9 jaar oud meisje “Amira” zingt opera – 9 Jährige Mädchen name “Amira” singt opera   96 comments

 
Goede morgen beste / lieve bezoekers van mijn blog, 
 
ik heb nu wat moois gevonden, wat ik zelf op T.V. hebt gemist. 
 
Het is een 9 jaar oud meisje “Amira” die opera zingt 
 
en wel van “Puccini – O Mio Babbino Caro” 
 
dit moet je echt – ook al heb je het misschien al op T.V. gezien – horen. 
 
ECHT Photobucket 
 
Graag zie ik jullie reacties en 🙂 .
  
 Photobucket 
 
Klik op de afbeelding.
 
Bitte klicken auf das bild.
 
Guten morgen liebe(r) freunden von mijne blog, 
 
Das müsst ihr euch anhören. Einfach toll. 
 
Eine 9 Jährige Mädchen name Amira”
 
singt von “Puccini – O Mio Babbino Caro” 
 
Sehr, sehr schön.!!!!! 
 
Gerne Ich sehe, Sie Kommentare 
 
Grüße dich alle. 
 
Groetjes aan allemaal.
 
 
Posted 5 december 2013 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

96 responses to “9 jaar oud meisje “Amira” zingt opera – 9 Jährige Mädchen name “Amira” singt opera

Subscribe to comments with RSS.

  1. ha die Rinus
    nu een troost heb je , je bent niet de enige die het druk hebt
    ik stuur geen kaarten persoonlijk deed er een als bulk mail
    kerst valt de dag het is . uit
    ik ben blij met je glimlachjes en wens je een goede nachtrust

    • Mogge Karel,
      Ja het zal ook wel een bulkmailtje worden, zonder namen maar aan iedereen.
      De kerstmailtjes aan werken en verzenden zou me de hele nacht gaan duren, en eigenlijk dan ook te laat.
      Zal zer jou later eens sturen voor het volgende jaar, als voorraad. 🙂
      Als je nog niet slaapt, dan jij zeker een goede nachtrust. Zal eens kijken wat ik aan mijn bog kan doen.
      Gute nacht.

  2. Kom je even fijne kerstdagen wensen…geniet zoveel je kan.
    Groetjes

  3. Goede avond beste vriend Rinus,ben er toch even geraakt,want het wordt nu nog druk met Kerstmis in zicht,daarom wil ik jou hartelijk bedanken voor de mailtjes ,de commentaartjes op mijn powerkes en de bezoekjes aan mijn blog in het jaar,ik en Redgy wensen jou een Vrolijk Kerstfeest maar vooral een gezond 2014 en al het beste ,het mooiste wat je hartje verlangt voor het nieuwe jaar en een grote portie GOOD LUCK,dikke kerstknuffel van mij en een stevige kerstpol van Redgy,met liefs Marina xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • hallo lieve mensen,
      Dank je voor je bezoekje, helaas heb ik het bij jou nog niet kunnen doen. Alles llopt de soep in. Ik hoop dat ik nog wat van me kan laten horen voor de kerst. Voor Redgy een stevige pol, en voor jou een dikke knullel, mert liefs, xxxxxxxxxxxxxxxxxx van mij.

  4. mogge Rinus
    ja een aardige motorshow hé 🙂
    en een best aardige kerst pps ook , en zo te zien veel bekend bij jou 🙂
    ja de bedoeling is/was om een wandeling te maken door beukenlanen alwaar deze zwam voornamelijk voorkomt , maar ik kijk wel eerst ff het weer aan
    geniet de dag

  5. goede avond Rinus,
    hartelijk dank voor je bezoekje en je mooie reactie, echt tof van je.
    Wens je een hele fijne avond verder met tevens een goed weekend en alle goeds voor 2014,
    liefs Greetje

