Oude Treinen van de wereld – Alte Züge von die Welt   116 comments

 
Hallo beste / lieve vrienden en bezoekers op mijn blog 
 
Ik heb (dacht ik) een mooie pps uit de oude tijd gevonden 
 
die ik jullie wil laten zien. 
 
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.?? 
 
 

Photobucket

 
Even klikken op de afbeelding 
 
Eben klicken auf das bild 
 
Liebe(r) freunden und ander menschen auf meine blog 
 
Ich habbe eine schöne pps aus die alte zeit gefunden 
 
Ich hoffe das dich das auch schön finden.??? 
 
Beste / lieve groetjes van Rinus 
 
Liebe(r) Grüße van Rinus
 
 
Posted 20 oktober 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

116 responses to “Oude Treinen van de wereld – Alte Züge von die Welt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Einen wunderschönen Tag wünsche ich dir, vor allem gutes Wetter und alles Gute heute am 11.11., Klaus

  2. mogge Rinus
    als pps verdien ze de 🙂 alleen jammer dat het onderwerp het niet doet
    alhoewel het feit dat we er bij stilstaan dat wel weer doet
    ja elke oorlog is smerig en deze was dat zeer zeker , de stad Rotterdam kan daar zeer zeker van mee praten
    maar ik ga verder met de dag van vandaag
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Ja de 🙂 natuurlijk verdient. De ps of te wel het onderwerp is wat zwaar, maar netuurlijk wel om bij stil te staan.
      Ja, van de binnenstad en omstreken was niet verel meer over, en repareren was er niet veel meer. Zuid is er nog goed vanaf gekomen.
      Zo de blogs en de reacties verwerkt, daar ben ik weer mee bij.
      Pluk de dag.

  3. mogge Rinus
    ja de 🙂 zeker waard beide ppsjes , ok over smaak wat betreft muziek valt niet te twisten , maar ik denk dat velen deze wel mooi vinden
    dus de tegels liggen er in , maar moet nog werk aan gedaan worden , maar al in al kan je tevreden zijn , toch
    als ik naar de tijden kijk dat jij een afspraak maak , 2300 uur , dan zeg ik bekijk het maar en ga naar bed hihi
    ieder zijn ding
    ik zeg geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Ja de tegels liggen, maar moet nog wel het een en ander aan gedaan worden.
      Die afspraken maak ik niet. Nij komt gewoon omdat hij het licht van de keuken ziet branden, en dan voor een babbel.
      En ik werk het liefs in de nacht, dat gaat het internet zneller, maar ieder zijn eigen gedachte daar over.
      Mzl

  4. ha die Rinus
    dus drukte genoeg , hoe is het met de tegels , liggen die goed of zijn ze door alle regen al weg gespoeld
    mooie ppsjes inderdaad zeker de 🙂 waard
    ja foto album linken via skydrive is niet echt optimaal
    wens je een goede nachtrust , zeg dit helaas tegen beter weten in
    mzl

    • mogge Karel,
      jade psjes waren leuk en mooi dus hun 🙂 waard.
      Ja de tegels zijn nog niet uit de tuin gedreven, maar er zitten wel enkele verzakkingen in, dus moet die man toch eens bellen. Daarbij moet aan de huis kant toch een stuk open, en diep graven daar de waterleiding in de tuin (onder de grond zou lekken en niet onder het huis. Dus moet de leiding bij het huis opzoeken en dan daar de kreen omhoog werken. Word op 2 december gedaan. Ook al is de tuin betegelt, wil niet zeggen dat hij klaar is.!!!! Is nog wel het een en ander aan te doen. Dan ook de over zijnde tegels moeten nog weg (gratis aanbieden op marktplaats) enz.
      Wat Skydrive betreft : lukt het wel, als je het in aparte mappen plaatst, dan kan je daar de link van zetten, maar van één map krijg je altijd de ÉÉRSTE foto te zien. Ja jij weet al beter, hihihi. Zal werl dag rust worden. mzl.

