Fijne Paasdagen – Happy Easter – Frohe Osternfest   40 comments

 
Hallo maatjes, vrienden en bezoekers van mijn blog, 
 
met deze prachtige (naar mijn idee) een pps voor Pasen. 
 
Ik wens een ieder een prachtige Pasen, met veel zon. 
 
Ik hoop dat ik een goede keus hebt gemaakt, 
 
om jullie deze te laten zien.
 

Photobucket

 
Klikken op de afbeelding
 
Klicken auf das bild
 

Liebe(r) freunden / freundinnen, 

 
mit diesem schönen (meiner Meinung nach) eine pps für Ostern. 
 
Ich wünsche allen ein wunderbares Osterfest mit viel Sonne. 
 
Ich hoffe, ich habe eine gute Wahl getroffen 
 
um Ihnen diese zu zeigen. 
 
Groeten – Grüße 
 
van – von 
 
Rinus
 
 
Posted 19 april 2014 by Welkom op de site van Rinus in Geen categorie

40 responses to “Fijne Paasdagen – Happy Easter – Frohe Osternfest

Subscribe to comments with RSS.

  1. Even wederom testje Rinus..nu 27-April Cees

    http|://ceesvandepanne.wordpress.com
  2. Dag Rinus,
    Hopelijk gaat het een beetje met jou.
    Kom je een fijn weekend wensen.
    Lieve groet Marianne

  3. mogge Rinus
    jij een gekke dag en vandaag ff wat aan laten doen opdat het gips goed zit , hopelijk lukt dat
    ja de pps verdient het 🙂 weer alsmede deze baby 🙂
    nu echt rustig was het hier ook niet ,maar mijn bezoek was weer tevreden over de fijne dag
    geniet de dag

  4. Goede middag Rinus,

    Ik kom jou even een fijne namiddag wensen, en hoop dat je nu wat minder pijn hebt.

    Groetjes van Frans de zeeman

  5. mogge Rinus
    ja een pracht pps over een natuur waar wij dagelijks aan voor bij gaan
    en ja wat een heerlijk ventje hé , prachtig
    Ja een mooie stad en we hebben er veel van gezien , zowel van af het water als uit de tram
    jij naar het ZH wij om een vissie
    hoe het ok zij geniet de ddag

  6. Einen schönen Mai wünschen wir.
    LG. Wolfgang

  7. Hallo, lieber Rinus, einen guten Tag wünsche ich, Klaus

  8. mogge Rinus
    ja mooie wegen hé , ik fietse wat berg passen over , nu dan zie je ze en je voelt ze
    alles in Rotterdam heb ik geregeld , komt goed
    bedankt en geniet de dag

  9. Goede morgen beste vriend,sorry voor het late bezoekje,en gaat het al wat beter met jou,had ik jou vergeten te antwoorden sorry daarvoor,maar doe gerust wat je mij hebt gevraagd hebt Rinus over de pps,en graag zelfs hou de moed erin en hoop op een spoedig herstel beste vriend een schouderklop van Redgy en een warme steunknuf van Marina xxxx

  10. mogge Rinus
    ja een ieder zal moeten lachen bij dat filmpje , en ook van het bedrag van het pensioen 😉
    de pps is vol met schitterende foto’s dus alle 🙂 zijn weer verdient
    jij naar de garage , nu ik hoop dat het meevalt
    suc6
    wij cultuur kijken en eten 😉
    geniet de dag

  11. beste Grüße zur Woche, KLaus

  12. mogge Rinus
    wat maakt het uit of het bekend is of niet 🙂 de glimlach heb ik binnen hihi
    ja een heel leuk filmpje en ik hoorde het meisje zeggen naar de speeltuin dus ff plaatje er bij en in mijn ogen blog geslaagd
    jij weer drukte genoeg deze week met van alles wat , maar ik lees dat er een ontsteking weg is en met dat ook de pijn , blijft de vraag vanwaar die onsteking
    apk valt altijd tegen is mijn ervaring
    ik pak nog een bakkie leut
    proost en geniet de dag

  13. Pasen of Pinksteren, het doet mij niet zoveel.
    Mooi weer in mijn vakantie raakt mij meer.
    Vrolijke vakantiegroet,

  14. mogge Rinus
    dus een nieuwe , kijk dat alleen is al een glimlach
    het is ook een mooie , of de vogels ook in NL komen en er een pps van is daarvan ben ik wel zeker
    ja geinig filmpje en een passend plaatje dat de 😉 zijn weer binnen
    jij een goede nachtrust en dan weer druk
    nu ik vandaag ook nog druk en dan wat dagen in de ruststand
    geniet de dag

  15. Ja dat je druk was met droppen hebben we gezien…maar intussen alweer leeg gemaakt dus je kan weer vooruit 😉
    Zaten een paar bruikbare tussen 🙂
    Dus die ga je vast nog tegenkomen…OOIT
    Groetjes en geniet minimaal of maximaal

  16. ha die Rinus
    mijn week is ff anders ingedeeld , al ik hoop is dat het mijn bezoek eens mee valt , weer en zo wat
    en ja jij zal de pps en film wel kennen , al ik doe is proberen een glimlach te vangen
    ik wens je een gemoedelijk week , ook al is dat langs anders als bij mij
    slaap wel

  17. nu Rinus
    ik vond mijn mailbox vol , heb simpel weg alles ff opgeslagen want om deze tijd , heb ik geen tijd , wat beantwoorden en dat is het wel , maar ik zie de 🙂 dus mijn blog was geslaagd
    ik zeg als ik afsluit
    slaap wel

