21 DOOFSTOMME danseressen dansen heel mooi – 21 gehörlose Tänzer Tanzen sehr schöne   44 comments

 
 
Hallo vrienden en bezoekers van mijn blog,
 
ik heb een heel mooi filmpje gevonden 
 
met 21 DOOFSTOMME danseressen 
 
een hele mooie film.
 
Vind het leuk als ik nog LIKE’s ziet ook.
 
De beschrijving zal ik als EERSTE reactie plaatsen 
 
zodat het hier niet zo vol is. 
 
Deze zal dus onderaan komen te staan naar gelang er reacties op komen.
 
 
 Photobucket
 
klikken op de afbeelding.!!!
 
Bitte klicken auf das bild.!!!
 

 

Hallo liebe(r) freund(en) 

 
Ich habe einen sehr schönen Film gefunden
 
mit 21 gehörlose Tänzer 
 
eine sehr schöne film. 
 
Wenn dich dass Gefällt mir finden,
 
bitte geben dich das auch
 
Groetjes – Grüße 
 
van – von
 
Rinus
 
 

 

Posted 7 april 2014 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

44 responses to “21 DOOFSTOMME danseressen dansen heel mooi – 21 gehörlose Tänzer Tanzen sehr schöne

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieber Rinus, ich wünsche frohe Ostern, Klaus

  2. zo Rinus ik was ff bij Nellie
    en ja je bent er druk genoeg mee , je moet alleen dat doen wat jij denkt dat is nodig
    meer tijd nemen voor je zelf is zeer belangrijk , wij bloggers en mailvrienden zien het wel komen als jij tijd hebt
    mzl

  3. Vervelend allemaal maar is voor een goed doel zeggen ze dan..tenminste ga ik ervanuit dat zo de pijn straks minder zal zijn…
    Fijne paasdagen…

  4. mogge Rinus
    ja daar was ik ook zeer graag , wandelen en skién en gewoon de bergwereld bewonderen , dat zeer zeker dat ik ook deze ppsjes een dubbele of drie dubbele 🙂 geef
    ja jij hebt de kalender vol met narigheid als ik dat zo lees , en op zich zou het niet eens erg zijn als je wist dat na al dit gedoe , je van de pijn verlost zou zijn , dus houd dat voor ogen , en verzorg je zelf kwa eten en drinken , ook al zal dat niet altijd meevallen
    ik kom nog bij Nellie , en lees dan wel , ik zal hier ff verder , ik geef niet om dit soort dagen dat het gaat aan mij voorbij , en ik ben dit weekend ook gewoon aan het werk
    jij mak an en kop op
    mzl

  5. ha die Rinus
    dank je voor de glimlachjes , de ppsjes verdienen die ook
    doe jij nu maar mak an , de mailtjes komen wel
    en overal op reageren , doe gewoon 1 voor 1
    fijne avond

  6. Ja rustig aan doen op je oowe dag komt er zo niet van…als het maar gaat werken allemaal is belangrijker.
    Toch maar even wat regelen voor de tijd dat het gips moet uitharden want anders is het wel heel erg afzien.
    Want eten en drinken is ook belangrijk voor het genezingsproces…dus even aan de bel trekken…s6 ermee en vooral beterschap

  7. mogge Rinus
    ik hoop dat het daar weer gewoon zo rustig wordt als in de pps en ook de info is een goede beide zeer zeker de 🙂 waard
    ja en dan je ei dat je legde 😉
    dat is me nog al wat , maar je hebt vervoer en dus niet van die 200 jaar oude kameraad 😉
    en inderdaad je was niet op het blog van gister , is er wel hoor
    en jij gaat gedeeltelijk in het gips , zal een reden hebben , maar ff naar vragen , ja hoe dat dan met eten en drinken moet , vind je ook wel een oplossing voor , je kan voorlopig voort met roken 😉
    al in al ben jij de komende dagen aardig bezet , zo gezegd een druk mannetje die gepensioneerde
    doe mak an
    en al komt goed
    geniet de dag

  8. beste Grüße, Klaus

  9. mogge Rinus
    Ja een pracht van een katten pps zeker iets voor ons kattenvrouwtje 🙂
    zit ik met 4 zwemdiploma’s en jij kan niet zwemmen , ach als de bodem onder je verdwijnt leer je snel hoor hihi , maar niet gelijk gaan proberen hoor 😉
    Dus nu heb je die kameraad nodig en is ie er niet , nee zelf rijden lijkt mij na die operatie ook niet echt een goed idee , maar jij vind wel een oplossing
    en dus kan ik met een gerust hart zeggen
    geniet de dag

  10. Heel Mooi , Rinus, ik had het fimpje al gezien.
    Niet te geloven hoe deze dove mensen zo’n prestatie kunnen leveren zonder de muziek te horen !! l
    Ik wens je een aangename, rustige week met niet teveel gezondheidsproblemen !.Groetjes..
    Rita.