  5. Goede morgen beste vriend ,bedankt voor je mailtje en een superlieve reactie op mijn pps”Fantasia”op mijn blogje,hou het wat rustig dit weekend lieverd en geniet en relax een beetje,een stevige pol van Redgy en een hèèl dikke knuf van mij met liefs Marina xxxx

    • goede morgen lieve Marina en redgy,
      dank je voor je schrijven, en we blijven op zijn tijd mailen, en je pps is het waard om een goede reactie te schrijven. Ik moet het juist van het weekend hebben om iets te kunnen doen, maar als degene die zou helpen niet op komt dagen, is het niet leuk meer.
      Voor jullie een fijne zondag en voor Redgy een stevige pol en voor jou een hééélé dikke knuffel met liefs van mij. xxxx

  6. lass dir Zeit mit allem, denke an dich und deinen Gesundheitszustand, möge der Tag für dich schön werden, Klaus

  7. mogge Rinus
    je was om 04:23 wat voorbarig met je laatste nacht is voor bij 🙂 dienst is tot 06:00
    nu ben ik thuis en ook al aan de was en zodra die was hangt ga ik liggen
    ja een heel relaxte pps 🙂
    nu ik wil zeggen geniet de dag , maar jij gaat ook slapen
    mzl

    • Mogge Karel,
      ik bedoelde ook als je thuis kwam. Ik denk er niet aan dat jij het op je Betty kan zien. Ik heb mijn internet van mijn foon uit laten zetten, zo veel (of niets doe ik er op, en kost me dus teveel. Ja ik ga ookj slapen, slaap lekker en goed uit. En pluk de dag.
      mzl.

  8. mogge Rinus
    ik gelukkig wederom goed geslapen dat kom de laatste nacht ook wel weer door
    Ja een mooie pps en een mooi passend plaatje inderdaad , dank voor de 🙂
    en dan maar een goede werk nacht 🙂
    mzl

    • Ja zeg dat wel Mogge, voor ons beide Karel, hihihi
      Ik ga nog even 2 uurtjes liggen en dan hpen dat ik door het achterstalliege werk heen bent, en gelijk aan het nieuwe kan beginnen.
      Ja het was ee mooi ppsje met en prachtig plaatje. Oké, dan gaan ws wederom samen de nacht in. mzl.

  9. dann erhole dich mal, lieber Rinus, ich grüße ganz herzlich, Klaus

  10. mogge Rinus
    ja de 🙂 meer dan waard , dank daar voor
    jij maakt dus van de dag weer de nacht , nu ik ook
    slaap wel

    • Mogge Karel,
      Ja, op de dag kan ik niet wakker blijven, en ‘s-avonds laat wen in de nacht wel. En daarbij werkt het sneller in de nacht, en geen mailt meer tussendoor. Heb nog een partijtje te doen. De meisjes zijn nog niet klaar met me. hihihihii
      Slaapse ik ga nu ook afsluiten.

  11. danke auch für dich alles Gute , Klaus.

  12. mogge Rinus
    dus ik kon je niet blij maken met de links
    maar ik zag de lach bij het plaatje 🙂
    ik wens je een fijne dag

    • Hoi Karel,
      nee voor mij hebben deze links geen nut, ondat het fietsen al lang niet meer gaat, en lopen ongeveer 25 meter. En het binnenste van m’n computer zagt me weinig, dus daart heb ik ook niet veel aan, maar je blog staat er niet alleen voor mij, toch. een aantal mensen ziet er toch aardig wat brood (fietstochten) in, maar met dit weer zal het voor hun ook niet gaan zijn, alleen maar kijken, voor als het goed weer is. Ja de 🙂 was om dat ik hem al kende, en wist waar het op uit zou draaien. Die moet je naar de marokkezen sturen 🙂 :). Rustige dag hoop ik voor jou, en vanavond de deur uit. MZL.

  13. danke, mein Freund, für dich natürlich auch eine richtig gute Woche, Klaus

  14. mogge Rinus
    ja ik las een reactie op wp onder het vorig blog , zo van die kontjes mogen wel weer eens of zo , en daar dacht ik dus aan , maar ben niet verder gegaan om er een pps onder te zetten ,moe als ik was ben ik het bed ingedoken , ja soms zijn er te weinig uren in een dag 🙂
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Je ik begrijp het volkomen, zou leuk geweest zijn wat pikante ppsjes eronder, maar ik weet al te goed, dat als je weinig tijd hebt, dat het niet zal lukken, en bein je eraan, zal het juist fout lopen, en ben je nog langer bezig. Vaak tijd te kort, en moet je maar wat improviseren. Ja de moeheid schiet bgij mij ook wel eens op het verkeerde moment, en val ik in slaap op m’n stoel. Voelhet niet eens aankomen, zomaar ineens, midden in het werk. Pluk de dag.