  6. Ich wünsche dir einen schönen 4.. Advent und einen guten Winteranfang, Klaus

  7. mogge Roel
    ja 🙂 zijn zeer zeker op hun plaats , en passen ook wel bij elkaar , vind ik
    mooi door het jaar heen gebladerd is het rond de tijd van kerst weer een jaar gedaan 🙂
    kom ik hier ff op je mail , ja dat verwerken zal z’n tijd weer hebben maar komt wel weer goed
    updates afgeschermd en dus geen updates , error 4402 gebeurt meest op een pc welke niet regelmatig is onderhouden
    zie hier misschien een oplossing
    http://www.helpcomp.com/help/pc/error-4402.php?keyword=error%204402&c1=e&c=11746424319&p=1t1&gclid=CNSEyZH4wLsCFYFe3godU08A-g

    dus het tegelwerk was niet geheel gereed gekomen , nu wordt het vandaag ook niet als ik zo naar buitten kijk
    suc6 er mee
    en je weet het hé
    geniet de dag

  8. serverfout 4402 ligt niet geheel bij microsoft , het zijn bepaalde updates die jij mist
    http://support.microsoft.com/kb/2621054
    ja mooie ppsjes de 😉 zeker waard
    oud of nieuw de ellende blijft
    ik maar denken dat je klaar was met die tegels en tuin , na de lekkende kraan
    ik sluit af en ga slapen
    slaap wel

    • Mogge Karel,
      Mijn antwoorden op mijn blog doe ik zodat jullie kunnen zien dat er niets aan de hand is met me, ook al is het momenteel soms wat laat, omdat ik even te veel werk heb. Normaal probeer ik zo snel mogelijk een antwoord te schrijven, en dat was enkele weken geleden dus niet het geval, vanwege die hartaanval. dus jullie hadden kunnen zien dat er iets niet klopte.
      Over de serverfout en de tegels zal ik wel gelijk in de mail schrijven, daar anders het antwoord te lang zou worden.
      Ik wens je een fine dag met wat je moet of mag doen, mzl.

  9. ha die Rinus
    ik let niet zo op de klok als het om reacties gaat , ik leef ook heel andere tijden dan de bezoekers van m’n blog , zo ook nu , net thuis van het werk en ff zien wat er in de mail en de krabbels is
    ja zijn mooie ppsjes en zeer zeker mooie bomen
    ach laat jou boom ook maar in het bos staan Rinus en ik hoop voor je dat deze periode voor jou snel gedaan is
    maar ik hoop ook dat het in deze periode voor jou wat makkelijker wordt met de jaren
    voor nu een goede nacht

    • Mogge Karel,
      Nee ik de klok en tijden let ik ook niet, daar ik ook anders leef als de messte andere. Soms moet het wel eens veranderen als er iemand komt, maar val weer snel in m’n oude doen terug. In de nacht werkt het beter en sneller, en de rest weet je dat mijn leven meer in de nacht afspeelde.
      Over het andere zal ik wel in een mail schrijven, die zal je wel zien.
      Mzl.

  10. mogge Rinus
    ja een grote pps voor een groot man , en er zullen er vast meer gemaakt zijn en of worden , komen vanzelf
    jij je tuintje bijna weer op orde en opgeruimd straks , nu dan is het maar netjes
    ik zal nog een bakkie pakken
    geniet de dag

    • zo Rinus
      heb die pps bekeken en inderdaad op het eind op de laatste plaat stond Catwoman
      nu je zegt zelf altijd hoeveel werk het is om een blog te maken en dus ook al zou je gelijk hebben , het is mij nu ook ff teveel werk om het te veranderen , ik weet het , er is veel namaak in deze pps wereld , maar om nu voor drie reacties die er waren en die er niets van zagen , mijn toch al drukke dag nog drukker mee te maken
      sorry Rinus dat zit er dit keer niet in
      geniet de dag

