You raise me up   65 comments

 
Goede morgen beste / lieve blogmaatjes en bezoekers van mijn blog,
 
Ik wil jullie de onderstaande pps laten zien 
 
en ik hoop dat jullie hem net zo mooi vinden als ik.  
 
Mijn verontschuldiging dat ik niet bij iedereen 
 
elke keer kan komen op jullie blog 
 
Maar ik moet te vaak naar het ziekenhuis, 
 
elke week 2, 3 of zelfs 4 maal wat mij erg moe maakt. 
 
Ik groet jullie allen met veel liefde.
 
 
 Photobucket

klik op de afbeelding 

klick auf das bild 
 
Gute morgen liebe(r) freunden /freundinnen 
 
Ich möchte Ihnen die folgenden pps 
 
und ich hoffe, es gefällt euch so viel wie ich 
 
Ich entschuldige mich, dass ich überhaupt nicht 
 
Sie können jederzeit auf Blog gekommen 
 
Aber ich habe oft ins Krankenhaus zu gehen, 
 
Jede Woche zwei, drei oder sogar vier Mal, was mich sehr müde 
 
Ich Grüße euch alle mit viel Liebe.
 
 
65 responses to “You raise me up

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dolend op het internet, hoppend van blog tot blog kom ik even bij jou kijken.

    Ik wens jou sterkte met je gezondheid toe.

    Beterende groet,

  2. Onze beste wensen voor 2015 en een hoopvol & vredevol jaar maar vooral een goede gezondheid,hou je goed beste vriend met liefs van Mariska & Moby Dick

  3. Goede morgen beste vriend bedankt voor je mooie mailtje,hoop dat alles beter met je gaat nog een dikke knuffie van Mariska & een stevige pol van Moby Dick

  4. mogge Rinus
    zag dat het mailen aardig lukte 🙂
    maar hoe is het nu verder met jou en je nieuwe pctje
    ik hoop vooral dat het je met de gezondheid wat beter gaat
    vriendelijke groet Karel

  5. Hallo Rinus gelukkig zie ik weer een berichtje staan van jou hoe gaat het er nu mee..
    mail me even als het je lukt!!!! ik wil niet alles vermelden via dit bericht sterkte en mail me Gr van Marry en Cees

    http|://ceesvandepanne.wordpress.com
  6. goede morgen beste vriend kom nog even horen hoe het met je gaat,onze lieve groetjes Redgy & Marina

  7. mogge Rinus
    wederom een mailbox vol moois
    maar hoe is het verder met jou en met het pctje
    wens je bij deze vast een goed weekend

  8. Hoi Rinus…op de mailbox na blijft het wel stilletjes aan deze kant…
    Hopelijk niks meer aan mankementjes bij gekomen en zien we je snel weer verschijnen.
    Beterschap

  9. hallo Rinus kom nog even op ziekenbezoek,kan je geen bloemetje geven maar wel en warme beterschapsknuffie met veel liefs Mariska

  10. Rinus bedankt voor het berichtje helaas gaat het nog niet goed met je ik wenst je heel veel sterkte toe en probeer de rust te vinden tijdens het herstel van alles Gr van
    Marry en Cees

    http|://ceesvandepanne.wordpress.com
  11. Beste Rinus,

    Ik wens jou sterkte en hoop dat er toch binnenkort voelbare verbetering in jou gezondheid gaat komen.

    Beste wensen van Frans de zeeman

    Frans de zeeman
  12. Hallo beste vriend Rinus,hopelijk heb je vandaag beter nieuws hou de moed erin een handshake van Redgy & een dikke steunknuf van Marina xxx

  13. Dag Rinus
    Hopelijk ben je aan de beterende hand.
    Heb eindelijk weer tijd en rust voor blogbezoekjes.
    Wens je beterschap en dat het snel weer goed gaat met je
    Lieve groet Marianne

  14. Hallo beste vriend,kom je een dikke steunknuffel geven,hou de moed erin hopelijk gaat het al beter met je met liefs Redgy & Marina