  15. Zo kom eens ffkes kijken hoe het met je nieuwe blogje staat…
    Hoe gaat ie?
    Niks meer vernomen en geen bericht goede berichten toch?
    Ja wel een reactie maar je snapt um vast wel 🙂
    Trusten…en niet op je stoel hè…doei

    • Hoi Nellie,
      zoals je ziet loop ik hiermee ook al achter. Ben met alles een inhaal bezig, soms moet ik het in omgekeerde vorm doen, als dat ik het gewend ben, anders zou het helemaal uit de hand lopen. Nee het is er nog niet van gekomen van het blogje van mijn tuin, daar het toch ook een hoop werk is. Ja m’n tuin is betegeld, maar moet bij het huis ook nog eens open, vanwege lekkage van de buitenwaterleiding, en er staan een berg tegels (die ik over heb, maar ook een partij zand. Dus eigenlijk is mijn tuin nog (lang) niuet klaar. Maar ken er nu wel gewoon lopen. Dan zijn er ook wat foto’s bewogen, en moet die met droog weer overmaken. Komt allemaal goed, alleen wat later, helaas. Grtjes doeii

  16. Rinus 🙂 vroeg of laat
    duits of weetikveelvanwaar 🙂
    zijn mij gelijk
    dit zijn ppsjes verzekerd van een 🙂
    wens je een goede nachtrust

  17. schönen Sonntag wünsche ich, Klaus

  18. Lieber Rinus, da will ich dir mal die Daumen drücken, dass du mal etwas Ruhe vor den Schmerzen hast, ist ja echt ätzend immer mit Schmerzen zu leben, alles Gute für dich, Klaus

  19. mogge Rinus
    nu het moet nog gaan gebeuren hoor , daar moet ik echt ff voor gaan zitten en het filmpje stap voor stap ff bij de hand , maar inderdaad als het euvel er mee wordt op gelost is dat goed , zo niet dan een ander toestelletje halen
    ik zeg proost en geniet de dag

  20. Hallokes Rinus een zeer mooie presentatie,en mooie treinen,mijn grootvader was machinist op de treinen,nog die oude stoomtreinen,het was toen het nog kolen scheppen was hè,nu geen plezier meer om er te werken,want nu worden ze in elkaar geslagen,waar gaan we naartoe hè,ook een mooi lied uit mijn tijd van Richard Anthony,toen waren er veel franse liedjes,nog een lieve groet van Redgy en een knuffel van mij met liefs Marina xxxx

    • Hallo lieve Marina en Redgy,
      Dank je voor je mooie reactie. Ja bij die stoomtreinen moet je inderdaad kolen scheppen, en ze zullen nog wel rijden alleen niet (veel) hier. Amerika en Australia, daar rijden ze echt nog wel, en ook de dieseltreinen. Daar word weinig gebruik gemaakt van treinen op stroom. En hier wel eens een klein streintje, in de zomertijden. Groetjes voor jullie beide en jij een dikke knuffel.

  21. mogge Rinus
    ik zit de mailbox te legen en kom die dus van zelf tegen
    ja jij melde het al , had het gelezen hoor , maar dan denk ik nog niet aan verwijderen , toen Greetje het me vroeg heb ik dat gelijk gedaan , ik vind het ook niet meer dan terecht en wie weet staat de echte dus binnen kort wel hier
    Ja ook deze van Roosje is een pracht en de 🙂 meer dan waard
    ik zal verder , heb de was al draaien en zit aan de koffie , wil zo als het droog is ff naar de suup dan de was ophangen en naar het werk ppfftt
    goed dat je nu de ppsx kan openen
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      zo de laatste en dan is dit ook weer bijgewerkt. Mijn mailbox zal nooit leegkomen, blijft altijd wel een partij in staan, en komt altijd veel bij, zat van de week op 235 in m’n INBOX en nog veel meer in mijn OUTBOX. had toen ik ging slapen, geen zin meer om deze een groot aantal te verwijderen. Maar ook deze zal nooit leeg komen, plus al de andere mappen. De mail stuurders hebben allemaal een eigen map, anders is het niet te overzien.
      Maar toen ik werkte had ik het druk, maar wel geregeld, en nu heb ik het ook druk, maar ONgeregeld. En daar zit een groot verschil tussen.
      Zal wel weer aardig wat werk gaan doen, zodat het toch weer een deel minder word, maar helpt toch niet, wat de ene kant uit gaat, komt er aan de andere kant weet binnen. hihihi
      Truste voor straks, en zie denkelijk straks nog wel je nieuwe blog.