      • Ben ik nog even om een antwoord op het onderste te geven.
        Maak ook niets uit Karel, Maar ik weet niet hoelang het bij jullie duurt om een nieuw linkje erin te zetten.
        Maar je ziet her weer, dat elke pps (die min of meer niet beveiligd is), door de een of ander wel verpest zal worden.
        Wat natuurlijk niet leuk is, als de persoon er achter zal komen. Nee er word niet gezaagd vandaag, heb ik gisteren al gedaan. hihihihi
        Douche is nu ook zover klaar, met wat hulp en gezelligheid van een kameraad. Scheelt toch een hoop, als er iemand bij is en soms een handje (als het nodig is) helpt. Maak van je nacht wat moigelijk is, werken of slapen.?? als het slapen word, een fijne en goede nachtrust, en anders werkse.

        • 5 minuten en ik heb een link Rinus
          maar als ik zo als deze , waarvan ik en alle die er op reageerden niet wisten dat het geleend was , nee jongen daar kan ik niet aan beginnen , al ik doe , en ik hoop ik doe het goed is mooie creaties delen met anderen . uit
          jij je huisje aardig op orde met wat hulp van een kameraad , zal het toch allemaal goed komen
          nu slaap wel

    • Mogge Karel,
      Ja die pps over die (kleien) grote man is prachtig, en heb er intussen nu 4 in mijn bezig.
      Water komt uit de kraan, en de rest komt later wel, daar vandaag nog enkele weggezakte delen omhoog worden gebracht, tegels eruit, wat zand eronder en de tegels weer op zijn plaats. Dan kan ik doen en laten wat en wanneer ik wil, en alles een ploaatje geven.
      dat is het antwoord op het bovenste. Mzl.

  11. Ik had op tv al gezien. Ze kan werkelijk goed zingen.
    Prachtig stem heeft ze. Hopelijk gaat ze later ook doen. Maar ze is nog veel te jong om te beslissen. Echte geweldig!!!!!!!!!! Dit meisje moet gaat winnen. Het kan niet anders. Ik hoop dat ze gaat winnen.
    Groetjes Jacqueline.

    • Hallo Jacqueline en Ferry,
      Leuk dat je even langs bent geweest, heb ook op jullie blogt gekeken, maar kom daar niet uit. Moet daar op inloggen.??
      Ja prachtig he dat meisje zo jong en zo’n mooie stem. Ik neem aan dat ze wel een zang leraar(es) zal krijgen en dat ze er op door zal gaan.
      Groetjes van mij.

  12. Frohe Feiertage und viel Gesundheit im Neuen Jahr wünsche ich dir.
    http://www.jacquielawson.com/premiere?page=lights2&source=jl207

  13. na, da wünsche ich doch weiter gute Besserung, eine gute Woche wünsche ich, Klaus

  14. Zo dus ze gaan aan de slag met de waterleiding…weer genoeg te doen dus.
    Groetjes en fijne dag

    • Waszo gepiept Nellie.
      Wist al dat hij niet om 8 uur kon beginnen, daar het dan nog donker is, hij was er om 8:30, en hem eerst maar koffie gegeven, en om 9:45 ging hij de deur uit. uurtje werk dus. Ik zelf ben maar aan de computer gaan zitten, tot hij riep dat het klaar was, en er water uitkwam. De rest zal ik schrijven bij Karel, daar kom je toch vaak genieg.hihihihi. Zo nog 2 hierboven beantwoorden, en dan even naar karels blog, en dan slaapjes doen.
      Fijne dag voor jouen groetjes.