  15. Hallo, lieber Rinus, alles gut bei dir?
    Ich grüße dich herzlich von hier und wünsche eine gute Zeit, Klaus

  16. mogge Rinus
    het is erg stil vanuit jou kant
    ik hoop er is niets ernstigs aan de hand
    mak an en geniet de dag

  17. Hallokes beste vriend Rinus….hopelijk gaat het al wat beter met jou….doe het rustig aan en hou je goed ,nog een dikke beterschapsknuffel van Marina & een stevige pol van Redgy

  18. alles gut bei dir?
    beste Grüße, Klaus

  19. goede avond Rinus,
    heb hier maar een paar woorden voor: WAT BEN JIJ TOCH EEN PECHVOGEL!!!!!
    Veel liefs en heeeeeeeeeeel veel sterkte met ALLES,
    Greetje

  20. frohe Pfingsten, Klaus

  21. Ein schönes Pfingsten wünschen wir, und beste Gesundheit. LG. Wolfgang

  22. Lees ik dat nu goed heb je een nieuwe of andere pc?
    Even wennen zal dat wel zijn…maar ik ben blij met mijn 8.1…en alles werkt.
    Dus je hebt een wondje aan de teen opgelopen door het gips…ja het is ook altijd wat…voor het ene nodig en vervelend voor het andere…
    Precies zoals pctje ook werken…haha
    s6 ermee en zie je vast wel weer verschijnen.
    Fijn weekend

  23. Lieber Rinus, alles Gute für dich und schöne Pfingsten, Klaus

  24. mogge Rinus
    je hebt een zware week gehad , lees ik wel
    het gips vernieuwd en hopelijk het teentje weer geheeld en de pijn minder of weg en jij weer wat gegeten
    ja en dan de overgang naar een nieuwe pc , van welke zaak komt die , mijn ervaring is dat ieder pc die ik nieuw kocht van de 1ste minuut deed wat het moest doen , en ja natuurlijk is het wennen aan het nieuwe besturingssysteem en moet je zaken als office en zo meer weer nieuw instaleren , en voor die niet meer werken op 8.1 zal wel iets anders zijn of via de fabrikant van dat programma iets te downloaden zijn opdat het wel werkt , tenzij het echt te ouderwets is , ik had dat eens met een printer van hp , werd me via mail gezegd nee meneer u bent echt aan een nieuwe toe
    nu hoe het ook is ik wens je suc6
    en niet vergeten hoor
    geniet de dag

  25. Goede morgen Rinus,

    Hopelijk gaat het met jou gezondheid en andere zaken toch vooruit hoop ik.
    Jammer van je pc dat die meneer wat teveel heeft opgeruimd.
    Ik wens jou in ieder geval sterkte met alles.

    M.v.gr. Frans de zeeman

  26. Goede middag Rinus,
    Kom jou nog eens gedag zeggen.
    Hopelijk gaat het goed met jou!
    En niet veel pijn meer.
    Wens je heel veel sterkte en ben je weer snel op de been
    Lieve groet Marianne

  27. Einen wunderschönen Dienstag wünsche ich und hoffe,, es geht dir gut, KLaus

  28. Hallo beste vriend Rinus,kom eens horen hoe het met je gezondheid gesteld is,hopelijk ben je aan de beterhand,door omstandigheden ook niet veel in bloggenland geweest,hou je goed en een dikke steunknuffie van Marina & een stevige schouderklop van Redgy

  29. schönes Wochenende, Klaus

  30. mogge Rinus
    ik kan dat niet meer zo snel checken en is me nu ook wat om het even
    vond deze zo mooi passen bij mijn gemoed na de test uitslag , want echt veel van de verbeteringen in mijn longen en zo meer haal ik uit de natuur 🙂
    ja zo’n virus is een om te hebben en door te geven 😉
    ja er zijn verschillende methoden denk ik , Joy vertelde mij ook dat er rond het COPD ook weer wat andere zaken waren veranderd in testen en waarnemingen , maar dat gaat langs mij heen
    ja jij bent nog weer ff zoet met die extra kuur , nu doe je best en ga voor een procentje verbetering
    geniet de dag

