Herfst Symfonie – Herbst Sinfonie   70 comments

 
Hallo beste / lieve vrienden en bezoekers van mijn blog, 
 
door omstandigheden is het nieuwe blog wat later gekomen dan geplant. 
 
Hier ouden de foto’s van het verloop van mijn tuin 
 
hebben moeten komen te staan, maar ben er nog niet zover mee. 
 
Dus nu maar eerst nog een mooi ppsje over de herfst.!!!!! 
 
Ik zal u alle beslommeringen van huis, tuin en andere 
 
maar niet mee opzadelen, want dan word het een schrijf blog. 
 
 Kijk liever naar deze mooie pps, dat is veel leuker.
 
Photobucket
 
Klik op de afbeelding 
 
Bitte klicken auf das bild für das schöne pps zu sehen. 
 
Beste / lieve groetjes van mij. 
 
Liebe(r) Grüße von mich.
 
Posted 13 november 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

70 responses to “Herfst Symfonie – Herbst Sinfonie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Rinus. Nog steeds niet in orden heb ik begrepen. dat is niet fijn goed dat doe je er aan .
    veel rusten denkt ik .. maakt je niet druk hoor, weet jij wat ik mooi vond dat meisje van 9 jaar wat kan die zingen he,
    ik ben nog niet opgenomen ,,wachten duurt lang Rinus … sterkte .. met je gezondheid en dat doet ik ook zeker weten .
    al is het moeilijk ..maar marry en ik wensen je rustige feestdagen toe gr van Cees.

    • Hoi Cees,
      Nee een hartaanval is niet met een week voorbij, dat kan maanden duren voor je weer helemaal de oude bent.
      Juist met rust gaat6 het stteds beter, en natuurlijk niet druk maken, ook al moet je wel eens wat druk werk doen, maar dat is anders.Ja dat 5 jarig meisje zingt heel prachtig, maar vind het vreemd van jou, dat je dat niet DAAR schrijft, maar in een blog terug (daarvoor). Het zou leuker zijn als je dat in DAT blog zou schrijven.
      Ja, ik begrijp het dat je nog niet bent opgenomen, anderts hadf je nu niet kunnen schrijven. Is er al een datum bekend.?? Ja, wachten kan lang duren, ben ik helemaal met je eens. Jij (jullie) ook heel veel sterkte met de gezondheid, en ook rustig aan.
      Natuurlijk ook zo fijn mogelijke feestdagen, maar dat zal beter lukken met zijn tweeën (of meerdere) als alleen. Het huis is nog lang niet zover om er feest(dagen) in te vieren. Daar je zonder wat hulp weinig kan doen. Niets staat nog op zijn originele plaats, en verlingting van het plafont ligt nog steeds in dozen. Het schiet niet op. Maar wat doe ik eraan in m’n eentje. Een aantal werk moet je met meerdere of jongere mensen doen, maar wel vrijwilligers.
      We zullen wel zien waar het schip zal stranden. Groetjes voor jou en Marry van mij.

  2. Die Herbst pps ist gut mit allen gelungen.
    Freundliche Grüße von uns. Wolfgang

  3. mogge Rinus
    ja ik ken er helaas ook die opeens er niet meer waren omdat het rikketikkie er mee stopte
    zullen er veel zijn die de symptomen niet kennen , maar dat worden er steeds minder gelukkig
    ja een mooie pps over een mooi onderwerp , laten we hopen dat zeg de kleinkinderen van Nellie er nog van kan genieten
    jij maar in bed slapen hoor 🙂 en ach met je blog komt het ook weer goed
    ik zal aan de koffie
    geniet de ag

    • hoi Karel,
      ook ik ken er zeker al een die op veel te jonge (45 jaar) even koffie ging zetten voor zijn collega’s en terwijl hij riep dat dfe koffie klaar was, storte hij in elkaar, een acute hartstilstand. Maar als je de symtonen kent, maar je niet kan bewegen (naar de telefoon) heb je er eigenlijk ook niets aan. sam,en met iemand zijn is beter, maar niet altijd schijnbaar mogelijk. Ja, hoor Nellie mag van mij zo lang mogelijk van haar kleinkinderen genieten. Helaas heb ik de mijne nooit mogen kunnen zien, en waarschijnlijk ook de achterkleinkinderen die mogelijk al bestaan nooit te zien krijgen. Plak de ag hihi