  22. Hallo lieber Freund Rinus wünsche dir einen schönen Tag und hoffe es geht dir gut.Ich wollte dir nur einen schönen Feiertag wünschen und schönes Wetter lieber Gruß von mir deine Freundin Gislinde

    • Liebe, liebe Gislinde,
      ich wahren viel krank. Sehen auf deine blog die letzte. Danke für dien liebe wünsche. Ich hoffe dasd ich wieder schnel zuruck binst.
      Ich weis nicht ober das wetter, nicht gesehen. Ich Grüße dir ganz lieb, und daken für deine Freundschaft, mit liebe von Rinus

  23. mogge Rinus
    ik heb overal water van douche tot wc en alle andere kranen alleen deze geeft nu geen water , ik wacht het af
    Ja het zijn ppsjes de glimlach waard , of het een imitatie van 1 van Greetjes creaties is , is mij niet bekend , ik kreeg deze ook maar in de mail
    ja ik hoop dat het droog blijft de vrije dagen zijn weer gedaan
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Ja ik zou ook nog grag een paar mooie droge dagen willen, dan kan ik de woonkamer voor een deel buiten zetten, nu de tuin klaar is, en heb ik ruimte om iets op te gaan ruimen en gelijk tijdig schoon te maken, want alles is toen zomaar in de kast geduveld, zoals het uit Maassuis uit kwam, zou nog schoon gemaakt worden, maar is niets meer van gekomen. Dus zo blijft het een pakhuis, en niet iets om eens te gaan zitten. Er is nog zoveel te doen dat ik van de bomen het bos nog niet kan zien, en dan is de zin snel weg.
      Het ppsje was zeker niet van mij afkomstig, anders hed ik wel de goede gestuurd. Zet over enkele dagen die ik je gestuurd heb er maar op, dan is het weer goed voor die lieve schat van een Greetje.
      groeten.

  24. ha die Rinus
    dank voor de glimlachjes en ja Nellie verdiend die ook , staat voor een ieder klaar
    wij gaan al een tijdje mee , vandaar dat we spreken van maotje
    ik sluit zo af en wens je een gezonde nachtrust

    • Avond Karel,
      ook hier loop ik een beetje mee achter. Dus alles even wat bijwerken.
      Wanneer ik vind dat de 🙂 waard zijn krijg je ze van mij.
      Ook ik loop al een aantal jaartjes mee, alleen waarschinlijk in een wat andere groep, bij Space.
      Ja ik mag gerust ook zeggen dat Nellie een lieve vrouw is, en dat ze zeker helpt waar ze kan.
      Maar zo kloos als jij en zij is zal het nooit worden, maar zou wel wat pretiger voelen. Komt misschien ooit nog wel eens.
      Zij heeft veel voor mij gedaan, en geholpen, en was blij dat ik met die pps wat terug kon doen, waar ze blij mee is.
      Oh, ik moet die andere lieverd ook nog schrijven, want op alle blogjes die voorbij zijn heeft het geen zin meer om te reageren.
      Zal ze uitleggen wat er gaande is geweest, en hoe druk ik het heb gehad, en nog steeds.
      Truste, ook al heeft het op dit antwoord geen nut meer. Staan er nog een paar boven. Mzl.

  25. wens je een fijne avond toe Rinus en hoop dat je tuin inmiddels klaar is,
    lieve groetjes, Greetje

  26. schade, aber auf ein neues und sonst alles ok, einen schönen Tag für dich, KLaus

  27. mogge Rinus
    allereerst de hoofdzaak , de mooie ppsjes welke jou :)jes zeker verdienen , dank daar voor
    dan dit , ik schop tegen niemands schenen , maar ik zag de felicitatie staan en schoot in de lach , en lachen is altijd goed mijn vermoeden is toch dat jij de namen op die datums hebt ingevuld , dat doet msn niet want die weet dat nier , toch
    nu zet Nellie op de dag van morgen en haal rebbeltje weg , want dat is een alias
    zo ook weer uit de wereld
    wens ik je suc6 met de tuin en ja dus ook het weer , het lijkt beter dan gister
    mzl

    • Mogge Karel,
      Ja de ppsjes waren leuk en dan ook natuurkijk de 🙂 jes.
      Je kon / moest voorheen wat gegevens in vullen zo wel bij MSN als bij Hotmail. Zo kan ik ook zien dat jij hebt ingevult JO JO en je datum 1-2.
      Er zijn ook een aantal mensen die hun volledige geboorte datum hebben ingevuld. Voorbeeld van mij zelf : 26-02-1948, met wat meer gegevens.
      Dat heeft Microsoft aan elkaar gekoppeld, waarschijnlijk met een Amerikaans en een Europees systeem, dat zou het verschil van de datums moeten zijn.
      Ik heb daar niet met de paplepel ingegoten en ook niets zelf inggevult. Hoop dat dit uit de werend is geholpen.
      En ja de tegels komen er vandaag allemaal in, dan is de tuin klaar. Dan nog even wat foto’s maken en dan vanaf de lente af de foto’s plaatsen op m’n blog.
      Grtjs.

