk een plaatjes gemaakt, en de rest ordelijk neergezet. Maar ben wel weer helemaal op. Ik moet nog eten maar wel eerst wat uitrusten. Grtjes

  25. Zondag rustdag haha…ja en dan kan je mooi de radio beluisteren 🙂
    Als je wakker bent tenminste…wat een tijden slaap jij grijnzzzzzz
    Dan ben ik een nachtbraker zeggen ze…pffttt
    Geniet je zondag

    • Wat is een rustdag.?? Toen ik nog werkte, begon ik op de zondag (eind ochtend of begin middag), en kwam zaterdags zelfde tijden weer thuis. En op Englang was het 2 weken aan een stuk rijden (gaan als de brandweer), en ook op de zondag lossen, (planten) en als er een ziek was, dan 3 weken aan te stuk, met één dag rust. Ik was er vanmorgen om 11 uur uit, en na het ritueel (medicatie innemen en koffie drinken) moest ik weg, die tegels halen. zouden er 20 zijn maar waren er 42. die moeten er dadelijk nog uit. Zit nu even aan de koffie. Dus wat betekend zondag.?? dan hoort toch de zon te schijnen.?? Ik heb nu geluk dat het nog (net) donker is, als ik naar mijn bed gaat. maar van de zomer zag ik het donker en weer licht worden 🙂 Ach je bent een laatslaper, maar ik durf geen nachtbraker tegen jou te zeggen. Radio beluisteren doe ik vanavond wel. Fijne rest zondag.

      P.S. heb jij zondag een rustdag.?? 🙂 🙂

  26. Goede morgen beste vriend Rinus,dit zijn prachtige foto’s van dieren in de herfst,die Nubia groep maakt ook mooie pps’jes,waren wel vele dia’s maar mooi om te bekijken,hartelijk dank voor de leuke reactie op mijn pps “Herfst melodie”,gisteren was het een mooie dag,vandaag wat minder maar geniet toch van je zondag …..hou je goed ,niet teveel werken….een stevige pol van Redgy en een dikke knuf van Marina

    • Hallo lieve Marina,
      Dank je voor je leuke reactie. Ja ik wist het dat het veel foto waren, maar omdat ze zo mooi zijn valf het wat minder op, en kijk je er graag naar. Inderdaad die Nudia groep maakt mooie ppsjes. Geen dank lieverd, graag gedaan een reactie zetten op je blog, bij je nieuwe ppsjes. Ja inderdaad is het vandaag wat minder, dus kijken wat het zal worden, na dat ik de tegels gehaald hebt, of het dan droog zal blijven om en schuur nog te ontruimen of dat het weer moet wachten. als het slechter gaat worden, dan heb ik altijd nog werk thuis zat. ….Een stevige pol voor Redgy en een dikke knuf voor jou van mij.

  27. mogge Rinus
    ja ze verdienen alle wel weer een 🙂 bedankt daar voor
    jij dus ff pleite en nadien nog weer om tegels weg , je bent er maar druk mee
    zou zeggen jij ook mak an
    en geniet het weekend

    • Ja Karel het blogje was weer prachtig, dus ze waren de 🙂 weer waard.
      Vandaag naar België geweest, en moegen de tegels halen, en dan kijken hoe ik me zal voelen, nadat ik ze de tuin hebt ingebracht, en hopelijk dus goed, zodat ik ook nog wat aan de schuur kan doen.????Als ik zover zal komen, is mak an er niet bij, dan is het weer doorgaan, en misschien daarna wel weer liggen, maar te tijd nemen wanneer het droog is, dat ik tenminste wat kan doen, met of minder pijn.,?? Gewoon afwachten.?? Geniet ook van het weekend, ook al moet je werken. Grtjes.

  28. Beste Rinus.. Erg mooi gemaakt de herfst foto’s en mooie diertjes,Nog even en dan is er weer genoeg te bespeuren he in het bos, Helaas lopen hier geen wilden dieren rond, ha ha .maar wat ik gezien hebt op de pps geweldig die wolf enz. genoten hoor .ga als het me lukt weer zoeken naar mooie plaatjes hier in het Wilhelmina park. Wel alles goed nat joh. momenteel.. Maar weekend 20 graden zeggen ze,,, Gr Cees

    • Hoi Cees,
      ja het is gelukkig droog, en als we het morgen ook zo kunnen houden, ben ik blij, dan kan ik alles uit (nog niet is uitgezocht) uit de schuur zetten, en uitzoeken, en het een plaatje geven. Dan hoop ik dat ik in het vervolg alles zo kan pakken, en niet van waar is dat nu, en het werk dan maar laten liggen, omdat ik het juiste gereedschap niet kan vinden. Ik ben gisteren weer heel veel voor je bezig geweest, en uitgezocht wat en waar je fouten zaten, en het je opgestuurt. Dus je weet nu wel een beetje wat je hier en daar fout doet. Kan dus weer aan de bergen mails beginnen, maar moet morgen ook nog even tegles gaan halen in Hoogvliet, en thuis binnen in de tuin brengen. en dan kiken hoe ik mer zal voelen.??? Gr. terug.