  4. ha die Rinus
    goeden avond kan net nog , en ik hoop dat het jou ook wat beter gaat
    en je weet het hé linker arm en linker kant v/d borst , ik hoop dat je , je dokter er van op de hoogte hebt gebracht
    en dat je dan niet op de blogs kan komen , logisch toch , kreeg afgelopen nacht je mails binnen , heb ze opgeslagen hoor zit krap in tijd
    nu doe mak an , slaap goed en als het kan in de nacht
    wens je beterschap

    • Hoi Karel, ja ben het weer wat aan het bijwerken, met de rede dat jullie kunnen zien dat het (weer) gaat met mij.
      Ja, na mijn hartinfarct in 1999 weet ik wat de symtonen zijn, en hoever het kan zijn. dat6 leren ze je gelijk in het ziekenhuis.
      Maart ben er weer. Zal mijn best doen wat vroeger naar bed te gaan, maar zal wel moeilijk zijn, daar ik m’n hele leven meer in de nacht hebt gewerkt, en dat beviel me goed. slapen kan altijd, als het maar lang genoeg is. mak an maat.

  5. Alles Gute für heute, Klaus

  6. Hoi Rinus weer even geluisterd naar de mooie muziekjes, erg mooi en de dia’s zijn ook prachtig om te zien ..Groetjes van ons.

    • Hoi Cees, ja voor mij komt alleen iets moois op mijn blog, en niet elke dag of week. Ik moet het echt mooi vinden, dus ook de muziek. Maar dit kan jij ook maken Cees, als je maar eens stopt met die rommel van je neefje op je ppsjes te plaatsen. Jij denk dat je iets bijzonders hebt gemaakt, maar dat zijn we alleen vergeten. Gewoon FOTO”S en daar iets mee doen, in die 2010 waar jij mee werkt, zitten zoveel dingen waar je iets moois mee kan doen, zonder die PNG’s, en dan is je pps ook veeeeeel kleiner. Groetjes van mij.

  7. nachtbezoekje beste vriend Rinus zeer mooie herfstpower en mooi muziekje,bedankt voor de fijne reacties,ook voor je mailtje bedankt hoor ,Redgy geeft jou een stevige pol en van mij een dikke knuf met liefs Marina xxxx

    • Hallo lieve Marina en beste Redgy,
      Geen probleem nachtbezoekjes hoor, hoe later op de avond, hoe schoner volk. ja ik vond het ook een hele mooie herfstpower, en ik zet niet elke dag iets, daar het voor mij echt iets moois moet zijn, en er uit moet steken. Geen dank lieverd voor mijn echte reacties, die altijd echt zijn en geen comedie. Als ik iets niet mooi vind, schrijf ik dat ook, eerlijkheid gaat voor alles, kwaad of niet.? Fijne week voor jullie, met voor Redgy een stevige pol en voor jou een héééle dikke knuffel van jullie vriend.

  8. ha die Rinus
    zal zachtjes doen want je slaapt 🙂
    ja een mooie en een geinige pps op deze best aardige dag
    ik heb de klusjes die ik wilde doen klaar en zal zo afsluiten en aan de wandel
    geniet de dag

  9. mogge Rinus
    ja hoor het is mei voor je het weet , de tijd vliegt om
    dank voor de 🙂 beide zijn die wel waard , ja voorkeur voor jaargetij kan verschillen
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      ja inderdaad is het zo weer mei, en dan is de R weer uit de maand, maar we blijven altijd beide met de R in onze naam zitten.
      Ik kan niet tegen de kou, en zeker de laatste tijd (dat ik thuis ben) niet, vanwege mijn gewrichten. Zeker is elk jaargetij mooi, maar dan wel in huis blijven.
      pluk de dag.

  10. mogge Rinus
    ach wat is zonde hihi maar zoveel peper snuiven is toch ook niet goed 🙂
    ja een leuke rooie oortjes mop al tijd goed voor een 🙂
    geniet de dag

  11. mogge Rinus
    nee die mevrou lag er niet voor niets hoor hihi haar man was er ook hihi
    Ja aardige hotelletjes hé , zal best wat centen kosten om daar te verblijven
    nu ik blijf wel in m’n eigen hutje hoor
    geniet de dag

  12. ha die Rinus
    dus je had drukte genoeg
    ik ook hoor , maar nam de middag van mijn vrije dagen vrij om te gaan wandelen en liet de boel de boel hihi
    en maakte zelf prachtige wandelingen door het bos
    ik sluit zo af en wens je een goede nachtrust