  15. mogge Rinus
    ja best een goede en leuke pps , de kleine foutjes moet je dan maar over het hoofd zien 🙂
    jij al vroeg op en ik hoop dat het allemaal goed gegaan is , kan je nog wat slapen
    nu ik slaap al niet meer hoor al had ik graag nog een uurtje gepakt , maar een pokke herrie voor de deur , een zooitje van die bladblazers en veegwagen pppffttt dus zo maar aan de koffie
    geniet de dag

    • dan wens ik je nog maar een paar fijne slaap uren hoor Rinus

    • Mogge Karel,
      Ja zeker een prachtige pps, de muziek was nog een stuk langer, terwijl de dia’s best wat langer hadden blijven kunnen staan, ik ben daar eerlijk in, en zeg het zo als het is. Ja alles is tot zover goed gegaan. Maar ik kan zien dat jullie niet zoveel gewend zijn, en dat is niet kwaad bedoelt. alleen in je eigen bed slapenen niets horen, ja dan kan je goed slapen. Maar ik heb (had het al eens geschreven) langs de autobahn geslapen, maar ook bij staalfabrieken waar ze de hele nacht doorwerken en noem maar op, maar kwam altijd uitgerust (in de wagen) uit mijn bed, wat voor herrie dan ook, maakte me niets uit, net als stijf onder een scherpe verichting die dwars door alles heen scheen, gewoon slapen, of er niets aan de hand was. Je leert dat vanzelf met 40 jaar op de wagen zitten. Ze mogen voor mij besdt een huis naast de landings / opstijgbaan van SPL zetten, heb ik geen probleem mee.
      Wat je op de dag moet of mag gaan doen weet ik niet, beertje uitslapen of werken.?? in iederrgeval een fijne dag. mzl

  16. mogge Rinus
    ik moet nog slapen gaan en jij mag zo al weer bijna opstaan 🙂
    ja ik net thuis en zit nog ff hoor ik was dus gisteravond druk op het werk
    en jij bent aanstonds druk aan het werk , hadden ze die waterleiding niet kunnen verplaatsen voor de tegels gelegd werden , suc6 ermee
    Ja de 🙂 heeft de pps zeker verdiend in woord en beeld
    nu slaap jij nog maar ff
    mzl

    • Mogge karel,
      Nee vriendf, ik sliep nog lang niet, jij zal zeker eerder geslapen hebben als ik. ging er om 4:30 in en om 6:30 weer uit. De rest van de uirtleg zal ik wel schrijven op je (laatste blog) van vandaag (17 december) Maar ik zelf heb en doe er niets aan, word gedaan. lees maar op je blog, of als antwoord na jou reactie. mzl.

  17. mogge Rinus
    ja ondanks de ellende die zich uit in het gedicht , toch een lach ook om Jantje
    en ik vond dat de pps er mooi bij paste
    ik maak zelf geen ppsx , sinds zeg 2 weken maak ik de link ff in dropbox , ander verschil is er niet
    hopelijk ben jij van je zand verlost
    ik net thuis van het werk en zal zo heerlijk slapen gaan
    goede nachtrust wens ik je

    • Mogge Karel,
      ja de ellende uit het gedicht word verzacht door de pps, en zo is het toch nog een mooi geheel.
      Je had de laatste tijd al gemerkt dat ik niet meer om ppsx’jes vroeg, daar ik een tip had gekregen, als ik de zip downloaden en de extensie veranderde van zip naar ppsx ik hem gewoon kon zien. Nee, als ik een ppsx via Nellie kreeg kon ik hem eerst openen, en nu bij jou ook, maar zou je terug gaan naar je eigen site, moet ik hem even downloaden en kan hem op m’n eigen p.c. zien. Dus beide gevallen geen probleem meer.
      De grote berg (grijs) zand is al weg, en de rode stenen ook. de rest schrijf ik wel in mijn laatste antwoord.
      good night.