    • Morgen Rinus. Weer even gekeken op jou site. Begrijpen doe ik het allemaal niet, waarom al die onrust.. Ik probeer ook wat te doen op mijn site,
      maar zo als je weet zit ik ook niet goed in mijn vel. we zijn toch gewone mensen.. ik zie dit als een hobby. En pesten joh dat zie ik niet in deze site??
      Groetjes en sterkte Cees

      • Hallo Cees,
        Ik ben ook al een poosje extra ziek, maar moest afgelopen donderdag en vrijdag mijn tuin onkruidvrij maken, want zaterdag werd er getegeld, maar hij is er niet mee klaar gekomen, dus kwam maandag terug, maar na dat het het hle weekend flink had geregend, kwam hij maandag wel, maar voelde aan het zand en het was te nat om te tegelen, dus dinsdag weer er heel vroeg uit. Het zand was nog wel nat, maar hij is toch verder gegaan en het ook afgemaakt. Dus wat al een beretje in de stress. En het andere zijn privé zaken.
        Groetjes terug.

  28. mogge Rinus
    dank voor de 🙂 jes
    ben bang dat er vandaag ook niet getegeld wordt
    suc6 en een fijne dag

    • Hoi Karel,
      Geen dank vriend.
      Nee er word inderdaad niet getegeld, daar het zand TE nat is, en als hij daarop gaat tegelen, dan is da grote kans dat het later gaat zakken.
      Gelukkig staat er veel wind tot stormen toe maar ook toch wel behoorlijk wat zon, dat tesamen, zou mogelijk kunnen zijn dat hij morgen wel verder kan tegelen. Zal blij zijn als het af is dan ben ik van dat gedoe af. zo gauw het klaar is komt er een blog met foto’s van het verloop van deze tuin.
      Ik ga verdert met de mails en als ik klaar ben daarme, kan ik zw verzenden. Dan hebben de meisjes ook weer wat te doen.
      Jij ook een fijne dag.

  29. goede middag Rinus,
    hartelijk dank voor je mooie reactie op mijn ppsx.
    Gisteravond naar de uitreiking geweest van Blauwhartje’s nieuwe gedichtenbundel,
    was erg leuk haar persoonlijk te leren kennen.
    Dit ppsje en Onzichtbaar, Zichtbaar zijn op groot scherm afgespeeld,
    was echt heel mooi om te zien,
    Ondanks de storm en regen toch een fijne zondag toegewenst, liefs Greetje

    • Goede middag Greetje,
      Ja het is al haast weer avond, en heb weinig van de stark en regen meegekregen, daar ik op bed heb gelegen. Zit net aan m’n eerste koffie.
      Ik gellog graag dat het leuk is geweest, om iemend als Blauwhartje te leren kennen waarvan je al vele gedichtjes heeft gezet op je ppsjes.
      Het moet ook heel leuk zijn geweest om je eigen ppsjes op groot scherm te kunnen zien, en misschien een beetje gebloost.???
      Jij moet volgens mij een echte fijne avond hebben gehad.
      Mijn week is mider goed verlopen. vanaf het weekend tot donderdag half van de dag op m’n bed gelegen daar ik niet op of neer kon.
      Donderdag middag en vrijdag de tuin onkruid vrij gemaakt, en zat er totaal doorheen, dus weinig slapen vrijdag nacht (1 uurtje).
      Dit venwege dat iemand zaterdag de tuin zou komen betegelen, en ook een groot deel hebt gedaan, en maandag vroeg terug komt om het af te maken.
      dus gisteren weer niets anders als veel pijn, en kan dan toch niet slapen, dus pas in de ochtend naar m’n bed gegaan en er nu zo een goed uur uit.
      Heb vannacht de mailtjes zover klaar gemaakt voor verzending, en moet nog een portie doen, dus gaat laat in de avond de mailbox uit.
      Morgen om 5 uur op, en me klaar maken voor het andere deel van de tuin. als dat klaar is komen de foto’s van het verloop van m’n tuin op m’n blog te staan. Ik hoop dat sommige mensen kunnen begrijpen dat ik niet bij iedereen langs kan komen op hun blog, in deze zware tijd.??
      Groetjes voor jou en een fijne avond, en een prettiege week, en graag even duimen dat het morgen redelijk weer zal zijn. Liefs van Rinus