  13. goede avond Rinus,
    WOW….. wat een pracht reactie van jou, nee hoor….ga echt niet naast m’n schoenen lopen, voel me wel een beetje vereerd. Dankjewel!
    Deze ppsx heb ik gemaakt van foto’s van mijn blogvriend Luc en kon ze niet gebruiken in volledig beeldscherm, trok de foto’s helemaal uit verband en dat was lelijk. Vandaar dat ik iets anders moest verzinnen en deze uitwerking gemaakt. Van Blauwhartje mag ik ze wel vaker op deze manier maken, vind ze prachtig. Mijn voorkeur gaat toch uit om ppsjes met vormen te maken, dat is het liefst wat ik doe.
    Nogmaals dankjewel voor je mooie schrijven en een fijne avond verder toegewenst,
    liefs Greetje

  14. Hallo lieber Freund Rinus wollte dir einfach so mal einen schönen Tag wünschen,ich hoffe es geht dir soweit gut wünsche es dir auf jeden fall.Grüße dich noch lieb und wünsche dir ein schönes glückliches und gesundes Wochenende sei lieb Gegrüßt von mir Gislinde

  15. mogge Rinus
    ja die pps is de 🙂 wel weer waard , ja ik mocht BZN ook graag horen
    en zo af en toe komen ze ook in een pps voorbij
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Ik heb haast alles van BZN, op het dure (oude) na. Ik vond het een prachtige groep, net als Anita Meijer, waar ik ook fan van ben. Die schijntnog wel eens op te treden, maar zie geen t.v. meer dus mis het allemaal. Ik kan er dus genoeg muziek in m’n ppsjes van hun inzettten.
      Pluk de dag.

  16. Einen ganz tollen Tag wünsche ich dir, Klaus

  17. kom je nog weer tegen 🙂
    ach teksten zijn voor een ieder verschillend
    maar ik vond de pps mooi passen bij het plaatje
    mzl

    • Ja dat heb je als je na je pauze 2 blogjes op een dag zet. 🙂 🙂
      Wanneer je het beter hebt dan zijn de teksten beter voor diegene.
      Als het mider met je gaat, passen deze teksten minder bij je.
      Maar laten we daar niet over twisten.
      Pssje is mooi, muziekje ook, en ja een heel mooi plaatje ervoor.
      mzl.

      Zo ook dit allemaal bijgewerkt.!!

  18. mogge Rinus
    ja ik kreeg dit tot twee maal toe te zien als ik naar mijn account bij youtube ging hihi
    moest gelijk aan die aapjes denken:) passen er mooi bij
    geniet de da

    • Mogge Karel,
      Ik dacht meer aan een raad-verhaaltje maar dan in het Engels. zo heb je dat ook in het Nederlands, en als je goed kijk zie je toch wat er geschreven staat. Maar mijn Engels is niet zo dendegrend goed. Kan me behelpen, met praten als het maar over laden en lossen gaat en mijn (vrogere) werk. Een geintje maken gaat ook nog wel in het Engels, en nog een beetje meer, maar zal nooit goed Engels leren spreken, daar ik het op school al niet gehad hebt. Aapjes zijn leuk, en wanneer gaan we achter de tralies.? 🙂
      Mak an maat, geniet ervan.

  19. na, geht es heute besser, eine gute Woche wünsche ich, Klaus

  20. ha die Rinus
    slaap wel 🙂 ik ga zo naar het werk
    jij doet zo je het moet doen en je het beste lijkt
    ik heb alle opgeslagen in mijn mail in een map die jou naam draagt
    als ik dan tijd heb kijk ik ze en breng ze naar een map op de pc
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      Ja ik ga zo slapen, had al wat geslapen op m’n stoel in de nacht.
      Bij mij heeft ieder die mails stuur zijn / haar eigen map in mijn mailbox.
      Zo kan ik het uit elkaar houden dat ik de mails niet terug stuurt.
      Maar als ik één dezelfde mail van meerdere personen krijg, moet ik oppassen,
      want er word snel gezegt, geen mails van mij zelf terug sturen. Ik ben ook meer een mens, en kan foutjes maken,
      en het zijn dan niet hun eigen mails, maar van een andere uit een andere map. maar probeer het toch te voorkomen.
      Bij mij staat ook alles (ppsjes en filmpjes) maar ook de totale mails op mijn computer, en dat is wat het zolang doet werken.
      Pluk de dag.