  11. mogge Rinus
    ik net thuis van het werk en werk me hier door de mails met hier en daar een krabbel
    ja deze beide ppsjes verdienen zeer zeker de 😉 🙂
    jij dus weer een abonnement in het ZH , zal de reactie bij Nellie nog wel tegen komen
    voor nu , en ik blijf het zeggen
    geniet de dag

  12. Goede avond Rinus,

    Ik wens jou voor straks welterusten en hoop dat de nieuwe week jou minder pijn zal geven.

    Groetjes,

    Frans de zeeman

    Frans de zeeman
  13. ha die Rinus
    dank je voor de felicitaties voor m’n kleine nichtje , die wel een kop groter is dan ik 🙂
    en ja de mooie plaatjes zijn er dankzij Nellie en de ppsjes zijn de 😉 weer meer dan waard
    ik zal verder en me richten op de laatste nacht
    mzl

  14. Heel gaaf Rinus om te zien wat mooi he al dia dansende dames.de muziek bevalt mij ook erg . sterkt deze komende week Gr Cees

    http|://ceesvandepanne.wordpress.com
  15. mogge Rinus
    ik ben inmiddels thuis en aan de laatste pint , alias slaapmuts en duik zo het bed in
    ik dank je voor de 🙂 voor de gekozen ppsjes onder de plaatjes en op die van Texel na , wat een plaatje hé m’n kleine nichtje die inmiddels met kop en schouders boven mij uit tornt hihi
    ze blijft mijn kleine nichtje
    jij een goede dag , ik een goedendagrust
    mzl

  16. Heel mooi beste vriend ,je moet het maar kunnen hè en alles ok met jou nog een mooie zondag met veel liefs van Marina xxxx

  17. ha die Rinus
    nu ik was dus niet uitgeslapen daar 🙂
    maar ik heb de 😉 weer binnen hihi
    ik geef ff een teken van leven , en ben terug naar bed
    geniet de zon

  18. schönen Samstag, Klaus

  19. ha die Rinus
    ja het is zeker mooi daar langs de Rijn
    en die blaadjes vallen daar waar ze vallen , zijn ook zo weer weg van de weg
    zie nu dat je ook bij de mooie pps van Marvan was , ja die is net als de andere de 🙂 wel waard
    Jij veel pijn en andere ongein als ontstekingen , ja dan is het geen wonder dat je geen zin hebt in bloggen
    hopelijk zal de pijn wat minder worden en al die dokters met een oplossing of minimaal wat verlichting
    ik ga nu wat slapen want ik ga straks de nachtdienst in
    doe jij mak an en zorg goed voor je zelf

  20. Gelezen bij de blauwe kamer 😉
    Balen Rinus, maar nu toch hopen dat het de goeie kant op gaat en ze er wat aan kunnen doen.
    Beterschap en dat tekort als dat eruit komt maar snel aanvullen…zou geen rails doen daar heb je ook pillen voor 😉
    Fijn weekend

  21. einen schönen Tag wünsche ich dir, Klaus

  22. mogge Rinus
    het is maar net hoe je het beziet denk ik en zal een ander het altijd beter hebben , ik sta daar al niet meer bij stil want je hebt anders geen leven
    de 🙂 is binnen en jij hebt weer een nieuwe 🙂
    Ja Praag is een mooie stad hé
    jij aan het bier ik aan de koffie
    geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Ja zoals je het zelf al zegt zal de een het beter hebben als de ander. Ik zeg hiet verder niets op de blog over, maar moet er wel elke dag bij stil blijven staan. Hoe lang nog weet ik niet, maar zal nog een aantal jaren duren. Maar zeker een mooiue nieuwe pps :).
      Praag is een mooie stad, en het is niet te begrijpen dat er een groot aantal mensen van daar hier komen werken, of stelen, zoals toen der tijd mijn busje, wat niet gelukt was.
      Ja, jij was aan de koffie en ik aan het bier, maar nu ben ik aan de koffie. En zo weer buiten in de tuin enkele dingen doen.
      Pluk de dag.

  23. ha die Rinus
    ik net thuis van het werk
    onder een andere naam bekend , ok zal best het blijft een 🙂 hihi
    ik 3 je zoon 0 , ja is alweer f terug
    en Rinus , juist omdat wij weten van de ellende Zeeland en Zuid Holland , wilde ik de ellende elders op de zelfde dag eens weer geven , waren vast nog meer plekken waar het slecht toeven was
    ik wens je een goede nachtrust

    • Hoi Karel,
      Ja bij mij staat de naam die op de eerste dia staat erop. maar daarom niet minder mooi.! 🙂
      toen jij 3 was, zou die van mij nog 12 jaar hebben moeten wachten voor hij kwam.
      Ja, ik begrijp het volkomen, daar het niet alleen on Nederland was maar ook een aardig deel van België, zoals Oostende en zeebrugge, en de wat kleinen plaatsje, tot zelfs aan stad Brugge.
      Fijne verdere dag voor jou. mzl.