  18. Gruß am Freitag, dem 13., möge es ein Glückstag für dich werden, Klaus

  19. Hallo lieber Freund Rinus ich wünsche dir einen schönen besinnlichen dritten Advent liebe Grüße und alles liebe von mir.Gislinde

  20. mogge Roel ja ik zag een berg mail liggen 🙂 heb alles op geslagen hoor voor als er tijd is pppffttt
    het is een mooie pps en jij zegt dat je de tekst niet kunt delen , nu niet zo als jij denkt misschien , maar denk aan al die jou via dit blog al het goede toewensen .
    ja ik weet nu dat jij het deze periode weer heel zwaar hebt , hopelijk kan je , je er ooit over heen zetten
    ik zeg toch en ik blijf het zeggen
    geniet de dag

    • Mogge kees,
      Roel is helaas dood, vannacht te pletter gereden. hihihihihi. Ja het waren er weer heel wat mails, en ben er dagen mee bezig geweest, en jullie maar pppfff pppfff, hihihi.
      Wat je schrtijft over m’n blog vrienden ben ik echt helemaal met je eens, daar kan ik het mee delen, maar bij me in de buurt, met niemand, en dat is wat ik bedoel. Maar neem ook wel aan dat je dat had begrepen. pps was verder prachtig, bij normale omstandigheden.
      Deels is de zware piriode al voorbij. 9 december haar overlijdens datum, ik was al een stuk verder, maar even een behoorlijke terugval gehad, waar ik liever niet meer over praat. als het weer januar is zal het wel beter gaan. voorheern duurde dat langer. dus ben op de goede weg.
      Pluk de dag.

  21. ha die Rinus
    zo liep je toch virtueel ff mee , bekijk het maar zo en kon je toch wat genieten van de bomen die men ook wel dood maakt voor de kerst 😉
    ja pc draait weer zo het moet , al heb ik nog wel ff werk om alles weer goed ingesteld te krijgen
    dat vergeten sommige wel eens , die krijgen een pc kant en klaar op het buro 🙂
    moet nog wat zaken downloaden en instellen , begrijp goed de pc was schoon leeg
    nu ik wens je een goede nachtrust

    • Hoy Karel,
      Ja was leuk om op een heerlijke bureaustoelmee te lopen, en alles te bezichtigen. ja, het is zonde van die mooie dennenbonen die al tegen de grond zullen liggen. Heb mijn kerstspullen 8 jaar geleden met een prachtige kunstkerstboom, niet van echt te onderscheiden, weggegeven. Alles wat ik nog heb is mijn eigen mooie kerststal, maar zal ook dit jaar geen plaats krijgen, daar mijn huis nog lang niet is wat een huis zou moeten zijn
      Goed te horen dat je pc weer draait, maart vaak ook de bijprogramma’s hebbern nut om die er goed op te hebben. een auto kan je mee rijden, maar zonder nummerplaten, lukt het niet goed, als je begrijpt wat ik bedoel. Ja ik begrijp heel goed wat schoon leeg betekend “geformatteerd en wel”.
      Jij zal als je niet werkt nu wel slapen, en ik zal nog even doorgaan tot ik alles hebt beantwoord.
      Pozdrowienia dla Ciebie

  22. mogge Rinus
    nu ik ben bezig met een nieuwe instalatie en ben blij dat ik via een oud pctje nog iets kan doen
    suc6 met alles
    geniet de dag

    • hoi Karel,
      Ja het zal voor mij ook niet lang meer duren voor ik aan een andere pc toe bent.? misschien is deze nog et herinstaleren, met Windows 7 of 8.?? maar er is natuurlijk meer vranderingen zoals USB 3 en HDMI, en dat zit er bij mij niet op. Dus zal toch een nieuwe moeten worden, en deze alsd bij computer moeten houden, en wat ik nu heb staan aan bij computer kan dan weg. Misschien heeft iemand er nog wat aan, die hem kan krijgen, voor het helpen om me te leren met het nieuwe systeem om te gaan. Daar ik geen tijd heb om het op mijn gemak uit te zoeken. zoals ik al eerder had gezegt “een computer moet bij mij werken en heb geen tijd om alles uit te zoeken, want dan loopt alles vast, word dan voorlopig geen bloggen, en geen mails meer. dat moet voort mij makkelijk te vinden kunnen zijn.
      Greetings for you.

