Archief voor 27 januari 2014

5 grote kranen op de E.C.T Delta 1 te Rotterdam – 5 großen Kränen bei E.C.T. Delta 1 – Rotterdam   160 comments

 
Hallo beste bezoekers van mijn blog,  
 
Hier de aankomst van de 5 kranen op de E.C.T Delta 1 te Rotterdam.
 
Niet dat ik zelf wat met kranen heb of had, 
 
ook niets met de schepen, maar wel met de containers toen ik nog werkte. 
 
Toch vind ik het een mooi gezicht, hoe dat op zo’n schip staat.!! 
 
Natuurlijk : smaken verschillen, wat logisch is. 
 
Ik vind het toch heel mooi in beeld gebracht. 
 
Intussen staan ze ook al op de wal.
 
 

Photobucket

 
Klik op de afbeelding om de film te zien 
 
Klick auf das bild für sehen die film 
 
sehr schön, kommen fünf großen Kränen bei E.C.T. Delta 1 – Rotterdam nach 
 
Mooie dag en fijne week voor iedereen. 
 
Ein schöne neue woche für dich. 
 
Groeten – Grüße
 

Geplaatst27 januari 2014 doorWelkom op de site van Rinus inGeen categorie