  30. Hallo lieber Freund Rinus ich wünsche dir ein schönes glückliches Wochenende,sind ein paar Tage an der Ahr hier ist das Wetter schön waren auch schon wandern ich grüße dich lieb von mir.Gislinde

  31. doe ik heel graag 🙂
    ja als ik vanavond thuis kom van het werk zet ik de klokken terug
    mzl

  32. ouwe snoepert 🙂
    nu doe jij vandaag wat kijken en koffie verzorgen
    en dan maar een goede nacht slapen nadien
    mzl

    • En jij dan.?? jij begon met spelen. en zoveel jonger ben je nu ook weer niet. Voor mij zou het de enigste fysio zijn die ik mag hebben. hihihii
      Ja die man is al bezig, en we hebben al een bakkie op, maar gaat niet staan te kijken al die tijd hoe hij dat doet. Hij ken zijn werk, en ga over een half uurtje wel weer eens kijken. Want zitten kijken vind ik zo lullig, en staan gaat niet lang. Dus hij zoekt het maar uit. Zal voor zijn, en zeker voor mijn koffie zorgen. En als ik me vanavond goed zal voelen, ga ik wat vroeger naar m’n bed.?? mzl.

  33. mogge Rinus
    ja ppsjes voor een ieder wat wils , nu ik wil wel met de dame spelen ,maar hoef geen blauw oog hihi
    dus 2 uurtjes slapen en er weer uit , doe je toch niet goed volgens mij en ook het weer werkt niet mee
    dat ik zeg suc6 ermee

  34. Wünsche dir lieber Freund Rinus einen schönen Freitag und ein gutes und glückliches Wochenende für dich.Lieber Gruß und Freundschaft Gislinde

    • Danke liebe Gislinde,
      Ich habbe bis donnerstag morgen auf bett gewesen, und donnerstag und freitag gearbeit in die Garten.
      Ich hatte die letzten 2 Tage in den Garten
      Entfernen von Unkraut.
      Ich habe eine Menge Schmerzen die letzten zwei Tage, und ich fühle mich nicht gut
      jemand kommt heute legen die Fliesen.
      Ich schreibe heute dich und Klaus.
      Meine verontschudiging, dass ich nicht in dieser Woche zu schreiben

  35. mogge Rinus
    dus je hebt geen kinderen de klus kunnen laten klaren voor een heitje , nu suc6 vandaag
    ben blij dat ik je iets nieuws kon laten zien en dat je lekker hebt kunnen griezelen hihi
    ja weg met al die zooi , maar dat zal wel niet gaan gebueren
    nu ik kom de dag wel door hoor
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Nee helaas niet, dus zal er vandaag zelf nog eens aan moeten beginnen, misschien dat er nu wat grotere kinderen zijn die wel even willen helpen. voor hun is het snet gebeurt.
      Ik geloof dat ik de 🙂 vergeten ben.?? zal door de moeiheid gekomen zijn en dat de LIKE niet wil werken (bij mij althans. Nu neem voor elke pps een 🙂 + 1 voor de geiser. Ach dat griezelen is alleen voor de dames, die zijn er blij mee, maar owee als er echt gegriezeld word, kruipen ze diep in een hoekje.
      Pluk de dag. Ga nog even slapen. Mzl.

  36. mogge Rinus
    ja info en mooie dingen weer genoeg op m’n blog
    en ik ben blij dat jullie er van genoten hebben , moet je altijd maar afwachten
    wens je suc6 met de tuin en de voorbereiding op het tegelwerk
    mzl en geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Ja het is inderdaad altijd maar afwachten wat een ander er van vind Er stond genoeg op waar iemand iets uit kon leren, en ook mooie digen, zoals de pps, en het filmpje. Ja ik zaql vanmiddag mijn best doen zoveel mofgelijk te kunnen doen aan de voorbereiding van het tegelen. En als het me zelf niet lukt (onkruid uithalen, zal ik wel wat jongens roepen, die het best wel willen doen, voor wat euro’s. Ik wil daarna toch wel een beetje behoorlijk kunnen zitten, en niet met veel pijn m’n bed inkruipen. dan maar wat geld er tegenaan, en wat jongens het laten doen.
      Pluk dfe dag, en maar een heerlijke wandeling, mzl.