  23. mogge Rinus
    ja ik zal oppassen voor de herten hoor , ik hoop er wel te zien trouwens 🙂
    een mooie pps van een mooi gebied ja , al hoop ik dat er geen sneeuw is 🙂
    zo het nu lijkt wordt het een mooie dag
    geniet de dag

    • mogge Karel,
      hoop dat je nog herten hebt gezien.?? als ze je maar niet te pakken hebben gehad.
      ja, het is zeker een heel mooi gebied, ben er ook vaak geweest, maar zonder sneenw in de meeste gevallen, met de wagen er doorheen gereden, wel op de weg. Zal best een mooie dag zijn geweest anders hadden we het wel in de vervolg episode gehoort.
      Mzl.

  24. Ha Rinus…jij op ronde door wpland..
    Lukt het een beetje met rustig aan doen…of zitten er allemaal plannetjes in het hoofdje die gedaan moeten worden?
    Nu blogjes lezen is in ieder geval ontspannend…toch?
    Groetjes

    • hoi Nellie,
      ja had even m’n rondje over WPland gedaan, maar geen antwoorden meer op de reacties, daaraan had je kunnen zien dat er iets mis was gegaan met me. dat is ook de rede dat ik overal een antwoord op geef, zodat jullie kunnen zien dat er niets aan de hand is. zo gauw ik dat niet (meer) doet is het fout met me. hou dit dus maar in de gaten.
      Het rustig aan doen zal wel moeten, daar ik nog geen lege bananendoos op het ogenblik kan tillen…plannetjes in overvloed in m’n hoofd, maar zal niet lukken om het een beetje toonbaar te krijgen voor de kerst, daarbij maakt het me ook niet uit, omdat kerst voor mij niet meer bestaat.
      Alleen kerst vierten is niets aan, en daarbij ook de maand van overlijden van m’n moeder. Het zou anders zijn als ik iemand leert kennen die het met een kerstsfeer gezellig zou maken. Maar alleen zal dat niet lukken.
      Ja blogjes lezen is ontspannend, maar mails opnieuw maken is weer wat drukker, maar het is mijn eerste hobby, en zal door moeten gaan.
      Groetjes meis.

  25. mogge Rinus
    ja heerlijk hoor wat dagen vrij , kan ik aan wennen:)
    een mooie pps die mij doet dromen van voorjaar en zomer 🙂
    geniet de dag

    • Mogge Karel,
      wat is wennen aan vrije dagen.??? zou het niet weten, toen ik nog werkte. Op het vaste continent niet meer dan één dag (2 halve) (zaterdag in de middag thuis en zondag weer weg), en op England 2 weken aan een stuk weg, ook op de zondag rijden, lossen, afkoppenen en weer een andere aankoppelen en nog eens, en zorgen dat je op tijd terug bij de boot was. en als er een ziek was dan 3 weken aan een stuk weg, en maar 1 dag thuis.
      Ja laat de wintermaat thuis blijven bij zijn eigen, en ons landje maar eens vergeten, ook al heeft het zijn charmen.mij te koud. Zal niet teveel buiten komen.
      Vreger liep ik met 20 graden vorst nog in T-shirt buiten, en met –30 met een jas aan op het kerkhof met mijn ex 1½ uur staan, maar dat is over.
      pps doet me ook dromen over lente en zomer.
      Truste of werkse.?? mzl

  26. schönen 2. Advent wünsche ich, Klaus

  27. Goede morgen beste vriend Rinus,mijn zondag kan niet meer stuk bij het horen van deze engelenstem, kreeg er kippevel van. Bedankt ook voor de mailtjes en de reacties op mijn powerkes Rinus, en wens jou nog en spoedig herstel en doe het maar rustig aan hoor nog een dikke beterschapsknuffel en een stevige pol van mijne Redgy en tot mails lots of love xxxx