  18. Gruß zum Donnerstag, KLaus

  19. mache es gut, KLaus

  20. mogge Rinus
    dus je hebt wat kunnen regelen , goede zaak en ik maakte ook maar een geintje hoor over dat wandelen door de gangen , net als jij over mijn wandeling 🙂 bijna 14 km in net ff 2 en half uur is wel over 5 in het uur 😉
    hoe dat met het onedrive zit Rinus ik heb geen idee
    ik bracht je oh wonder weer een nieuwe 😉 en een mooie bekende 🙂
    nu jij maar weer ff een strip af laten stempelen , ga ik ff naar Greetje
    geniet de dag

    • ik las ff bij Greetje
      en ik vind het jammer dat die zogenaamde kameraad voor het bier gaat tot dat hij weer eens wat van je wil
      ja vrienden(inen) hier op het blog zijn mij ook veel waard
      en dan is een grap ook leuk te doen
      nu jij mak an en op voor de volgende stempel des te eerder ben je er vanaf en wie weet voel je , je dan beter
      mzl

  21. hallo, lieber Rinus, ich hoffe, es geht dir so einigermaßen, beste Grüße von mir, Klaus

  22. mogge Rinus
    ja er zijn er die het niet goed gelezen hebben 😉
    de ppsjes hebben zeker de glimlachjes weer verdient
    ik zit nu aan de koffie en ik hoop dat het jou wat later ook goed zal smaken
    ik zal zo afsluiten en aan de wandel
    jij wandelt door de lange gangen van het ziekenhuis , hoe het ook zij
    doe mak an en geniet de dag

  23. Inmiddels zitten de Paasdagen er weer op Rinus, maar ik wil je alle sterkte wensen. Denk maar zo, ieder huisje heeft z’n kruisje en lang niet iedereen is gezond, het is geen troost maar heel veel mensen hebben zo hun kwalen en pijntjes. Moed houden maar, er zit niets anders op. Een mooie pps, ik had deze al eens gezien maar het blijft mooi, liefs, Ann.

  24. Beste Rinus,
    Ik heb zeker begrip voor jou situatie en hoop dat binnenkort alles beter zal gaan.
    Moed houden, hé….en niet opgeven.
    Ik hoop dat je de paasdagen toch op een vrij aangename manier hebt kunnen doorbrengen.
    Vriendelijke groetjes….
    Rita.
    Dank voor het plaatsen en voor het gebruik van de link !!!!!

  25. ha die Rinus
    wat is laat , als je tijd hebt 😉
    slaap zal je nodig hebben gehad dus is prima toch
    ja de rotsen zijn schitterend onder mijn kiezeltje 🙂
    en de edele viervoeters ook onder die jonge 2 voeter ook 😉
    het is ook lang geleden dat ik daar was , 1967 , dus 17 jaar jong hihi
    ik ben blij met al je glimlachjes en ook dat ik je een nieuwe bracht
    fijne avond nog

  26. Goede morgen Rinus op deze paasmaandag,ik heb alle begrip voor jou pijnlijke situatie wens jou vooral veel sterkte toe en hou de moed erin beste vriend en hoop op een spoedig beterschap,mooie pps van Rita,nog een hèèèèèèèèèèèèèl dikke steunknuf van Marina & een stevige schouderklop van Redgy xxxx

  27. Rinus gute Besserung Gott ist mit dir,noch eine besinlnichen Abend. 🙂

  28. Hallo lieber Rinus vielen Dank für deinen Besuch schöner pps toll, ich war auch sehr lange Krank,war im Krankenhaus und in der Reha hatte eine große O.P. da war mir nicht nach schreiben ,habe wenn ich lange sitze immer noch schmerzen,und muss jede Woche zum Arzt habe eine Niere raus,bekommen war sehr schliemm geht aber schon wieder,du warst auch lange nicht mehr auf meinen Blog sonst hättest du das gewusst.Wünsche dir ein schönes und glückliches Osterfest.Liebe Grüße Gislinde

  29. mogge Rinus
    een zeer goede keuze , een pracht creatie op een goed stuk muziek
    ja en dan pasen , jij in de lappenmand ik aan het werk , dus we slaan het wel over
    en gaan door met de dingen van alle dag
    ik wil wel zeggen , geniet de zon

  30. Beste Rinuis,

    Ondanks jou pijn en veel ongemak, wens ik jou een goed Pasen.
    Met zoveel pijn is een vrolijk Pasen niet mogelijk denk ik.

    Groetjes van Frans de zeeman

    Frans de zeeman
  31. Lieber Rinus,
    danke auch für Dich ein Frohes Osterfest bei guter Gesundheit.
    Ganz liebe Grüße,herzlich Angie

  32. Een hele leuke en mooie pps van Rita, deze kon ik.
    Wens je heeeeeeeeel veel sterkte met alles, houd je taai en toch fijne paasdagen toegewenst,
    liefs Greetje

  33. Dag Rinus , Alle begrip hoor voor jou situatie en hoop van harte dat alles eens in orde komet of stukken beter ! ik ben altijd luisterbereid !
    Jou pps is heel mooi ook mooie muziek , vriendelijke groetjes van Suz

  34. Ein schönes Osterfest wünschen wir. LG. Wolfgang

  35. Dat is zeker een goede keuze…vind het altijd jammer als ik niet door kan klikken 😉
    Maar was niet te lang en prachtig om te zien…een waar kunstwerkje. Ook voor jou Rinus VROLIJKE Paasdagen en hopelijk niet al teveel last van je pootje en de rest.
    Beterschap…

  36. Schöne Ostertage wünsche ich dir Rinus. 🙂

  37. Hallo Rinus,
    Bedankt voor je mail, en ik heb er alle begrip voor dat je niet overal op kunt reageren.. Ik heb genoten van deze prachtige pps hoor.

  38. schöne ostern

Geef een reactie