  31. Goedemiddag Rinus,
    Hopelijk lukt het allemaal een beetje bij jou.
    En ook niet teveel last hebt v/h warme weer.
    Sorry dat ik niet vaak langs kom, heb ook zo mijn beperkingen.
    Wens je in elk heel veel beterschap,
    Lieve groet Marianne

  32. lieber Rinus, wunderschönes Wochenende, Klaus

  33. mogge Rinus
    ik hoop dat je goed geslapen hebt , ik red me er weer mee hier
    dus je mag nog twee maanden extra ritjes maken naar het ZH , nee daar is niemand blij mee ppfttt
    de test die ik doe is als op het plaatje , al gaat het in de huisartsen praktijk niet met een computer , dat deed ik jaren terug wel zo bij de longarts , maar het principe is het zelfde
    een jaar terug was het door een verkoudheid in de weken voor de test ietsje minder als 8 maanden daarvoor ,als het nu dus zo is als 20 maanden geleden , en ik denk dat het dat wel is , ben ik tevreden , ook mijn longfunctie zal niet veel hoger komen dan zeg ongeveer 80 % , ja ik doe veel om de longen te trainen , wandelen en fietsen , hardlopen echt niet pppffttt
    Ja en de pps over de katten met hun 6de zintuig en natuurlijk 7 levens vind ik er mooi bij aansluiten
    geniet de dag

  34. kwam je nog eens tegen Rinus
    maar ook hier geen goede berichten over het slapen , jammer hoor want het doet je veel goed
    Maar jij weer blij met een mooie nieuwe pps , kijk de 🙂 zijn er weer
    jij kan de vaat weer doen zonder borstel ik hoop dat je ook goed slaapt
    slaap wel

  35. ha die Rinus
    jij dus druk , maar niet met slapen , nu dan komende nacht maar
    zelf ga ik ook vroeg , voor mijn doen dan , morgen na een jaar weer een longfunctie test en dan wil ik fit zijn
    jij weer een mooie en nieuwe pps kijk de 😉 meer dan waard en ja die vissen natuurlijk ook
    en de Biesbosch in met die meiden , nee ik ga wel alleen rondbanjeren daar 😉
    slaap wel

  36. mogge Rinus
    jij moet gewoon doen wat je kan en wilt doen en daar voor niet op de klok kijken
    ja ik heb niet alle dagen nieuwe voor je hihi maar deze zijn toch weer mooi genoeg voor de 🙂 😉 🙂
    en wat dat biertje aan gaat bij die Ton , ik vond het leuk gevonden zo deze lakens , zag verder geen mens en gelukkig ook geen blaffende hond , nee op zo’n moment met nog een 40 km voor de boeg met de fiets drink ik zelfs niet 1 biertje
    Toen ik 50 werd zat ik in mijn vakantie plekje in Zwitserland , want ik had hier geen zin in die flauwe kul , zes weken vakantie had ik mezelf gegeven , en ja als ik over minder dan een jaar 65 wordt zal ik net als jou wel alleen zijn , lekker rustig
    Zo dus toch nog nieuwe voor je en dan nog wel 2 tegelijk , mooi hé en zeer zeker de glimlachjes waard , de maakster van de 1ste dus helaas niet meer onder ons , ja zo is het leven , vind het een eer haar mooie werk voort te mogen laten leven
    ja ik weer wat daagjes werken en jij zien dat je wat regelmaat opbouwt
    geniet de dag

  37. mogge Rinus
    ja een mooie bergwereld van Elza zeer zeker de 🙂 waard en dan ook weer nieuw voor je dus nog een 🙂
    en die over de lieve diertjes ook 🙂
    ja inmiddels alweer zondag morgen en wederom een mooie nieuwe dus alweer die dubbele :):) een fijn dansje na en dan is het tijd om te zeggen
    geniet de dag

  38. ha die Rinus
    zou net afsluiten , maar keek nog ff in de mail
    jij dus druk met het ZH en ja ook weer met de mails zag ik wel
    inderdaad mooi passend plaatje bij een mooie pps , nee voor dat werk onderwater moet je wel kunnen zwemmen
    wens je een goede nacht

  39. Goede avond Rinus,

    Ik kom je even een fijne avond wensen, en natuurlijk het beste met je gezondheid.