  21. mogge Rinus
    ja ik ff een pauze , wil niet achter op komen
    ja beide ppsjes zijn mooi en leuk , Greetje is een Kunstenaar
    las dat het sturen van mailtjes niet lekker ging , nu ik hoor ze binnen komen hoor
    had je het filmpje over XP bij het programma Kassa nog gezien , dacht toch echt dat ik het je zond
    wens je een fijne dag

    • Mogge Karel,
      Pauze moet kunnen hé. een keertje overslaan kan geen kwaad.
      Ja zoals ik al had geschreven vind ik Greetje een echte kunstenares.
      Ik stuur haar pssje ook naar andere makers, om te laten zien dat het ook anders kan en veel beter en mooier.
      ja ze zijn inmiddels bij jullie binnen, dus even een wat rustig aan doen, maar de nieuwe stromen als water weer binnen.
      Ja je had het filmpje over XP gestuurd, en heb het ook gezien. Dus word naar nieuwere versie kijken en zoeken.
      Jij ook een fijne dag met wat je moet doen.

  22. Hoi Rinus,
    Wederom bedankt voor je bezoekjes en de vele mail die ik mocht ontvangen van jou.
    Ook je “gewone”mail.Je bent maar druk met je huisje en tuintje.
    Maar eens wordt het een paleisje.
    De pps is prachtig en heb er van genoten.Mooi seizoen is de herfst toch.
    Vandaag iets minder mooi,het is koud en mistig.
    Fijn weekend,Rinus en liefs van mij.
    Doeiii

    • Hoi Corry,
      Bezoekje is altijd leuk, maar niet altijd zoveel tijd, en moet altijd naar jou zoeken, maar vinden doe ik je, aan de gracht van A’dam.
      Ja, probeer het toch om iets van m’n huisje te maken, als ik maar wat hulp hebt op zijn tijd. Of ik het zelf mee mag maken dat het een paleisje zal worden betwijfel ik. dan zal ik toch wat meer (of veel) hulp moeten hebben. Daar ik zelf door mijn hendicap (geen kraakbeen meer in al mijn gewrichten) niet alles meer zelf kan en ook niet mag. Gaat soms wel eens over de streef, maar moet het wel bekopen met veel pijn. Ja de herfst is een mooi seizoen, maar het word kouder en kouder, en dus ook meer pijn voor mij. Heb er ook al andere sterke pijnstillers voor gehad, maar totaal de pijn weg zal nooit meer zijn. Fijne verdere week en liefs van mij.

  23. mogge Rinus
    ja leuke en mooie ppsjes zeker de 🙂 waard
    ach we zijn zo februari hoor de tijd vliegt voorbij
    ik hoop dat vandaag wat langzaam gaat want ik wil een mooie wandeling maken
    geniet de dag

    • Ja het was een leuke pps.
      En zeker is het zo weer februari, en jij op dezelfde dag jarig als m’n oudstezoon, en ik 25 dagen later, maar meestal ligt er dag nog of juist sneeuw.
      Als je ouder word, lijkt de tijd steeds sneller te gaan, het is niet anders.
      Mzl maat.

  24. mogge Rinus
    want dat is het inmiddels
    ik heb geen idee wat jij allemaal uitvreet en of ik het allemaal wil weten , ik denk het niet
    jij maakt van de dag de nacht en andersom
    ik weet niet of je nog werkt , maar denk het niet , dus de 8 uur + 2 uur reistijd die ik 5 dagen in de week kwijt ben aan werk , moet jij ergens overhouden , of zie ik dat nu toch verkeerd
    ja jij schrijft mij dat je tijd te kort komt , ikke niet , ik ben hier altijd voor een blog een vraag een lach
    dus ik was gewoon nieuwsgierig
    ik sluit af en wens je een gezonde nachtrust