    • dank je lieve Marina en Redgy,
      Ook ik kreeg kippenvel toen ik het voor het eerst hoorde, maar ook de tweede keer, en heb deze meerdere malen beluisterd, en blijf steeds mooi. Een pracht stem voor zo’n heerlijk deren van 9 jaartjes oud. Je powerkes zijn het waard om een mooie reactie te geven, en dank je voor jullie herstel wensen,
      die betertschapsknuffel zal zeker helpen van jou, en ook die stevige pol van Redgy, dus natuurlijk ook een zelfde pol terug voor hem, en voor you a very big lots of love return xxxx

  28. mogge Rinus
    dank je voor de 🙂 , inderdaad die is de pps zeer zeker waard
    in beeld en geluid en zeer zeker ook de tekst
    geniet de dag

  29. Beste Gesundheit und alles Gute wünsche ich, habe einen guten Tag, Klaus

  30. mogge Rinus
    ja twee ppsjes die uitnodigen tot wandelen 🙂 misschien dat ik vandaag ff een fikse wandeling in m’n tuintje maak
    Ja de bomen zijn nu wel kaal , en dus kunnen ze het laatste blad van de straat halen , zal ook wel gebueren
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Ja mooie ppsjes, alleen zal je alleen moeten wandelen, daar ik het niet meer kan, zeker niet lang. Naar ik aanneen het je ook een goede wandeling gemaakt. Ja de bomen zijn na de storm goed kaal geworden, maar de bladeren zijn hiert nog niet weg gehaald. Ik heb mijn plaatsje aan de straat (ook uit de tuin) mooi schoon gemaakt, en hoeven ze alleen maar met een grote bocht om m’n wagen te rijden, en alles is weg. Voor en achter mijn busje tot zo’n 3 meter weggeveegt, dus moet geen probleem meer zijn. Maar ja wanneer.?? misschien als het vriest, zal het makkelijker gaan.??? hihihihi.
      Geniet van je avond. Ik weet niet of je werkt of dat je kan slapen, maar werkse als dat er in zit en truste als je je bedje kan bezoeken. Mzl.

  31. Hoi Rinus,
    Ligt het aan mij..of is wp veranderd?
    Bij jou moet ik helemaal aan de linker kant zijn en bij Edward weer helemaal rechts.
    Het meiske heb ik gezien en haar stem is prachtig maar ze is nog zo jong.Ze kan uitgroeien tot een groot zangeres.
    Bedankt voor het rijkelijk vullen van mijn mailbox.
    Alles op zijn tijd,Rinus en niks forceren.Kom je op mijn blog,heel gezellig maar niks moet,hoor.
    Hier sneeuwt het ook al..brrrrrrrrrrrr.
    Fijn weekend en liefs,Corry

    • Hoi lieve Corry,
      eerst dank je voor je reactie.
      Nee, WP is niet verranderd, alleen juist die tijd dat jij schreef zat er een fout bij WP in, die naderhand is hersteld. Zo jij het bij mij hebt gezien, heb ik lange tijd bij karel gehad. Het stond inderdaad erg stom.
      Ja hé, een pracht stukje zang gooidfe dat meiske eruit. Toen ik het voor het eerst hoorde zat ik zelf ook te rillen. Zij zal zeker een goede zangeres worden, en snel al lessen krijgen. helaas mag ze nog niet volledig blijven zingen, eerst school afmaken, zo staat het in de wet.
      Geen dank voor de mails, en jij wel bedankt voor in m’n gastenboekje schrijven.
      Nee meis, ik zal zeker niets proberen te forceren, en zo snel ik kan zal ik bij je komen schrijven, want dat is echt al lang geleden, dus niet op elke blog, maar dat begrijp je natuurlijk wel. Sneeuw het bij jou ook al in Amsterdam.??? dat is vroeg en erg. Op WP sneeuwd het al een poosje, maar mag van mij wegblijven. krijg dan meer pijn aan m’n gewichten. Fijne week en veel liefs van mij.