  37. Goedemorgen Rinus,
    Wat een prachtige pps van de treinen,vooral die geschilderd zijn.
    Knap werk,hoor.Ik kan het niet.
    Nog een fijne dag.
    Liefs van Corry.

    • Hallo Corry,
      wat lief van je dat je even langsd bent gekomen. Ik ben er bij jou nog niet aan toe gekomen. En zal wel weer aardig wat achterlopen.??? Maar ook verschikkelijk druk, ook deze week veel te doen, als ik het tenminste gedaan krijgt.??? Weer zwaar werkte doen. daar ze eind van de week tegels komen leggen in m’n tuin. Ja het is een mooie pps, en ook heel mooi geschilderd, Zo snel ik even tijd heb, kom ik bij je langs lieverd.
      Heel veel liefs van mij.

  38. mogge Rinus
    geen noodweer gezien , wel een pracht wandel dag bij schitterend weer
    ja de avonden wat kouden , maar vergeet niet we zijn eind oktober
    vandaag maar weer zien wat het wordt
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Hier evenmin slecht weer geweest, en natuurlijk word het in de avonden en nachten ook kouder, ik ben me ervan bewust dat het tegen eind okteber loopt. Een moeilijke mand voor mij, maar gaat steeds beter. En ik geloof graag dat je een pracht wandeling hebt gehad. kon ik het nog maar, maar helaas.!!!!
      Truste voor straks

  39. Mal schnell einen lieben Gruß an dich ich hoffe es geht dir gut ich gehe gleich Wandern ist mal schönes Wetter liebe Grüße an dich und Freundschaft.Gislinde

  40. mogge Rinus
    ja ik ben op tijd van bed en best fit ook , dus de dag kan beginnen , terug naar station is per bus
    dus van de week liggen de tegels er in en is het om je huisje weer zo het hoort , nu we zullen het zien
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      ja ik hoop het van ganze harte dat het eiundelijk dan zover zal zijn, eind van de week. Had eigenlijk een half jaar eerder moeten zijn, dan had ik tenminste van de tuin kunnen genieten. Wie weet nogt een paar leuke dagen, maar toch niet om het hele tuinmeubilair voor de dag te halen. Maar met wat leuke drogen dagen kan ik wel beter de schuur leeg halen en alles bij elkaar zetten. Dan komt er buiten tenminste schot in.
      Geniet van je dag en van je wandeling, mzl

  41. Gaaf Rinus de Afbeelden van de mooie treinen!!! ik ben net uit mijn bedje veel probleem s vannacht dus maar rust houden Gr van Cees

  42. Ha Rinus…een prachtpps maar een abrubt einde.
    Het zijn mooie platen…zelfs een herfstafereel…ja een goede keuze…
    Groetjes en fijne nieuwe week 🙂

    • Vergeet ik het nog…vind die geschilderde platen vooral erg mooi 🙂

      • Hoi Nellie,
        Ja had ik ook gedacht dat het een pracht pps was om op de blog te zetten. Maar wat jij met abrubt einde bedoel is mij niet duidelijk. de muziek is gelijk ten einde als de afbeeldingen, en het is geen pps van mij zelf, anders had ik er wel een iets ander einde aan gemaakt. Jij ken mijn werk intussen. Ja ik bekijk eeerst iets goed, voor ik het op m’n blog zet, dus ook de herfst taferele. En vaak kan je niet zien of het foto’s of schilder stukken zijn. Maar ze zullen best nog rijden in Amerika en Australië.??!!!! En misscien al gelezen dat ze vrijdag of zaterdag tegels in de tuin komen leggen.?!! En het zou in één dag klaar zijn. Dan komt er een foto serie van het verloop van m’n tuin op m’n blog (zonder pps), denk ik.?
        Jij ook groetjes en een fijne week.

      • Ja inderdaad, maar vaak zie je het verschil niet meer tussen foto’s en geschilderde platen.

  43. Wat een prachtig gezicht Rinus al die treinen die er vroeger reden, waren ze er nog maar die gaven niets om wat blaadjes op de rails. Waren ze er nog maar dan maar wat meer rook de lucht in het zal onze tijd wel uit dienen en na ons de zondvloed 😉 Liefs, Ann.

    • LIeve Ann,
      Ja het is ook een prachtig gezicht, en dus ik heb een goede deal gedaan met deze pps. Ze zullern nog wel rijden, hier in Nederlend (de kleine modellen) op pretparken, en ik kleine binne lijnen. maar zeker ook de grote in Amerika en Australië, daar zullen ze ze ook regtelmatig rijden, samen met de diesel lokomotieven. En die rook is merenzijds stoom, en wat kolen, maar vroegen liepen ze niet zo te zeiken over zulk soort dingen, maar ze bleven wel rijden. Liefs voor jou en een likje voor Mandy.