  24. Geweldig wat deze dames doen, dat is nog eens kunst met een grote K Rinus, liefs, Ann.

  25. Werkelijk prachtig,Rinus.
    Ook ik heb ‘m meermalen gezien maar verveelt echt niet.Een goede keus 🙂
    Jij weer bedankt voor het vullen van mijn mailbox,je ziet..er wordt goed gebruik van gemaakt.
    Lieve groet van Corry ♥

    • Hallo Corry, dank je voor je reactie.
      Ja ik had hem al meerdere malen gezien, maar nooit op een blog, en vond hem werkelijk prachtig, dus dan maar een blog er van maken.
      Sorry, dat ik te weinig bij je komt schrijven, maar het is voor mij heel moeilijk om op Blogspot te komen, daar ik nog steds en zal ook zo wel moeten blijven, met heel oud materiaal werkt, met XP, een brouser die uit het jaar 0 is, en leke keer aangeeft om over te gaan naar Explorer 8, maar alks ik het zelf doet, zal het zeker fout gaan, en is het waarschijnlijk over, dus maar aan tobben.
      Geen dank voor de mailtjes, zal nu wel even anders gaan lopen, daar ik veel naar het ziekenhuis moet. en mogelijk ook een tijdje zal oeten blijven.??? kan zijn dat jullie ze in één keer krijgen, of in parten, ligt eraan hoe het zal lopen.??? is niet voorspelbaar.
      ♥ Jij ook een hele lieve groet van mij. ♥

  26. Zeker een mooie maar een bekende voor mij…al veel voorbij zien komen.
    Maar toch weer helemaal uitgekeken…kijken of ze een steekje lieten vallen…nee dus. 😉
    Blijft bijzonder om naar te kijken…met de informatie erbij.
    Groetjes

    • Ja het is bekend dat het al een wat oudere is, maar daarom niet minder mooi en nog op geen blog gezien.
      Jij hem (meerdere) malen bekeken, om te zien of ze een steekje laten vallen. Nee dus daar er niet worde gebreden, en de oude steek van vroeger staat diep in de kast. :).
      Ja had de informatie maar even als een reactie gezet, en blijf dus altijd te zien, wanneer iemand reageerd, omdat hij onderaan blijft staan bij het vak voor reacties.
      Groetjes terug.

  27. danke für den Tipp, hatte ich auch schon mal gefunden, echt KLasse, alles Gute, Klaus

  28. goede morgen Rinus,
    geweldig mooi, bijzonder knap, dit noem ik nou Kunst met een grote K,
    fijne dag voor jou met lieve groetjes, Greetje

  29. Geweldig knap dat deze Dames dit kunnen doen, zonder muziek. Bedankt voor het delen van deze prachtige film Rinus.

  30. mogge Rinus
    ik ben het geheel met je eens , wat deze mooie dames hier laten zien is KUNST
    en ja zij moeten alles op vertrouwen doen , en niet op de maat van de muziek
    jij hebt hier ook weer de 😉 🙂 😉 zeker verdient
    nu deze kruiden komen niet uit m’n tuintje Rinus , denk dat die daar niet lang zouden staan 🙂
    dus ik bracht toch ook weer een nieuwe voor je 😉 en NY ja zijn er meer van ,mij sprak deze het meeste aan
    Nu ik laat de hele berekening aan me voorbij gaan pppfttt zie wel als Nellie iets plaats
    ik zal nog een bakkie pakken
    proost en geniet de dag

    • Hoi Karel,
      Ja inderdaad is wat deze dames doen echte KUNST met een grote K.
      Ik vond het prachtig, ook al was het al meerdere malen onder m’n neus gekomen, maar nooit geplaatst, ook niet door andere.
      dank je voor je 🙂 ‘s.
      Ja jij bent al net zo makkelijk als ik. In de suup is het makkelijker te pakken dan van de grond in je tuintje. hihihihi.
      Ja een mooie nieuwe pps voor me, met mijn dank hiervoor. zo zie je maar dat er nog genoeg zijn die ik niet heb.
      Ja ik weet het dat er meerdere over New York zijn, maar deze OUDE is heel mooi, en spreekt vaak meer aan als het NY van tegenwoordig.
      Pluk de dag.

  31. INFORMATIE OMTRENT DE FILM

    Dit moet je eerst lezen en dan beslist kijken,
    je weet niet wat je ziet, zo mooi!!!
    DANS VAN 1000 HANDEN…

    (Zet de luidsprekers aan) Dit is een fantastische dans, genaamd de Thousand-Hand Guanyin. Let op de strakke coördinatie. De prestatie van deze meisjes is ronduit geweldig, zeker als je weet dat ze allemaal doof zijn. Ja, je leest het goed.
    Alle 21 danseressen zijn volledige doofstom. Deze buitengewone danseressen leveren hun prestatie en vertrouwen alleen op signalen van de trainers op de vier hoeken van het podium, een visueel spektakel dat bestaat uit ingewikkelde bewegingen en toeren.
    Hun eerste grote internationale debuut was op het afsluiten van de ceremonies voor de Paralympics van 2004 in Athene. Ze hadden al gereisd naar meer dan 40 landen. De lead danseres is de 29 jarige Tai Lihua, die een BA van het Instituut van de schone kunsten Hubei heeft. De video werd opgenomen in Peking tijdens het Spring Festival dit jaar 2013.

Geef een reactie