    Groetjes van Frans de zeeman

    Frans de zeeman
  40. mogge Rinus
    ja het is zeker een mooie van Greetje , je moet maar ff bij haar zien denk ik
    nee zo hoeft het voor mij ook niet te eindigen na de massage 😉
    suc6 vandaag in het ziekenhuis
    en je weet het
    geniet de dag

  41. einen guten Tag wünsche ich, Klaus

  42. mogge Rinus
    niemand hitst mij op
    het filmpje opent met Quicktime , en ja ik denk dat jij dat filmpje ook wel hebt
    maar toch weer een nieuwe pps voor je kijk dan zijn de mooie 😉
    geniet de dag

  43. nu Rinus , als je de tekst goed leest , id dat van ’62 van de lagere school en je begrijpt wel dat het fototje van de kleuter school is 😉
    ja een pracht pps , en oma deed in dit geval , dat wat nodig was
    ik net thuis van het werk en zowat toe aan een goede nachtrust
    slaap wel

  44. Beste Rinus….ik hoop dat je aan de beterhand bent.
    Ik wens je een aangename week toe !!!
    Vriendelijke groetjes…
    Rita

  45. Hallo, lieber Rinus, eine gute Woche wünsche ich dir, Klaus

  46. mogge Rinus
    ja die pps verdiend de 🙂 het plaatje met het filmpje ook maar het filmpje is wat lullig 😉
    ik ben al weer uit mijn mandje en zal na de koffie wat HH doen
    jij nog bezig met Moederdag mails , nu suc6 ze zijn zeker op tijd want het is toch elke dag Moederdag
    geniet de dag

  47. Erg mooi Rinus om de muziek te beluisteren . Sterkte met alles gr Cees

    http|://ceesvandepanne.wordpress.com
  48. mogge Rinus
    ja elke dag is moederdag en dat blijft het ook in onze gedachten aan haar
    en het filmpje ja een om heerlijk om te lachen en jij zegt het , zo begint het 😉
    ook het vorige blog ving weer de 😉 😉 ja dan ben ik weer tevreden 😉
    en ik las je kapt met je maat , nu doe jij mak an en zoals altijd
    geniet de dag

  49. mogge Rinus
    dus beide bekend en toch de 🙂 🙂 kijk was het toch de moeite waard om te zien
    de zon komt bij ons in het oosten op , en op de plaatjes in de pps in het westen , als je het plaatje omdraait is het wel goed en ja de aarde draait , dus wie weet is dat het , vandaag is ie er niet 😉
    jij wat lichter en kleiner aan het been , en het zit beter , en ja de pijn zal vanzelf over moeten gaan , vandaag ff een praatje met een andere dokter , ja als het nodig is dan moet dag
    doe ook mak en en je weet het
    geniet de dag

  50. Je voet gekrompen of het blok aan je been weer kwijt…
    Kan me goed voorstellen dat je dat abonnement op zkh op wil zegge en weer je eigen dng doen…maar goed wat moet dat moet en komt ook wel weer rust in de tent..groetjes

  51. alles Gute, ich grüße dich, Klaus

  52. mogge Rinus
    die zwaai was er na de omhelsing , als zij door de douane gingen
    keus in 1 van de 2 ? gij spreekt in raadsels
    ja een pracht pps en ook het filmpje goed voor een lach , nou ze letten maar wat beter op hihi
    ook het vorig blog vol met 😉 en terecht ja rake teksten in de pps , maar toch bleef de deur open
    Jij weer , of nog steeds druk met het ZH en vandaag hopelijk een maatje minder gips
    mijn dag ziet er zo uit
    HH maar mak an dus een soort van rustdag met HH onderbrekingen
    geniet de dag