  44. Liebe Grüße, habe mit meinem PC zu tun, leider macht er wieder Probleme, alles Gute, Klaus

  45. Goeie middag vriend Rinus,
    ” TREINEN…”
    wat een prachtige beelden van die ouwe locomotieven,,,echt SUPER MOOI !!!!!!!
    ik heb alvast zitten genieten van deze zo mooi pps !!!!
    lieve groetjes van vriendje Jeffy uit Belgie ***

  46. Een mooie pps met die oude treinen, ze reden tenminste nog, dat kan je kan de “Fyra” niet zeggen.

  47. mogge Rinus
    je gaat dus tegels legen , ja die horen ook niet gestapeld te zijn 🙂 suc6 er mee
    ja wie weet zijn ze bekend , maar ze zijn zo mooi en zeker de 🙂 waard
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      ja ik ben wat later dan jij, maar ook weerr mogge. NEEN IK ga geen tegels leggen. Tern eerste is het mijn vak niet, en zal er niets van terecht komen, zullen putten en bulten worden, en daarbij als ik hooguit 5 tegels hebt gelegt, zal ik de vertdere dag (2 dagen) op bed vertoeven.Nee ik heb iemand gevonden via werkspot.nl, daar kan je elk karwei laten doen. Ik vind de prijd nog wel meevallen, maar het had goedkoper gekunt, als m’n vriend me niet in de steek had gelaten. Maar zo is nu eenmaal het leven, vertrouwen in vrienden moet je niet hebben. Ik neem aan dat jij al op je bed ligt, voor straks op tijd en vit uit te zijn. Geniet van je dag en mak an maat.

  48. Hallo lieber Freund Rinus wünsche dir einen schönen guten Morgen ich kann nicht schlagen und da dachte ich schau mal was der liebe Rinus so hatt.Schöner alter Zug ist auch sehr schön.Ich hoffe es geht dir was besser du armer ich wünscht dir eine glückliche neue Woche mit lieben Grüße von mir Deine Freundin Gislinde.

    • Liebe freundin Gislinde,
      Danke für deine komentare. Ich schlfen auch nicht um dieze zeit, ich hatte arbeid am computer. Hinter die zug ist eine PPP. bitte eben sehen.!!! Nien das geht niecht besser. Die schmertsen zal alzeit bleiben. Ich wünschst dich das auch, eine schöne glückliche neue Woche und von mich auch viele liebe Grüße zuruck, deine freund.

  49. ik slaap nog niet Rinus
    laten we het houden op het dumpen van ouwe zooi in wat men ook wel noemt ontwikkelings landen
    en dat terwijl er in dit land geen moderne trein kan rijden zonder vertraging
    voor de winter klaar lees ik , ik neem aan je blog , en niet de ns
    slaap wel

    • Ik slaap zeker ook nog niet. moet nog aardig wat mails wegwerken.
      Of het nu dumpen is naae ontwikkelings landen weet ik zo net nog niet. Denk at er nog genoeg rijden van die stoom en diesel lokomotieven in Amirika en austratië.??
      Wat nu m’n blog, dat staat er toch al, de de volgende hoop ik volgende week als de tuin dicht ligt.
      Wat de ns betreft heb ik altijd gehoort, zowel in de herfts (bladeren op de rails) als ik de4 winter, vertraging zus en vertraging zo. Ik weet er verder niets van want de laatste keer dat ik in een trein hebt gezeten was in mijn kinderjaren, en toen hoorde je dat nooit. Greertings

  50. goede avond Rinus,
    heb hele mooie treinen in deze pps gezien,
    voor straks welterusten en morgen gezond weer op,
    lieve groetjes Greetje

    • Goede avond greetje,
      ja ik vind het moiiere treinen als tegenwoordig, en die bleven rijden. Er zullen er nog genoeg over de wereld rijden neem ik aan.
      Voor jou ook truste, ik ben nog wel even bezig. Jij een gezonde nachtrust.
      Lieve groetjes van mij terug.

  51. Rinus de tijd is oud , de pps nieuw
    in die tijd dat deze treinen reden was er geen pps
    sommige beelden herken ik , nee niet uit die tijd , maar ik vermoed uit andere ppsjes
    ik sluit zo af en wens je een goede nachtrust

Geef een reactie