  32. Hoffe, es ist nun schon etwas besser, einen guten Tag wünsche ich, Klaus

  33. Das Video ist gut. Einen guten Tag wünschen wir. Wolfgang

  34. mogge Rinus
    ja storm op zee is anders als aan land , kan er goed spoken en dat geven de ppsjes mooi weer 🙂
    nee jij krijgt wel 🙂 maar geen kusjes hoor 🙂
    wens je suc6 met je huisje en hopelijk valt de uitslag van het ziekenhuis mee
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Zo nu ook alles hier even beantwoorden.
      Of de storm op zee anders is als aan land, weet ik nog niet zo zeker.
      Denk eens aan de tornado’s in Amerika, en die hebben ook nog vrouwennamen. Dat heeft niets te maken met spik en span.
      Zouden die vrouwen dan van die heethoofden zijn dat ze te veel te keer gaan 🙂 en niet alleen in huis, maar ook op straat. 🙂
      Kijk dan maar uit als het zover is, hihi
      Zal toch klusjes moeten doen, en intussen is de uitslag je bekend.
      Geniet van je avond.

  35. Wel gezien Rinus, maar het is inderdaad geweldig!

    • Ik had het niet gezien, daar ik het nog steeds niet kan. Nog steeds geen hulp, om alles op orde te krijgen.
      Zoals je al op mijn antwoorden kan lezen heb ik het via Oostenrijk van mijn mail vriendin gekregen.
      Nog steeds te druk, met het ordenen van mijn huis, zonder hulp, en dat zal het geval zijn geweest, van de druk wat ik vorige week hebt meegemaakt.
      Een groot vermoede dat het een lichte hartaanval is geweest, maar de werkelijke uitslag zal ik miegen krijgen, na het hartfilmpje. Liest voor jou, en een likje voor Mandy, van mij.

  36. Kippenvel…prachtig!
    Hey het sneeuwt op je blog 🙂

  37. ha die Rinus
    ik kijk deze programma’s nooit , ben blij dat jij het ons ff nabracht
    wat een geweldige stem heeft die meid
    bedankt
    en ja ook de pps met die muziek mocht er zijn
    jij suc6 bij de dokter en van mij krijg jij geen kusjes maar glimlachjes 🙂 🙂 🙂

    • Mogge Karel,
      ik kijk (nog) helemaal geen T.V. daar de ruimte nog niet beschikbaar is.
      Ik kreeg deze link van mijn mail vriendin Helga uit Oostenrijk, maar het er een gevonden waar ook de uitslaf van de jury bijstond, vond het wel mooier.
      Juist, ik vond het ook heel geweldig, en geen dank. ja, een mooie pps, inderdaad.
      ik zal je de uitslag van het ziekenhuis laten weten.
      En dank je, dit noem ik discriminatie : schrijf je op je blog iedereen kusjes, en nu ik niet.???
      Oké joh, ik doe het wel met de 🙂 🙂 🙂 , ben snel te vreden. hihihihi

  38. Einen schönen Tag lieber Freund Rinus ich hoffe es geht dir so einigermaßen gut, das habe ich noch nicht gesehen,ist aber sehr schön das Mädchen kann gut singen wirklich schön.Wünsche dir noch eine schöne vorweihnachtliche Zeit.Deine Freundin Gislinde

  39. Dit heb ik dus ook niet gezien Rinus, maar het is echt heel mooi hoor, wat kan dat meisje prachtig zingen!

    • Ik had het zelf ook niet gezien Edward, kreeg het linkje van uit Oostenrijk van m’n mail vriendin, maar heb even gezocht naar een betere link waar ook de uitslag van de jury bijstond, is wel zo mooi toch. Ik kreeg er kippevel van toen ik het hoorde, en dat MOEST mijn nieuwe blog worden. Ziek of niet.!!!!

Geef een reactie