  29. Goedemorgen Rinus,
    Ik heb werkelijk genoten van deze schitterende pps.
    Voor ieder wat wils.
    Hondjes en poesjes en nog veel meer.
    Een prachtig seizoen is de herfst toch,vind je niet?
    Jij weer bedankt voor je uitgebreid bezoek op mijn blog.
    Ik plaats zo rond de drie dagen een nieuw blogje.Net als Nellie,30 reacties en dan weer een ander plaatsen.
    Succes met je klussen en het weekend wordt het mooi weer,een “ouwe wijven zomer”.. maar ook geschikt voor de mannen..hahaha 🙂
    Lieve groet van Corry.

    • Hallo lieve Corry,
      Ik dank je voor je mooie reactie.
      Ja, inderdaad veel dieren, en dus voor ieder wat wils.!!
      Ik hou zelf van alle dieren, zonder uitzondering.
      Je, ik ben weer op al jou blog gewesst, en wat achtergelaten.
      Ik zal er proberen rekening mee te houden, dat je zo om de 3 dagen een nieuw blogje hebt staan.
      Ik zet een nieuw blog, als ik echt iets leuks vind, en ook nog eens tijd hebt, om het te zetten.
      vandaag is er weinig van klussen gekomen, daar ik naar België moest, maar als het morgen drooh is zal ik zeker proberen wat te doen.
      Ik heb waarschijnlijk ook iemand gevonden die de tegels gaat leggen, als zijn prijs niet te duur is.?????
      Jij ook veel liefs van mij.

  30. ha die Rinus
    je hebt gelijk , maar kijk er nu eens naar , al was het waar
    wens je een goede nachtrust

  31. Ach, das warfen Auto, na, klar, bekommst es zurück, Klaus

  32. Zo gezien…nu dit is er eentje die ik zeker zelf ook achter gehouden had om te plaatsen 🙂
    Prachtig en als ik dan de labradors zie…prachtig.
    Wij hadden een blonde lab…zo lief

    • Ja hij is ook mooi, en zeker om hem zelf te plaatsen, en niet door te sturen.
      Ja labradors zijn prchtige honden, ik weet dat je een blonde labrador had gehad,
      maar de andere dieren zijn ook mooi, lief en aardig om te zien..

  33. Erg mooi hoor al die dieren in een heel mooie omgeving, liefs, Ann.

  34. goede middag Rinus,
    een voorstelling met mooie prachtige beestjes, was aangenaam om te zien.
    Vond het wel erg veel dia’s (84), jammer, dacht dat er geen einde aan kwam…..
    Wens je een fijne dag verder toe met zonnige groetjes, Greetje

    • Hallo lieve Greetje,
      ik vond hem ook heel mooi met die prachtige beestjes.
      ja inderdaad is hij erg lang met 84 dia’s. Eigenlijk niet normaal. Er zijn mensen die zoveel mogelijk dia’s prachtig vinden om er in te krijgen.
      Maar als je eenmaal kijkt valt het wat minder op, omdat het hele mooie foto’s zijn.
      De dag was droog, maar zeker niet zonnig, en geen tijd gehad om buiten wat te doen, wat wel goed zou zijn, maar er zijn ook andere zaken die wel eens voor gaan. Een hele fijne avond voor jullie.

  35. Je hebt inderdaad een hele mooie pps gevonden Rinus, ik heb er in elk geval van genoten.

  36. Weer zal ik vanavond pas kunnen kijken…hoe dat op de laptop moet weet ik niet…
    Dus tot vanavond…haha die ikzelf wil plaatsen hou ik ook achter 🙂

  37. mogge Rinus
    nu ik kan de glimlachjes hier terug brengen 🙂 🙂
    een mooie pps vol van prachtige dieren in een prachtige omgeving
    en ja de herfst draait al hoor , ik zie het hier elke dag aan de bomen ietsje veranderen
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Leuk dat je de glimlachjes terug breng, maar niet teveel hé, anders hou je niets over en ik zal ze je toch weer turug komewn geven.
      Ja ik dacht ook dat het een hele mooie pps is die ik hebt gevonden, in m’n mailbox. Deze dus eens een keer niet doorgestuurd.
      Ja dat de hefst al draat zie ik intussen ok, de bomen zij aan het verkleuren, maar gelukkig nog niet (veel bladeren die afvallen.
      Dus sterke bomen, en zal snel mijn plan uit voeren.
      Plak de dag.

  38. Lieber Rinus,
    Eine sehr schöne pps.!
    ich wünsche dir einen schönen donnerstag.

Geef een reactie