  53. Goede morgen beste vriend Rinus,en bedankt lieve mensen voor de lieve respons op mijn pps,hopelijk zal het beter lopen zijn met je nieuwe gips ,hou je goed dikke steunknuffie van mij en een stevige pol van Redgy met liefs Marina

  54. ha die Rinus
    geloof me mijn dagen zijn nooit rustig , Nellie zegt wel eens , jij wilt drie dagen in een stoppen hihi
    maar ik kan goed lopen en daar bij heb jij nu net ff een blok aan het been , ja neem je rust
    Dus ik bracht je zo waar weer een nieuwe , kijk dat zijn de 🙂 waar ik het voor doe , en ach zo’n filmpje 2 x kijken is ook geen straf hihi
    ik wens ook jou een goede nacht

  55. mogge Rinus
    ik wist je dus weer te verblijden met een nieuwe en nog een mooie ook , kijk dat zijn mooie glimlachjes 😉
    hier bij mij regeert de stilte en ik vind het heerlijk , maar Nellie zegt dat het zo bij luidruchtige mannen ook werkt
    ja je kan gaan zitten mopperen en janken , helpt toch niet , kan je er beter gein om maken 😉
    geniet de dag

  56. mogge Rinus
    nee helaas moet ik het met je eens zijn
    maar John Lennon gaf een mooi voorbeeld , maar de mensen luisteren niet en gaan hun eigen weg
    de serie over de baby lachjes is voorbij en ik kreeg er vele mee aan het lachen , kijk dat is mijn bedoeling :);):)
    geniet de dag

  57. Hallo Rinus…kom even langs om je het allerbeste te wensen met je gezondheid.
    Dat komt allemaal wel in orde, maar……je moet wat geduld hebben, Rome is ook niet op 1 dag gebouwd !
    Vriendelijke groeten en nog een zonnig weekend !!!
    Rita

  58. Lieber Rinus vanrij,ich wünsche dir gute Besserung und noch einen gutem Mai Monat. 🙂

  59. Heel mooi Rinus en veel sterkte gewenst, liefs, Ann.

  60. Zo dat is een mooie…Rinus
    Was het wachten waard… 😉
    Heb deze wel gelijk opgeslagen want is voor herhaling vatbaar…dus wie weet kom je die nog een keer tegen bij mij ergens haha
    Voorlopig niet want staan er al ingepland voor de hele maand…in voren werken heet dat.
    Balen joh dat je gips niet goed zit maar je hebt zelf de oplossing gevonden las ik bij ka…fijn weekend

  61. immer mit Optimismus an die Sache gehen, wünsche ein schönes Wochenende, Klaus

  62. goede morgen Rinus,
    Jaaaa…… een vrij nieuwe mooie pps van Mariska, deze muziek blijft mooi en gaat nooit vervelen.
    Wens je heel veel sterkte toe met al dat medische gedoe en hoop dat er snel betere tijden voor je aanbreken.
    Volgens de berichten van L1 kunnen we een paar mooie zonnige dagen verwachten, probeer er een beetje van te genieten als het kan Rinus,
    veel liefs en een fijn weekend toegewenst, Greetje

  63. Een mooie pps hoor Rinus, sterkte gewenst met alle medische narigheid.

  64. grüsse aus wien

  65. mogge Rinus
    dit is een prachtige pps van Mariska , heeft ze schitterend gedaan , en jij deelt het met ons en is dus een dubbele 😉 🙂 meer dan waard
    of jij dat filmpje bij mij verstuurd hebt kan best zijn hoor , ik sta daar nooit zo bij stil
    het is net als de pps een mooie en ik dank je dan ook voor de 😉
    dus je kon het zelf ietsje oplossen , en donderdag ff laten vernieuwen , komt vast goed
    wens je een goed weekend

Geef een reactie