    • Mogge Karel,
      ik ben ook wat laat met beantwoorden. Druk gehad met de mails. Maar hoe ik het doe snap jij toch niet, en als ik hert schrijf, dan zeg je dat ik gek ben. Maar laat het maar aan mij over, zo ik het doe.
      Nee werken doe ik (helaas) al 10 jaar niet meer (cadeautje van de regering – of eigenlijk een fout van het U.W.V. wat dus ook de regering is. Toen ik werkte maakte in dagen van 16 tot 18 uur, maar was wel geregeld leven. nu ik thuis ben (10 jaar) vaak de zelfde tijd, maar is nu ongeregeld. Ik ben mindervalide, en dus vanaf de vrachtwagen door heel Europe en daarbuiten, nu in een scootmobiel. Had nog kunnen werken, als het U.W.V. het maar anders had geregeld. Kan je dat helemaal uitleggen, en ben daar nog steeds boos over.
      Ik werkte ruim 6 dagen in de week, en was nog geen 24 uur thuis. Als je mijn uren omzet in 40 urige werkweken, zal ik zo ongevbeer 60 tot 80 jaar gewerkt hebben. Nu zal je wel gaan lachen, maar als ik het je allemaal uitleg en berekend, zal je zeggen JA je hebt gelijk.
      Het leven van een vrachtwagenchauffeur gaat niet over rozen.
      Pluk de dag.

  25. Nu MOET ik toch wel lachen…mails vanacht…
    Maar je gooit het maar weer vol…ik slaap wel 🙂
    Oja doe een cctje naar karel scheelt een hoop werk 🙂
    Fijn weekend en wel slapen hè…mzl

  26. De herfst schiet al aardig op Rinus. Mooi PPS! Succes met je huis tuin en andere beslommeringen!
    Goed weekend.

  27. tut mir ja echt leid, aber leider kann ich nicht helfen, nur trösten, einen guten Tag wünsche ich, Klaus

  28. Een bijzonder mooie PPS Rinus met heerlijke muziek, de herfst met al haar kleuren is ook heel erg mooi maar het gaat nu snel achteruit. De foto van het eekhoorntje is mijn favoriet, liefs, Ann.

    • Dank je lieve Ann,
      Ja deze pps is bijzonder mooi met haar mooie herfstkreuren. En zeker gaat het snel achteruit, en word het kouder en kouder. Ik voel het goed aan m’n gewrichten. Ja, inderdaad vind ik eekhoortjes ook heel lief, en heb er dan ook een aantal foto’s van.
      Liefs voor jou en een likje voor Mandy van mij.

  29. Einen schönen Donnerstag lieber Freund Rinus bin gerade von Wandern zurück,so ein schöner pps von so schönen Tieren wunderschön.Ich weiß doch lieber Rinus das es dir nicht so gut geht braucht dich nicht zu entschultigen.Ich wünsche dir auch ein gutes und schönes Wochenende liebe Grüße von der Ahr am Samstag fahren wir wieder nach Köln.Grüße und Freundschaft.Gislinde

  30. goede morgen Rinus,
    een hele mooie voorstelling met pracht beelden.
    Bedankt voor je toffe reactie en een hele fijne dag toegewenst,
    liefs Greetje

  31. Een schitterende pps, met foto’s waar ik jaloers op kan worden hoor Rinus.

    • Ja zeker een schitterende pps. Ik zet niet zoveel een blog, maar gaat wel voor iets moois.
      Jij hoeft zeker niet jaloers te zijn, daar jou foto’s even wel zo mooi zijn.
      Van jou foto’s zou ik best ook eens een pps willen maken, maar zeker niet zonder toestemming, en het zenden van je foto’s naar mijn e-mail.!!!!

  32. mogge Rinus
    nu ik kan je nu weer alle 🙂 terug brengen want dat heeft deze mooie pps zeer zeker verdiend
    mooie platen en mooie overgangen al in al net zo mooi als het jaargetijde zelf
    geniet de dag

  33. Zo ben ik een keer de eerste…wat een mooie ja en hoe kan het anders…mooie natuur en wel hele mooie dierenplaatjes.
    De poes en de hond en kind wat wi je nog meer?
    Samen genietend van de herfst…slaap lekker strakkies

    • Goede morgen Nellie,
      Ja je bent inderdaad de eerste. Ook ik vond het een hele mooie pps, en heb hem dus voor mij zelf gehouden, zodat iedereen ehm kan zien, niet alleen de personen waar ik de mails naar toe stuurt. Maar ik zag nog meer lieve diertjes : het vogeltje, het hert, het vosje, en het eekhoorntje.
      Dat strakies, is wel erg strak, laat het maar wat losser en zal we laat worden, of vroeg, zo je het noemen wilt. hihi Grtjes.

Geef een reactie

